Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...

Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)
 

OFERTE RETENTIE

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
17566 replies to this topic

#10657
robert8197

robert8197

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,017
  • Înscris: 20.04.2011
Daca trec din Telekom in voda primesc oferta mai buna?
Acum am cu 13 euro asa - p9lite  , 10gb net si nelimitat minute  si sms in toate retelele

Edited by robert8197, 10 October 2017 - 22:59.


#10658
shorty

shorty

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 29.03.2006
Oferta pentru telefon iphone 7 128 gb a cerut cineva..?m-ar interesa la un abonament de 13 euro cu tva ce pret pot sa obtin si cat internet pot obtine la pretul asta.
Merci

#10659
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Pe online pretul e de 674E (de la 724) deci mai bine il iei la liber si mai repede iti iei un abonament cu mai multe resurse la 13E.

#10660
exdjadx

exdjadx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 13.02.2008
Scuze ca nu am răspuns mai devreme. Am 600 de minute naționale. 3 gb de net. Apeluri vdf si sms național nelimitate.Roamingul activ. Abonamentul se prelungește pe un an. Nu pot cumpara telefoane la promoție. Abonamentul il reinnoiesc la fiecare 9 luni, și de fiecare data cer ceva în plus.Factura vine 22 de ron. Cei 20 de gb au venit doar in luna in care am reinnoit contractul.Sper ca am fost de ajutor.

#10661
xCSSx

xCSSx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 20.07.2011

View Postmirel3003, on 10 octombrie 2017 - 16:33, said:

Esti angajat Vodafone?

O simplă căutare în trecut și vedeai, dar... știu, nu pot exista păreri divergente decât din partea angajaților Vdf... Topicul se numește „Oferte retenție”. Hai să discutăm despre astea că astea mă sau ne interesează. Ultima negociere am făcut-o acum cca 1,5 ani și de atunci nu am găsit o altă ofertă mai bună ca și raport beneficii/preț. Am mai cerut să văd noutăți. Mi-au oferit tot felul de „floricele” de care NU aveam nevoie, la bani mai mulți. Nu mă interesează să stau toată ziua cu telefonul la ureche sau în metrou să mă uit la filme. Am WiFi și la birou și acasă și la telefon, pe care îl iau în rate, ține mai mult bateria pe un WiFi cu semnal bun decât pe 4G... Am obținut un discount la abonament, ceea ce e ok. Posted Image

„Ofertă acceptabilă” e subiectivă și de aceea te-am întrebat care ar fi o ofertă bună pentru tine, dar reală. Te-ai uitat de curiozitate pe ultimele 3-4 facturi să vezi cât ai consumat efectiv? Asta ca să vezi ce ai nevoie? Sau tu vrei ceva doar pentru că are și altul, chiar dacă nu ai nevoie? Posted Image

Și ca să te ajut un pic, dacă vrei să scapi de abonament ai (cel puțin) 2 variante:
1. Portezi în altă rețea - 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii la noul operator (+ beneficiezi de oferta de portare la abonament care e mult mai bună decât portarea de pe cartelă)
2. Intri în MyVodafone de pe calculator și în secțiunea Asistență ai opțiunea „Scrie-ne un email”, completezi acolo și zici doar „Solicit trecerea pe cartelă preplătită în cel mai scurt timp posibil”. Durează cca 5 min. Vei primi confirmarea pe email. De a doua zi curge termenul contractual (de regulă, 30 de zile).

Baftă!

#10662
Tendor83

Tendor83

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 11.07.2016

View PostCSStanciu, on 11 octombrie 2017 - 10:33, said:


O simplă căutare în trecut și vedeai, dar... știu, nu pot exista păreri divergente decât din partea angajaților Vdf... Topicul se numește „Oferte retenție”. Hai să discutăm despre astea că astea mă sau ne interesează. Ultima negociere am făcut-o acum cca 1,5 ani și de atunci nu am găsit o altă ofertă mai bună ca și raport beneficii/preț. Am mai cerut să văd noutăți. Mi-au oferit tot felul de „floricele” de care NU aveam nevoie, la bani mai mulți. Nu mă interesează să stau toată ziua cu telefonul la ureche sau în metrou să mă uit la filme. Am WiFi și la birou și acasă și la telefon, pe care îl iau în rate, ține mai mult bateria pe un WiFi cu semnal bun decât pe 4G... Am obținut un discount la abonament, ceea ce e ok. Posted Image

„Ofertă acceptabilă” e subiectivă și de aceea te-am întrebat care ar fi o ofertă bună pentru tine, dar reală. Te-ai uitat de curiozitate pe ultimele 3-4 facturi să vezi cât ai consumat efectiv? Asta ca să vezi ce ai nevoie? Sau tu vrei ceva doar pentru că are și altul, chiar dacă nu ai nevoie? Posted Image

Și ca să te ajut un pic, dacă vrei să scapi de abonament ai (cel puțin) 2 variante:
1. Portezi în altă rețea - 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii la noul operator (+ beneficiezi de oferta de portare la abonament care e mult mai bună decât portarea de pe cartelă)
2. Intri în MyVodafone de pe calculator și în secțiunea Asistență ai opțiunea „Scrie-ne un email”, completezi acolo și zici doar „Solicit trecerea pe cartelă preplătită în cel mai scurt timp posibil”. Durează cca 5 min. Vei primi confirmarea pe email. De a doua zi curge termenul contractual (de regulă, 30 de zile).

Baftă!
Un post corect si educativ! Apreciez realismul cu care a fost scris. Face cat zeci de alte posturi la un loc.
Vorba ta : vrem toti mai multe beneficii, dar nu realizam ca nu le folosim. Touché!

#10663
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,390
  • Înscris: 28.02.2007
Client business, Abonament Red Top, perioada contractuala ce expira peste cateva zile, necontactat pt o eventuala prelungire, am depus cererea de reziliere într-o reprezentanta Vodafone. Am primit mail ca consultantul meu e in concediu, dar o sa ma contacteze cand se întoarce. Dupa ce s-a întors, am primit un mail de "la revedere":

"Buna ziua,
Va confirm primirea cerererii dumneavoastră de reziliere.
Numarul de telefon se va inchide incepand cu data de XX.XX.2017
Regret faptul ca nu am reusit sa ajungem la o solutie de comun acord si sper pe viitor, in cazul in care veti avea nevoie de noi solutii mobile si performante de comunicare, sa fim prima companie la care veti apela."


"Regret faptul ca nu am reusit sa ajungem la o soluție de comun acord"... pai, mm, nici măcar nu ai făcut o oferta de kkt pt menținerea în sistem a unui abonament de 65 euro/luna !!!

#10664
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu inteleg ce doreai. Implorari si rugaminti ca sa nu pleci de la ei?
Mergi linistit la Orange si nu mai cauta atentie crezand ca o meriti fiind client business.

Edited by danutz1, 12 October 2017 - 08:48.


#10665
fisman

fisman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 26.05.2007

View Postgigi_4476, on 12 octombrie 2017 - 08:44, said:

Client business, Abonament Red Top, perioada contractuala ce expira peste cateva zile, necontactat pt o eventuala prelungire, am depus cererea de reziliere într-o reprezentanta Vodafone. Am primit mail ca consultantul meu e in concediu, dar o sa ma contacteze cand se întoarce. Dupa ce s-a întors, am primit un mail de "la revedere":

"Buna ziua,
Va confirm primirea cerererii dumneavoastră de reziliere.
Numarul de telefon se va inchide incepand cu data de XX.XX.2017
Regret faptul ca nu am reusit sa ajungem la o solutie de comun acord si sper pe viitor, in cazul in care veti avea nevoie de noi solutii mobile si performante de comunicare, sa fim prima companie la care veti apela."


"Regret faptul ca nu am reusit sa ajungem la o soluție de comun acord"... pai, mm, nici măcar nu ai făcut o oferta de kkt pt menținerea în sistem a unui abonament de 65 euro/luna !!!
Daca tu doreai o schimbare de abonament trebuia sa o ceri. Asa, faptul ca te apropiai de sfarsitul perioadei contractuale minime nu inseamna neaparat ca abonamentul trebuie sa se schimbe. El merge inainte cu aceleasi beneficii.
Asa ca, inainte de reziliere, trebuia sa ceri tu o oferta de retentie...

#10666
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,390
  • Înscris: 28.02.2007

View Postfisman, on 12 octombrie 2017 - 09:00, said:

...faptul ca te apropiai de sfarsitul perioadei contractuale minime nu inseamna neaparat ca abonamentul trebuie sa se schimbe. El merge inainte cu aceleasi beneficii...
da, 6 Gb internet pt 65 euro/luna, super-beneficii, ce prost am fost ca nu le-am lăsat sa curgă în continuare...

#10667
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu te-ai gandit la asta si cand ai semnat contractul?

#10668
fisman

fisman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 26.05.2007

View Postgigi_4476, on 12 octombrie 2017 - 09:06, said:

da, 6 Gb internet pt 65 euro/luna, super-beneficii, ce prost am fost ca nu le-am lăsat sa curgă în continuare...
Nu ma intelege gresit. Nu le tin partea.
Semnalez doar faptul ca, de obicei, faptul ca se termina perioada minima contractuala nu presupune automat ca te vor suna pentru prelungire/schimbare abonament. Atat.

#10669
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,390
  • Înscris: 28.02.2007

View Postdanutz1, on 12 octombrie 2017 - 09:09, said:

Nu te-ai gandit la asta si cand ai semnat contractul?
Posted Image  hai, plimba ursu'... acum vreo 10ani aveam 80 Mb la abonament si am fost multumit cand am semnat contractul la vremea respectiva, trebuia sa rămân la oferta aia, nu ?  

View Postfisman, on 12 octombrie 2017 - 09:15, said:

Nu ma intelege gresit. Nu le tin partea. Semnalez doar faptul ca, de obicei, faptul ca se termina perioada minima contractuala nu presupune automat ca te vor suna pentru prelungire/schimbare abonament. Atat.
corect, nu sunt obligati sa sune, merg pe principiul "mergem blat, poate nu se prinde asta ca i-a expirat perioada contractuala, sa-l lasam sa plateasca 65 euro/luna pt beneficii de 10/euro/luna"

#10670
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Din cate stiu eu, contractul nu e pe 10 ani ci pe maxim 2 ani.
In tot acest timp avea suficiente ocazii pentru a ajunge la zeci de GB inclusi, nu doar la 6.

#10671
ducutu

ducutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 15.03.2005
Ai luat și un telefon scump pe firma și a fost ok Posted Image
Una peste alta nu înțeleg unde e problema : ai vrut sa reziliezi, ai reziliat; dacă aveai nevoie de număr portarea era cea mai buna solutie sau dacă știai ca vrei alta oferta cereai. Acum mult zgomot pentru nimic ...

Edited by ducutu, 12 October 2017 - 11:02.


#10672
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,390
  • Înscris: 28.02.2007

View Postdanutz1, on 12 octombrie 2017 - 08:47, said:

Mergi linistit la Orange ...
te-am ascultat...  Iphone 8 la 190 euro la abonamentul Pro46(38,8+tva), 22GB/luna, restul beneficiilor standard, corespunzator abonamentului.
un calcul simplu: 46 euro x 24 luni= 1104 euro + 190 euro tlf = 1294 euro cost total. Scădem 769 euro telefonul => 525 euro/24 luni = 21,87 euro cost lunar beneficii...

#10673
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
E o scadere consistenta fata de Vodafone dar tot e mult pentru beneficiile oferite.
Daca 19 GB la cartela costa 10 euro, 22 GB de ce ar trebui sa coste mai mult decat dublu la abonament?
Doar pentru ca e abonament business? Nu e nimic nou sa platesti brandul si nu serviciile dar in unele cazuri chiar e revoltator.

Edited by danutz1, 12 October 2017 - 13:11.


#10674
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,996
  • Înscris: 04.10.2007
Am fost azi sa intreb la Orange ce primesc la portare. Mi-au zis ca la 8 Euro imi dau nelimitat in orice retea + 10 Gb net + ceva minute internationale care oricum nu ma intereseaza. (oferta valabila doar daca trec de la abonament - abonament).
Astept poate poate ma suna maine vodafone si imi ofera ceva mai bun.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate