Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Teapa programul de loialitate 'Cosmote pentru tine'
#19
Posted 11 September 2009 - 11:08
M69, on 11th September 2009, 07:16, said: Daca ajungi sa vorbesti cu Celesta Padineanu, sa ne spui si noua ce mai face UPC-ul http://www.zf.ro/bus...i-mici-4594136/ Multumesc pentru observatie , datorita tie am intrebat si am aflat cine este CRM, Loyalty&Retention Department Manager si head office la loyalty & retention office; daca mai are nevoie careva de aceste informatii i le pot trimite intr-un mesaj privat. |
#20
Posted 11 September 2009 - 12:54
ancapo12, on 9th September 2009, 23:28, said: Daca este cu muuult mai ieftin sa-ti faci abonament ca si client NOU fata de client EXISTENT (cu subventie cu tot) unde se aplica programul de loialitate? Cei care va apropiati de expirarea termenului contractului de colaborare, faceti un mic calcul, pe baza subventiei acumulate, si o sa vedeti ca nu exista programul de loialitate. Ex.: Mergeti si rugati-i sa va calculeze cat trebuie sa cotizati in plus daca va cumparati un telefon din promotia Happy Hours in Magazinele Cosmote! daca va faceti abonament ca si 1. client NOU si 2. client EXISTENT. Revin cu noutati dupa ce voi cere lamuriri in discutia cu Departamentul de Loialitate poate chiar cu Celesta Padineanu, Manager Departament Loialitate si Retentie COSMOTE Romania. Off topic: Celesta Padineanu este MANAGER LOIALIZARE SI RETENTIE CLIENTI la UPC,nu Cosmote:) |
#21
Posted 11 September 2009 - 18:37
pentru comparatie http://www.orange.ro...lefoane-ro.html este oferta orange la prelungire 1 an/ 2 ani.
Quote Atunci care mai sunt avantajele de loialitate ale clientului existent care are o vechime de 2 ani in fata clientului nou? La Orange, ca tot ai dat exemplu, ca poate ma abonez la ei naughty.gif |
#22
Posted 11 September 2009 - 19:02
Bai oameni, o fi la Voda si Oranj la 1 an dupa sa refaci fidelizare cand tu deja ai semnat pe 2 ani, dar poate nu stiti ca se cumuleaza ce ti-a ramas dinainte (adica 1 an) plus anul nou sau inca 2 (depinde cum semnezi), deci iesi mai naspa daca vrei sa iesi din retea. Macar la Cosmote nu-ti da voie decat daca ai terminat obligatia, stii una si buna.
Ma rog, e si asta o strategie de a fenta clientii. |
#23
Posted 12 September 2009 - 09:04
emanu900, on 11th September 2009, 20:02, said: Bai oameni, o fi la Voda si Oranj la 1 an dupa sa refaci fidelizare cand tu deja ai semnat pe 2 ani, dar poate nu stiti ca se cumuleaza ce ti-a ramas dinainte (adica 1 an) plus anul nou sau inca 2 (depinde cum semnezi), deci iesi mai naspa daca vrei sa iesi din retea. Macar la Cosmote nu-ti da voie decat daca ai terminat obligatia, stii una si buna. Ma rog, e si asta o strategie de a fenta clientii. 1 an(abonament) +1 an(fidelizare)=1 an contract 1 an(abonament) + 2 ani(fidelizare)=2 ani contract |
#24
Posted 12 September 2009 - 09:29
crustaceu, on 10th September 2009, 22:29, said: doar ca este o mica/mare diferenta intre Orange/Vodafone si Cosmote ... la primii doi poti plati o mare parte sau chiar in intregime cu puncte de fidelizare poate la telefoane pana in 3 milioane, la telefoane mai scumpe stiam ca nu poti acoperi pretul cu puncte de fidelitate decat 50% din pretul telefonului iar punctele se expira dupa o perioada 3 ani parca, sau mai putin oricum pentru punctele de fidelitate trebuie sa ai facturi mari sa poti strange ceva consistent, deci tot frectie este |
#25
Posted 12 September 2009 - 20:18
Florin_lou, on 12th September 2009, 10:04, said: gresit, nu se aduna, se suprapun, de exemplu: ai contract pe 2 ani si dupa 1 an poti face didelizare cu prelungire1/2 ani, atunci mai ai cu ei contract 1 an in cazul prelungiri cu 1 an sau 2 ani in cazul prelungiri cu 2 ani 1 an(abonament) +1 an(fidelizare)=1 an contract 1 an(abonament) + 2 ani(fidelizare)=2 ani contract |
#26
Posted 15 September 2009 - 19:27
ancapo12, mergi la un magazin Cosmote sau la un dealer si intreaba de curiozitate cum se calculeaza subventia! O sa vezi de ce este mai convenabil pentru cei care nu platesc nimic in plus la factura pe langa abonament sa incheie un contract nou! Daca ai avut facturi ceva mai mari este normal sa ai si o subventie babana, dar cand tu nu treci nici macar cu un cent peste valoarea abonamentului la ce te astepti!?
|
#27
Posted 16 September 2009 - 13:01
Cand am fost in magazinul Germanos din PlatzaMall unul din angajati mi-a zis ca subventia se calculeaza la curs valuar 1 Euro = 5.00 lei nu la 4.27 cum e la cursul BNR; pentru ca n-am crezut am urcat la etaj unde am gasit magazinul 4Free si angajata de acolo, a ramas si ea surprinsa de ce a zis cel de la Germanos, spunand ca cei de la Cosmote stabilesc cursul, nu cei de la Germanos.
Edited by ancapo12, 16 September 2009 - 13:01. |
#28
Posted 16 September 2009 - 13:11
ancapo12, on 16th September 2009, 14:01, said: Cand am fost in magazinul Germanos din PlatzaMall unul din angajati mi-a zis ca subventia se calculeaza la curs valuar 1 Euro = 5.00 lei nu la 4.27 cum e la cursul BNR; pentru ca n-am crezut am urcat la etaj unde am gasit magazinul 4Free si angajata de acolo, a ramas si ea surprinsa de ce a zis cel de la Germanos, spunand ca cei de la Cosmote stabilesc cursul, nu cei de la Germanos. |
|
#29
Posted 16 September 2009 - 13:17
d1ab0l33k, on 15th September 2009, 20:27, said: ancapo12, mergi la un magazin Cosmote sau la un dealer si intreaba de curiozitate cum se calculeaza subventia! O sa vezi de ce este mai convenabil pentru cei care nu platesc nimic in plus la factura pe langa abonament sa incheie un contract nou! Daca ai avut facturi ceva mai mari este normal sa ai si o subventie babana, dar cand tu nu treci nici macar cu un cent peste valoarea abonamentului la ce te astepti!? Corect! Ai dreptate ca cei care depasesc valoarea abonamentului sa aibe o subventie mult mai > (in acest caz fiind si eu) fata de cei care nu platesc nici macar cu un cent peste valoarea abonamentului (cum presupui tu ca ma aflu). Ce nu inteleg eu este: de ce clientul NOU are mai multe avantaje fata de un client existent (chiar daca nu plateste nici macar cu un cent peste valoarea abonamentului, el si-a indeplinit obligatiile contractuale: si-a platit facturile la termen, etc.) care are de pierdut (tarife mai mari la valoarea telefoanelor)? shoru, on 16th September 2009, 14:11, said: Pt luna septembrie cursul stabilit de Cosmote e 4.27 RON Asa mi-am calculat si eu: dar daca acel angajat Germanos si-a asumat raspunderea sa spuna asta, ar fi pacat sa nu se profite de "oferta lui" Edited by ancapo12, 16 September 2009 - 13:18. |
#30
Posted 16 September 2009 - 13:20
PENTRU CA UN CLIENT VECHI ARE AVANTAJUL CA NU ISI SCHIMBA NUMARUL. daca nu iti pasa de numar, nu te impiedica nimeni sa reziliezi si sa faci un alt abonament.
|
#31
Posted 16 September 2009 - 13:30
d1ab0l33k, on 15th September 2009, 20:27, said: ancapo12, mergi la un magazin Cosmote sau la un dealer si intreaba de curiozitate cum se calculeaza subventia! O sa vezi de ce este mai convenabil pentru cei care nu platesc nimic in plus la factura pe langa abonament sa incheie un contract nou! Daca ai avut facturi ceva mai mari este normal sa ai si o subventie babana, dar cand tu nu treci nici macar cu un cent peste valoarea abonamentului la ce te astepti!? Merci oricum d1ab0l33k pentru sfat, dar nu-i nevoie sa bat drumul pana in magazine, pentru ca am aflat (si mi-au si confirmat cei de la SRC) de la-nceput cum se calculeaza; pentru cei care vor sa afle si alte informatii le gasiti aici La prelungirea perioadei initiale contractuale, in functie de planul tarifar pe care il alegi cand vei prelungi perioada initiala a contractului, de durata cu care alegi sa prelungesti perioada initiala a contractului si de valoarea medie a ultimelor 10 facturi pentru serviciile Cosmote, se calculeaza subventia. slai, on 16th September 2009, 14:20, said: ... daca nu iti pasa de numar, .... |
#32
Posted 16 September 2009 - 13:36
Zilele astea imi prelungesc abonamentul Cosmote.
Deci cu 5 euro pe luna o sa am 80 minute nationale + 500 minute in retea + 500 SMS in retea. Daca asta se numeste oferta proasta... fugiti degraba la concurenta. Dar, VAI, chiar si la Digi 80 minute nationale te costa ... 6 euro! Attached Files |
#33
Posted 16 September 2009 - 13:56
Mihaitza235, on 16th September 2009, 14:36, said: Zilele astea imi prelungesc abonamentul Cosmote. Deci cu 5 euro pe luna o sa am 80 minute nationale + 500 minute in retea + 500 SMS in retea. Daca asta se numeste oferta proasta... fugiti degraba la concurenta. Dar, VAI, chiar si la Digi 80 minute nationale te costa ... 6 euro! Chiar si la valoarea asta (cu tot cu TVA? ) minune, poate fi oferta proasta pentru cei care nu au cosmotisti in agenda cu care sa vorbeasca. Tineti cont de toate criteriile inainte sa va abonati la "ofertele" Cosmote |
|
#34
Posted 16 September 2009 - 14:01
ancapo12, on 16th September 2009, 14:56, said: Chiar si la valoarea asta (cu tot cu TVA? ) minune, poate fi oferta proasta pentru cei care nu au cosmotisti in agenda cu care sa vorbeasca. Tineti cont de toate criteriile inainte sa va abonati la "ofertele" Cosmote Dar eu cred ca tu doar suferi de sindromul NFD si te bagi in seama pe aici. |
#35
Posted 16 September 2009 - 22:19
Mihaitza235, on 16th September 2009, 14:36, said: Zilele astea imi prelungesc abonamentul Cosmote. Deci cu 5 euro pe luna o sa am 80 minute nationale + 500 minute in retea + 500 SMS in retea. Daca asta se numeste oferta proasta... fugiti degraba la concurenta. Dar, VAI, chiar si la Digi 80 minute nationale te costa ... 6 euro! Draga Mihaitza235 , am sa-ti explic ca sa-ntelegi ca exemplul tau (chiar si desenat ) n-are nici o legatura cu exemplul meu. Si anume: prin prelungirea perioadei initiale contractuale, poti beneficia de urmatoarele facilitati: 1. Reducere substantiala la pretul unui telefon mobil sau accesoriu; -> aceasta e cazul meu cu care am deschis topicul iar tu vii (chiar si pe alte forumuri) cu un argument care se-ncadreaza in urmatoarele facilitati de mai jos: 2. Minutele gratuite suplimentare pentru destinatii nationale si internationale din zona 1 acordate lunar; 3. Minute de loialitate nationale suplimentare. Sper ca ti-am explicat destul de clar, iar data viitoare, cand nu ai un dram de inteligenta, citeste de mai multe ori inainte sa te bagi in seama. Care dintre noi sufera de sindromul...? Edited by ancapo12, 16 September 2009 - 22:22. |
#36
Posted 17 September 2009 - 16:37
Mihaitza235, on 16th September 2009, 15:01, said: In general iti alegi operatorul in functie de ce culoare are agenda ta. Daca ai un dram de inteligenta... Dar eu cred ca tu doar suferi de sindromul NFD si te bagi in seama pe aici. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users