Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota
 Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...

La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...
 Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)

Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...
 

Motocositoare - topic dedicat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6078 replies to this topic

#3655
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
nu am clipuri
eu am observat ca daca te dai la acceleratie cu discul, soarbe de 2-3 ori mai mult decit usor, incet, cu firul.
doar spun.
si cit e 3 ari? 30x100? pai e binisor 0,5 litri, cred ca am exagerat, scuze

#3656
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Pai cu discul si eu cosesc tata ca si tine cu plus minus dar cu firul nu ii tot una.Prima data faceti o proba si vedeti cu firul consumu si cu discul.Eu oricum un consum corect o sa ii fac saptamana ce vine atunci pot sa spun cat are rezervorul,cat am taiat cu 1 rezervor de benzina,cat am taiat cu 1 rezervor cu discul.Cu firul eu va spun drept si aici rezevorul asta l-am consumat pe balarii,iarba medie,si cu toate prin ea o fost la curatirea unui pamant unde nu am avut ce cauta cu discul fiind numa denivelari si bolovani.Eu spun ca ii foarte ok consumu in condiile date.Eu ce zic Bogdanb1 ca sunt foarte multumit o cositat tata repet care unde era iarba ce o poti taia din sprit la acceleratie el tot blana o fost prima lui intalnire cu asa ceva.Dar va promit saptamana ce vine aveti aveti cat are rezervorul si consum la un rezervor cu discul cred ca am de taiat iarba si teren nivelat si drept pot sa ii dau in gura.

#3657
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 23.05.2013
@bogdanb1 - mai e o treaba, cu firul toci iarba, de nu ti-o mai consuma nici un animal.

Cu discul o tai de la baza si ramane intreaga. Adica ceva de genul diferenta intre tuns iarba  si cosit iarba :)

Daca-i pun fir, nu fac nimic cu ea, ca nu o mananca nici iepurasii si nici capritele pe care le am in curte.

#3658
samuel_maj

samuel_maj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 06.01.2012
Am ramas la 2 modele. http://www.zivtool.r...-motor-2T-24-CP si http://www.shopexper...-motor-2T-24-CP
Am observat o diferenta semnificativa intre ele.  Rotatia si capacitatea cilindrica, DBC400 are 13500rot/min la  39 cm^3 iar BBC5700 are 7000 rot/min la 56,5 cm^3. Cineva cu experienta ar putea sa-mi explice cum sta treaba cu motorul.
Pe care s-o cumpar?

Edited by samuel_maj, 02 June 2014 - 13:50.


#3659
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005

View Postbogdanb1, on 02 iunie 2014 - 12:17, said:

si cit e 3 ari? 30x100? pai e binisor 0,5 litri, cred ca am exagerat, scuze

Mama lor de submultipli și multipli!
http://ro.wikipedia.org/wiki/Ar

#3660
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007

View Postsamuel_maj, on 02 iunie 2014 - 13:50, said:

Am ramas la 2 modele. http://www.zivtool.r...-motor-2T-24-CP si http://www.shopexper...-motor-2T-24-CP
Am observat o diferenta semnificativa intre ele.  Rotatia si capacitatea cilindrica, DBC400 are 13500rot/min la  39 cm^3 iar BBC5700 are 7000 rot/min la 56,5 cm^3. Cineva cu experienta ar putea sa-mi explice cum sta treaba cu motorul.
Pe care s-o cumpar?

daca tot ai bani de aruncat, mai conteaza pe ce-i arunci? dai cu ei ca la bingo si gata! uite exct ce-ti trebuie tie [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qyruX1w4B2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
daca vrei sa faci scoala ia chinezeasca, 3 puncte de ungere pe tija, suruburi de verificat la carburator unde tai un imbus, la demaror, foarte rar la tija-ambreaj, respecti reteta fabricantului la ulei, si cam atit.
daca ai bani de dat la altele atunci spor la dat.

Edited by bogdanb1, 02 June 2014 - 15:46.


#3661
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007

View Postbogdanb1, on 02 iunie 2014 - 15:38, said:

................
daca vrei sa faci scoala, ia chinezeasca
................

Si-apoi e posibil s-ajungi sa-ti blestemi ziua in care te-ai hotarat sa faci aceasta alegere !
A se vedea cazul subsemnatului...

Ultima mea problema care m-a tinut "pe tusa" vreo saptamana si mai bine (de-a trebuit sa recurg din nou cu incredere la coasa manuala si la ajutorul a vreo 2 vecini ca sa-mi fac treaba la timp), este aceea cu arcul de la ambreiaj care, nu stiu din ce cauza, pur si simplu s-a largit. Astfel ca acum cei doi saboti ai ambreiajului cupleaza transmisia de la cea mai mica invartire.
Ok, nu m-ar deranja ca se-nvarte permanent discul, chiar si la relanti, insa treaba asta e nasoala intrucat se lasa cu trepidatii puternice in transmisie (probabil cei doi saboti nemaifiind trasi unul spre celalalt de acel arc, cupleaza mai intai unul pe urma si celalalt, la discretie), cateodata se opreste motorul la relanti (probabil neavand suficient cuplu la relanti ca sa invarta discul) si mai e si periculos.

Astia de la service, evident, n-au acel arc pe stoc iar problema mai mare este aceea ca nici nu cred (ei) ca-mi pot da numai arcul fiindca cica la ei vine ambreiajul cu totul deci, daca vreau, cumpar tot ambreiajul. Nasol. A ramas sa ma sune un nene de-acolo sa ma edifice, insa cred c-a uitat de mine ca n-a mai revenit.
Una peste alta, ambreiajul e subansamblu si nu face obiectul garantiei, deci il schimb pe banii mei.
Prin magazinele de bazar, cu chinezarii, am cautat de-am ametit. Toti conationalii nostri minoritari m-au chemat la ei in ghereta sa-mi aleg arc de prin cutiile lor, insa al nabii daca am gasit unul sa se potriveasca cu al meu (pe care l-am avut cu mine, ca model, sa stiu ce iau).

Acum ma gandesc "sa-l conving" pe asta vechi sa functioneze. In acest sens ma gandesc sa-l prind in menghina cumva si sa incerc sa mai indoiesc putin din cele doua urechi care se agata de sabotii ambreiajului, apropiindu-le un pic (vreo 3mm in total, nu mai mult).
Ar merge ?
Aveti vreun sfat alternativ ?
M-am mai gandit si sa adaug peste acele urechi ale arcului cate-un manson, sa-i zic asa, fiecare dintre cele doua mansoane adaugand o grosime de macar 1,5mm (ca sa fac in total cei 3mm), insa acele mansoane ar trebui sa fie metalice si nu stiu ce-as putea folosi...

In alta ordine de idei, utandu-ma un pic pe alibaba.com, vad ca se gasesc motocoase (inclusiv identice cu a mea) fara numar, la preturi de 35 - 40$/bucata, ambalate frumos si avand in componenta pachetului chiar mai multe optionale decat am avut eu (de exemplu manusi, ochelari, palnie, inclusiv nelipsitul bidon de 600ml, o panarama inventata de-un tampit). La preturile alea se adauga transportul maritim (vreo 60 - 70$/tona, o tona insemnand vreo suta de bucati, deci mai putin de-un dolar pe bucata), taxele vamale, mai putin de 5% in total, plus TVA-ul. Totalul ajungand la sub 50 - 60$/bucata.
Cum naiba sa nu-i convina lu' ala de la Ruris sa-mi dea mie chinezaria cu 400 sau 500lei ?!!!

Iar discurile alea vidia, cu 40 de dinti si gauri prin ele, au preturi incepand de la 0,5 - 0,6$/bucata. Deci cand noi le luam din bazar cu 20 - 25lei ar trebui sa ne miram cat de scumpe sunt, nu cat de ieftine.

Mai banuiesc un siretlic al chinezilor...
Am impresia ca DAC 210 si DAC 310 e unul si-acelasi produs, insa primul e un pic subturat si de-aici si mai putina putere iar al doilea e reglat un pic "mai sus" si de-aici si puterea mai mare. Pai produsele astea sunt idem. Singura diferenta e ca, cica, primul are ocapacitate de 42cc iar al doilea are 52cc. Asta-i buna ! Pai dupa ce astia imi scriu pe carte ca rezervorul are 0,5L iar el are dublu si ca motoarele sunt Khumma iar ele sunt TEZ si multe altele, eu ii mai cred cu privire la capacitate ?!!! Nu !

Iar am scris mult...
Mea culpa !

#3662
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Protopopeus, e nasol să tragi un loz necâștigător și să ai un exemplar nereușit, să-i zicem așa și să tot generalizezi. Însă e hazardare maximă să recomanzi motocoase de 2000 lei, în condițiile în care o Rurisărie, spre exemplu, e de 5 (CINCI!) ori mai ieftină. CINCI ori, tată! Și dacă mi se strică definitiv după cele 24 luni de garanție (foarte improbabil) tot am motocoase chinezești 10 ani la rând de 2000 lei cât e o lăbăreală de-aia de-o laudă anumiți. Sunt sigur și convins că la utilizatorii casnici sunt în posesie mult, mult mai multe motocoase așa-zis chinezești, ieftine. Faptul că mai pică și ele una-două la sută, hai și cinci, nu le discreditează. Dimpotrivă. Pe de altă parte, probabil o să auzi că pică așa de puține bijou-uri de câte 2000 lei bucata, fiindcă sunt rarități pe la home users. Statistica asta e grea și dubioasă dacă n-ai date... și lasă loc talibanilor să behăie.

Edited by ursamajor, 02 June 2014 - 16:51.


#3663
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,678
  • Înscris: 31.01.2010
Stihl nu`s chiar raritati , eu am cam din 2005 un Stihl FS55 si merge si`n ziua de azi ca in prima zi.
Am consumat cu el cam 3 l de ulei , la ala ii tin evidenta.
Am taiat in general cu disc de 8 dinti sau cu cel de 2.
Iti dai seama ca aia nu prea a fost otava!
Am si o chinezarie, adusa din Austria si merge si aia inca .
Tot asa o folosesc la lucrari grele dar avind vre`o 8kg si ceva te cam rupe , de vibratii la chiezeasca sa nu mai vorbim.
Oricum cind da coltu` chinezoaica o sa o inlocuiesc cu ceva mai mare , mai mult ca sigur ceva europeana.
Grig

#3664
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
Sa iti cumepri cate trei odata ca sa fii sigur ca ai cu ce cosii daca se buleste una alta cand ai nevoie mare. In campanie nu se sta sa alegi ca e mai ieftin, iar serviceul nu are pe stoc piesa de care  ai nevoie, dar o aduce nu conteaza ca vine peste o luna, iar daca se strica in garantie asta e ghinion.
Timpul nu il poti intoarce si o recolta pierduta poate sa valoreze cat 5-10 basini cumparate din bazar.

View Postsamuel_maj, on 02 iunie 2014 - 13:50, said:

Am ramas la 2 modele. http://www.zivtool.r...-motor-2T-24-CP si http://www.shopexper...-motor-2T-24-CP
Am observat o diferenta semnificativa intre ele.  Rotatia si capacitatea cilindrica, DBC400 are 13500rot/min la  39 cm^3 iar BBC5700 are 7000 rot/min la 56,5 cm^3. Cineva cu experienta ar putea sa-mi explice cum sta treaba cu motorul.
Pe care s-o cumpar?

BBC5700 va avea un consum mai mare, zgomot mare, dar  totul se compenseaza cu un cuplu mai mare. Ca si confort hamul  livrat nu va fi foarte ok
Chiar daca DBC400 va fi mai confortabila si  mai bine echilibrata la ce vrei tu sa lucrezi probabil BBC5700 este bun datorita cuplului motor mai mare.


Nu mai cautati sa aflati consumul la ar verificati care ar fi consumul orar pentru ca difera mult conditiile de la un teren la altul.

#3665
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
Aproape ca ma jurase-m sa nu mai cumpar chinezarii, insa e posibil sa revin la idee..., de curind, 1 luna, am luat de la Dedeman o/un trimer sau motocoasa usoara sau cum so mai numii cu scopul de a tunde iarba la tara pe o alee printre "urmele" de masina si de pe linga gard, initial vroiam sa iau una electrica Bosch la vre-o 320 lei parca insa ma convins cel de la raion ca mai bine sa iau una cu motor termic, autonomie, putere etc la aceiasi bani, cu stringere de inima si cu un ochii la cea electrica am acceptat, o/un Oleo-Mac nu-i stiu tipul am cartea in masina, prima impresie? ca sa porneasca a trebuit sa trag la sfoara de vreo 20 de ori, am presupus ca nu am experienta insa daca sta o ora oprita nu porneste mai repede de 15, 20 de sfori, am incercat toate metodele posibile si imposibile cu si fara pompa cu si fara soc etc etc nu vrea sa porneasca mai repede si basta, dupa ce o pornesc si o bag in piine chiar si cu motorul incalzit daca cobor maneta de la soc la minim nu are putere, motorul moare, astfel socul trebuie tinut usor sub jumatate, asta in doua simbete ca doar atunci am folosit-o, in a treia dupa ce am trecut de corvoada cu pornitul si "echilibratul" socului cind i-mi era lumea mai draga poc, buf, trosc si motorul moare pe loc, "beton", la zgomotul care la facut sigur sa "rupt" motorul dar din "FERICIRE" nu a fost motorul, "noroc" cu fica-mea care era in spatele meu, citez: "ha, ha, ha..., a iesit toata sfoara aia de care tragi afara si a intrat la loc", am inceput sa trag usor de sfoara ca sa rotesc motorul si sa-l verific, sa rotit dar a si cazut o bucata de plastic din ea, o bucata de plastic de fapt o ureche din cele doua (cred) de la cuplajul de la demaror/sfoara sau cum sa-i spun.... deci intr-o ora de functionare asta daca o fi o ora cumulat tot timpul in care a fost folosita a inceput sa se insire prin curte, acum e la reparat cu rugaminti insistente sa o schimb cu alta cu diferenta de pret si de o firma cunoscuta dar nu cred ca o sa am noroc, intre timp am pus ochii pe alta din aceasi categorie usoara, Hitachi si cu 400 lei mai scumpa insa credeti-ma ca se merita, nu vreau sa cosesc hectare ci doar 1 metru pe citiva zeci de metrii liniari de doua ori pe luna maxim, doar atit vroiam sa ma tina......, am mai trecut prin astfel de experiente si se pare ca nu m-am invatat minte dar promit ca ma indrept, asa ca atentie mare, degeaba este iefit caci sigur e prost.
Aveam exemplu si pe un cumnat care dupa ce a "stricat" doua motocoase din astea "no name" (de fapt jumatate din timp le repara) intr-un an a luat pina la urma o Makita in 4 timpi la 1700 lei(pret de cel putin trei ori mai mare ca la una din celelalte) si efectiv "a uitat" de ea, doar benzina si forja.
Concluzie, nu va amagiti ca sint preturi mici, sigur sint proaste, indiferent de ce "utilaj/scula" vorbim, cel putin sa fie o firma cunoscuta astfel chiar daca sint fabricate in China vor fi acceptabile spre bune, cele "no name" nu.

Edited by NickRvl, 02 June 2014 - 17:43.


#3666
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,678
  • Înscris: 31.01.2010
La Dedeman au politica de returnare a produsului, acu nu stiu in cit timp o poti duce inapoi , vezi ca a fost cazul cu Telwinul de la sudura.
Hitachi e Tanaka, o firma buna.
De ieri stiu 2 din astea si oamenii sint multumiti , e adevarat ca una e aia mica de la ei iar cealalta e cea mai mare.

Grig

#3667
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007

View PostNickRvl, on 02 iunie 2014 - 17:41, said:

Aproape ca ma jurase-m sa nu mai cumpar chinezarii, insa e posibil sa revin la idee..., de curind, 1 luna, am luat de la Dedeman o/un trimer sau motocoasa usoara sau cum so mai numii cu scopul de a tunde iarba la tara pe o alee printre "urmele" de masina si de pe linga gard, initial vroiam sa iau una electrica Bosch la vre-o 320 lei parca insa ma convins cel de la raion ca mai bine sa iau una cu motor termic, autonomie, putere etc la aceiasi bani, cu stringere de inima si cu un ochii la cea electrica am acceptat, o/un Oleo-Mac nu-i stiu tipul am cartea in masina, prima impresie? ca sa porneasca a trebuit sa trag la sfoara de vreo 20 de ori, am presupus ca nu am experienta insa daca sta o ora oprita nu porneste mai repede de 15, 20 de sfori, am incercat toate metodele posibile si imposibile cu si fara pompa cu si fara soc etc etc nu vrea sa porneasca mai repede si basta, dupa ce o pornesc si o bag in piine chiar si cu motorul incalzit daca cobor maneta de la soc la minim nu are putere, motorul moare, astfel socul trebuie tinut usor sub jumatate, asta in doua simbete ca doar atunci am folosit-o, in a treia dupa ce am trecut de corvoada cu pornitul si "echilibratul" socului cind i-mi era lumea mai draga poc, buf, trosc si motorul moare pe loc, "beton", la zgomotul care la facut sigur sa "rupt" motorul dar din "FERICIRE" nu a fost motorul, "noroc" cu fica-mea care era in spatele meu, citez: "ha, ha, ha..., a iesit toata sfoara aia de care tragi afara si a intrat la loc", am inceput sa trag usor de sfoara ca sa rotesc motorul si sa-l verific, sa rotit dar a si cazut o bucata de plastic din ea, o bucata de plastic de fapt o ureche din cele doua (cred) de la cuplajul de la demaror/sfoara sau cum sa-i spun.... deci intr-o ora de functionare asta daca o fi o ora cumulat tot timpul in care a fost folosita a inceput sa se insire prin curte, acum e la reparat cu rugaminti insistente sa o schimb cu alta cu diferenta de pret si de o firma cunoscuta dar nu cred ca o sa am noroc, intre timp am pus ochii pe alta din aceasi categorie usoara, Hitachi si cu 400 lei mai scumpa insa credeti-ma ca se merita, nu vreau sa cosesc hectare ci doar 1 metru pe citiva zeci de metrii liniari de doua ori pe luna maxim, doar atit vroiam sa ma tina......, am mai trecut prin astfel de experiente si se pare ca nu m-am invatat minte dar promit ca ma indrept, asa ca atentie mare, degeaba este iefit caci sigur e prost.
Aveam exemplu si pe un cumnat care dupa ce a "stricat" doua motocoase din astea "no name" (de fapt jumatate din timp le repara) intr-un an a luat pina la urma o Makita in 4 timpi la 1700 lei(pret de cel putin trei ori mai mare ca la una din celelalte) si efectiv "a uitat" de ea, doar benzina si forja.
Concluzie, nu va amagiti ca sint preturi mici, sigur sint proaste, indiferent de ce "utilaj/scula" vorbim, cel putin sa fie o firma cunoscuta astfel chiar daca sint fabricate in China vor fi acceptabile spre bune, cele "no name" nu.

tragi socul blochezi acceleratia, dai sprituri, dai usor la demaror, dupa citeva ori porneste,

View PostProtopopeus, on 02 iunie 2014 - 16:25, said:

Si-apoi e posibil s-ajungi sa-ti blestemi ziua in care te-ai hotarat sa faci aceasta alegere !
A se vedea cazul subsemnatului...
Ultima mea problema care m-a tinut "pe tusa" vreo saptamana si mai bine (de-a trebuit sa recurg din nou cu incredere la coasa manuala si la ajutorul a vreo 2 vecini ca sa-mi fac treaba la timp), este aceea cu arcul de la ambreiaj care, nu stiu din ce cauza, pur si simplu s-a largit. Astfel ca acum cei doi saboti ai ambreiajului cupleaza transmisia de la cea mai mica invartire.
Ok, nu m-ar deranja ca se-nvarte permanent discul, chiar si la relanti, insa treaba asta e nasoala intrucat se lasa cu trepidatii puternice in transmisie (probabil cei doi saboti nemaifiind trasi unul spre celalalt de acel arc, cupleaza mai intai unul pe urma si celalalt, la discretie), cateodata se opreste motorul la relanti (probabil neavand suficient cuplu la relanti ca sa invarta discul) si mai e si periculos.
Astia de la service, evident, n-au acel arc pe stoc iar problema mai mare este aceea ca nici nu cred (ei) ca-mi pot da numai arcul fiindca cica la ei vine ambreiajul cu totul deci, daca vreau, cumpar tot ambreiajul. Nasol. A ramas sa ma sune un nene de-acolo sa ma edifice, insa cred c-a uitat de mine ca n-a mai revenit.
Una peste alta, ambreiajul e subansamblu si nu face obiectul garantiei, deci il schimb pe banii mei.
Prin magazinele de bazar, cu chinezarii, am cautat de-am ametit. Toti conationalii nostri minoritari m-au chemat la ei in ghereta sa-mi aleg arc de prin cutiile lor, insa al nabii daca am gasit unul sa se potriveasca cu al meu (pe care l-am avut cu mine, ca model, sa stiu ce iau).
Acum ma gandesc "sa-l conving" pe asta vechi sa functioneze. In acest sens ma gandesc sa-l prind in menghina cumva si sa incerc sa mai indoiesc putin din cele doua urechi care se agata de sabotii ambreiajului, apropiindu-le un pic (vreo 3mm in total, nu mai mult).
Ar merge ?
Aveti vreun sfat alternativ ?
M-am mai gandit si sa adaug peste acele urechi ale arcului cate-un manson, sa-i zic asa, fiecare dintre cele doua mansoane adaugand o grosime de macar 1,5mm (ca sa fac in total cei 3mm), insa acele mansoane ar trebui sa fie metalice si nu stiu ce-as putea folosi...
In alta ordine de idei, utandu-ma un pic pe alibaba.com, vad ca se gasesc motocoase (inclusiv identice cu a mea) fara numar, la preturi de 35 - 40$/bucata, ambalate frumos si avand in componenta pachetului chiar mai multe optionale decat am avut eu (de exemplu manusi, ochelari, palnie, inclusiv nelipsitul bidon de 600ml, o panarama inventata de-un tampit). La preturile alea se adauga transportul maritim (vreo 60 - 70$/tona, o tona insemnand vreo suta de bucati, deci mai putin de-un dolar pe bucata), taxele vamale, mai putin de 5% in total, plus TVA-ul. Totalul ajungand la sub 50 - 60$/bucata.
Cum naiba sa nu-i convina lu' ala de la Ruris sa-mi dea mie chinezaria cu 400 sau 500lei ?!!!
Iar discurile alea vidia, cu 40 de dinti si gauri prin ele, au preturi incepand de la 0,5 - 0,6$/bucata. Deci cand noi le luam din bazar cu 20 - 25lei ar trebui sa ne miram cat de scumpe sunt, nu cat de ieftine.
Mai banuiesc un siretlic al chinezilor...
Am impresia ca DAC 210 si DAC 310 e unul si-acelasi produs, insa primul e un pic subturat si de-aici si mai putina putere iar al doilea e reglat un pic "mai sus" si de-aici si puterea mai mare. Pai produsele astea sunt idem. Singura diferenta e ca, cica, primul are ocapacitate de 42cc iar al doilea are 52cc. Asta-i buna ! Pai dupa ce astia imi scriu pe carte ca rezervorul are 0,5L iar el are dublu si ca motoarele sunt Khumma iar ele sunt TEZ si multe altele, eu ii mai cred cu privire la capacitate ?!!! Nu !
Iar am scris mult...
Mea culpa !
uite arc transport posta sau curier da-le telefon
http://tmmp.ro/produ...reiaj-motocoasa

Edited by bogdanb1, 02 June 2014 - 18:02.


#3668
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007

View Postursamajor, on 02 iunie 2014 - 16:50, said:

Protopopeus, e nasol să tragi un loz necâștigător și să ai un exemplar nereușit, să-i zicem așa și să tot generalizezi. Însă e hazardare maximă să recomanzi motocoase de 2000 lei, în condițiile în care o Rurisărie, spre exemplu, e de 5 (CINCI!) ori mai ieftină.
.............

Pai, in primul rand n-am generalizat nimic, nu m-ati auzit comentand ceva despre Straus, cum mai are cineva pe aici sau despre Stern, sau despre NAC, cum, din nou, are cineva pe aici, nici macar despre Expert-ul dvs. sau despre modelele mai scumpe de la Ruris (pe care chiar le-am laudat in urma cu multe pagini, strict ca si design), eu am o problema cu modelele DAC.

Si n-am recomandat pe nicaieri motocoase de 2000lei...
Ba din contra, am zis, si-o repet, pentru mine unul, vazand in ultima vreme de mai multe ori cum functioneaza, ar fi suficient si un amarat din ala de Efco Stark 2500T, care nu-i dotata decat cu 1CP dar al naibii de bine mai merge si care costa un pic sub 800 lei.

View Postursamajor, on 02 iunie 2014 - 16:50, said:

Faptul că mai pică și ele una-două la sută, hai și cinci, nu le discreditează

Eu nu cunosc proprietar de motounelte chinezesti care sa nu fi avut nici o problema. Avantajul e ca acestea se repara ca si Daciile, adica acasa, cu surubelnita si patentul. Chestia e ca eu unul sunt recunoscut ca o persoana care se ingrijeste in mod deosebit de uneltele sale si nu credeam sa am parte de stricaciuni atat de repede tocmai eu care sunt atat de grijuliu. Daca pe unealta aceea ar fi pus mana un nea Gheorghe care nu se comporta cu fiarele precum cu ouale, o arunca-n caruta si pleca pe camp cred ca o farama inainte s-o porneasca prima data (apropo de problema cu prinderea defectuoasa a aparatoarei).
Cel mai probabil dvs. sunteti exceptia de la regula insa numai dvs. stiti cam cat de mult folositi acea unealta. Ca daca o luam si eu si apoi o puneam in vitrina sunt convins ca o aveam si 10 ani.

In afara de performantele alea, v-am mai spus, conteaza o sumedenie de alte aspecte. Numai daca adaugam ergonomia si consumul de combustibil si vedem ca-n cativa ani fac banii pentru un model de firma.

In concluzie, eu unul daca aveam habar cam cum se comporta o astfel de unealta (lasand la o parte problema cu ambreiajul), nici daca ma plateau ei n-o luam.

View Postbogdanb1, on 02 iunie 2014 - 18:00, said:

...........
uite arc transport posta sau curier da-le telefon
...........

Unde ?
Ca mie nu-mi apare nici un link...

LE: aha, acum imi apare, vad c-ati editat mesajul.
Multumesc pentru sugestie dar acel arc nu seamana de nici o culoare cu ce am eu. Al meu are doar 6 spire, e mult mai scurt dar mai gros. Chiar daca ar avea aceeasi lungime, tot nu l-as cumpara fiindca nu stiu daca este identic ca si forta elastica, daca-i mai slab s-ar putea sa-mi cupleze din nou transmisia inca de la relanti, daca e prea puternic, s-ar putea sa apas mult si bine pe acceleratie si s-astept sa-mi cupleze. Deci, nu ma risc..

Cam cu acestea seamana arcul meu. O sa le dau un telefon sa-i intreb daca au idee de se potrivesc si la modelul meu sau nu.
Ma intreb oare de ce sunt la set de 4 bucati ?
Oare or fi atat de proaste incat trebuie schimbate frecvent ?!!!

Edited by Protopopeus, 02 June 2014 - 18:29.


#3669
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
6 spire
http://tmmp.ro/produ...reiaj-motocoasa
arcurile nu sint atit de proaste, in schimb despre ruris nu am auzit de bine pina acum
de ex eu am micsorat relantiul si imi decupleaza complet
am avut ceva aer fals si saraceste amestecul creste turatia

Edited by bogdanb1, 02 June 2014 - 18:45.


#3670
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Multumesc pentru link inca o data bogdanb1, maine le voi da un telefon sa le cer detalii...

In alta ordine de idei, cine se baga la o afacere cu motocoase ? Posted Image Posted Image
Cu niste modele precum acesta sau acesta, cu un pic de marketing, cu o carte de instructiuni redactata de-un om intreg la minte si cu niste preturi de 350 - 450 lei (oricum inseamna un adaos substantial) am sparge concurenta. ;)
Un nene de pe la un magazin virtual important se lauda, atunci cand cautam eu disperat un DAC, ca a vandut doar in acea zi 50 de motocoase...

#3671
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
M-aș băga eu, dar de unde cașcaval? Și să știi că ți se pun atâtea bețe-n roate, că te lași păgubaș.

#3672
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 23.05.2013

View PostProtopopeus, on 02 iunie 2014 - 19:14, said:

Multumesc pentru link inca o data bogdanb1, maine le voi da un telefon sa le cer detalii...

In alta ordine de idei, cine se baga la o afacere cu motocoase ? Posted Image Posted Image
Cu niste modele precum acesta sau acesta, cu un pic de marketing, cu o carte de instructiuni redactata de-un om intreg la minte si cu niste preturi de 350 - 450 lei (oricum inseamna un adaos substantial) am sparge concurenta. Posted Image
Un nene de pe la un magazin virtual important se lauda, atunci cand cautam eu disperat un DAC, ca a vandut doar in acea zi 50 de motocoase...

Deci, iti dai seama cate chinezarii sunt in gospodarii??? :)

Eu azi am dat cu a mea cu firul la gazon si balarii pe langa gard si cu benzina cu uleiu makita. Mi s-a parut ca-i mai nervoasa, o fi efectul placebo sau n-am mai pus eu mana pe ea de-o saptamana cu ploile astea....

Ce sa zic..nu stiu cum sa pun bine firul pe mosor ca nu prea iese singur...sa ma uit in carte...pe unde o mai fi si aia...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate