STATIE ITP
Last Updated: Jan 29 2010 23:08, Started by
bcernato
, Jan 28 2010 20:51
·
0
#1
Posted 28 January 2010 - 20:51
Ce spuneti de afacere statie ITP? La cate masini sunt in Bucuresti eu cred ca merita.
|
#2
Posted 28 January 2010 - 21:17
mda, din moment ce totdeauna ai de stat la coada, inseamna, ca nu e criza de clienti. dar ai facut un calcul, cat te costa si in cat timp se amortizeaza investitia? cate masini poti face pe zi si cu cat ramai dupa fiecare dintre ele? si nu calcula ca faci o masina la 5 minute, pt ca exista niste norme, in evidente apare ora la care a intrat si a iesit masina. daca te grabesti, inseamna c-i facut lucru de mantuiala si pierzi licenta. apoi, mai apare o problema: daca esti prea sever cu clientii, ti se va duce vestea si te vor evita. daca-i treci pe toti, lejer, iar nu e bine, risti ca RAR-ul sa-ti ridice licenta si sa ramai cu ditamai investitia facuta degeaba. zic sa calculezi bine de tot... ai terenul, ai hala care s-ar preta, ai banii cu care n-ai ce face, sau vrei un imprumut la banca etc....
|
#3
Posted 28 January 2010 - 21:20
#5
Posted 28 January 2010 - 22:40
korsar, on 28th January 2010, 22:08, said: mey, omul cauta un sfat, nu debitatori de ineptii... mda...daca ti-as raspunde pe acelasi ton inseamna ca ma cobor la nivelul tau... simplu fapt ca mi-am spus o parere nu inseamna ca debitez ineptii... whatever...am spus ce am spus din propria experienta...am avut o firma de contructii pe care aveam 3 loganuri noi cumparate...a expirat itp-ul...am cautat sa vad unde pot sa il fac si sa nu imi tin masinile blocate mult timp...si din vorba in vorba am ajuns la o cunostinta caruia i-am predat taloanele si 150 ron pe masina...a doua zi am primit taloanele cu parafa itp... deaceea consider ca daca ai un service activ poate merita sa faci si itp-uri... a...era sa uit...am mai facut tot in acelasi mod itp-ul la o remorca... daca erau masin mai vechi nu ma riscam sa fac itp ul in asemenea mod...dar masinile aveau toate pana in 100 000km si reviziile la zi la service autorizat... |
#6
Posted 29 January 2010 - 07:54
repet, omul intreba daca merita sau nu, sa inveseasca intr-o statie ITP, nu cum poti fenta ITP-ul...
|
#7
Posted 29 January 2010 - 19:52
#8
Posted 29 January 2010 - 20:49
Merita sa faci o statie ITP daca ai si un service auto , ca sa-ti mai scoti din cheltuieli si investitii .
|
#9
Posted 29 January 2010 - 22:18
Trebuie o pauza de 20-25 de minute intre masini(a intrat o masina-urmatoarea dupa 25 min) si daca e revenire. Daca intri agresiv , cu scoruri super mici, cine stie.
Cel mai bine vorbesti cu RAR-ul ce aparatura iti trebuie pentru autorizatie. Nu te baza pe dacii , de vreun an rar-ul opreste in satie aproape numai dacii , asa ca cei care fac itp se cam feresc de ele(vorbesc de dacii comuniste , nu solenza....)(oprit masina inseamna inca vreo 2 oer in care nu lucrezi) Nu te lua dupa bagatorii in seama , masina cand iti intra in statie trebuie sa lase niste urme ca a fost acolo(poze). Nu-ti poate pune autocolantul pe certificat daca nu ai fost fizic acolo , daca ti-l pune doamne fereste de un control, accident , etc... Un itp la benzina e 100 lei , ce faza faci ca dai 150 sa-l treci pe naspa si nevalabil Edited by cristiqn, 29 January 2010 - 22:25. |
#10
Posted 29 January 2010 - 22:42
1) Nu la toate statiile ITP e coada.
2) Teoretic dureaza o ora verificarea. Practic, in 10 minute s-a terminat si apoi astepti sa se faca ora ca sa poti sa o inregistrezi pe site-ul rarom. Daca declari doua intr-o ora, se sesizeaza. 3) Preturi relativ mici, 70 lei autoturism pentru o ora manopera. Cu o spalatorie cred ca faci mai multi bani pe ora. |
|
#11
Posted 29 January 2010 - 23:08
cristiqn, on 29th January 2010, 22:18, said: Trebuie o pauza de 20-25 de minute intre masini(a intrat o masina-urmatoarea dupa 25 min) si daca e revenire. Daca intri agresiv , cu scoruri super mici, cine stie. Cel mai bine vorbesti cu RAR-ul ce aparatura iti trebuie pentru autorizatie. Nu te baza pe dacii , de vreun an rar-ul opreste in satie aproape numai dacii , asa ca cei care fac itp se cam feresc de ele(vorbesc de dacii comuniste , nu solenza....)(oprit masina inseamna inca vreo 2 oer in care nu lucrezi) Nu te lua dupa bagatorii in seama , masina cand iti intra in statie trebuie sa lase niste urme ca a fost acolo(poze). Nu-ti poate pune autocolantul pe certificat daca nu ai fost fizic acolo , daca ti-l pune doamne fereste de un control, accident , etc... Un itp la benzina e 100 lei , ce faza faci ca dai 150 sa-l treci pe naspa si nevalabil ar fi mai util sa-i spuneti omului, cam cat costa un stand de frane, analizoarele de gaze pt benzina,pt diesel, salariile angajatilor ( minim 2 perspane, din care cel putin unul inginer auto) etc, cu cat ramane in buzunar/masina, sa poata calcula daca merita sau nu investitia. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users