Serviciu email nefunctional - sesizare
Last Updated: Mar 15 2010 21:56, Started by
Diabolik
, Dec 05 2009 19:15
·
0
#1
Posted 05 December 2009 - 19:15
Se vede miscarea catre Cosmote...
Sambata, 05.12.2009. sericiul de email este nefucntional.... Am sunat si au zi ca se aduc ceva imbunatatiri serverului. Am intrebat cat dureaza si mi s-a rapauns cat mai curand...L aintrebarea mea daca se stia de nefunctionalitate, de c enu am fost anuntat , conform contractului.... a fost doar tacere si un balmajit suav al domnisoarei. Dupa o ora am sunat din nou ca sa mi se dea numar de inregistrare cu privire la nefunctionalitate.Un nene a zis ca nu poate sa imi dea (!?) I-am adus aminte de contractul semant si dupa vreo 5 minute de parlamentari si apoi inca vreo 3 de asteptare mi-a preluat plangerea.. Apropos nenea ala ma trmitea sa le expediez plangerea prin posta! Am mai asteptat vreo 3 ore si serviciul tot nu functiona.... iar o zuza pe nume D. Mo.... ma lua la stho.... cu raspunsuri in doi peri.Ba ca luni ba ca marti ba ca miercuri si ca este serviciu optional . Le spun celor de la zapp ce bantuie pe aici ca serviciul este updatat la 1 G si ca este platit. Intre timp am sesizat ANPC de neresepectarea contractului de servicii (inclusiv cele optionale si pentru care mi se emite factura, sa mentionez). AM stocate pe acea adresa cateva emailuri ce imi trebuiesc pentru serviciu... adica imi trebuiau......chiar dac e sambata sau duminica Asa cum am spus si pe posturile respective aia de la marketing ce intra pe acest forum ar trebui sa lucreze cu cei de la relatii cu clientii si cu utilizatorii de servicii nu sa stea pe forum luand lectii de PR..... Vedem ce vor rapsunde , daca vor raspunde, cei de la zpp. Voi afla si ce au zis cei d ela ANPC.... Edited by Diabolik, 05 December 2009 - 19:27. |
#2
Posted 05 December 2009 - 19:55
Nici la mine nu merge emailul dar nici info cost nu merge
|
#3
Posted 05 December 2009 - 20:17
o sa avem cu cosmomobile.ro )
sunt praf in ultima perioada... la mine de o saptamana trebuie sa revina pt rezilierea unui numar... |
#4
Posted 05 December 2009 - 20:54
ma intreb de c enu au anuntat...am niste emailuri ce trebuiau vizualizate urgent...
si verzele de la relatii cu clientii imi spun ca nu e cazul sa imi fac probleme .. eu nu imi fac dar isi vor face si ei, mai mari..ca domniile lor nu stiu ca orice optiune platita (in cazul meu acea optiune de 1G ) intra sub incidenta contractului..sa mai studieze si ei putin legile in vigoare si contractele.... ii las sa isi faca nurmarul si apoi actionez. oricum astept raspuns in scirs... si asa cum i-am informat am inregistrat convorbirile cu ei.... si ma mai mir de astia care le iau apararea...probabil copilasi de 18 ani fani zapp ca la alte telefonii nu mai era loc.. cu zappul lor am pierdut azi destui bani.. Edited by Diabolik, 05 December 2009 - 20:56. |
#5
Posted 05 December 2009 - 21:03
Mda...cam nasoala problema...si sincer, ar merita sa ii arzi , sa le ceri si despagubiri , mai ales ca si platesti service-ul lor...foarte nesimtiti la faza asta
Deja seamana cu RC-ul de la Cosmote, se simte un iz de Cosmote in aceasta privinta....nici aia nu sunt mai departe, fac si ccanarii aia niste faze de te doare mintea....mai precis...ii cam doare in fund de relatia cu clientii, daca curge banul din facturi...sa ii ia naiba de clienti , ce conteaza...sa nu fi platit tu factura la timp...erau calare pe tine cu amenintari si alte porcarii. Magari, concluzia finala. |
#6
Posted 05 December 2009 - 21:13
Diabolik, ai perfecta dreptate. nu am 18 ani, dar am fost ff entuziasmat de serviciile zapp pana cum cateva luni...din pacate insa trebuie sa recunosc ca nu te poti baza pe ei cand ai nevoe de zapp pentru o afacere...fie apelul audio este execrabil, fie e-mailul este o gluma proasta. mailurile ajung cu intarziere sau deloc....
pana la urma voi vinde toate telefoanele zapp...imi pare rau de credit pentru ca am destul si nu stiu daca il voi putea folosi ca si credit de comunicatie pe viitor fie la zapp fie la cosmote Edited by pazzno1, 05 December 2009 - 21:15. |
#7
Posted 06 December 2009 - 01:39
AM mai sunat o data la zapp..aveam mancarime sa intreb daca emailurile din cutie se vor sterge (am destule date de servficiuu stocate acolo) si daca primesc in continuare emailurile..... Au raspuns evaziv si pe ton de master/slave. Dar in aceasta situatie eu eram slave nu ei (asta tine de trainingul facut la anagajare d ecatre cei care vad au treaba pe forum)....
SI m-a mancat exact un de nu trebuie... si am dat un email d eproba pe acea adresa..... Bineinteles verzele de la zapp nu au avut dreptate. Si daca nu au avut cu o parte ma intreb daca prima parte, pierderea emailurilor existente ma va determina sa le pun o "bomba" cu ceva de caine in usa ca deja au inceput si ei sa puta..... Domnule,domnisoara Zapp_Softepedia, nu stiu cati bani de publicitate ati platiti aici, pe acest forum, nu stiu cati bani dati la aia de au sigelele zapp pe avatar si iau foc cand le spui ca zapp e de kkt, nu stiu ce incercati sa faceti pe aici din posturile lipicioase de pe forum.... stiu doar ca trebuie sa rezolvati problema cu vechii clienti si RESPECTAREA CONTRACTELOR.... lasati dreq forumurile faceti serviciul de relatii cu cliEntii functional, aduceti oferte pe masura (ex. acum cateva zile ma apeleaza o gaina de la zapp sa m a intrebe daca vreau nu stiu ce oferta prientre altele si cu apeluri si mesaje pe messeneger. la care am rapsuns ca nu ma intereseaza , am 34 de ani si messngserul pe telefon este mai mult pt cei care nu au ce face.la care aceeasi gaina asarit cu un abonament la cosmote gratis..ma intreb doar cata foame este la astia...). Mai jos este intoarcerea: From: [email protected] (Mail Delivery System) Add Address to Contacts To: xxxxxxxxxxx Date: 05/12/2009 19:06 Subject: Undelivered Mail Returned to Sender This is the mail system at host smtp.zappmobile.ro. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The mail system <[email protected]>: host 172.31.254.5[172.31.254.5] said: 554 5.4.0 Error: too many hops (in reply to end of DATA command) Reporting-MTA: dns; smtp.zappmobile.ro X-Zapp-SMTP-Queue-ID: 5A30FEA845B X-Zapp-SMTP-Sender: rfc822; ssssssssssssss@ssssss Arrival-Date: Sat, 5 Dec 2009 19:05:56 +0200 (EET) Final-Recipient: rfc822; [email protected] Original-Recipient: rfc822;[email protected] Action: failed Status: 5.4.0 Remote-MTA: dns; 172.31.254.5 Diagnostic-Code: smtp; 554 5.4.0 Error: too many hops Din motive de injurii de la fanii talibani ai zappului am sters adresa din emailuri... |
#8
Posted 06 December 2009 - 08:41
Confirm si eu nefunctionarea serviciului de e-mail Zapp de cca 4 zile...nu merge nici cu POP 3 nici direct de pe site...
....cu,... cost controlul ,...nu am avut probleme pana acum... |
#9
Posted 06 December 2009 - 09:44
in momentul in care nu va merge cost controlul la zapp nopay, folositi un telefon cu credit 0 si sunati GRATUIT unde doriti....probat de mine in 2 zile.
nu stiu cand o sa mai avem pomana asta, dar daca serviciile zapp ajung la o calitate infecta, e bine sa profitam si noi de nejunsurile trecerii serviciilor zapp catre cosmote/romtelecom |
#10
Posted 06 December 2009 - 11:57
Celor care nu merg emailurile sunati la relatii cu clientii si faceti sesizare . Luati numar de inregistrare si faceti reclamatie , pe email sau formularul online. la ANRCTI
|
|
#11
Posted 06 December 2009 - 12:21
Diabolik, on 6th December 2009, 11:57, said: Celor care nu merg emailurile sunati la relatii cu clientii si faceti sesizare . Luati numar de inregistrare si faceti reclamatie , pe email sau formularul online. la ANRCTI Asa,si ce obtinem ? O fi picat ceva si backpul cere timp . Nu o mai lua asa tare ca nu face bine la sanatate |
#12
Posted 06 December 2009 - 12:57
Jean Gary Diablo, on 6th December 2009, 12:21, said: Asa,si ce obtinem ? O fi picat ceva si backpul cere timp . Nu o mai lua asa tare ca nu face bine la sanatate Raspunsul a doua gaini a zis ca se aduc imbunatairi... nu ca e avarie...ceea ce este diferit.... normal ca face rau la sanatate pt ca te bazezi pe un serviciu si acela nu este funcytional cand ai nevoie. Ma intreb si de integritatea corespondentei. Apropos sa vezi cat de verze sunt... Am dat email de sesizare incluisv pe email... Si emailurile lor sunt cazute....Asa cum ziceam mai sus trebuie dus un paket cu kkt de caine la usa lor impruena cu te;efoanele si serviciile "performante" |
#13
Posted 06 December 2009 - 15:30
Confirm, nici mie nu imi merg mail-urile la Zapp, nici de pe Zapp E@sy nu pot fi citite, iar pagina zappmobile nu se incarca deloc de pe broswerul de pe e@sy, oricum eu cred si sper ca nu se va pierde corespondenta.
Cat despre relatii clienti: din pacate in week-end cel putin a pierdut mult din calitate in ultima vreme, pacat. Sper sa se schimbe in bine. |
#14
Posted 06 December 2009 - 15:59
Cosmote este o rușine pentru piața de telecomunicații. Serviciu de e-mail PLĂTIT nefuncțional 3 zile cred că este o premieră în lume
|
#15
Posted 06 December 2009 - 16:23
Macar mai merge mess-ul pe E@sy. In rest "erori multiple"!
|
|
#16
Posted 06 December 2009 - 16:33
Buna,
Serviciul de mail nu functioneaza pentru ca zappmobile.ro e cazut. De pe Easy nu pot intra pe portal deloc. |
#17
Posted 06 December 2009 - 17:10
domnul_ionescu, on 6th December 2009, 15:59, said: Cosmote este o rușine pentru piața de telecomunicații. Serviciu de e-mail PLĂTIT nefuncțional 3 zile cred că este o premieră în lume Edited by LunaCrystal, 06 December 2009 - 17:11. |
#18
Posted 06 December 2009 - 17:49
LunaCrystal, on 6th December 2009, 15:30, said: Confirm, nici mie nu imi merg mail-urile la Zapp, nici de pe Zapp E@sy nu pot fi citite, iar pagina zappmobile nu se incarca deloc de pe broswerul de pe e@sy, oricum eu cred si sper ca nu se va pierde corespondenta. Cat despre relatii clienti: din pacate in week-end cel putin a pierdut mult din calitate in ultima vreme, pacat. Sper sa se schimbe in bine. Luna primul tau post contra zapp... gandeste-te la cineva care acceseaza si foloseste mailul lor in mod frecvent si in intereses de serviciu... si cand depinzi de el pt niste mailrui stocate ... sa iti raspunda "h"obositii de la relatii clienti in ton de stho... auziti la voi...cica serviciu gratuit... si optional de aceea nu s-a anuntat.. le era atat de greu sa dea un email cu 24 de ore inainte..ma rog... personal, deja am vorbit cu avocatul si faptul ca platesc spatiul de 1G se supune contractului.... altfel alte optiuni ce au fost activate "optional" ar avea , in spiritul zapp, aceeasi valoare-zero. Dar le dau o veste: Sunt VARZA la sectiunea legislatie. eu cu serviciile lor nefunctionale am pierdut destul in acest weekend. dar voi avea satisfactia ca vor primi niste controale si ceva amenzi.... nu e posibil asa ceva, toti ne cred pe noi o tara de bananieri. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users