Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Apr 28 2024 16:32, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
99
#4339
Posted 27 June 2017 - 12:06
#4340
Posted 27 June 2017 - 12:08
@DIGI_Helper am trimis PM, multumesc anticipat
@cristimate exista topic dedicat pentru roaming digi aici : https://forum.softpe...-dupa-15062017/ |
#4341
Posted 27 June 2017 - 12:11
#4342
Posted 27 June 2017 - 12:11
#4343
Posted 27 June 2017 - 12:54
Buna ziua. Revin cu aceeasi problema, azi s-au facut 2 luni de cand am semnat contractul de upgrade la internet pe Fiberlink1000, si inca sunt pe 100 mb iar Routerul nici naiba nu stie unde e. Domnul cu care am incheiat contractul mi-a spus initial ca o sa dureze cam o saptamana, cel mult, pana ma trece pe FBL1000, cablurile fiind deja trase in blocul in care stau. Asta a fost in 27 APRILIE. Am zis sa mai incerc odata aici, in speranta ca ma poate ajuta cineva, inainte sa ii fac scandal unui biet angajat de la relatii cu clientii care n-are nici-o vina.
P.S. nesimtitii de la RDS au avut tupeul sa-mi trimita factura, in care mi se solicita sa platesc un internet de care nici macar nu beneficiez. As evita sa merg la protectia consumatorului, dar daca ma prinde luna Iulie si inca nu mi s-a rezolvat problema, ajungem si acolo. Edited by ActualHashtag, 27 June 2017 - 12:58. |
#4344
Posted 27 June 2017 - 13:13
@ActualHashtag trimite un PM la DIGI_Helper, te poate ajuta. Am avut si eu problema asta si s-a rezolvat cu un apel la relatii cu clientii.
@mhanor @diZy se pare ca ati avut dreptate, au inlocuit alimentatorul si acum merge ok. In ultima vreme a mai facut figuri internetul, poate era si din cauza ca tragea sa moara. |
#4345
Posted 27 June 2017 - 13:16
Da 2 boli cunoscute la modele astea vechi, moare sursa si se prajeste modulul de catv.
Edited by diZy, 27 June 2017 - 13:17. |
#4346
Posted 27 June 2017 - 14:19
Cat am avut HG 865 pe scara blocului la magazin (august 2009-februarie 2014) nu i-a murit sursa, dar a murit de 2 ori sursa de la switch.
|
#4347
Posted 27 June 2017 - 17:07
#4348
Posted 08 July 2017 - 08:54
Ce se intampla cu instalarile la Digi?! E plecata toata lumea in concediu?! Au concediat personalul?! Cam mult dureaza...
|
|
#4349
Posted 09 July 2017 - 10:32
Azi-noapte am reusit sa imi iau mai multe injuraturi decat si-a luat Mutu cand a ratat penalty-ul cu Italia in 2008.
Nu stiu cati dintre voi joaca GTA V Online, dar e un achievement pe care il iei casrromd toate misiunile online una dupa alata, pe hard, cu aceeasi echipa (dureaza vreo 7-8 ore minim).... Ei bine, mie mi-a picat netul dupa vreo 6 ore si s-a dus pe p*nis totul la toata echipa Pe 22 Iunie am facut o sesizare (nr. 2442195075). Am fost sunat a doua zi cred, sau chiar in aceeasi zi . Problema era ca mi se tot reseta routerul (sau cel putin asa parea, pica netul, ma uitam repede la router si era aprins doar butonul de Power, ulterior se aprindeau si celelalte). La telefon RDS mi-a spus: „la noi in sistem apare ca ati miscat firul”... am zis ... ok, daca spuneti dvs... M-au asigurat ca a doua zi vine o echipa sa verifice situatia, am programat si ora. Tot astept, au trecut aproape 3 saptamani si inca nu a venit nimeni, nici macar un telefon (si sunt in Bucuresti, nu in varf de munte). Ieri in jurul orei 16:20 s-a resetat din nou routerul... Azi in jurul orei 11:17 a picat din nou â. Ma puteti ajuta va rog? Mai pot face vreo sesizare in alta parte? |
#4352
Posted 09 July 2017 - 17:33
Ah, ONT-ul Fiberhome. Al ONT mai bun sau sa ti-l puna pe asta in bridge si router cumparat de tine dupa.
|
#4353
Posted 09 July 2017 - 18:44
Am un RT-AC56U, si de cateva zile am observat ca banda maxima pe care o ating e undeva pe la 220mbps. Am abonamentul de 500. Pe direct merge cu 500. Cam ce s-ar fi putut intampla in routerul meu de nu mai scoate viteza de 500?
|
|
#4354
Posted 09 July 2017 - 18:50
Vreun upgrade de firmware? Eu il am cu HGG 378, tot ce e de la 380 in sus fie ca Asus, Merlin sau HGG limiteaza dar la 800 mbps, nu la 220 mbps.
Hmm, verifica sa fie NAT-ul Enabled, la viteza asta se plafoneaza routerele care fie nu au accelerare HW NAT fie o pierd temporar. Da-i un reboot/restart, desi al meu are acum 103 zile uptime si tot atinge viteza maxima, eu cu Asus-urile am avut si 195 zile tot fara limitari sau alte probleme. |
#4355
Posted 09 July 2017 - 19:08
Neaceasca85, on 09 iulie 2017 - 18:50, said:
Vreun upgrade de firmware? Eu il am cu HGG 378, tot ce e de la 380 in sus fie ca Asus, Merlin sau HGG limiteaza dar la 800 mbps, nu la 220 mbps. Hmm, verifica sa fie NAT-ul Enabled, la viteza asta se plafoneaza routerele care fie nu au accelerare HW NAT fie o pierd temporar. Da-i un reboot/restart, desi al meu are acum 103 zile uptime si tot atinge viteza maxima, eu cu Asus-urile am avut si 195 zile tot fara limitari sau alte probleme. Ultima versiune de FW original...se pare ca asta e de vina. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 1 anonymous users