Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Abonament orange
Last Updated: Jul 16 2010 18:00, Started by
dj0c0ol
, Dec 31 2009 14:17
·
0
#1
Posted 31 December 2009 - 14:17
Salut oameni pana acuma aveam un abonament de voce de 9 euro la orange si un abonament de date de 10 euro si intr-o zi cu soare si fara nori navigam prin shopul lor online si am vazut oferta pt iphone 1 euro am zis super cool si acolo scria delfin 6 poate nu am vazut bine mi-am facut abonamentul online si cand am primit telefonul de la ei cu tot cu contract surpriza aveam un abonament delfin 60-60 euro acuma ce sa fac nu am mai platit factura de 2 luni si am tot sunat la ei sa le explic ca a fost o greseala si ei spun ca nu au ce sa faca am incercat sa citesc termenii si conditiile generale si singura posibilitate sa-mi reziliez abonamentul e sa-l platesc in avans sau sa fiu decedat ma poate ajuta cineva
|
#2
Posted 31 December 2009 - 14:25
dj0c0ol, on 31st December 2009, 14:17, said: Salut oameni pana acuma aveam un abonament de voce de 9 euro la orange si un abonament de date de 10 euro si intr-o zi cu soare si fara nori navigam prin shopul lor online si am vazut oferta pt iphone 1 euro am zis super cool si acolo scria delfin 6 poate nu am vazut bine mi-am facut abonamentul online si cand am primit telefonul de la ei cu tot cu contract surpriza aveam un abonament delfin 60-60 euro acuma ce sa fac nu am mai platit factura de 2 luni si am tot sunat la ei sa le explic ca a fost o greseala si ei spun ca nu au ce sa faca am incercat sa citesc termenii si conditiile generale si singura posibilitate sa-mi reziliez abonamentul e sa-l platesc in avans sau sa fiu decedat ma poate ajuta cineva Acuma na, fa pe mortul. Legal nu mai ai cum sa te fofilezi. Edited by Maresalul, 31 December 2009 - 14:26. |
#3
Posted 31 December 2009 - 14:36
Habar nu aveam ca se poate returna in termen de 10 zile chiar nu exista nici o cale de scapare din acest bucluc?
|
#4
Posted 31 December 2009 - 15:00
Nu, din pacate.
Ii obliga legea cu cele 10 zile, dar in cazul tau nu se mai poate face nimic. Practic ai acceptat contractul iar acum esti bun de plata. |
#5
Posted 31 December 2009 - 15:51
Nu prea văd de ce ai vrea să reziliezi abonamentul înainte de termen. Ar însemna să plătești fix 1.440 de euro net (adică aproape 6.100 de lei) pentru un iPhone pe care îl puteai cumpăra cu 449 euro fără abonament fix din același magazin on-line. În loc să reziliezi prin plata anticipată a abonamentului mai bine te-ai folosi de serviciile pentru care oricum plătești, plus că ai avantajul de a plăti fix aceeași sumă totală dar eșalonat, adică 60 de euro lunar (dacă nu faci cost suplimentar ). La abonamentul ăsta ai 750 de minute naționale și nelimitat în rețeaua Orange. De asemenea, timp de 3 luni în fiecare an calendaristic poți face o cerere de suspendare a numărului și vei plăti doar 4 euro/lună + TVA, făcând o economie destul de substanțială (332 euro).
O variantă interesantă de a scăpa din acest "bucluc" este cesiunea, adică poți transfera contractul unei alte persoane. Ideal ar fi să găsești persoana respectivă. Poate ai vreo cunoștință care vorbește mult la telefon și care ar vrea să-și facă abonament la Orange. Dacă ai găsit persoana, ai scăpat. Ca să-l convingi să preia abonamentul tău, îi poți da și tu un cadou (cum ar fi un iPhone ). Un atu ar fi să ai și un număr fain. Varianta cu decesul nu o recomand. |
#6
Posted 31 December 2009 - 16:57
Contractul ala nu trebuie semnat ?
Si cu cesiunea: de ce ar luat cineva abonamentul chiar si cu iphone (care banuiesc ca e folosit) cand cu 1 euro in + si-l cumpara nou, sigilat ? Edited by opop, 31 December 2009 - 16:58. |
#7
Posted 31 December 2009 - 17:27
citesc si ma minunez!
eu tot nu pot sa-mi dau seama cum de-ai putut sa treci prin toti acei pasi pentru abonamentul online fara sa-ti sara in ochi pe undeva "abonament lunar 60 euro". nu sunt experta in webshop, insa intamplator zilele trecute intrasem pe oferta blackberry, si scria clar, inca dinainte de autentificarea in cont: de achitat acum- 49 euro(pretul telefonului) si de achitat lunar: 12 euro(abonamentul) + 7.2 euro(optiunea blackberry). si inca ceva: abonamentul nu cred ca l-ai facut acum 2 luni. oferta cu iphone la 1 euro e aparuta mai de curand(in decembrie daca nu ma insel). deci, spune drept: cand ai facut abonamentul, si ce-ai vrut sa faci de fapt? PS: undeva prin pasii abonamentului online trebuie sa-ti dai acordul pentru termenii si conditiile generale ale abonamentului. asta tine loc de semnatura. Edited by suicid3u, 31 December 2009 - 17:28. |
#8
Posted 02 January 2010 - 03:31
O varianta ar mai fi si sa mai suni pe un Zapp NoPay minutele nationale si sa vinzi creditu, ai recupera partial paguba. Si in cele 3 luni pe an in care poti tine suspendat abonamentul, nu trebuie sa platesti nimic, nu e nici o taxa de 4 euro/luna cum zice inside_spy. Pentru a mai recupera din paguba ai mai putea deasemenea sa vinzi iphone-ul.
Edited by LunaCrystal, 02 January 2010 - 03:32. |
#9
Posted 02 January 2010 - 12:07
Ce chestie ciudata, si cat de credul pot sa fie unii oameni incat sa crezi ca Orange iti da un IPhone la 1 Euro de numai asa...
BTW, si la COSMO`TE era asa: 1Euro telefonul. Toti s-au facut gramada pe telefoane, pana cand a venit factura... ce am mai ras atunci, ca si acum... banuiesc ca esti elev de nu poti plati factura. Las` nu fii suparat, te salta estia de la recuperare creante, dupa cativa ani. Pana atunci poate te angajezi undeva si lucrezi pt. orange vreo cateva luni (daca nu, ani) bune. Sa nu uiti caci cei de la recuperare creante vor si comision, si Orange va percepe si penalizari. Gandeste-te la totalul de plata! Amazing! Edited by loveparade, 02 January 2010 - 12:07. |
#10
Posted 02 January 2010 - 12:13
stiti cumva daca si la vodaf. se poate suspenda tel. pe 3 luni? unde e prevazut acest aspect?
|
|
#11
Posted 02 January 2010 - 12:14
#12
Posted 02 January 2010 - 12:14
LunaCrystal, on 2nd January 2010, 03:31, said: O varianta ar mai fi si sa mai suni pe un Zapp NoPay minutele nationale si sa vinzi creditu, ai recupera partial paguba. Si in cele 3 luni pe an in care poti tine suspendat abonamentul, nu trebuie sa platesti nimic, nu e nici o taxa de 4 euro/luna cum zice inside_spy. Pentru a mai recupera din paguba ai mai putea deasemenea sa vinzi iphone-ul. suspendarea nu este gratuita decat pentru clientii gold/platunum. gold/platinum poti deveni abia dupa 6 luni dupa ce-ti creste factura lunara. clientii silver(cum probabil e acum omul nostru) platesc pentru suspendare. |
#13
Posted 02 January 2010 - 15:32
Hmm, la asta nu m-am gandit, eu sunt client silver. Oricum odata ce omu are deja abonament de date posibil sa fie deja silver, daca nu mai asteapta 6 luni pana sa ceara suspendarea.
|
#14
Posted 02 January 2010 - 16:10
nu inteleg ce se tot vorbeste de suspendare..
nu inseamna cuvantul propriu-zis o derogare de la obligatii pentru o perioada, cu prelungirea respectivei perioade contractuale?? adica (funny sa explici un cuvant ce se subintelege) eu inteleg ca prin suspendare te scutesc ei sa platesti 1,2,3 luni insa lunile astea nu se scad din perioada contractuala! poti sa tot suspenzi 6 luni in 2 ani, tot 24 de luni vei avea de plata! si pt initiator vezi cat ai taxa de reziliere, vinde iphone-ul si vezi daca nu iesi cumva mult mai ieftin asa decat sa platesti 24 de luni.... |
#15
Posted 02 January 2010 - 16:25
Nope, suspendarea se scade din lunile obligatorii ale abonamentului, cel putin din cate stiu.
Si taxa de reziliere la Orange cosnsta in abonamentul platit in avans pe toata perioada contractuala ramasa, deci nu renteaza rezilierea in anticipata. |
|
#16
Posted 02 January 2010 - 16:32
asta cu abonamentul platit in avans mi se pare ca nu e prea legala si nu tine (userul wirespot ne-ar putea lamurii mai bine cred)
trebuie sa existe o taxa de reziliere fixa. |
#17
Posted 02 January 2010 - 16:40
decat sa dai 6100 lei sa reziliezi cauta sa faci rost de un certificat de deces
|
#18
Posted 02 January 2010 - 16:50
Da, am mai zis asta. Plata anticipată nu e legală pentru că nimeni nu poate pretinde legal bani pentru servicii pe care nu le prestează. Iar taxa de reziliere fixă menționată de ei trebuie justificată, iar singura justificare e plata minutelor vorbite / transferului de date din urmă la cost nominal (fără nimic inclus).
Însă el zice că a făcut contractul în shopul online. Rezolvarea e foarte simplă. Ordonanța pentru protecția consumatorului la încheierea contractelor electronice permite 10 zile în care clientul se poate răzgîndi fără nicio penalizare. Dacă Orange încă nu ți-a trimis pe suport de hîrtie contractul, care să includă expres și bolduit mențiunea asta cu 10 zile, atunci ai la dispoziție 90 de zile (sau pînă Orange îți trimite totuși hîrtia, moment din care ai iar 10 zile). Deci profită liniștit de această clauză și calmează-te. Vezi, nu-i lăsa să pretindă că de fapt n-a fost contract electronic. Dacă ai dat click în shop pe site sau ai confirmat prin telefon, e contract electronic. Doi la mînă, se pot lega de art. 10 (a). Vezi însă că un contract nu se consideră lansat în execuție pînă cînd comerciantul nu îndeplinește condițiile din articolul 4 (vezi art. 7/1/b). Edited by wirespot, 02 January 2010 - 16:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users