Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul VW Passat 2010
Last Updated: Feb 13 2011 00:03, Started by
aWp_viTal
, Feb 21 2010 21:41
·
0
#74
Posted 05 February 2011 - 20:42
arata misto... nu mi prea place grila cromata din fata , insa se trece usor peste.
|
#76
Posted 06 February 2011 - 08:21
Nu stiu la ce v-ati asteptat de la Passat !
E o masina cu un design clasic, conservator, dar nu as spune ca e o masina urita , si mi se pare si bine proportionata ! As zice ca are un design tipic nemtesc , ma rog, adaptat la anii astia ! E facuta pentru un anumit tip de client si cred ca va avea succes ! |
#77
Posted 07 February 2011 - 12:28
In sfarsit l-am vazut si eu.E...nici urat...dar nici..
Cat despre materiale folosite la interior...arata bine,iti lasa impresia de solid si bine facut...dar tot prefer un Mondeo Facelift,Insignia sau Mazda 6. Designul conteaza!Pentru mine e mai important decat 2-3 plastice vopsite la interior(care oricum vor rezista si ele foarte multi ani fara probleme). Raport calitate/pret/dotari cred ca VW mai are de invatat... Parerea mea,nu dati cu pietre. |
#78
Posted 07 February 2011 - 17:56
tfmercedez, on 4th February 2011, 13:46, said: Ideea este ca passatul din 2003-2004, a continuat sa vina cu casetofon standard... lamee si asta in epoca in care BMW si Mercedes incepeau sa introduca displayuri de 7inci cu navigatie &shit, in timp ce un simplu casetofon pe o masina noua era considerat ok . In 2003 pana si Asta G avea deja CD player. Chiar si Logan a iesit cu casetofon, dar pentru putin timp. Casetofonul ala standard avea tot standard sub el CD-player sau era head unit pentru CD-changerul cu 6 CD-uri din portbagaj. In alta ordine de idei, numa mie mi se pare noua linie de design VW ciudata din spate? Ma refer la blocurile optice, si la Passat si la Touareg pozitiile aprinse mi se par cam aiurea. |
#79
Posted 07 February 2011 - 18:17
la passatul anterior era foarte stupida semnalizarea din spate, cind erau aprinse farurile, se schimba culoarea din rosu in portocaliu, un adevarat test nu doar pt daltonisti...
|
#80
Posted 07 February 2011 - 19:34
passatul e doar o masina banala, pentru oameni banali care nu stiu nimic despre masini dar au si ei 10000 de E si vor sa isi impresioneze vecinii de la tara...sa nu uitam ca pentru nemtii, passatul e o masina pentru cei care nu au asa multi bani, doar la noi in romania passatul e idol pentru necunoscatori...de cand ma stiu am urat passaturile gri..cred ca nu exista masina mai banala si mai lipsita de inspiratie si de simt estetic decat passatul..passatul nu e pt clasa buissines, e pentru oameni obisnuiti, daca vrei sa arati ca ai bani si ca sti ce inseamna o masina adevarata, atunci sigur nu iti iei Passat....
|
#81
Posted 07 February 2011 - 20:30
In cazul in care vorbim de un taran care isi cumpara un Passat rupt in esapament pe la 10.000 eur atunci da, este adevarat ceea ce spui. Daca vorbim insa de economicosul bluemotion sau un model ce depaseste 30.000 de euro atunci discutam de o persoana care prefera o masina rafinata, cu un design teutonic si care castiga bine. Sa nu uitam, VW face niste masini foarte bine dar din pacate pentru consumatorul de rand, scumpe (si ma refer inclusiv la nemti, francezi & CO).
|
#82
Posted 07 February 2011 - 20:40
H725, on 7th February 2011, 18:17, said: la passatul anterior era foarte stupida semnalizarea din spate, cind erau aprinse farurile, se schimba culoarea din rosu in portocaliu, un adevarat test nu doar pt daltonisti... |
|
#83
Posted 07 February 2011 - 22:55
Tom_Cat, on 7th February 2011, 20:30, said: In cazul in care vorbim de un taran care isi cumpara un Passat rupt in esapament pe la 10.000 eur atunci da, este adevarat ceea ce spui. Daca vorbim insa de economicosul bluemotion sau un model ce depaseste 30.000 de euro atunci discutam de o persoana care prefera o masina rafinata, cu un design teutonic si care castiga bine. Sa nu uitam, VW face niste masini foarte bine dar din pacate pentru consumatorul de rand, scumpe (si ma refer inclusiv la nemti, francezi & CO). |
#84
Posted 07 February 2011 - 23:15
Gusturile nu se discuta.
Passat-ul asta e caraghios cand il vezi din spate, dar celelalte laturi sunt ok si arata a o masina cuminte. Azi am vazut noul C4 de la Citroen si am avut exclamatia "ce pui de Audi mai e si asta?", ca prea au luat-o la vale francezii de incep sa copieze designurile monolitice ale nemtilor. Pana si noua Jetta incepe sa-mi placa, am vazut in fata la PBV1 si nu arata atat de urat, comparat cu vechea Jetta. |
#85
Posted 08 February 2011 - 00:13
#86
Posted 08 February 2011 - 01:12
faceliftul passatului anterior a fost un succes , e una din masinile mele preferate , are un aer sobru si masina e f bine facuta.
asta noua , parca incearca prea mult sa fie ceea ce nu e... vrea sa impresioneze prin look putin vulgar si mai sportiv , insa nu stie ca e defapt un classic si asa ar trebuii sa arate. |
#87
Posted 08 February 2011 - 03:24
|
#88
Posted 08 February 2011 - 03:51
nu mi se pare cine stie ce masina dar clipul e prea tare May The Volks Be With You 17 milioane de vizualizari in 6 zile
Edited by polizei, 08 February 2011 - 03:52. |
#89
Posted 08 February 2011 - 10:57
Desi Passat nu e cea mai tare masina din lume , este o prejudecata sa arunci cu noroi in el din oficiu, doar pentru ca e german si costa destul de mult - de altfel in aceeasi gama de preturi ca Toyota si Ford, la clasa lui. Chiar si designul place la destula lume, vorbesc de B6. Sigur, nu am auzit de nici un tip de 1ß-20 de ani sa-si doreasca Passat - dar nu cred ca e problema VW, segmentul tanar va dori totdeauna un hot hatch. Am mers destul de mult cu B6 si strict la design pot sa spun ca il prefer unui Mercedes C, cu care de asemenea am circulat destul. chestie de gusturi.
Noul B7 este rafinat si nu se adreseaza celor interesati de 'cat baga pe autostrada'. Mie unul mi se pare de ex. un design mai palpitant decat Avensis, desi ma uit cu drag dupa Accord. Daca ne gandim ca oferta VW permite Passat B7 170 cp TDI Common Rail cu DSG si 4motion, Passatul ramane o optiune extrem de serioasa. Edited by overseas, 08 February 2011 - 10:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users