Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 26 2024 19:10, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#2899
Posted 01 July 2018 - 11:20
Dar 13 înainte de modificare aspectului zonei, când venea dinspre Pantelimon nu avea staţie înainte de a traversa Şos. Mihai Bravu sau staţia pentru ambele direcţii era pe Bd. Tolbuhin (Republicii, actual Pache Protopopescu)?
Hai că mă apucă o nostalgie după vremurile când eram elev de şcoală generală - că şcoala mea e în zonă, eu stau nu departe de P-ţa Iancului. Dar în 1990 când a fost reînfiinţată linia de autobuze 313 cum întorcea 313 la P-ţa Unirii? |
#2900
Posted 02 July 2018 - 09:04
djl, on 01 iulie 2018 - 11:01, said:
Eu sunt curios, pe vremea când autobuzul 311 (iniţial 111) nu mergea via Iancului ci via P-ţa Titan - Bd. Camil Ressu (Ion Şulea, Iosip Broz Tito) - Cal. Dudeşti - multe străduţe, mergea repede sau încet pe strădueţele alea din centru. Nu erau aşa de mult maşini parcate, dar linia avea autobuze articulate. http://harti.tramclu...uresti-1970.pdf Stiu ca pe Dudesti se intampla sa isi agate oglinzile retrovizoare intre ele 2 de 311 sau de copacii de pe margine. Oricum traficul era foarte lejer si nu erau masini parcate pe ambele parti ale strazii pe stradutele inguste unde circulau autobuze. |
#2901
Posted 02 July 2018 - 09:04
Pe Cal. Dudeşti se agăţau olglinziile. Totuşi bandă de circulaţie + linie de tramvai/sens de circulaţie nu o făcea chiar îngustă (majoritatea Căii Dudeşti mai există, chiar dacă o mare parte din clădiri nu mai sunt - bine că a scăpat depoul totuşi)
Poza asta este făcută pe Bd. Alexandru Ioan Cuza? Bd. Alexadru Ioan Cuza (oare) 36492312_1432010533567562_145109928271413248_n.jpg 113.98K 31 downloads Edited by djl, 02 July 2018 - 09:06. |
#2902
Posted 02 July 2018 - 09:19
djl, on 02 iulie 2018 - 09:04, said:
Poza asta este făcută pe Bd. Alexandru Ioan Cuza? Bd. Alexadru Ioan Cuza (oare) 36492312_1432010533567562_145109928271413248_n.jpg |
#2903
Posted 02 July 2018 - 09:36
djl, on 02 iulie 2018 - 09:04, said:
Poza asta este făcută pe Bd. Alexandru Ioan Cuza? Bd. Alexadru Ioan Cuza (oare) 36492312_1432010533567562_145109928271413248_n.jpg si una din Piata Buzesti - 1971 Attached Files |
#2904
Posted 02 July 2018 - 09:40
24 cu V56 cu 2 remorci. In 1971 linia vad ca inca nu primise EP -uri. De 27 stiam ca era cu V56, m-am dat cu ea de multe ori.
|
#2905
Posted 02 July 2018 - 09:46
Nici nu observam reţeaua de contact a troleibuzelor (care pe vremea aia virau la dreapta pe Dr. I. Felix, nu pe Dr. L. Varnali). Dar 27 + fir simplu de circulaţie + curba aia... m-au făcut să mă gândesc că acolo e.
Avea 2 remorci că mergea pe la fabrici şi uzine. Azi s-ar putea să postez ceva interesant despre tramvaiele din Bucureşti Apropos de tramvaie şi troleibuze, filmarea asta nu e de la noi, dar ce vedem pe aici? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ta0rbLFWaBo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 02 July 2018 - 09:50. |
#2906
Posted 02 July 2018 - 10:55
În fine, nu asta e ceea ce doream să vă prezint, dar e interesant: https://forum.lokomo...p?f=106&t=12890
|
#2907
Posted 02 July 2018 - 21:56
Asta e ceea ce doream să vă prezint (vedeți că sunt 2 posturi!): https://forum.softpe...8#entry23156338
Din același revistă (repet "Buletinul Societății Politehnice" anul XLV nr. 2 Feb. 1931), cadrul articolului "Organizarea lucrului în industria construcțiilor" articol semnat de Emil Prager, inginer la pg. 150 găsim ceva despre clădirea Societății de asigurări "Generala" de pe Cal. Victoriei nr. 100, imediat după "Athénée Palace - Hilton": https://www.google.c...!7i13312!8i6656 Clădirile ce se văd în poza cu fundația cred că-s pe Str. Bis. Amzei. În dreapta lor e Casa Mița Biciclista (a trăit tanti până în anul... 1967!): http://www.descopera...i164730_s193442 Sediul "Generala" se afla în P-ța Universității, unde e acum B.C.R.-ul. Buletinul Soc. Politehnice anul XLV nr.2 Feb. 1931 pg. 150 Organizarea lucrului in industria constructiilor.jpg 214.21K 12 downloads Buletinul Soc. Politehnice anul XLV nr.2 Feb. 1931 intre pg. 150 si 151 Santierul de lucru Generala (Cal. Victoriei nr. 100) 10 Iulie 1929.jpg 686.17K 18 downloads Buletinul Soc. Politehnice anul XLV nr.2 Feb. 1931 intre pg. 150 si 151 Santierul de lucru Generala (Cal. Victoriei nr. 100) 4 Oct. 1929.jpg 228.21K 16 downloads Buletinul Soc. Politehnice anul XLV nr.2 Feb. 1931 intre pg. 150 si 151 Cladirea Generala (Cal. Victoriei nr. 100) 10 Iulie 1929.jpg 224.69K 17 downloads Buletinul Soc. Politehnice anul XLV nr.2 Feb. 1931 intre pg. 150 si 151 Santierul de lucru Generala (Cal. Victoriei nr. 100) program anul 1929.jpg 234.89K 14 downloads Buletinul Soc. Politehnice anul XLV nr.2 Feb. 1931 intre pg. 150 si 151 Santierul de lucru Generala (Cal. Victoriei nr. 100) program anul 1930.jpg 335.13K 10 downloads E un număr în care se vorbește despre amenajările hidraulice din Nordul Bucureștiilor... dar nu dau 150 Lei pe el: https://www.okazii.r...arti-a176664592 |
#2908
Posted 03 July 2018 - 23:55
Cam de la 2:09 apar imagini din Bucureşti. Maxim anul 1964.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Pc3Npq0LJEk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#2909
Posted 04 July 2018 - 02:04
Oho, 24, probabil am mers si eu cu ala, cind eram copil.
Am mers mult cu 24, avea/are cap de linie si in Dămăroaia, unde stateau bunicii. Bar Dorna sau Doina ?! Unde este azi Voda. Attached Files |
#2910
Posted 04 July 2018 - 08:52
#2911
Posted 04 July 2018 - 08:54
crisstonne, on 04 iulie 2018 - 02:04, said:
Bar Dorna sau Doina ?! https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Attached Files |
#2912
Posted 04 July 2018 - 12:07
Crisstone, dacă vrei să vezi evoluția traseului tramvaiului 24 în perioada 1956-1962 o găsești în a 3-ea imagine de aici (cea răsutrantă ): https://forum.softpe...ost__p__1868486
Nu înțeleg de ce îl duseseră la C.F.R. Obor în loc de Gara de Est (Obor). Că totuși dacă coborai pe Ștefan cel Mare sau Mihai Bravu (nu știu unde era stația) puteai ajunge la piață și hale, dar Gara și Autogara Obor erau totuși puncte de tranzit. Ce dacă circula troleibuzul 85, nu era normal să fie 2 linii? A existat vreo perioadă între 1964 și 1987 în care 24 să fii întors la Gara de Nord? Pe vremuri, pe Cal. Griviței, între Bd. I.G. Duca/P-ța Gării de Nord și Str. Polizu era mai multă verdeață Bucuresti 463-1971 Cal. Grivitei (intre Gara de Nord - Bd. I.G. Duca si Polizu).jpg 128.48K 24 downloads Tramvaiele de mare capacitate nu aveau decât o taxatoare? Interior tramvai Festival sau Electroputere in Bucuresti.jpg 373.77K 24 downloads Edited by djl, 04 July 2018 - 12:10. |
#2913
Posted 04 July 2018 - 14:17
Oho, am mers in copilarie si cu autobuzele Skoda, imi placea in fața, era un scaun fix opus șoferului, erai aproape de parbriz.
Fix in spatele acelui scaun se inchidea usa din față. Copil fiind, nu aveam voie acolo, dar tot ma asezam, cind prindeam momentul Vara era un calvar in ele, aveau motorul in interior, sub o gîlmă mare, un capac metalic, soferul era lac de sudoare, radia caldura spre el. Linia 61 avea cap la biserica din Damaroaia, circula spre Baneasa, cam aia a fost una din ultimele trasee pe care au mai circulat autobuzele Skoda. Da, doar o taxatoare era, in cutia de lemn. Parca, sa nu ma inșel, au avut si geamuri de protectie la cutii, apoi au fost scoase. Am mai povestit, din amintiri, acum am si dovada, scarile se ridicau, la acel model de tramvai. Eram speriat, cind eram copil si ma punea cineva din familie sa urc pe ele, eram mai mult luat pe sus si urcat nu imi placeau. Attached Files |
|
#2914
Posted 04 July 2018 - 14:24
Şi înaintaşele lui R.T.O. 706, R.O. 706 tot lângă şofer aveau motorul. Au existat şi unele variante de "Renault" la care au carosat peste motor!
Un R.T.O. 706 varianta autocar mai exista la mina de la Comăneşti dar fireşte că nu l-au putut păstra Au fost asmblate şi în Polonia, de către "Jelcz". Polonezii le ziceau castraveţi , din motive de forme Nu vreau să-mi închipui cât stătea în staţie un tramvai din ăla dacă avea doar o taxatoare - normal ar fi fost să aibă 2! Ce cutii să fie protejate cu sticlă? Tramvaie în anul 1982: http://tramways-roma...2.blogspot.com/ Dar de zgâlţâit cu tramvaiul nu o făceai? Că alea pe 2 osii puteau fi zgâlâţite dacă săreai într-un capăt Expoziţia industrială din Bucureşti din 1921: http://expo1921.mnir.ro/ro/expozitia/1 Ceva despre clădiri: http://www.arhivacez...-arh-c-griderle |
#2915
Posted 04 July 2018 - 17:04
Cutia taxatoarei, parca era cu geamuri, zic de cutia aia unde statea vinzatoarea de bilete.
Apoi au desfintat geamurile. Alea pe doua osii ziceai ca sar de pe sine, daca luau viteza mai mare, aveai inima cit un purice, oscila la viteza, fața in stinga, spatele in dreapta, si apoi invers Mai este o chestie in amintiri, sa confirme cei mai in virsta. Parcă... la vagoanele alea vechi, taxatoarea inchidea si deschidea usile la vagonul 2, avea o maneta in dreapta jos si rotea de ea, aia actiona o valva iar aerul din compresor inchidea/deschidea usile. |
#2916
Posted 04 July 2018 - 17:56
crisstonne, on 04 iulie 2018 - 17:04, said:
Cutia taxatoarei, parca era cu geamuri, zic de cutia aia unde statea vinzatoarea de bilete. Apoi au desfintat geamurile. Mai este o chestie in amintiri, sa confirme cei mai in virsta. Parcă... la vagoanele alea vechi, . Edited by r_murphy, 04 July 2018 - 17:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users