Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior

Timpi asteptare in contract de tr...
 Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete

Simbol "bec aprins" tele...
 Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC

Propuneri pentru imbunatatirea pr...
 Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!

zgomot (bazait) plita gaz Samsung...
 

incompetenti, rau-voitori sau pur si simplu marlani nesimtiti

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
30 replies to this topic

#19
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 21.06.2004
Acum e cam tarziu sa mai caut prin hartii...in contractul cu orange ce scrie...cand vrei sa reziliezi te adresezi in scris sau scrie pe-acolo ca rezilierea se face doar la telefonic apeland 411? daca nu scrie asa ceva atunci sa sune ei...la 411...

OFF topic
La UPC aveam tel, net, si cablu. M-am dus la sediul lor sa renunt la tel. Nu eram in perioada contractuala. Una de-acolo mi-a zis sa folosesc tel fix ,,expus" in sediu  (era un tel special pus la dispozitia clientilor). Am sunat am zis ce vreau...si fara comentarii au zis ca e OK si o sa mi-l inchida. Cand am ajuns acasa deja la tel fix nu m-ai aveam ton. Asta da operativitate! :D

#20
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Se reziliază în orice mod prin care le aduci la cunoștință. Dar e cel mai bine s-o faci în scris și să ai o dovadă că ai făcut-o. În shop e foarte ok, mănîncă kko dacă zic că nu se poate rezilia la ei. Sînt obligați să-ți înregistreze anunțul de reziliere și să-ți dea bon de luare în evidență. Sau poți trimite anunțul prin poștă cu confirmare de primire.

Nu trebuie aprobat, nu e cerere ci anunț unilateral. Nu se aprobă ci se execută. Nu vă mai lăsați trași în piept de ăia care o tot lungesc.

#21
cristianhanu

cristianhanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 17.08.2007
le-am trimis o cerere in luna februarie, cu mai mult de 30 de zile inaintea datei de reziliere
o sa ma duc maine la dealerul orange sa iau un nr de inreg, eventual sa-mi trimita pe mail, mail-ul trimis catre ei
sa vad ce pot rezolva
daca o sa ajunga sa ma dea in judecata ... sa am ce sa le bag sub nas

oricum, firma nu mai exista, nu o mai gasesc la adresa din contract, nu le mai platesc nimic dupa data de 19 martie
sa fie sanatosi

#22
Alice_b

Alice_b

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.03.2010
Salut,
as dori sa va rog , sa imi spuneti daca stiti o adresa de mail , unde pot face o plangere impotriva incalcarii deontologiei profesionale si a eticii, de catre un angajat Orange.
Am incercat sa caut pe pagina lor la contacte, insa nu am gasit decat o adresa a dep. de vanzari regional, dar aceasta adresa nu ma satisface, deoarece pesoana asupra caruia doresc sa fac reclamatia este in stransa legatura cu sefii lui directi, si nu as face decat sa imi fac rau , nerezolvand problema.Ma gandesc ca sigur au un departament de audit intern care se ocupa cu verificarea angajatilor si cu respectarea procedurilor si a politicii firmei.
Multumesc.

#23
Remusik82

Remusik82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 292
  • Înscris: 20.10.2005
Poti scrie un mail la [email protected]

#24
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

View PostAlice_b, on 17th March 2010, 22:41, said:

Salut,
as dori sa va rog , sa imi spuneti daca stiti o adresa de mail , unde pot face o plangere impotriva incalcarii deontologiei profesionale si a eticii, de catre un angajat Orange.
Am incercat sa caut pe pagina lor la contacte, insa nu am gasit decat o adresa a dep. de vanzari regional, dar aceasta adresa nu ma satisface, deoarece pesoana asupra caruia doresc sa fac reclamatia este in stransa legatura cu sefii lui directi, si nu as face decat sa imi fac rau , nerezolvand problema.Ma gandesc ca sigur au un departament de audit intern care se ocupa cu verificarea angajatilor si cu respectarea procedurilor si a politicii firmei.
Multumesc.
da si tu mai multe detalii si poate te ajuta cineva

#25
Radu18-

Radu18-

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 16.02.2008

View PostAlice_b, on 17th March 2010, 22:41, said:

Salut,
as dori sa va rog , sa imi spuneti daca stiti o adresa de mail , unde pot face o plangere impotriva incalcarii deontologiei profesionale si a eticii, de catre un angajat Orange.
Am incercat sa caut pe pagina lor la contacte, insa nu am gasit decat o adresa a dep. de vanzari regional, dar aceasta adresa nu ma satisface, deoarece pesoana asupra caruia doresc sa fac reclamatia este in stransa legatura cu sefii lui directi, si nu as face decat sa imi fac rau , nerezolvand problema.Ma gandesc ca sigur au un departament de audit intern care se ocupa cu verificarea angajatilor si cu respectarea procedurilor si a politicii firmei.
Multumesc.

Angajat orange Relatii Clienti sau angajat Orange Shop?
Vreau niste detalii.

Edited by Radu18-, 18 March 2010 - 16:21.


#26
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
"Salut,
as dori sa va rog , sa imi spuneti daca stiti o adresa de mail , unde pot face o plangere impotriva incalcarii deontologiei profesionale si a eticii, de catre un angajat Orange.
Am incercat sa caut pe pagina lor la contacte, insa nu am gasit decat o adresa a dep. de vanzari regional, dar aceasta adresa nu ma satisface, deoarece pesoana asupra caruia doresc sa fac reclamatia este in stransa legatura cu sefii lui directi, si nu as face decat sa imi fac rau , nerezolvand problema.Ma gandesc ca sigur au un departament de audit intern care se ocupa cu verificarea angajatilor si cu respectarea procedurilor si a politicii firmei.
Multumesc."

sa defineasca cineva asta"impotriva incalcarii deontologiei profesionale si a eticii,de catre un angajat Orange."
si asta "respectarea procedurilor si a politicii firmei."

Edited by medley, 18 March 2010 - 22:24.


#27
cristianhanu

cristianhanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 17.08.2007

View Postcristianhanu, on 13th March 2010, 22:38, said:

le-am trimis o cerere in luna februarie, cu mai mult de 30 de zile inaintea datei de reziliere
o sa ma duc maine la dealerul orange sa iau un nr de inreg, eventual sa-mi trimita pe mail, mail-ul trimis catre ei
sa vad ce pot rezolva
daca o sa ajunga sa ma dea in judecata ... sa am ce sa le bag sub nas

oricum, firma nu mai exista, nu o mai gasesc la adresa din contract, nu le mai platesc nimic dupa data de 19 martie
sa fie sanatosi

revin cu noutati
pe repede inainte: am vorbit cu o duduie de la serv clienti, imi spune ca nu am stampila, le trimit cererea stampilata, ii sun, o cer pe aceasi duduie, imi confirma ca o primeste si ca totul e ok, inceteaza contractul pe data de 19.03
pun ieri cartela in tel, surpriza-semnal orange
sun din nou la ei si o cer pe aceasi tante, dupa 15 min imi raspunde unu (am crezut ca si-a facut schimbare de sex dar ... m-am inselat) si imi spune ca am trimis cererea prea tarziu, mai mergem o luna impreuna
ii spun toata povestea, ca am vorbit cu aia si mi-a spus ca totul e ok; imi spune ca aia e proasta si nu stia ce vorbeste :)) ca el e meseriasul care se ocupa de mine ... si daca nu-mi convine sa trimit o sesizare la [email protected]
am facut azi o sesizare la orange si am trimis-o si la toate adresele si faxurile pe care le aveam de la orange plus OPC
sa vedem ce iese

#28
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006
frate vrei sa scapi de ei? DU-TE IN SHOP SI FA CERERE SCRISA! au ei formular, il completezi, il semnezi, ei iti dau nr. de inreg. SI GATA! IN 30 DE ZILE ESTI PE CARTELA!

#29
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 21.06.2004

View Postcristianhanu, on 24th March 2010, 23:49, said:

revin cu noutati
pe repede inainte: am vorbit cu o duduie de la serv clienti, imi spune ca nu am stampila, le trimit cererea stampilata, ii sun, o cer pe aceasi duduie, imi confirma ca o primeste si ca totul e ok, inceteaza contractul pe data de 19.03
pun ieri cartela in tel, surpriza-semnal orange
sun din nou la ei si o cer pe aceasi tante, dupa 15 min imi raspunde unu (am crezut ca si-a facut schimbare de sex dar ... m-am inselat) si imi spune ca am trimis cererea prea tarziu, mai mergem o luna impreuna
ii spun toata povestea, ca am vorbit cu aia si mi-a spus ca totul e ok; imi spune ca aia e proasta si nu stia ce vorbeste :)) ca el e meseriasul care se ocupa de mine ... si daca nu-mi convine sa trimit o sesizare la [email protected]
am facut azi o sesizare la orange si am trimis-o si la toate adresele si faxurile pe care le aveam de la orange plus OPC
sa vedem ce iese
Eu cred ca astia te i-au de fraier...
Si cand ti-am spus sa-ti angajezi un avocat...sa-ti inchida abonamentul...nu m-ai crezut...:)
Ai putea sa te adresezi aici http://www.evz.ro/pa...umatorului.html
Foarte multe cazuri au fost rezolvate dupa ce au aparut in ziar.
Un mic ex. http://www.evz.ro/de...ziv-889203.html
in care un ,,amic" (eurogsm) de-al orange-ului si-a luat ,,portia" de publicitate negativa...
S-or fi dus angajatii de la Orange la Zapp, la specializare cum sa tii in ,,lanturi" un client care vrea sa renunte la contract. Parca as fi pe aria forumului unde se discuta despre Zapp; unde un abonat oarecare se chinuie sa renunte la abonament.

Edited by crisstian, 25 March 2010 - 09:14.


#30
cristianhanu

cristianhanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 17.08.2007
mi-au raspuns OPC Bucuresti; sa astept raspunsul la sesizarea depusa la Orange

#31
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Eu n-am înțeles faza cu ștampila. E abonament pe firmă? Că atunci n-ai ce rezolva prin OPC.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate