Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Noul VW Passat 2010

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#37
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
De abia astept Passat 1,2 TSI, am vazut ce face pe Octavia, poti zice ca e mai bun ca 1,4 MPI, dar astia sunt cu capul rau de dot, mai bine le fac hibride decat sa puna chichinitele alea de motoare pe ele.

Passat trebuie sa fie masina de la 1,6TSI in sus, inca nu exista, dar alianta Renault-Nissan au unul.

#38
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
daca vrei sa platesti impozit&rca enorm esti liber sa cumperi masini fara turbo...  ;)

#39
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Eu cred ca connectorxp se refera la faptul ca 1,2TSI e prea mic pentru Passat si cred ca are dreptate.
Nu a spus nimeni ca e mai ok sa cumperi un aspirat decat un motor de cilindree mai mica+turbo.
Care impozit enorm?Eu am motor de aproape 2000cc si alea 3-400lei impozit nu ma deranjeaza.Daca iei o masina noua si platesti sa zicem 1000e in plus pentru un motor mic performant dar scump,spune-mi tu mie dupa cati ani vei simti diferenta la impozit si rca?Trebuie sa treaca 4-5-6 ani sa se amortizeze suma platita pentru un TSI dar problema e ca multi nici nu tin masina mai mult de 3-4 ani si atunci nu cred ca mai conteaza atat de mult ce tip de motor iei.Or fi diferente dar nu cred ca e vorba de sume enorme.

#40
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004
A, vazut deja pe strada in Bucuresti noul Passat (de vreo 2 saptamani se plimba cei de la Porsche cu ele) si seamana mult cu fostul Phaeton... Are niste linii mai drepte si da o impresie de masina solida... Poate ca ii trebuiesc roti de 17 inch ca sa mai echilibreze aceasta prima impresie pentru ca masina pare mare si rotile ar cam trebui sa fie la acelasi nivel... In rest pot spune ca designul e cuminte, cu linii mult mai curate si per total masina arata bine... Totusi pare usor invechita din cauza acelei asemenari cu vechiul Phaeton... De fapt cred ca ma asteptam la un design mai radical dupa generatia anterioara care a adus schimbari foarte mari in linia masinii... ce e important e ca Passatul nu mai are faruri cu lacrima ;)

Edited by akajohn, 24 December 2010 - 02:27.


#41
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
1.2 tsi are 105 cai daca nu ma insel iar masina cu motor de 1.2 cred ca e si mult mai usoara decat una de 2.0.
De unde rezulta un raport cp/tona probabil asemanator unui motor de 120-130 cp.
Nu e cine stie ce dar undeva prin occident probabil vreun pensionar fara pretentii de pilot isi poate face un concediu din diferenta de taxe .

#42
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,473
  • Înscris: 04.05.2006
Pentru conditiile de trafic de la noi, poate ca e submotorizat ....dar pentru occident unde majoritatea deplasarilor lungi le faci pe autostrada la 120-130km/h, este ultra suficient.

#43
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,783
  • Înscris: 06.09.2004
l-am vazut zilele trecute in tulcea. mie unul nu-mi place, dar cine stie - nici versiuna anterioara nu mi-a placut la inceput, dar acum...

#44
_zenith_

_zenith_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 08.04.2009
am vazut si eu unul azi
LE: cel negru din spate tot b7 este? abia acum l-am vazut

Attached Files


Edited by _zenith_, 22 January 2011 - 16:26.


#45
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Eu deja am incetat sa le mai numar, am vazut cateva de reprezentanta (doar am biroul aproape de PBV si casa in zona Midocar) + cateva detinute de diverse persoane.

#46
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Am vazut unul pe bleumarin, arata mult mai bine decat argintiul ala reciclat. Oricum, e urat cu spume. Pe cand un coupe cu doua usi?

#47
_zenith_

_zenith_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 08.04.2009
bleumarin mi se pare cea mai urata culoare. cand vad o masina in culoare asta nu-mi vine in cap decat ideea ca proprietarul nu a avut bani de negru

#48
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002

View PostMarius3k, on 22nd January 2011, 16:16, said:

Am vazut unul pe bleumarin, arata mult mai bine decat argintiul ala reciclat. Oricum, e urat cu spume. Pe cand un coupe cu doua usi?
Bine că-s Fordurile mai frumoase! :puke: :D

Argintiul e nașpa, așa e. Însă bleumarin-ul e și mai și! :D
Din poze nu prea-mi dau cu părerea, aștept să văd unul live.

#49
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Post_zenith_, on 22nd January 2011, 16:34, said:

bleumarin mi se pare cea mai urata culoare.
Vopseaua metalizata/perlata costa la fel, nu conteaza nuanta.

View Postripper, on 22nd January 2011, 16:40, said:

Argintiul e nașpa, așa e. Însă bleumarin-ul e și mai și! :D
Din poze nu prea-mi dau cu părerea, aștept să văd unul live.
Lasand la o parte remarca ta - care e total off-topic, te asteptam sa postezi pe tema asta dupa ce vezi unul live. ;)

#50
_zenith_

_zenith_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 08.04.2009

View PostMarius3k, on 22nd January 2011, 16:54, said:

Vopseaua metalizata/perlata costa la fel, nu conteaza nuanta.
era doar un fel de-a spune, dar cred ca ai inteles ideea
si ca exemplu: am un prieten care si-a cumparat Passat (b5.5) de culoare bleumarin. ce crezi ca mi-a zis? a cautat negru dar n-a gasit. dar si asta seara tot negru se vede :roflmaofast:

Edited by _zenith_, 22 January 2011 - 17:11.


#51
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Am inteles ideea, normal. Eu nu mi-as alege o vopsea neagra - e mult prea pretentioasa pentru tara noastra.

#52
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostMarius3k, on 22nd January 2011, 17:09, said:

Am inteles ideea, normal. Eu nu mi-as alege o vopsea neagra - e mult prea pretentioasa pentru tara noastra.

Si vara se incinge bine de tot. Asta-n plus fata de omniprezentul praf mioritic de care ziceai.

#53
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View PostMarius3k, on 22nd January 2011, 16:16, said:

Am vazut unul pe bleumarin, arata mult mai bine decat argintiul ala reciclat. Oricum, e urat cu spume.

Raman la parerea ca B5.5 e cel mai frumos de pana acum. :bigwhitegrin:

Quote

Pe cand un coupe cu doua usi?

That ship has sailed looooong ago....

#54
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Nu stiu de ce, dar ma asteptam la un design mai teutonic, asa imi da impresia unui Audi facut in China.
Culorile...sincer masinile negre au un aer aparte, nu se compara cu alte culori.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate