Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul VW Passat 2010
Last Updated: Feb 13 2011 00:03, Started by
aWp_viTal
, Feb 21 2010 21:41
·
0
#37
Posted 23 December 2010 - 14:12
De abia astept Passat 1,2 TSI, am vazut ce face pe Octavia, poti zice ca e mai bun ca 1,4 MPI, dar astia sunt cu capul rau de dot, mai bine le fac hibride decat sa puna chichinitele alea de motoare pe ele.
Passat trebuie sa fie masina de la 1,6TSI in sus, inca nu exista, dar alianta Renault-Nissan au unul. |
#38
Posted 23 December 2010 - 14:32
daca vrei sa platesti impozit&rca enorm esti liber sa cumperi masini fara turbo...
|
#39
Posted 23 December 2010 - 20:22
Eu cred ca connectorxp se refera la faptul ca 1,2TSI e prea mic pentru Passat si cred ca are dreptate.
Nu a spus nimeni ca e mai ok sa cumperi un aspirat decat un motor de cilindree mai mica+turbo. Care impozit enorm?Eu am motor de aproape 2000cc si alea 3-400lei impozit nu ma deranjeaza.Daca iei o masina noua si platesti sa zicem 1000e in plus pentru un motor mic performant dar scump,spune-mi tu mie dupa cati ani vei simti diferenta la impozit si rca?Trebuie sa treaca 4-5-6 ani sa se amortizeze suma platita pentru un TSI dar problema e ca multi nici nu tin masina mai mult de 3-4 ani si atunci nu cred ca mai conteaza atat de mult ce tip de motor iei.Or fi diferente dar nu cred ca e vorba de sume enorme. |
#40
Posted 24 December 2010 - 02:26
A, vazut deja pe strada in Bucuresti noul Passat (de vreo 2 saptamani se plimba cei de la Porsche cu ele) si seamana mult cu fostul Phaeton... Are niste linii mai drepte si da o impresie de masina solida... Poate ca ii trebuiesc roti de 17 inch ca sa mai echilibreze aceasta prima impresie pentru ca masina pare mare si rotile ar cam trebui sa fie la acelasi nivel... In rest pot spune ca designul e cuminte, cu linii mult mai curate si per total masina arata bine... Totusi pare usor invechita din cauza acelei asemenari cu vechiul Phaeton... De fapt cred ca ma asteptam la un design mai radical dupa generatia anterioara care a adus schimbari foarte mari in linia masinii... ce e important e ca Passatul nu mai are faruri cu lacrima
Edited by akajohn, 24 December 2010 - 02:27. |
#41
Posted 24 December 2010 - 12:47
1.2 tsi are 105 cai daca nu ma insel iar masina cu motor de 1.2 cred ca e si mult mai usoara decat una de 2.0.
De unde rezulta un raport cp/tona probabil asemanator unui motor de 120-130 cp. Nu e cine stie ce dar undeva prin occident probabil vreun pensionar fara pretentii de pilot isi poate face un concediu din diferenta de taxe . |
#42
Posted 24 December 2010 - 13:13
Pentru conditiile de trafic de la noi, poate ca e submotorizat ....dar pentru occident unde majoritatea deplasarilor lungi le faci pe autostrada la 120-130km/h, este ultra suficient.
|
#43
Posted 27 December 2010 - 10:13
l-am vazut zilele trecute in tulcea. mie unul nu-mi place, dar cine stie - nici versiuna anterioara nu mi-a placut la inceput, dar acum...
|
#44
Posted 22 January 2011 - 16:04
am vazut si eu unul azi
LE: cel negru din spate tot b7 este? abia acum l-am vazut Attached FilesEdited by _zenith_, 22 January 2011 - 16:26. |
#45
Posted 22 January 2011 - 16:11
Eu deja am incetat sa le mai numar, am vazut cateva de reprezentanta (doar am biroul aproape de PBV si casa in zona Midocar) + cateva detinute de diverse persoane.
|
#46
Posted 22 January 2011 - 16:16
Am vazut unul pe bleumarin, arata mult mai bine decat argintiul ala reciclat. Oricum, e urat cu spume. Pe cand un coupe cu doua usi?
|
|
#47
Posted 22 January 2011 - 16:34
bleumarin mi se pare cea mai urata culoare. cand vad o masina in culoare asta nu-mi vine in cap decat ideea ca proprietarul nu a avut bani de negru
|
#48
Posted 22 January 2011 - 16:40
Marius3k, on 22nd January 2011, 16:16, said: Am vazut unul pe bleumarin, arata mult mai bine decat argintiul ala reciclat. Oricum, e urat cu spume. Pe cand un coupe cu doua usi? Argintiul e nașpa, așa e. Însă bleumarin-ul e și mai și! Din poze nu prea-mi dau cu părerea, aștept să văd unul live. |
#49
Posted 22 January 2011 - 16:54
_zenith_, on 22nd January 2011, 16:34, said: bleumarin mi se pare cea mai urata culoare. ripper, on 22nd January 2011, 16:40, said: Argintiul e nașpa, așa e. Însă bleumarin-ul e și mai și! Din poze nu prea-mi dau cu părerea, aștept să văd unul live. |
#50
Posted 22 January 2011 - 17:02
Marius3k, on 22nd January 2011, 16:54, said: Vopseaua metalizata/perlata costa la fel, nu conteaza nuanta. si ca exemplu: am un prieten care si-a cumparat Passat (b5.5) de culoare bleumarin. ce crezi ca mi-a zis? a cautat negru dar n-a gasit. dar si asta seara tot negru se vede Edited by _zenith_, 22 January 2011 - 17:11. |
#51
Posted 22 January 2011 - 17:09
Am inteles ideea, normal. Eu nu mi-as alege o vopsea neagra - e mult prea pretentioasa pentru tara noastra.
|
|
#52
Posted 22 January 2011 - 17:39
#53
Posted 22 January 2011 - 18:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users