Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O mostenire cu (o mica )problema

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...
 Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 

Adio, telefonie fixă gratis.

- - - - -
  • Please log in to reply
829 replies to this topic

#37
- Rares -

- Rares -

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.08.2007

View Postasyst72, on 21st May 2010, 12:12, said:

prea multi nervi totusi pentru o taxa de 5lei.. totul e sa nu ajunga 50..

anyway,
pe mine ma preocupa mai mult de ce nu imi apare contorizat traficul de internet..
am Digi.Net Mobil activat pe 2 SIM-uri de Digi.Mobil Asociat la 2 adrese diferite pe numele meu, folosesc destul de mult netul pe mobil inca de cand s-a lansat si nu mi-a aparut niciodata nimic pe facturi (.. ar trebui sa fie tarifat cu 0,1E/MB)..

bineinteles ca n-am facut nici o sesizare.. dar sunt curios care e cauza.. :naughty:

asyst72, se pare ca nu ai inteles. Nu este vorba despre 5 lei, 2 lei sau 1 leu, este vorba despre un abuz. Asta este subiectul acestui topic, ti se promite ceva gratuit, si dupa ce semnezi si devii clientul lor incep sa-ti bage taxe pentru acel lucru. Poate fi numita inselatorie.

#38
MV2Player

MV2Player

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 04.10.2009
asyst72 -  Pe ce baza a bagat RDS taxa asta, sau merg pe sistemul: abonatul = un prost, noi firma mare facem ce vrem cu el
Sunt 60 de ron pe un an de zile, chiar nu cred ca avea careva chef sa sponsorizeze incompetenta din RDS
- Rares - Bine spus, este o mare mârsavenie facuta de RDS fara sa anunte abonatul
Ce frumos este asa, se calma lumea, reîncepe discutia pe cu totul alt ton
Toate cele bune

#39
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu mi se pare un abuz atat timp cat poti rezilia serviciul in cauza

Quote

Tocmai am sunat la RDS pentru reziliere telefon, vine tipa ca sunt in perioada contractuala, i-am zis doamna ati schimbat abonamentul, da nu e mentenanta pentru tv / intenet, zic doamna mentenanta pentru alea e trecuta clar ca-i inclusa in abonament. Nu poti reziliat prin call center si trebe sa mergi la centru de relatii cu clientii, in concluzie pe 1 iunie daca-i deschis o sa merg la ei sa incerc sa reziliez telefonul
Deci deplasati-va cu incredere la o casierie, rezolvati problema si linistiti-va ca sa fiti impacati ca nu va fura nimeni.

#40
MV2Player

MV2Player

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 04.10.2009
danutz1 - Tot nu ai priceput ce tasteaza toata lumea, poate lumea nu vrea sa rezilieze RDS, poate lumea asta îi deranjata/revoltata/indignata/iritata/etc... de noua taxa/teapa trasa de RDS
Ideea generala: Am vazut stirea, acuma doar comentam nesimtirea crasa RDS, lipsa totala de respect fata de abonat.
Toate cele bune

Edited by MV2Player, 21 May 2010 - 11:50.


#41
loadrunner

loadrunner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 12.08.2007

View PostMV2Player, on 21st May 2010, 12:47, said:

danutz1 - Tot nu ai priceput ce tasteaza toata lumea, poate lumea nu vrea sa rezilieze RDS, poate lumea asta îi deranjata/revoltata/indignata/iritata/etc... de noua taxa/teapa trasa de RDS
deja vorbesti prostii

si eu as vrea sa nu se mai scumpeasca gazul si sa nu-mi mai creasca dobanda la credit, dar cu totii traim pe planeta asta
orice operator are dreptul sa modifice tarifele

daca ti se ofera dreptul sa pleci fara sa platesti nici un leu in plus, e perfect legal si normal


nu poti obliga pe nimeni sa-ti ofere servicii gratis

Edited by loadrunner, 21 May 2010 - 12:15.


#42
asyst72

asyst72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 18.05.2006

View Post- Rares -, on 21st May 2010, 12:27, said:

asyst72, se pare ca nu ai inteles. Nu este vorba despre 5 lei, 2 lei sau 1 leu, este vorba despre un abuz. Asta este subiectul acestui topic, ti se promite ceva gratuit, si dupa ce semnezi si devii clientul lor incep sa-ti bage taxe pentru acel lucru. Poate fi numita inselatorie.


din cate stiu pe contract e specificat undeva ca firma ofertanta poate sa modifice tarifele iar clientul poate sa renunte la contract pe motivul modificarii tarifelor..
cred ca se poate renunta cu atat mai simplu daca nu mai esti in perioada contractuala. in plus, telefonia fixa a fost oferita ca un bonus (cand m-am abonat acum cativa ani la cablu TV+ internet)

daca e asa atunci nu vad unde e abuzul.. nu-ti mai convine, renunti la serviciu

daca esti in perioada contractuala si nu te lasa sa renunti, atunci da.. e abuz.

#43
MV2Player

MV2Player

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 04.10.2009
asyst72 - Ne învârtim dupa copac, nu cred ca trebuie sa îti explic eu la ce se referea
Nu a fost anuntat în prealabil, daca nu citea pe softpedia > probabil nici nu observa ca plateste taxa asta aiurea, asta îi deranjul, pe majoritatea nu ne incanta cu nimica ca sponsorizam prostia din RDS cu înca 60 de ron anual
Toate cele bune

Edited by MV2Player, 21 May 2010 - 12:26.


#44
- Rares -

- Rares -

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.08.2007

View Postasyst72, on 21st May 2010, 13:21, said:

din cate stiu pe contract e specificat undeva ca firma ofertanta poate sa modifice tarifele iar clientul poate sa renunte la contract pe motivul modificarii tarifelor..
cred ca se poate renunta cu atat mai simplu daca nu mai esti in perioada contractuala. in plus, telefonia fixa a fost oferita ca un bonus (cand m-am abonat acum cativa ani la cablu TV+ internet)

daca e asa atunci nu vad unde e abuzul.. nu-ti mai convine, renunti la serviciu

daca esti in perioada contractuala si nu te lasa sa renunti, atunci da.. e abuz.

Ok, am sa reziliez.

Mersi!

#45
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,529
  • Înscris: 16.12.2006

View Postcristiany, on 21st May 2010, 11:40, said:

Catalinman ieri spuneai ca " pe site apare oferta curenta. cei care au contracte vechi pastreaza minutele fie in romtelecom, fie pe mobile ( care are ) " !!!
Nu mai inteleg nimic ...
hai ca-ti explic, abonatii vechi, asa cum esti si tu (cu contracte pana in 2008) au minute atat in rds, cat si in romtelecom, in functie de pachetele de cablu si internet pot sa aiba 1200/100, 2200/300 ! tu ramai cu acest pachet;

in schimb abonatii noi (cu contracte incepand din 2009) nu mai au minute in romtelecom, au nelimitat in rds;

asadar, tu ramai cu minutele actuale, ce le ai acum, doar ca nu o sa fie abonament 0 lei, o sa fie abonament 5 lei :)

#46
asyst72

asyst72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 18.05.2006

View PostMV2Player, on 21st May 2010, 13:25, said:

asyst72 - Ne învârtim dupa copac, nu cred ca trebuie sa îti explic eu la ce se referea
Nu a fost anuntat în prealabil, daca nu citea pe softpedia > probabil nici nu observa ca plateste taxa asta aiurea, asta îi deranjul, pe majoritatea nu ne incanta cu nimica ca sponsorizam prostia din RDS cu înca 60 de ron anual
Toate cele bune

Mie mi se pare inca convenabil. Repet, mie personal.. Dar daca ar mai pune un inca un zero, atunci in mod cert ca as renunta..
poate ca altul nu ar renunta nici atunci.
Iar de observat as fi observat sigur acesti 5RON in plus pe factura. Dar altcineva poate n-ar fi observat...

Pana la urma sunt buzunare si buzunare.. asa cum sunt oameni si oameni..

Corect.. RCS-RDS sufera de multa vreme de probleme de comunicare, o stim toti... Dar pe de alta parte oricum nimic nu e gratis. Sau nu e la nesfarsit gratis..

Dar atata vreme cat nu ti se impune sa accepti ceva impotriva vointei proprii, nu vad unde e abuzul.. :kisstogether:

Edited by asyst72, 21 May 2010 - 12:40.


#47
MV2Player

MV2Player

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 04.10.2009
asyst72 - Am abonamente pe majoritatea retelelor GSM, dar o asemenea mârsavenie nu am vazut la nimenea, sa îmi bage o taxa asa peste noapte de 5 ron, fara sa fie anuntata, fara sa fie trecut ca abonament, este trecuta ca "taxa de mentenanta", deci în oferta Abonamentul = tot gratuit, aici îi mârsavenia tare
Oricum, câte un email catre ANPC/OPC/PROTV/ANTENA1/etc..., nu strica
Chiar îmi place cum suna stirea asta la tv:)
Toate cele bune
"
Cel mai mare Operator de Telecomunicatii din România a introdus o noua taxa abonatilor fara sa îi anunte:
Abonatii celei mai mari S.C. de Telecomunicatii din România s-au trezit ca au de platit o noua taxa în contul abonamentului gratuit de telefonie fixa
http://forum.softped...howtopic=670440
http://forum.softped...howtopic=670848
"

#48
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 21.08.2008
Nu e cea mai fericita metoda de a scumpi un serviciu, mai ales daca pana acum il dadeai gratuit.

Asa cum observam pe alt thread vor fi fortati de piata sa ofere televiziunea gratuita pe langa alte servicii, pana in 2012 (vezi noua oferta Romtelecom), nu pot sa ofere telefonie gratis pe langa un serviciu TV Cablu tot gratis asa ca au introdus o taxa de abonament la telefon.

Insa asa cum spunea cineva mai sus, serviciul de telefonie a fost vandut la pachet cu alte servicii, "hai luati si un numar de telefon, e gratis, va dam si telefonul, ba chiar va dam si un mobil, tot gratis!", iar omul incantat de oferta a uitat sa se intrebe daca are cu adevarat nevoie de acest serviciu.

E ok sa existe aceasta taxa, nu este in regula ca DIGI sa impuna aceasta taxa fara un preaviz, ar fi trebuit ca pe facturile de luna aceasta fiecare abonat sa gaseasca o nota informativa "Incepand cu luna urmatoare toate serviciile de telefonie oferite anterior gratuit vor costa 5 lei".

Ii inteleg ca au nevoie de bani, vreau ca aceasta companie sa existe in continuare si sa furnizeze servicii la preturi mici, insa sunt dezamagit de imposibilitatea lor de a mari numarul serviciilor vandute si numarul total al clientilor.
Se pot obtine mai multi bani din vanzarea de noi servicii decat dintr-o scumpire.

Daca nu au echipamente suficiente ar trebui sa incurajeze clientii sa vina cu echipamentele proprii sau sa creeze aliante cu dealerii de telefonie independenti si sa le dea posibilitatea si acestora sa vanda servicii DIGI.
Spre exemplu FONOMAT proaspatul dealer ramas orfan ar putea sa devina distribuitor al serviciilor DIGI, vanzand telefoane 3G (necodate), chiar si la pret intreg cu abonamente all-in-one DIGI atasate.


In concluzie,
- Masura asta este legitima dar a fost luata in graba fara o instiintare data clientilor (acest lucru va duce si la primirea unei noi amenzi de la ANPC)
- Masura aceasta va duce la pierderea unor clienti, multi din actualii utilizatori ai serviciilor gratuite vor alege sa renunte la serviciul de telefonie si unii din ei chiar si la alte servicii platite.

#49
malllio123

malllio123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 28.01.2008
Pot sa renunt doar la telefonul fix si sa raman cu internetul?

#50
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,529
  • Înscris: 16.12.2006
da, sunt independente, poti chiar sa-ti pastrezi si mobilul, taxa e doar la fix !

#51
pigulici

pigulici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 16.12.2009
fix-ul de mobil nu sunt independente, uitate la oferta lor , mai bine:
http://www.rcs-rds.r...uite/promo.html

#52
mihaiovidiu82

mihaiovidiu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,173
  • Înscris: 14.01.2010
daca am doar cartela sim de digi (pe mobilul meu), iar fixul nu mi-a fost instalat inca, o sa am si eu de platit cei 6 lei? ca nu vad de ce, daca nu am nici un telefon de la ei, la ce sa-mi bage mentenanta? la fix renunt, dar vreau sa stiu daca e cazul sa renunt si la mobil. eu am semnat contract de telefonie gratis, n-am nevoie de ea deocamdata daca e pe bani, ca am alte contracte neexpirate de telefonie.

#53
minune

minune

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 01.04.2004
Vad ca e "Serviciu indisponibil momentan!" la rubrica facturi din MyAccount. S-or fi apucat de modificari (in plus)?

#54
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,529
  • Înscris: 16.12.2006
in momentul in care se semneaza un contract, abonatul poate sa aleaga Digi Tel, Digi Mobil sau ambele servicii;

daca nu esti sub perioada contractuala, poti sa reziliezi fixul si sa pastrezi doar mobilul; mobilul ramane asociat la cablu tv si/sau internet !

View Postmihaiovidiu82, on 21st May 2010, 14:29, said:

daca am doar cartela sim de digi (pe mobilul meu), iar fixul nu mi-a fost instalat inca, o sa am si eu de platit cei 6 lei? ca nu vad de ce, daca nu am nici un telefon de la ei, la ce sa-mi bage mentenanta? la fix renunt, dar vreau sa stiu daca e cazul sa renunt si la mobil. eu am semnat contract de telefonie gratis, n-am nevoie de ea deocamdata daca e pe bani, ca am alte contracte neexpirate de telefonie.
refuzi instalarea serviciului de telefonie fixa, ramai doar cu serviciul de telefonie mobila, pentru el nu o sa platesti taxa !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate