Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala
 PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?
 Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...
 Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?
 

STATIE ITP

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
bcernato

bcernato

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 06.12.2008
Ce spuneti de afacere statie ITP? La cate masini sunt in Bucuresti eu cred ca merita.

#2
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
mda, din moment ce totdeauna ai de stat la coada, inseamna, ca nu e criza de clienti. dar ai facut un calcul, cat te costa si in cat timp se amortizeaza investitia? cate masini poti face pe zi si cu cat ramai dupa fiecare dintre ele? si nu calcula ca faci o masina la 5 minute, pt ca exista niste norme, in evidente apare ora la care a intrat si a iesit masina. daca te grabesti, inseamna c-i facut lucru de mantuiala si pierzi licenta.  apoi, mai apare o problema: daca esti prea sever cu clientii, ti se va duce vestea si te vor evita. daca-i treci pe toti, lejer, iar nu e bine, risti ca RAR-ul sa-ti ridice licenta si sa ramai cu ditamai investitia facuta degeaba. zic sa calculezi bine de tot... ai terenul, ai hala care s-ar preta, ai banii cu care n-ai ce face, sau vrei un imprumut la banca etc....

#3
republikbanat

republikbanat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 06.07.2009

View Postbcernato, on 28th January 2010, 20:51, said:

Ce spuneti de afacere statie ITP? La cate masini sunt in Bucuresti eu cred ca merita.

la majoritatea service urilor poti sa iti faci itp-ul...sunt multi la care le dai talonul, iti pun parafa si gata...nu trebuie sa mergi nici cu masina....

#4
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
mey, omul cauta un sfat, nu debitatori de ineptii...

#5
republikbanat

republikbanat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 06.07.2009

View Postkorsar, on 28th January 2010, 22:08, said:

mey, omul cauta un sfat, nu debitatori de ineptii...

mda...daca ti-as raspunde pe acelasi ton inseamna ca ma cobor la nivelul tau...

simplu fapt ca mi-am spus o parere nu inseamna ca debitez ineptii...
whatever...am spus ce am spus din propria experienta...am avut o firma de contructii pe care aveam 3 loganuri noi cumparate...a expirat itp-ul...am cautat sa vad unde pot sa il fac si sa nu imi tin masinile blocate mult timp...si din vorba in vorba am ajuns la o cunostinta caruia i-am predat taloanele si 150 ron pe masina...a doua zi am primit taloanele cu parafa itp...
deaceea consider ca daca ai un service activ poate merita sa faci si itp-uri...

a...era sa uit...am mai facut tot in acelasi mod itp-ul la o remorca...

daca erau masin mai vechi nu ma riscam sa fac itp ul in asemenea mod...dar masinile aveau toate pana in 100 000km si reviziile la zi la service autorizat...

#6
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
repet, omul intreba daca merita sau nu, sa inveseasca intr-o statie ITP, nu cum poti fenta ITP-ul...

#7
republikbanat

republikbanat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 06.07.2009

View Postkorsar, on 29th January 2010, 07:54, said:

repet, omul intreba daca merita sau nu, sa inveseasca intr-o statie ITP, nu cum poti fenta ITP-ul...

adevarat...si eu i-am explicat de ce cred eu ca nu merita o astfel de investitie...din punctul meu de vedere...

#8
buteliearagaz

buteliearagaz

    Contabilizez vorbe

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,137
  • Înscris: 13.12.2006
Merita sa faci o statie ITP daca ai si un service auto , ca sa-ti mai scoti din cheltuieli si investitii .

#9
cristiqn

cristiqn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 04.02.2009
Trebuie o pauza de 20-25 de minute intre masini(a intrat o masina-urmatoarea dupa 25 min) si daca e revenire. Daca intri agresiv , cu scoruri super mici, cine stie.
Cel mai bine vorbesti cu RAR-ul ce aparatura iti trebuie pentru autorizatie.
Nu te baza pe dacii , de vreun an rar-ul opreste in satie aproape numai dacii , asa ca cei care fac itp se cam feresc de ele(vorbesc de dacii comuniste , nu solenza....)(oprit masina inseamna inca vreo 2 oer in care nu lucrezi)


Nu te lua dupa bagatorii in seama , masina cand iti intra in statie trebuie sa lase niste urme ca a fost acolo(poze).
Nu-ti poate pune autocolantul pe certificat daca nu ai fost fizic acolo , daca ti-l pune doamne fereste de un control, accident , etc...
Un itp la benzina e 100 lei , ce faza faci ca dai 150 sa-l treci pe naspa si nevalabil

Edited by cristiqn, 29 January 2010 - 22:25.


#10
Astor

Astor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,044
  • Înscris: 17.01.2003
1) Nu la toate statiile ITP e coada.
2) Teoretic dureaza o ora verificarea. Practic, in 10 minute s-a terminat si apoi astepti sa se faca ora ca sa poti sa o inregistrezi pe site-ul rarom. Daca declari doua intr-o ora, se sesizeaza.
3) Preturi relativ mici, 70 lei autoturism pentru o ora manopera. Cu o spalatorie cred ca faci mai multi bani pe ora.

#11
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007

View Postcristiqn, on 29th January 2010, 22:18, said:

Trebuie o pauza de 20-25 de minute intre masini(a intrat o masina-urmatoarea dupa 25 min) si daca e revenire. Daca intri agresiv , cu scoruri super mici, cine stie.
Cel mai bine vorbesti cu RAR-ul ce aparatura iti trebuie pentru autorizatie.
Nu te baza pe dacii , de vreun an rar-ul opreste in satie aproape numai dacii , asa ca cei care fac itp se cam feresc de ele(vorbesc de dacii comuniste , nu solenza....)(oprit masina inseamna inca vreo 2 oer in care nu lucrezi)


Nu te lua dupa bagatorii in seama , masina cand iti intra in statie trebuie sa lase niste urme ca a fost acolo(poze).
Nu-ti poate pune autocolantul pe certificat daca nu ai fost fizic acolo , daca ti-l pune doamne fereste de un control, accident , etc...
Un itp la benzina e 100 lei , ce faza faci ca dai 150 sa-l treci pe naspa si nevalabil
pai de ce crezi ca m-am autosesizat ca republikbanat a mancat ciuperci? chestia cu poza la iesire, se practica de cativa ani, n-am pomenit de ea, pt ca eram curios ce tampenii mai debiteaza... e clar ca bietul de el n-a avut masina-n viata lui, dar o fo musai sa se bage-n seama. nu ca nu s-ar putea aranja, dar masina trebuie sa fie acolo, din poza sa reiasa clar locatia, nu sa dai taloanele la badea gheorghe, care rezolva tot....  si oricum ai proceda, nu poti pune stampila pe 10 masini/ora.... eventual, mai faci un ban la negru, dar cu riscuri fff mari.
ar fi mai util sa-i spuneti omului, cam cat costa un stand de frane, analizoarele de gaze pt benzina,pt diesel, salariile angajatilor ( minim 2 perspane, din care cel putin unul inginer auto) etc,  cu cat ramane in buzunar/masina, sa poata calcula daca merita sau nu investitia.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate