Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Noul VW Passat 2010

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#91
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

View Postpolizei, on 8th February 2011, 03:51, said:

nu mi se pare cine stie ce masina dar clipul e prea tare :lol: May The Volks Be With You 17 milioane de vizualizari in  6 zile

Asta e varianta de USA, cumva diferita de cea de Europa.

#92
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Este, mai mare si mai aratoasa, este construita pe platforma lui Superb, o idee mai lung.

Sunt curios daca functia aia, de pe cheia din clip, va fi disponibila si la noi.

#93
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postconnectorxp, on 8th February 2011, 22:29, said:

Este, mai mare si mai aratoasa, este construita pe platforma lui Superb, o idee mai lung.
...

sau platforma MQB?

#94
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Cateva poze sa avem pe ce comenta.

Attached File  vw_passat_2011_sedan_1.jpg   32.37K   49 downloads
Attached File  vw_passat_2011_sedan_2.jpg   39.08K   38 downloads
Attached File  vw_passat_2011_sedan_4.jpg   35.93K   25 downloads
Attached File  vw_passat_2011_sedan_5.jpg   28.31K   26 downloads
Attached File  vw_passat_2011_sedan_6.jpg   33.35K   37 downloads
Attached File  vw_passat_2011_sedan_7.jpg   25.34K   29 downloads
Attached File  DSC_0975_655x435.jpg   69.83K   29 downloads

Eu nu ma pot obisnui cu stopurile, mi se par mai estetice cele de pe B6.
Si avand in vedere ca e o masina care va fi vazuta des spre foarte des, putea sa fie mai frumoasa, cred ca prefer designul vechii generatii asa slick, mai putin incarcat.

Attached File  volkswagen_passat_r36.jpg   48.12K   57 downloads
Attached File  passat_b6.jpg   48.32K   51 downloads

Edited by lacoste, 09 February 2011 - 20:14.


#95
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
B6-le l-ai pus modelul R32 cu grila aia superba  :coolspeak:
B7 este modelul de Europa sau cel de State ?

#96
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
@overseas
Pozele cu Passat B7 sunt modelul pentru Europa, iti dai seama usor dupa stopuri, si pozitionarea numarului de inmatriculare, care la Modelul pentru USA este integrat in usa portbagajului.

Citind diverse review-uri comparative, reiese ca inginerii VW au intarit suspensia de la Passat-facandu-se rabat de la confort, dar caracterul subvirator ramane la fel de pronuntat, zgomotul motorului TDI este mai puternic resimtit in habitaclu decat la concurenta iar designul e prea sobru si patratos, astfel pierzanduse din eleganta simpla cu care nea obisnuit Passat.... Ceea ce o face mai putin atractiva decat Ford Mondeo, Mazda 6 sau chiar Renault Laguna, care au rapoarte pret/prestante ceva mai echilibrate.
Singurul as din maneca al Passatului se pare ca ar fi imaginea de marca puternica si unele optionale ceva mai moderne, dar piperate ca si pret.Daca in trecut Passatul putea fi luat in considerare si de catre tineri sub 25 de ani prin prisma designului, acum cred ca categoria de varsta a celor care se uita la un Passat a crescut cu cel putin 10 ani.... designul maturizandu-se considerabil.
DaSilva a facut treaba destul de buna la alte modele VW, dar la Passat a ramas fara inspiratie, sau nu stiu ce sa intamplat, dintr-o data prea multe unghiuri colturoase pe o masina care se vrea eleganta. :huh:
Bine ca inca exista Passat CC, da parca vad ca mai umpic il uratesc si pe ala.-_-

Edited by lacoste, 09 February 2011 - 22:46.


#97
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Am citit si eu comparativul Promotor si mi se pare destul de subiectiv, probabil ca orice review. B6 am condus varianta HL, 2.0 TDI CR, DSG, pachet sport (inclusiv jante 17 si suspensii sport coborate 15 mm plus scaune sport fata). In B7 m-am urcat doar in showroom. Asa ca abordez comparativul din promotor din perspectiva B6 - oricum se pare ca B7 nu prezinta schimbari revolutionare. Pai B6 mi-a placut foarte mult, mai bine nu m-am simtit decat intr-un Accord (dar fara drive test).
Re. comparativ, am de spus:
- TDI CR este silentios
- B6 franeaza absolut ok in regim de utilizare normala (testat cu anvelope Continental foarte bune) - nu stiu la liniute
- directia este intr-adevar destul de moale (vs Ford Mondeo pe care l-am condus si mi-a placut directia dura)
- suspensiile nu sunt atat de dure cat acuza Promotor - eu am avut jante 17 cu suspensii sport si m-am simtit foarte bine, cei cu suspensii stock se plangeau ca sunt moi

Daca celelalte modele sunt si mai silentioase si franeaza mai bine - OAU ! foarte tare, inseamna ca sunt scule de scule

Ca design, deoarece am trecut de varsta la care  visam hot hatch-uri, mie imi place.
Cat despre B7, trebuie sa-l vezi live si sa te urci intr-o versiune HL; poate sa nu-ti placa dar are stil si e un concept coerent. Nu as da un B7 decat pe un Mondeo (strict ca tinuta de drum, nu si restul).

SI daca vorbim de atuuri - pai sa vorbim de Passat B7, 170 cp TDI CR, DSG, 4motion  :coolspeak:

Edited by overseas, 09 February 2011 - 23:08.


#98
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Promotor a pus pe site comparativul Noul Passat - Insignia - Mondeo. Evaluarea mi se pare destul de echilibrata, in final il da castigator la mustata pe Mondeo. Daca asa avea pana in 30 de ani as alege clar Mondeo (pentru tinuta de drum), peste 35 as alege clar Passat, desi culmea - comparativul Promotor apreciaza ca Mondeo nu mai exceleaza atat de mult la tinuta de drum. Am condus mult fostul Mondeo Mk3 si era superb pe viraje.

#99
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postoverseas, on 10th February 2011, 11:08, said:

Promotor a pus pe site comparativul Noul Passat - Insignia - Mondeo. Evaluarea mi se pare destul de echilibrata, in final il da castigator la mustata pe Mondeo.
...

ca posesor de mondeo sh pot sa te asigur ca valoarea de revinzare a fordului este catastrofala... un mondeo de 3-4 ani echipat complet este la jumatate de pret fata de un passat echipare sub medie...

Edited by H725, 10 February 2011 - 12:09.


#100
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Parerea mea este ca momentul de glorie al Mondeo a fost generatia Mk3 cand am luat Mondeo nou Trendline + optionale (jantel aliaj 16, pilot automat, parbriz degivrant, volan piele etc) 1.8 cp benzina la 15.500 euro + TVA  :coolspeak:

#101
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Azi am studiat un Passat modelul nou pe argintiu si am observat ca depinde mult de culoare fiind 2 exemplare unul langa altul....unul negru si celalalt argintiu.Nu as fi putut sa spun ca arata rau cel pe argintiu, ceva in genul asta.

Attached File  volkswagen_passat_2011_date_tehnice_si_noi_poze_7.jpg   77.6K   48 downloads

Edited by lacoste, 10 February 2011 - 23:32.


#102
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010

View Postlacoste, on 9th February 2011, 22:22, said:

@overseas
Pozele cu Passat B7 sunt modelul pentru Europa, iti dai seama usor dupa stopuri, si pozitionarea numarului de inmatriculare, care la Modelul pentru USA este integrat in usa portbagajului.

Citind diverse review-uri comparative, reiese ca inginerii VW au intarit suspensia de la Passat-facandu-se rabat de la confort, dar caracterul subvirator ramane la fel de pronuntat, zgomotul motorului TDI este mai puternic resimtit in habitaclu decat la concurenta iar designul e prea sobru si patratos, astfel pierzanduse din eleganta simpla cu care nea obisnuit Passat.... Ceea ce o face mai putin atractiva decat Ford Mondeo, Mazda 6 sau chiar Renault Laguna, care au rapoarte pret/prestante ceva mai echilibrate.
Singurul as din maneca al Passatului se pare ca ar fi imaginea de marca puternica si unele optionale ceva mai moderne, dar piperate ca si pret.Daca in trecut Passatul putea fi luat in considerare si de catre tineri sub 25 de ani prin prisma designului, acum cred ca categoria de varsta a celor care se uita la un Passat a crescut cu cel putin 10 ani.... designul maturizandu-se considerabil.
DaSilva a facut treaba destul de buna la alte modele VW, dar la Passat a ramas fara inspiratie, sau nu stiu ce sa intamplat, dintr-o data prea multe unghiuri colturoase pe o masina care se vrea eleganta. :huh:
Bine ca inca exista Passat CC, da parca vad ca mai umpic il uratesc si pe ala.-_-

Si tu te iei dupa ce spun cei de la Promotor? Tot aia spun ca Laguna are o tinuta de drum mai buna decat a Passat-ului. De tot rasul.
Mondeo e cel mai puternic concurent. Sta ceva mai bine la tinuta de drum, dar la interior, tehnologie, configurare este net sub Passat. Astea doua sunt cele care conteaza in clasa asta, restul de genul Mazda 6 sau C 5 sunt mai mult niste curiozitati in vanzari.

#103
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Mă disperă cu reclama agresivă.  <_< Foarte multe site-uri din "top" sunt nou Passate de ditai reclama.

#104
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Undeva trebuie sa faca reclama, pe net si in mall-uri la greu.Cand a aparut Fluence era la fel pe net, cred ca mai rau....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate