Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Accident - n-am dat prioritatea de smecher

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
89 răspunsuri în acest subiect

#37
nukephy

nukephy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 28
  • Înscris: 14.08.2007

Vizualizare mesajFlorinbv, pe 4th October 2009, 01:18, a scris:

Si daca din dreapta vine un camion pe straduta aia ce te faci? Te uiti numai in stanga si intrii sub el?

Daca acel camion este in depasire, atunci intrii sub el. Daca insa acel camion merge pe partea lui de drum, nu ai cum sa intrii sub el deoarece drumul este destul de lat.

Se pare oricum ca trebuie sa accept evidentele si sa plec capul, oricat nu mi-ar placea mie ca pustiul cu carnet proaspat circula cu viteza si depasea pe o strada destul de ingusta si oricat nu mi-ar placea ca nu exista marcaj pe acea strada.

#38
jumborom

jumborom

    E bine așa cum e.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.618
  • Înscris: 25.11.2007
E bun norc-ul, intr-adevar, Sima2k !  :)

Florine, nu imi doresc sa intru sub camion si incerc sa ma asigur, ca doar asa zice la conducerea preventiva. Acum discutam cine e de vina in aceasta situatie. Cum putem dovedi ca cel care a depasit in intersectie (zicem noi) a procedat incorect ? In principiu, politistul poate sa il acuze pe nuke ca a luat curba prea larg si a intrat cu botul pe contrasens...Astept si alte pareri.

#39
Florinbv

Florinbv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.800
  • Înscris: 28.05.2006
Chestia asta am patit-o si eu. E adevarat in afara localitatii cand depaseam un tir unuia de pe partea mea stanga i se nazare sa imi ia fata evident asigurandu-se doar daca ii vine masina din stanga. Imagineaza-ti si tu cum e sa-l vezi pe ala ca iese in fata ta ignorandu-te total. Din fericire nu s-a intamplat nimic datorita soferului de tir care a tras dreapta si astfel m-am putut strecura printre cele doua masini.

#40
jumborom

jumborom

    E bine așa cum e.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.618
  • Înscris: 25.11.2007
E super-nasol ! Depinde insa mult de situatie, desi, rostul unei semnalizari corecte este sa limiteze accidentele. Ramane dilema: a depasit tinerelul hazardat in intersectie (si este vinovat) sau nuke nu s-a asigurat suficient (avand si indicatorul "cedeaza trecerea") ?

#41
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.745
  • Înscris: 10.11.2008

Vizualizare mesajFlorinbv, pe 4th October 2009, 00:18, a scris:

Si daca din dreapta vine un camion pe straduta aia ce te faci? Te uiti numai in stanga si intrii sub el? E absurd ce spuneti voi aici. Bineinteles ca trebuie sa acorzi prioritate tuturor vehiculelor care circula pe drumul transversal.

Tu esti pe un drum secundar cu intrare intr-un drum principal.Vrei sa te incadrezi pe dreapta.Ai semnul cedeaza trecerea.
Te benoclezi prin logica in partea stanga .Apoi in dreapta .Din partea stanga te-se permite incadrarea .Din dreapta pe cealalta banda masiniile circula corect .Ai dreptul sa intri sau nu.Clar ca ai dreptul ca doar nu o sa stai acolo pironit locului pana cand in stanga si in dreapta ta nu mai circula masini.,pt ca tu sa te incadrezi pe dreapta.Presupunand ca este o strada principala cu trafic .Te pensionezi iar cei din spatele tau pot trage un pui de somn.Si intri in banda ta ,dar un traznit chiar atunci intra in depasire la 10m de unde tu ai intrat cu juma de masina in banda ta avand dreptul.Si ala intra la vre-o 70 la ora in depasire.Cu ce esti tu de vina .Ca doar nu esti un clarvazator sa sti ca unul intra in depasire .
El de asemenea are dreptul sa intre in depasire neimpiedecandu-l nici un advertisment fie o linie continua sau un semn de trafic.De vina sant cei care ar trebui sa sa mai gandeasca si sa mai traseze din cand in cand cate-o linie continua sau vre-un advertisment la vedere .Si in zona aia cum se vede din poze tre sa fi nebun sa faci o depasire.Pur si simplu gandind-te ca un copil ar putea sa-ti iasa de dupa vre-o masina stationata è marginea strazii.

#42
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 26.050
  • Înscris: 03.12.2005
E simplu. Ala care depasea era pe drumul cu prioritate. Daca tu ti-ai asumat riscul de a patrunde pe jumatate in intersectie in loc sa stai cuminte la semn sa-ti creasca barba e problema ta. Nici nu mai punem la socoteala acum faptul ca n-ai ce cauta in intersectie daca nu e liber s-o traversezi, cum zice legea.

Intre ce ar trebui si ce este e o diferenta substantiala. Si acum cand fapta e consumata discutiile astea sunt la fel de utile ca patinele cu rotile unui peste. Omul trebuia sa se asigure, nu s-a asigurat, asta e. Acum tot ce mai poate face e sa obiecteze la asigurator ca n-a fost taica-su la volan, in caz ca se incearca manevra asta.

#43
cielo

cielo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.523
  • Înscris: 09.02.2004
@offtopic: O variatiune pe tema prezentata de Florinbv am patit-o si eu : eram in depasirea unei Dacii, cand de pe un drum secundar, situat in dreapta directiei mele de mers, un nene bine crescut a considerat ca are indeajuns de mult timp sa faca stanga pe drumul cu prioritate, Dacia mergand relativ incet. Si daca tot a considerat asa, s-a si angajat in manavra. Eu m-am trezit cu el in fata si norocul nostru (eram doi in masina) a fost ca am intuit ce avea sa faca, am reusit sa fac frana de motor cu mare noroc (eram cu un Cielo vechit care mai facea figuri la schimbarea vitezelor) iar soferul cu Dacia nu si-a pierdut cumpatul si nu a franat. Primul gand, dupa ce am stat cateva minute tras pe dreapta sa-mi revin din tremurat, a fost sa ma intorc si sa-i dau o mama de omor soferului insa evident am rezistat tentatiei :)
@ontopic : in cazul de fata vina apartine in totalitate soferului ce avea cedeaza trecerea. Cum nu poti demonstra ca pustiul a incalcat vreun semn/regulament/limita de viteza, nu inteleg de ce iti mai bati capul cu aceasta situatie. Ca nu este marcata zona cu linie continua, ca nu exista semn de "depasire interzisa" este cu totul alta mancare de peste : tu pana una-alta ai pus in pericol viata pasagerilor din VW, a pietonilor ce treceau prin zona si a celor care erau in masina ta.

#44
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
Gizas, voi cind iesiti de pe o straduta cu semnul de cedeaza unde va uitati mai intii???? sau intr-o ditamai intersectia cu vizibilitate 101% ???


Art. 120. – (1) Se interzice depasirea vehiculelor:
a) în intersectii cu circulatia nedirijata;
B) în apropierea vârfurilor de rampa, când vizibilitatea este redusa sub 50 m;
c) în curbe si în orice alte locuri unde vizibilitatea este redusa sub 50 m;
d) pe pasaje denivelate, pe poduri, sub poduri si în tuneluri. Prin exceptie, pot fi depasite în aceste locuri vehiculele cu tractiune animala, motocicletele fara atas, mopedele si bicicletele, daca vizibilitatea asupra drumului este asigurata pe o distanta mai mare de 20 m, iar latimea drumului este de cel putin 7 m;
e) pe trecerile pentru pietoni semnalizate prin indicatoare si marcaje;
f) pe trecerile la nivel cu calea ferata curenta si la mai putin de 50 m înainte de acestea;
g) în dreptul statiei pentru tramvai, atunci când acesta este oprit, iar statia nu este prevazuta cu refugiu pentru pietoni;
h) în zona de actiune a indicatorului „Depasirea interzisa”;
i) când pentru efectuarea manevrei se încalca marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, iar autovehiculul circula, chiar si partial, pe sensul opus, ori se încalca marcajul care delimiteaza spatiul de interzicere;
j) când din sens opus se apropie un alt vehicul, iar conducatorul acestuia este obligat sa efectueze manevre de evitarea coliziunii;
k) pe sectorul de drum unde s-a format o coloana de vehicule în asteptare, daca prin aceasta se intra pe sensul opus de circulatie.


va las pe voi sa alegeti ce i se potriveste flacaului cu VW...

#45
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.827
  • Înscris: 07.02.2003
Hmmm niciuna sau poate nu ma prind eu ?

Editat de andreic, 04 octombrie 2009 - 13:13.


#46
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.672
  • Înscris: 28.11.2001
A se vedea aici: http://www.legislati...rioritatea.html



CAZURILE IN CARE CONDUCATORII DE VEHICULE NU AU PRIORITATE DE TRECERE
1. Vehiculele care intra pe un drum public venind de pe un drum lateral , de categorie inferioara :
Vehiculele care vor sa intre pe un drum public venind de pe un drum lateral de categorie inferioara sunt obligate sa acorde prioritate de trecere celor care circula pe drumul public indiferent de directia de deplasare.

Ai scapat ieftin, ieftin de tot.

#47
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.827
  • Înscris: 07.02.2003

Vizualizare mesajbadmania98, pe 4th October 2009, 14:15, a scris:

CAZURILE IN CARE CONDUCATORII DE VEHICULE NU AU PRIORITATE DE TRECERE
1. Vehiculele care intra pe un drum public venind de pe un drum lateral , de categorie inferioara :
Vehiculele care vor sa intre pe un drum public venind de pe un drum lateral de categorie inferioara sunt obligate sa acorde prioritate de trecere celor care circula pe drumul public indiferent de directia de deplasare.
Corect.

#48
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.907
  • Înscris: 25.09.2007
legal esti vinovat si asta e tot ce conteaza .poti sa te legi doar de faptul ca poate nu are permis , lucru greu de crezut dar nu imposibil(daca nu avea permis fugea de mult de la locul accidentului)
recomand sa ii dai omului rca-ul si asta e.posibil si permisul pentru 3 luni

#49
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
omul nostru indiferent de directia pe care voia sa o urmeze la iesirea de pe alee, se asigura din stinga, da??? vede ca nu vine nimeni din stinga isi continua drumul....dar vine un berbec in depasire si se termina distractia.
daca vira stinga se asigura pina la axul drumului si ceda prioritatea celor ce ii vin din dreapta, pe banda lor de mers.


adunati si voi drum in curba, masini stinga dreapta si vegetatie si prostie la volan si vedeti ce iese.

acelasi lucru s-ar fi putut intimpla. cred eu, daca vine un Fitipaldi mai tare si taie curba, deci intra pe alt sens de mers...

#50
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.672
  • Înscris: 28.11.2001
Desi poate am gresit eu, ceea ce am scris mai sus referindu-se la intersectie nedirijata. Cel mai corect ar fi:
Indicatorul "Cedeaza trecerea" se monteaza in intersectiile cu vizibilitate obligand conducatorii de vehicule sa reduca viteza , sa se asigure iar daca pe drumul cu prioritate nu circula alte vehicule pot sa-si continue drumul prin intersectie.

Nu zice nici ca viraza la stanga, nici la dreapta, nici ca merge inainte ci :continua drumul PRIN INTERSECTIE.

In plus:
Conducatorii de vehicule care intalnesc unul din indicatoarele "Cedeaza trecerea" sau "Oprire" sunt obligati sa respecte semnificatia acestora si sa acorde prioritate de trecere tuturor celor care au acest drept.

Editat de badmania98, 04 octombrie 2009 - 13:33.


#51
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
eu am gasit explicatia asta:
Cedeaza trecerea  Se amplaseaza pe drumul public fara prioritate, la intersectia acestuia cu un drum public prioritar. La intalnirea acestui indicator, conducatorul auto este obligat sa reduca viteza si sa se asigure ca pe drumul prioritar nu circula autovehicule, si abia apoi poate sa patrunda in intersectie. Daca pe drumul prioritar circula alte autovehicule, conducatorul auto este obligat sa opreasca pentru a le acorda prioritate.

omul a scris in primul post ca s-a ras-asigurat dar din pacate VW nu l-a lasat in pace; dovada precautiei sporite consider ca sint daunele minime; daca ar fi iesit mai tare vazind ca nu vine nimic din stinga banuiesc ca ar fi fost aproape o coliziune frontala.

#52
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.672
  • Înscris: 28.11.2001
Bine, daca este sa disecam firul in 16 gasim multe nereguli, de la faptul ca nu-s marcate drumurile, pana la parcarea autovehiculelor la o distanta neregulamentara fata de intersectii. Sper ca nu am scos tampenii din mine. :D

#53
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
cine e din Bucuresti stie ca spatiul pentru asemenea manevre este arhi ultra suficient si cind vrei sa faci o manevra d-asta iesi exact atit cit sa blochezi banda ca sa poti vedea; daca ai damas, bus, sau alte masini de genul asta, da...nu intri prea mult in strada :lol:

Mi-am amintit ca o patanie de genul asta a avut cineva, doar ca strada principala era cu sens unic, din stinga spre dreapta; la traversarea ei, normal ca se uita in stinga si cind sa treaca a venit din dreapta un tembel cu bicicleta direct in roata => accident, spital, politie si aia in prima faza l-au acuzat ca nu a dat prioritate biciclistului :lol:

#54
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.907
  • Înscris: 25.09.2007

Vizualizare mesajEvergreen, pe 4th October 2009, 15:17, a scris:

cine e din Bucuresti stie ca spatiul pentru asemenea manevre este arhi ultra suficient si cind vrei sa faci o manevra d-asta iesi exact atit cit sa blochezi banda ca sa poti vedea; daca ai damas, bus, sau alte masini de genul asta, da...nu intri prea mult in strada :lol:

Mi-am amintit ca o patanie de genul asta a avut cineva, doar ca strada principala era cu sens unic, din stinga spre dreapta; la traversarea ei, normal ca se uita in stinga si cind sa treaca a venit din dreapta un tembel cu bicicleta direct in roata => accident, spital, politie si aia in prima faza l-au acuzat ca nu a dat prioritate biciclistului :lol:
mi se pare corect , totusi cum sa terminat ?
chiar daca iesi in sens unic nu scrie sa te asiguri doar dintr-o parte .scrie sa te asiguri punct

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate