Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf VII
Last Updated: May 30 2013 03:55, Started by
H725
, Oct 06 2009 17:31
·
0
#73
Posted 17 July 2012 - 20:12
OFF: Toti golanii de cartier isi cumpara golf. Cunosc destui de astia ca mine care au golf si se dau mari zmei si duri.
ON: Cel mai bun model a fost G4, care inca ramane supra-apreciat in Germania la SH. |
#74
Posted 20 July 2012 - 13:47
BMWlover, on 17th July 2012, 21:12, said: OFF: Toti golanii de cartier isi cumpara golf. Cunosc destui de astia ca mine care au golf si se dau mari zmei si duri. ON: Cel mai bun model a fost G4, care inca ramane supra-apreciat in Germania la SH. |
#75
Posted 06 August 2012 - 15:41
4 septembrie 2012, Berlin - inaugurarea oficialã a noului Volkswagen Golf 7
http://www.promotor....-golf-7-9924630 Sa vedem cum va arata noul Opel Astra care va aparea peste circa 2-3 ani. |
#76
Posted 06 August 2012 - 23:02
Nu o sa fiu cobea, dar parca vad un facelift la un facelift si tot asa, adica un design usor diferit de G6, dar nimic spectaculos, cum a fost intre Astra H si Astra J.
|
#78
Posted 26 August 2012 - 16:33
Dimensiuni mai mari, mai putin metal in constructie si in mare acelasi design plictisit de la G6, culmea ca designul ala plictisit se vinde in draci, oare cum o reusi
|
#79
Posted 26 August 2012 - 17:42
connectorxp, on 7th August 2012, 00:02, said: Nu o sa fiu cobea, dar parca vad un facelift la un facelift si tot asa, adica un design usor diferit de G6, dar nimic spectaculos, cum a fost intre Astra H si Astra J. connectorxp, on 26th August 2012, 17:33, said: Dimensiuni mai mari, mai putin metal in constructie si in mare acelasi design plictisit de la G6, culmea ca designul ala plictisit se vinde in draci, oare cum o reusi 1. masina este total diferita, nu este fl, este noua platforma MQB. de aici si "optimizarea" structurii de rezistenta ceea ce a dus la scaderea greutatii. tot platforma comuna MQB a permis scaderea pretului si nu cantitatea de fier mai mica. Optionalele o sa continue sa creasca pretul masinii. 2. fiecare producator are o linie de design. de exemplu designerii Toyota au hotarit ca grila radiatorului sa imite niste chiloti de latex in care este plasat un dildo. toyo' face 1 euro economie la fiecare luneta alegind sa faca gaura pt stergator in tabla in loc de sticla... stergatoarele strimbe a la anii '80 arata "superb". 3. plictisitoare sau nu, VW nu a intrat niciodata in topul masinilor gay... Edited by H725, 26 August 2012 - 17:44. |
#80
Posted 26 August 2012 - 18:22
Asa si..., crezi ca ma incalzeste pe mine MQB-ul ala cand masina arata ca ceva de acum 5 ani? mai bine aspect ciudat al botului si gaura in tabla si stergatoarele dina anii 80 si o masina de ifose (doar de ce vezi vedete cu Toyota si putine cu VW sau filme cu Toyota iar cu VW mai rar). Get used to it, nemtii decad, nu mai sunt ce au fost si asta se vede la capitolul satisfactie clienti si rapoarte fiabilitate. Oricum o Toyota este ceva ce un fan VW nu recunoaste ca masina lui stie sa faca, sa fie fiabila si simpla, doar e o masina nu o nava spatiala.
Edited by connectorxp, 26 August 2012 - 18:30. |
#82
Posted 26 August 2012 - 18:32
Depinde ce asteptari ai de la o masina, daca vrei ca materialul de pe bord sa-ti gadile cele mai fine simturi sau sa ai 50 de setari diferite doar la sistemul GPS, atunci Toyota nu sunt pentru tine, sunt masini simple si eficiente, fara ifose, cu compromisuri la asa zisele functii de confort.
Edited by connectorxp, 26 August 2012 - 18:32. |
|
#83
Posted 26 August 2012 - 18:38
connectorxp, on 26th August 2012, 19:22, said: Asa si..., crezi ca ma incalzeste pe mine MQB-ul ala cand masina arata ca ceva de acum 5 ani? mai bine aspect ciudat al botului si gaura in tabla si stergatoarele dina anii 80 si o masina de ifose (doar de ce vezi vedete cu Toyota si putine cu VW sau filme cu Toyota iar cu VW mai rar). Get used to it, nemtii decad, nu mai sunt ce au fost si asta se vede la capitolul satisfactie clienti si rapoarte fiabilitate. Oricum o Toyota este ceva ce un fan VW nu recunoaste ca masina lui stie sa faca, sa fie fiabila si simpla, doar e o masina nu o nava spatiala. faptul ca avem gusturi diferite si MAI ALES ca gusturile diferite sint satisfacute de producatori diversi este un lucru pozitiv. ce ar insemna ca toate masinile sa fie identice? pina in 1990 romanul avea putine alternative la dilema ce masina noua sa cumpere. putea sa aleaga de exemplu in functie de durata de asteptare, intre 0 (lastun) si 8-10 ani aro. Dacia 1410 sport era pe nedrept nedorita, pt simplu motiv ca avea 2 usi... satisfactie clienti? daca clientii dacia din vest sint ultramultumiti inseamna ca dacia e mai buna ca vw? pina la marea surpriza mai avem de astept o saptamina... Edited by H725, 26 August 2012 - 18:47. |
#84
Posted 26 August 2012 - 18:52
#85
Posted 26 August 2012 - 20:16
Opel Astra i-a facut pe cei de la VW sa se teama ca cinema poate sa ii depaseasca in segmentul compact la interior. Iar la tinuta de drum, motoare si sportivitate Focus-ul nu discuta cu Golful...
Mk7 de la Golf nu va rupe gura targului, peste putin timp va aparea noua generatie de Astra, care de 2 generatii incoace e o masina tot mai buna si urca in ierarhia compactelor... |
#86
Posted 26 August 2012 - 22:58
Si arata de zile mari, desi este foarte incarcata ca si aspect, este foarte frumoasa si tot mai intoarce capete, culorile rare cel putin.
|
#87
Posted 27 August 2012 - 19:04
Am avut chiar ocazia ieri sa trec pe langa un Opel Astra GTC nou... BELEA!!! Nu se compara cu nimic de la VW. Nici macar Scirocco nu se ridica la nivel de design. Daca acum as fi in cautare de masina, cred ca aia ar fi prima mea optiune.
VW, din pacate ramane la un design clasic, cu putine derapaje catre ceva indraznet. Passat CC si Scirocco fiind singurele din cate pot sa imi aduc aminte. Dar deasemenea se pare ca mutla lume apreciaza acest clasicism. |
|
#88
Posted 27 August 2012 - 22:00
avansul tehnologic al lui VW si economille de scara ce le va face cu MQB vor rupe concurenta in 2.
pe de alta parte motorul ala 1.6 tdi cel mai puternic de 105 cp mi se pare penibil, in conditiile in care motorul lider pe acest segment - dci de 1.6 Renault are 130 cp ii astept pe toti producatorii auto sa investeasca de acum si in reducerea greutatii masinilor, care de la generatie la generatie sunt mai grele, de trebuie sa plimb dupa mine prin oras 1.4 tone de fier inutil, iar asta se vede la consum si la benzina ce ne arde la buzunar din in ce in ce mai mult. |
#89
Posted 03 September 2012 - 22:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users