Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...

Priza contorizare consum energie
 Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw
 Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...

"Releu" comandat de la di...
 Pe la voi cum mai merg dezmembrar...

Ce sisteme audio ați avut la masi...

Achizitie dubita Stellantis

Foisor - noi reglementari
 

Suzuki Swift vs Hyundai i20

- - - - -
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#55
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
Vroiam sa intreb...mai mult care e smecheria cu garantia de 7 ani la Hyiundai si costul pieselor?
Din ce stiam eu piesele d ela Hyundai vin foarte greu in Romania si service-urile sunt de o calitate...ireprosabila
Plus ca faimoasa garantie de 7 ani s-ar putea sa fie mult mai putin decat pare...mai ales daca iti impune sa schimbi distributia cand vrea muschiul lor si acea schimbare de distributie te ajunge vro 2000 de ron!
Atentie si la aspectul intretinerii care conteaza foarte mult la o masina zic eu, mai ales ca la Suzuki fabrica este in Ungaria si sunt sigur ca in tara vecina se gasesc piese la preturi mai mutl decat acceptabile

#56
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
parerea mea e ca unde au modele din aceeasi clasa, Hyundai ii cam ia fata lui suzy, cu exceptia GV care e la ani lumina fata de ce Tucson.
in rest,  fiabilitate, asamblare, calitatea materialelor sunt sub hyundai. parerea mea dupa cum am spus.

[/quote]
..fara suparare,,UNDERCOVERBROTHER,, pentru dar daca te ai uitat pe celelalte 3 pagini al forumului vedeai ca la orice afirmatie aduceam si argumente ca altfel o bagam si pe bunica pe forum ca sa spuna si ea ce a auzit despre hyundai si Suzuki,asa referitor la FIABILITATE??!!??!!? ASAMBLARE????????CALITATEA MATERIALELOR??????????? de ce ar fi sub Hyundai ca sincer te rog sa ma crezi ca nu pot sa inteleg..... :huh:

Edited by mirceathekid, 14 October 2009 - 15:38.


#57
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postbbogdanmircea, on 14th October 2009, 14:12, said:

Vroiam sa intreb...mai mult care e smecheria cu garantia de 7 ani la Hyiundai si costul pieselor?
N-au nicio treaba una cu alta. Garantia aia e 7 ani este doar la grupul motopropulsor (motor+cutie). Restul are garantie de 3 ani, ca la orice alta masina.

#58
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
daca nu il deranjaza poate lua o masina stoc 2008,0km,direct de la dealer,spre ex un
207 1.4 95cp il cumpara cu 9580e ddp (abs,2airbag,AC,geamuri fata,mp3,etc)
207 1.6 hdi 90cp 10990e ddp (abs,2airbag,dublu clima,mp3,senzori ploaie/lumina,jante,proiectoare,etc)

#59
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
Iata ce zic si cei de la Top Gear:
" Suzuki Swift arată bestial și, spre deosebire de multe mașini din clasa mică, are un aer de masculinitate. Așa că, băieți, puteți urca fără grijă la volan, nu va râde nimeni de voi, ca atunci când vă dați macho la volanul unei Lancia Ypsilon. "

sa mai si radem....,,un forumist de pe alt forum,,,:)



Ea e la origine o mitsukuri, gandita de cap japonez, dar si cu sange de unguroaica blush.gif (e facuta aici, la vecinii nostri, dar cu multe piese facute si in Romania smile.gif ) Multi spun ca seamana cu Mini, dar eu zic ca doar la forme biggrin.gif E destul de raspandita in Europa, dar la noi destul de putin, exceptie facand Ardealul.

O am de putin timp, sunt la a 4-a rata icon_mrgreen.gif , si cei 7500 km petrecuti impreuna au meritat. Nu mai stiu cum am cunoscut-o, stiu ca doar cautam o masinuta mica si cu atitudine la un anumit pret. Atat a trebuit sa o vad intr-o poza, si in doua saptamani am dat avansul la dealer. Am facut si un drivetest in prealabil, care a fost mai mult degeaba, pentru ca ne-am invartit in jurul blocului si eu conduceam ca la scoala de soferi avand in vedere ca in momentul ala conduceam o bestie de Dacia Sport radmasa.gif

Cam in doua luni mi-a dat un telefon si mi-a spus ca a venit in oras, si ca e pe centura biggrin.gif (acolo e dealerul). Intalnirea a fost banala, am facut cunostinta, am semnat o foaie si am primit cheile. Si am ramas singur cu ea. Pe centura. That was the begining of a beautiful friendship. In prima zi 120 de km i-am petrecut impreuna. I-am aratat orasul si colectia mea de timbre laugh.gif

Chiar daca e japoneza, e vopsita. Deh, tinerii din ziua de azi. E roscata. Incet-incet am cunoscut-o. N-am vrut sa citesc nimic despre ea (din manual), am vrut sa ma lase sa o cunosc singur biggrin.gif. Cel mai mult m-am chinuit cu deschisul si inchisul ... usilor, pentru ca nu e cu cheie. Si acum ma mai chinui la deschis ... usile. E pe butoane biggrin.gif.

Si mi-a spus ca la inceput sa o luam mai usor, ca sa se obisnuiasca putin. Eu i-am respectat dorinta, pentru ca voiam sa ramanem impreuna. A fost destul de greu, pentru ca nu prea reactiona cum voiam eu. Eu cu sprituri, cu pedale, heel-and-toe ca la masina sport de dinainte radmasa.gif In fine, eram un pic dezamagit. Dar eu stiam ca ea poate mai mult. Au trecut greu cele 4 zile in care am facut rodajul biggrin.gif. Si atunci i-am spus ca nu mai suport si ca vreau sa-mi spuna tot. Si mi-a spus ph34r.gif

E o bestie biggrin.gif o fiara biggrin.gif.

Deci daca o iei usor, te depasesc Fabiile in 3 pistoane. Adica daca mergi la consum, sub 3000. A naibii nu se misca deloc la turatie mica. Dar de la vreo 4000 rpm, e extraordinara. Zboara. Sunetul se schimba enorm. Deh, supapele in numar de 16. In oras nu merita sa mergi cu mai mult de a doua.

Ea a venit cu totul de acasa. A avut multe bagaje. Si-a adus oglinzile electrice si incalzite, vreo 6 perne, niste tabureti incalziti si reglabili pe inaltime, are si-un mepetrei cu boxe multe Panasonic. Mi-a facut cadou si un covrig cu butoane pentru muzica pe el, reglabil si cu piele pe el. Si a carat si aparatul de aer conditionat automat dupa ea, ca stia ca e cald aici. Termopane peste tot. Becuri si-n bara si niste roti de aliaj. Nu prea poate sa care mult. Are o gentuta in spate (vreo 200 si ceva de litri). Si cum am mai zis, nici n-are cheie. O tii in buzunar (cheia) si apesi pe butoane.

Cam pretentioasa ea, imi cere cam mult. Adica bea ceva in oras, vreo 9 litri, si cand mai mergem pe afara, se mai linisteste.

Dar felul in care tipa si fuge merita toti banii, care au fost 12 mii.

Nu stiu ce sa va mai spun despre ea ... Mai spun mai tarziu.

#60
koolsavas

koolsavas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 28.09.2009

View Postamnalkin, on 14th October 2009, 14:16, said:

Salutare!

Multumesc pentru pareri!
Decizia finala inclina spre Hyundai! Din pacate nu o sa pot sa va spun f repede impresiile directe din spatele volanului pt ca am hotarat sa mai astept pana la sarbatori ca sa vad daca mai apar ceva oferte si...cel mai important..pana atunci trag sperante sa am toti banii si sa nu mai fac nici un fel de credit!

Deobicei nu prea sunt oferte de sarbatori ( craciun )la masini, din experienta si din auzite de la alti posibili cumparatori. Asa m-am pacalit eu anul trecut. Ofertele bune sunt primavara si la introducerea unui model nou in gama. De ex. prin primavara in 2009 am primit o oferta Ford fiesta model nou ( abia aparuse) cu 9990 euro tva inclus. Acum e vreo 12.000. Dar atunci nu aveam chiar toti banii. Poate se mai schimba strategiile de vinzare... si ai noroc. Din teste reiese ca Ford Fiesta e liderul in clasa sa ( in care intra si i20 ). I 20 il bate la spatiu portbagaj, airbaguri si loc bancheta spate drept consolare. Eu conduc de o luna i20 si sunt multumit. Nu am avut nici o problema, ii place la fel ca Suzuki sa o turezi mai tare, altfel se supara un pic pe tine :D noroc ca si stilul meu de condus coincide cu preferintele masinii.Ce mai e important: nu are inchidere centralizata!!! ( pe mine momentan nu ma deranjeaza cu toate ca masinile anterioare care le-am avut au avut inchidere centralizata, s-ar putea sa imi pun daca devine enervant). Dar se poate pune ulterior ( aprox. 400 ron cu alarma ). Asa vin din fabrica i 20 urile  model classic.  Doar ca fapt divers: nu are avertizare pentru golire lichid parbriz. dar nu e grav.
Si apropo pentru cine e mai xenofob sau antiglobalizare: masina e fabricata in india. la anul se va fabrica in Turcia.

Edited by koolsavas, 19 October 2009 - 13:04.


#61
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007

View Postmirceathekid, on 18th October 2009, 16:31, said:

Iata ce zic si cei de la Top Gear:
" Suzuki Swift arată bestial și, spre deosebire de multe mașini din clasa mică, are un aer de masculinitate. Așa că, băieți, puteți urca fără grijă la volan, nu va râde nimeni de voi, ca atunci când vă dați macho la volanul unei Lancia Ypsilon. "

sa mai si radem....,,un forumist de pe alt forum,,,:)



Ea e la origine o mitsukuri, gandita de cap japonez, dar si cu sange de unguroaica blush.gif (e facuta aici, la vecinii nostri, dar cu multe piese facute si in Romania smile.gif ) Multi spun ca seamana cu Mini, dar eu zic ca doar la forme biggrin.gif E destul de raspandita in Europa, dar la noi destul de putin, exceptie facand Ardealul.

Probabil ca ar trebui sa dai un copy-paste la povestea care ai scris-o aici despre Suzy a ta si pe forumul mono-marca.
Felicitari chiar m-am delectat si pot spune ca ai si talent asa putin !
Banuiesc insa ca are Suzika si punctele ei slabe nu? Cum ar fi absenta unui computer de bord si cutia cam nabadaioasa?

#62
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
multumesc pentru complimente..si eu am dat copy paste de pe alt forum.....:)...absenta unui compiuter de bord asta de unde ai mai scoso?masinile au compiuter de bord inca din anii 93 de exemplu golf 3.Are compiuter de bord...cutia de viteze face intradevar probleme in treapta de mers in spate in sensul ca nu intra complet cateodata...alte probleme....poate absenta discurilor de frana pe spate...

Edited by mirceathekid, 22 October 2009 - 14:51.


#63
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,943
  • Înscris: 14.11.2004
Nu imi amitnesc sa existe echipare pe Swift fara CB, la Suzuki, e mai anevoios cu CB-ul, dar il au, la SX-4 exista un model fara CB, dar asta doar ca oferta "de criza".

Un sofer poate trai si fara CB, nu e o dotare esentiala, mai bine un ABS decat ala .

@bbogdanmircea, cutia nu e rea, e chiar placuta, motorul de 1.3 nu m-a incantat, dar in rest e ok .

#64
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
...din curiozitate am desfacut beculetele de la nr de inmatriculare de la Swift chiar si pe ele scrie ,,made in Japan,,sa mi fie cu iertare dar nu e totuna ca la gama Hyundai unde scrie ,,made in Turkei,, sau ,,made in India,,ma refer la celelate parti componente :D

Edited by mirceathekid, 31 October 2009 - 08:42.


#65
Bergero

Bergero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 21.11.2004
Dintre cele doua as merge pe Swift. Politica la Hyundai este ca iti lasa un discount frumusel, zici ca ai facut cea mai mare afacere la banii aia, iei o masina cu multe briz-briz-uri, unele de care n-ai absoluta nevoie, in schimb te ard la revizii de-ti vine rau. A cerut cumva initiatorul topicului un pret detailat al reviziilor la Hyundai i20? Poate sa o faca si acum ca sa aiba timp sa puna bani deoparte. Iar chestia cu garantia de ,,n'' ani iarasi e o capcana ca sa te duci la revizii la reprezentanta pina-si fac ei planul.
E clar ca in alegerea unei masini conteaza si costurile ulterioare.
Nu mai vorbesc de faptul ca Swift este deja o legenda a fiabilitatii, are ceva vechime, este vindecata de toate bolile, pe cind ,,i20''-ul e mai ,,proaspat'' si mai are de demonstrat ca e o masina fiabila.

#66
gogu49

gogu49

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 03.11.2009
Am de o luna Suzuki swift gs...sunt indragostit,chiar o iubesc,pana cand,dupa opriri la semafoare sau din alte cauze reusesc,greu,sa demarez fara sa stea motorul...intrand in a treia...
Are la bord aproape 3000km...ma voi obisnui cu ea,se va shimba cutia,mana mea...sau o declar pe suzy necorespunzatoare la transmisie?Am semne de boala si in treapta a doua.Cand nu-mi face sicane pe traseele mai lungi unde nu opresc si ma intorc la garaj fara "draci"o mangai dragastos reprosandu-mi ca eu sunt vinovat...Care o fi adevarul?
Posesori de swift,ce credeti?

Completare la ce am scris mai sus:
Am ales suzuki ca a treia  varianta la Opel corsa 1,2 si hyunday i20... si nu-mi pare rau...cu toate ca...

#67
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,943
  • Înscris: 14.11.2004
Cand am condus-o pe cea de teste, care era cam daramata pentru o masina de 7000 Km si un an vechime, cutia a lucrat excelent si nici nu e asa pretentioasa ca la alte masini, de ex. la Citroen pana nu se incalzeste putin, te chinui cu ea, dupa aceea merge cum trebuie, eu zic sa mergi la dealer si sa faci o tura cu una de acolo, daca face doar la a ta, solicita intrare in service, de picat, nu ma mira, e o masina, nu avion.

#68
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
..pentru gogu 49 si eu swift de o luna,intradevar la pornirea de pe loc in treapata intai trebuie sa lasi f fin ambrajul si sa accelerezi altfel moare motorul si eu m am obisbuit greu, la celelate trepte intra f usor si in a doua si in a 3a unde simt cum imping usor schimbatorul si acesta luneca parca in locas mai face probleme dar rar cand bag in treapta de mers inapoi,revizia din cate am citit pe forumuri ar fi in jur de 4 mil jumate la 15 mi de km dar cred ca daca ai putea sa comanzi separat filtrele ai putea iesii mai ieftin(la Dacia Logan revizia e 3 mil jumate la 15 mi) P.S.incearca sa apesi ambreajul pana la capat

Edited by mirceathekid, 04 November 2009 - 06:29.


#69
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
Swift 1.3   1.5

filtru ulei          150.000 lei
filtru aer          500.000 lei
filtru pollen      250.000 lei
placute frana   700.000 sau 900.000 lei (2 producatori diferiti)
disc frana          800.000 buc


ulei mobil 1

superD  10W40   4L   1.000.000 lei
superS   10W40  4L   1.000.000 lei
Synt        5W40   4L   1.400.000 lei

#70
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,943
  • Înscris: 14.11.2004
Daca vi de pe Logan, cam orice masina o sa zici ca are ambreiajul rau, la Citroen, il ai foarte scurt, care si pe uni cu experienta i-a speriat, un coleg care a condus cam tot ce are 4 roti si nu depaseste 3,5 t, i-a murit motorul cand a condus Citroen-ul, in schimb cand am urcat pe Swift a fost cam la fel deci nu e greu, cu putin antrenament si cu grija nu va fi imposibil.

Mai rau e cand mergi cu automata si urci pe o masina cu ambreiaj "scurt" .

#71
koolsavas

koolsavas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 28.09.2009
[quote name='mirceathekid' date='31st October 2009, 08:41' post='7262564']
...din curiozitate am desfacut beculetele de la nr de inmatriculare de la Swift chiar si pe ele scrie ,,made in Japan,,sa mi fie cu iertare dar nu e totuna ca la gama Hyundai unde scrie ,,made in Turkei,, sau ,,made in India,,ma refer la celelate parti componente :

Da niste exemple concrete altfel " vorbele imi sunt vant nebun, sa nu crezi ce spun acum, baloane de sapun, sa nu crezi nimik" JAPAN vs. INDIA , Round1.

Adica daca eu sint nascut in germania ,sa imi fie cu iertare dar nu e totuna cu a fi nascut in romania.....din curiozitate am desfacut degetul mic de la piciorul drept si e tot in germania facut, dar nu e totuna cu gama ca la roman unde scrie "made in Turkei " sau " made india ", ma refer la celelalte componente...
<_<   B)

Macar esti posesor de suzuki? sau esti un dealer de Suzuki in cautare de clienti?

Edited by koolsavas, 04 November 2009 - 17:37.


#72
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007

View Postconnectorxp, on 4th November 2009, 15:11, said:

Daca vi de pe Logan, cam orice masina o sa zici ca are ambreiajul rau, la Citroen, il ai foarte scurt, care si pe uni cu experienta i-a speriat, un coleg care a condus cam tot ce are 4 roti si nu depaseste 3,5 t, i-a murit motorul cand a condus Citroen-ul, in schimb cand am urcat pe Swift a fost cam la fel deci nu e greu, cu putin antrenament si cu grija nu va fi imposibil.

Mai rau e cand mergi cu automata si urci pe o masina cu ambreiaj "scurt" .

Cred ca motorul de pe Swift are cuplu mic la turatii joase, astfel incat pt cei care nu au piciorul stang sensibil si nu simt ambreiajul pe o masina noua (pt ei), este mai greu la inceput sa nu cupleze transmisia mai brusc ceea ce decedeaza motorul :). 2 Solutii:

1 - Turati la 3k+ rpm si drop the clutch (5k rpm is better)  :first:
2- cumparat alt picior stang, mai sensibil :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate