Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

Tez Tour - aveti grija!

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#1
lodging4all

lodging4all

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.12.2007
Am fost in Antalya cu o oferta last minute de la Tez Tour, ce am achizitionat-o prin partenerul lor, Aerocenter din Cluj. Oferta era TezExpres 5* UAI (hotel 5* ultra all inclusive) pretul era bun, dar mergeai la nimereala fiindca nu cunosteai hotelul decat la destinatie. Toate au fost bune si frumoase pana am ajuns acolo si am vazut ca UAI era un slabut AI fara nici o bautura straina inclusa, nici sucuri si nici bauturi alcoolice. Mai mult, daca vroiai sa mergi la un restaurant a la carte trebuia sa platesti rezervarea 5$ si nu aveai inclusa nici o bautura, nici macar un pahar de apa minerala. Si asta dupa ce am platit UAI. Nici macar de o bere locala imbuteliata nu am beneficiat. La sesizarea mea, la agentul tez tour, mi-a raspuns ca asta e si ca n-are ce face. Asa ca aveti grija cu Tez Tour sa nu luati plasa cum am luat eu. Informati-va inainte ce include UAI. Si din pacate nici firma Aerocenter, cu care am incheiat contractul nu mi-a raspuns al sesizare, nici Tez Tour.  Mai astept... daca am noutati o sa revin...

#2
ANDOX

ANDOX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 14.06.2006
La ce hotel ai nimerit  ?

#3
vigoro

vigoro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 16.04.2007
Merg cu TezTour de 4 ani si au avut servicii excelente de fiecare data. Pana la urma ce reprosezi? Ca nu ti-a iesit Rixos la loterie? Cand te duci la noroc poti si pierde, insa nu cred ca e vina cuiva.

#4
Dari@

Dari@

    Hoașcă pur si simplu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,733
  • Înscris: 18.06.2007

 lodging4all, on 7th July 2009, 14:34, said:

Am fost in Antalya cu o oferta last minute de la Tez Tour, ce am achizitionat-o prin partenerul lor, Aerocenter din Cluj.
probabil Aerocenter este o agentie detailista, ei nu te pot ajuta cu nimic, ei doar distribuie pachetele agentiei tour-operatoare si incaseaza un comision pentru asta. Atat.

cat despre Turcia, am fost si eu la un Revelion acolo si nu ne-au oferit niciodata - nici de Rev - nici un fel de bautura, iar confortul lasa destul de mult de dorit fata de cele 3-4 stele cat erau hotelurile unde am stat. Cel putin Carlton-ul din Istanbul era vechi, cu tencuiala cazuta, desi curat, nu pot sa ma plang.

#5
rottweiler2007

rottweiler2007

    iubirea-i mare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,881
  • Înscris: 13.12.2007
eu nu pricep cum adica tu platesti ACUM dar afli ce platesti peste citeva zile....ce e asta ? 6/49 ? eu nu as pune botu' la asa ceva....kilipir ai vrut, kilipir ai avut...ti-a zis bine cineva mai sus, la loterie e dupa cum ai bafta...

#6
lodging4all

lodging4all

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.12.2007

 rottweiler2007, on 8th July 2009, 07:12, said:

eu nu pricep cum adica tu platesti ACUM dar afli ce platesti peste citeva zile....ce e asta ? 6/49 ? eu nu as pune botu' la asa ceva....kilipir ai vrut, kilipir ai avut...ti-a zis bine cineva mai sus, la loterie e dupa cum ai bafta...


O sa incerc sa raspund pe scurt la toate mesajele...
Pt. Andox: Royal Palm Resort, zona Kemer. Hotelul a fost ok, de 5*.
Pt vigoro: Am cumparat un pachet last minute, nu ma asteptam la rixos, dar ma asteptam la servicii de UAI cum era trecut in oferta conform pachetului achizitionat si pe care Tez tour ar trebui sa le respecte.
Pt. Dari@: Da, Aerocenter e doar partener, dar contractul il am incheiat cu ei. Cu tez tour nu am avut nici o relatie contractuala directa.
Pt. Rottweiler: Da, ai dreptate, e un fel de loterie referitor la hotel. Dar conform ofertei ei trebuiau sa-ti asigure 5* UAI. De hotel nu ma plang, e vorba doar de UAI.
Si kilipirul se numeste de fapt last minute si care este peste tot in lume o modalitate pt agentiile care nu si-au ocupat toate locurile sa-si mai scoata din pierderi pentru locurile neocupate.

Am primit si raspunsul Tez Tour, il pun mai jos, cu cateva comentarii inainte:
Din raspuns am vazut ca pt Tez Tour, UAI e doar un altfel de AI si nu ceva superior pt care platesti bani in plus si ca nu prea ai sansa sa stii exact de ce beneficiezi decat in momentul in care ajungi la receptie. Curios, nu? Asa ca raman la formularea din subiect.. Aveti grija!

O zi buna tuturor!

Raspuns Tez Tour

"Clasificarea fiecarui hotel ca numar de stele si regim de masa oferit este data de autoritatile locale ale fiecarei tari; din momentul in care un hotel primeste certificarile respective noi, ca si touroperator, sunt obligati sa vindem respectivul hotel promovand aceste clasificari. Royal Palm Resort este clasificat ca si 5* UAI si asa este prezentat si in relatia contractuala pe care biroul nostru din Antalya o are cu acest hotel.
In al doilea rand, in ceea ce priveste regimul UAI - acesta este doar o varianta a regimului all inclusive si, desi are o formula teoretica sa spunem, noi nu precizam niciodata ce include sau nu. Motivul este ca regimul all inclusive, indiferent in ce varianta, difera de la hotel la hotel si de la an la an, ceea ce nu ne permite sa facem o baza de data eficienta. De aceea, la momentul la care unele agentii ne solicita regimul pentru un anume hotel inainte de plecarea turistilor, noi il solicitam biroului din Antalya tocmai pentru a avea varianta corecta. In cazul in care suntem intrebati in general, le explicam cam ce ar cuprinde (dar tot in general) dupa care ii rugam sa transmita turistilor sa solicite la receptie in momentul sosirii prezentarea regimului all inclusive tocmai pentru a sti ce ofera exact respectiva unitate de cazare. "


#7
Pitzifelnic

Pitzifelnic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,409
  • Înscris: 06.03.2009
Experienta mea cu Tez Tour de anul trecut, cand am fost cu fetita in Turcia:

1. Ghidul care ne astepta la aeroport era din Republica Moldova si stia evident mai bine ruseste decat romaneste. De bine de rau a reusit insa sa-si spuna "poezia" pe autocar pana ne-a cazat.

2. Am aflat ca in cazul excursiilor organizate de ei vom fi cuplati probabil cu grupuri de rusi. Asa ca am ales sa mergem in excursii cu o agentie germana si nu cu Tez Tour.

3. In seara dinaintea plecarii, s-a afisat, asa cum se promisese, la avizierul de la hotel un fax de la Tez cu ora si data plecarii, etc. Numai ca era exclusiv in rusa! L-am vazut pe la receptie pe un reprezentant Tez si l-am abordat sa-mi traduca. Bine-nteles ca tipul stia exclusiv ruseste (nu cunostea abolut nicio limba de circulatie internationala: engleza, germana, franceza, spaniola, nici un cuvant!). A incercat sa dea de colegul din republica, dar ala nu a raspuns la telefon. Pana la urma l-am tras la avizier (nici nu prea avea chef de mine, nefiind eu rus) si mai stiind eu doua trei cuvinte in rusa de prin calatoriile mele, ne-am inteles pana la urma.

4. Zborul nostru din Bodrum s-a anulat si am plecat de pe alt aeroport, aflat la vreo 100 km. De aceea am plecat cu noaptea-n cap.

5. Soferul de la Tez a condus ca un dement. La cativa insi din microbuz (nu eram multi) li s-a facut rau, ala nu voia sa opreasca pt. ca se grabea tare, pana la urma a oprit, s-a vomitat la marginea drumului, etc... Circ fara bani! Valentin ala din Republica era s-o-ncaseze si cred ca a scapat la mustata numai cu niste injuraturi foarte romanesti, probabil inca necunoscute in Republica.

6. Ajunsi la aeroport si fiind dl. Valentin jignit de pe drum, a coborat scurt din microbuz, ne-a spus pe unde se intra in aeroport si s-a carat in tromba.

Una peste alta a fost distractiv cu ei. Sambata plecam iar prin ei, tot cu copilul, tot in Turcia. Poate suntem masochisti, nu stiu ce sa zic?! Adevarul este ca nu avem treaba cu ei decat pe avion si la transfer, in rest ne vedem linistiti de viata, iar la hotelul pe care-l voiam noi (Amara Beach Resort din Side) numai ei aveau oferte si inca foarte OK la pret.  Dar o agentie de top in RO sau macar OK n-as putea spune ca sunt. Probabil ca vor si ei sa faca economie la personal si sa impace si romanii si rusii cu un singur ghid care le stie pe amandoua. Anul trecut n-au prea reusit. Sunt curios anul asta: probabil ca o sa fie la fel de distractiv ca si anul trecut!

#8
Dari@

Dari@

    Hoașcă pur si simplu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,733
  • Înscris: 18.06.2007
In contract ar trebui specificat faptul ca raspunderea pentru conditiile pachetului este a Tez Tour.

Iar Tez Tour nu e prea corecta cand afirma ca de la an la an nu poate face update-urile necesare la fiecare hotel si pachet, cu detalii, ci doar asaaaa, general :rolleyes:.

altii cum pot si ei nu? :)  e in interesul lor, insa probabil ca deocamdata nu le pasa.

#9
ANDOX

ANDOX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 14.06.2006
Hai sa lamurim o treaba . Tez in raspunsul pe care l-ai primit are 100% dreptate .
Tu ai platit un hotel 5* UAI . Putea sa fie oricare hotel de 5* UAI din oferta Tez dar binenteles ca la 300 si ceva euro, ei nu o sa te cazeze la un 5* UAI gen Delphin , Royal Wings etc. ci la unul care nu e prea vandut , are un pret mai mic si care de obicei are un UAI basic.
Oricum nestiind hotelul pana in Antalya nu aveau cum sa-ti prezinte ce contine UAI . Ai ales sa mergi la loterie , ti-ai asumat niste riscuri. De altfel UAI e o denumire generica , nu este obligatoriu sa primesti bauturi straine sau rezervari la restaurantele a la carte gratuit . Fiecare hotel are politica lui in ceea ce priveste conceptul AI/UAI si il numesc cum vor ei nefiind o chestie standardizata.
De asta sunt si diferentele de pret intre ele .
Daca tu plateai 5*UAI si te cazau intr-un hotel care in oferta lor apare 5*AI atunci puteai comenta dar asa ei si-au respectat contractul cu tine.
Sincer si eu am urmarit ofertele astea gen loterie dar riscul sa-ti pice un hotel mai slab e foarte mare.

#10
lodging4all

lodging4all

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.12.2007

 Pitzifelnic, on 8th July 2009, 12:32, said:

Experienta mea cu Tez Tour de anul trecut, cand am fost cu fetita in Turcia:

1. Ghidul care ne astepta la aeroport era din Republica Moldova si stia evident mai bine ruseste decat romaneste. De bine de rau a reusit insa sa-si spuna "poezia" pe autocar pana ne-a cazat.

2. Am aflat ca in cazul excursiilor organizate de ei vom fi cuplati probabil cu grupuri de rusi. Asa ca am ales sa mergem in excursii cu o agentie germana si nu cu Tez Tour.

3. In seara dinaintea plecarii, s-a afisat, asa cum se promisese, la avizierul de la hotel un fax de la Tez cu ora si data plecarii, etc. Numai ca era exclusiv in rusa! L-am vazut pe la receptie pe un reprezentant Tez si l-am abordat sa-mi traduca. Bine-nteles ca tipul stia exclusiv ruseste (nu cunostea abolut nicio limba de circulatie internationala: engleza, germana, franceza, spaniola, nici un cuvant!). A incercat sa dea de colegul din republica, dar ala nu a raspuns la telefon. Pana la urma l-am tras la avizier (nici nu prea avea chef de mine, nefiind eu rus) si mai stiind eu doua trei cuvinte in rusa de prin calatoriile mele, ne-am inteles pana la urma.

4. Zborul nostru din Bodrum s-a anulat si am plecat de pe alt aeroport, aflat la vreo 100 km. De aceea am plecat cu noaptea-n cap.

5. Soferul de la Tez a condus ca un dement. La cativa insi din microbuz (nu eram multi) li s-a facut rau, ala nu voia sa opreasca pt. ca se grabea tare, pana la urma a oprit, s-a vomitat la marginea drumului, etc... Circ fara bani! Valentin ala din Republica era s-o-ncaseze si cred ca a scapat la mustata numai cu niste injuraturi foarte romanesti, probabil inca necunoscute in Republica.

6. Ajunsi la aeroport si fiind dl. Valentin jignit de pe drum, a coborat scurt din microbuz, ne-a spus pe unde se intra in aeroport si s-a carat in tromba.

Una peste alta a fost distractiv cu ei. Sambata plecam iar prin ei, tot cu copilul, tot in Turcia. Poate suntem masochisti, nu stiu ce sa zic?! Adevarul este ca nu avem treaba cu ei decat pe avion si la transfer, in rest ne vedem linistiti de viata, iar la hotelul pe care-l voiam noi (Amara Beach Resort din Side) numai ei aveau oferte si inca foarte OK la pret.  Dar o agentie de top in RO sau macar OK n-as putea spune ca sunt. Probabil ca vor si ei sa faca economie la personal si sa impace si romanii si rusii cu un singur ghid care le stie pe amandoua. Anul trecut n-au prea reusit. Sunt curios anul asta: probabil ca o sa fie la fel de distractiv ca si anul trecut!

Si hotelul in care am stat, Royal Palm Resort era 90% plin cu turisti rusi. De la receptie, la chelneri, la cameriste si barmani, toti vorbeau ruseste, prea putini insa engleza. Erau zilnic 1-2 reprezentanti tez tour in hotel, dar nu vorbeau nici romana si nici engleza. La plecare, tabelul cu orarul curselor spre aeroport era numai in rusa. In rest nu am avut probleme. Si in aeroport, in Antalya, si la sosire si la plecare, turcii ni se adresau in rusa. Nu in turca sau engleza :) ... asta e... S-a rusificat Antalya.  :)

 ANDOX, on 8th July 2009, 13:16, said:

Hai sa lamurim o treaba . Tez in raspunsul pe care l-ai primit are 100% dreptate .
Tu ai platit un hotel 5* UAI . Putea sa fie oricare hotel de 5* UAI din oferta Tez dar binenteles ca la 300 si ceva euro, ei nu o sa te cazeze la un 5* UAI gen Delphin , Royal Wings etc. ci la unul care nu e prea vandut , are un pret mai mic si care de obicei are un UAI basic.
Oricum nestiind hotelul pana in Antalya nu aveau cum sa-ti prezinte ce contine UAI . Ai ales sa mergi la loterie , ti-ai asumat niste riscuri. De altfel UAI e o denumire generica , nu este obligatoriu sa primesti bauturi straine sau rezervari la restaurantele a la carte gratuit . Fiecare hotel are politica lui in ceea ce priveste conceptul AI/UAI si il numesc cum vor ei nefiind o chestie standardizata.
De asta sunt si diferentele de pret intre ele .
Daca tu plateai 5*UAI si te cazau intr-un hotel care in oferta lor apare 5*AI atunci puteai comenta dar asa ei si-au respectat contractul cu tine.
Sincer si eu am urmarit ofertele astea gen loterie dar riscul sa-ti pice un hotel mai slab e foarte mare.

Fiecare are dreptul la opinie. Nu compar hotelul cu altele. Daca ai citit ce-am scris mai sus, hotelul a fost ok, m-am referit strict la UAI. Dar ti se pare normal ca la UAI sa nu beneficiezi nici macar de un pahar de apa inclus la restaurantul a la carte?
Sau pe caldura aceea sa nu poti sa-i dai copilului un suc mai ca lumea, numai chimicale cu diferite gusturi? Si asta la UAI...
Sau ca adult sa nu poti bea o bere, chiar locala, in afara de un lichid la dozator ce la culoare si spuma aducea cu berea dar calitatea era mai mult decat indoielnica...
Si astfel de probleme poti avea chiar daca cunosti locatia dinainte...

#11
alin179

alin179

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 23.02.2005
tez tour prin oferta lor tez express au si  4* AI= 275 euro, 5* AI=380 euro si 5* UAI=440 euro

presupun ca daca sunt diferente de pret intre AI si UAI ar trebui sa fie de calitate pt ca altfel pentru ce dau 60 de euro in plus?

si pe mine ma batea gandul sa aleg oferta asta la UAI, dar la cat sunt de ghinionist sigur nimeresc un hotel rau.

acum 2 ani cand am mers cu tez in Alanya am nimerit un ghid care vorbea acceptabil romana si era foarte amabil.

#12
lodging4all

lodging4all

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.12.2007

 Dari@, on 8th July 2009, 12:45, said:

In contract ar trebui specificat faptul ca raspunderea pentru conditiile pachetului este a Tez Tour.

Iar Tez Tour nu e prea corecta cand afirma ca de la an la an nu poate face update-urile necesare la fiecare hotel si pachet, cu detalii, ci doar asaaaa, general :rolleyes:.

altii cum pot si ei nu? :)  e in interesul lor, insa probabil ca deocamdata nu le pasa.

Contractul era unul standard, fara alte specificatii. Doar in comanda catre tez tour si in voucherul primit se specifica tipul pachetului si touroperatorul.
Ai dreptate. Pot face actualizarile dar nu sunt interesati. Si asta in detrimentul nostru care le cumparam pachetele.


 alin179, on 8th July 2009, 13:34, said:

tez tour prin oferta lor tez express au si  4* AI= 275 euro, 5* AI=380 euro si 5* UAI=440 euro

presupun ca daca sunt diferente de pret intre AI si UAI ar trebui sa fie de calitate pt ca altfel pentru ce dau 60 de euro in plus?

si pe mine ma batea gandul sa aleg oferta asta la UAI, dar la cat sunt de ghinionist sigur nimeresc un hotel rau.

acum 2 ani cand am mers cu tez in Alanya am nimerit un ghid care vorbea acceptabil romana si era foarte amabil.

Aceeasi diferenta am platit-o si eu in plus, dar poate era mai bine daca achizitionam numai AI :)
Nici eu nu am avut probleme cu ghizii de la si inspre aeroport. Acestia erau moldoveni care vorbeau bine romana si au fost amabili.
Hotelul a fost ok, mai putin o jumatate de zi cand n-am avut apa calda din cauza unor defectiuni. Dar s-a remediat si toate au reintrat in normal

#13
lodging4all

lodging4all

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.12.2007

 ANDOX, on 8th July 2009, 13:16, said:

Hai sa lamurim o treaba . Tez in raspunsul pe care l-ai primit are 100% dreptate .
Tu ai platit un hotel 5* UAI . Putea sa fie oricare hotel de 5* UAI din oferta Tez dar binenteles ca la 300 si ceva euro, ei nu o sa te cazeze la un 5* UAI gen Delphin , Royal Wings etc. ci la unul care nu e prea vandut , are un pret mai mic si care de obicei are un UAI basic.
Oricum nestiind hotelul pana in Antalya nu aveau cum sa-ti prezinte ce contine UAI . Ai ales sa mergi la loterie , ti-ai asumat niste riscuri. De altfel UAI e o denumire generica , nu este obligatoriu sa primesti bauturi straine sau rezervari la restaurantele a la carte gratuit . Fiecare hotel are politica lui in ceea ce priveste conceptul AI/UAI si il numesc cum vor ei nefiind o chestie standardizata.
De asta sunt si diferentele de pret intre ele .
Daca tu plateai 5*UAI si te cazau intr-un hotel care in oferta lor apare 5*AI atunci puteai comenta dar asa ei si-au respectat contractul cu tine.
Sincer si eu am urmarit ofertele astea gen loterie dar riscul sa-ti pice un hotel mai slab e foarte mare.

Si o completatare pe care am uitat sa o trec in mesaj...
Asa cum ziceau cei de la Tez Tour in raspuns...
"In cazul in care suntem intrebati in general, le explicam cam ce ar cuprinde (dar tot in general) dupa care ii rugam sa transmita turistilor sa solicite la receptie in momentul sosirii prezentarea regimului all inclusive tocmai pentru a sti ce ofera exact respectiva unitate de cazare. "
Am solicitat la receptie aceasta lista si pe ea apareau bauturile de import incluse. A doua zi, dupa ce am vorbit cu agentul lor, mi-a spus ca nu e varianta corecta si lista se reface, urmand ziua urmatoare sa iau alta lista de la receptie, care bineinteles nu includea bauturile de import. Frumos, nu?
Ti se pare normal sa se schimbe de la o zi la alta lista?
O zi buna!

#14
ANDOX

ANDOX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 14.06.2006
Asta nu e normal . Eu de ex. am primit de la agentia vanzatoare de pachete Tez in momentul achitarii vacantei la Delphin Diva o foaie cu conceptul UAI . Cand am ajuns la hotel , de la recepitie am primit acelasi concept UAI care a fost respectat .
La vacantele astea "loterie" asta e riscul , nu sti ce gasesti acolo chiar daca el se vinde sub sigla de 5* UAI.. Sunt hoteluri 5* care datorita servicilor proaste au putini clienti iar asta e una din modalitatile de a le vinde.
Sper ca parerea mea nu te-a suparat ( nu asta a fost intentia mea) , eu doar am incercat sa-ti explic (din pacate tardiv) in ce te-ai bagat .
O zi buna si tie.

#15
adrian81

adrian81

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,105
  • Înscris: 13.04.2006
Am fost si eu anul trecut in septembrie cu TEZ la Kervensaray Kundu,zona Lara. Ce pot sa spun,  am fost  multumit de raportul calitate pret UAI al acestui hotel. Bauturile racoritoare si cele alcoolice din export erau la dozator: bere tuborg, suc cola, sprite, fanta etc. La restaurantele A la Carte puteam merge dar trebuia sa iti faci rezervare de dimineata. Sincer nici macar nu am incercat, preferam sa mancam seara pe terasa afara unde mancarea era foarte buna.
Ghidul care ne-a luat de la aeroport era de asemenea moldovean dar stia foarte bine limba romana. Nu am avut niciun fel de probleme, informatiile de la vizier de asemenea erau si in romana.
Am fost si in ceva excursie cu vaporasul, aici ghidul era un roman din Brasov parca, foarte de treaba, dar de care  au fost nemultumiti niste tarani romani, pe motivul ca nu le-a explacat ce si cum viziteaza. Tipul isi facuse treaba insa taranii erau prea ocupati sa isi tina fundul lipit de masa pe care o ocupase si nici dupa ce au mancat nu au avut bunul simt sa ii lase pe altii sa manance ca tot omul.

Edited by adrian81, 08 July 2009 - 14:37.


#16
lodging4all

lodging4all

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.12.2007

 ANDOX, on 8th July 2009, 14:53, said:

Asta nu e normal . Eu de ex. am primit de la agentia vanzatoare de pachete Tez in momentul achitarii vacantei la Delphin Diva o foaie cu conceptul UAI . Cand am ajuns la hotel , de la recepitie am primit acelasi concept UAI care a fost respectat .
La vacantele astea "loterie" asta e riscul , nu sti ce gasesti acolo chiar daca el se vinde sub sigla de 5* UAI.. Sunt hoteluri 5* care datorita servicilor proaste au putini clienti iar asta e una din modalitatile de a le vinde.
Sper ca parerea mea nu te-a suparat ( nu asta a fost intentia mea) , eu doar am incercat sa-ti explic (din pacate tardiv) in ce te-ai bagat .
O zi buna si tie.

Nu m-a suparat parerea ta si nici vacanta nu mi-a stricat-o acesta problema. Per total a fost bine, dar e vorba de principiu, iar firma de turism ar trebui sa respecte clientul si sa-i ofere ceea ce scrie in voucher, nu sa incerce sa-l fenteze de cate ori poate si sa-i ignore problemele.  La banii pe care i-am platit, nu am avut asteptari foarte mari, unele lucruri m-au surprins in mod placut, dar e de datoria lor sa-si respecte obligatiile.
Daca nimeni nu face nimic in aceasta privinta  cu siguranta lucrurile nu vor merge spre mai bine.

#17
Dari@

Dari@

    Hoașcă pur si simplu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,733
  • Înscris: 18.06.2007

 ANDOX, on 8th July 2009, 14:53, said:

La vacantele astea "loterie" asta e riscul ,

ce intelegi tu prin vacanta "loterie"? adica daca iau acelasi pachet, la acelasi hotel, cu doua luni inainte, este ok, iar daca iau acest pachet ca oferta last minute este loterie? pai serviciile nu sunt aceleasi si la cel care a platit pachetul cu doua luni inainte?

#18
alin179

alin179

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 23.02.2005

 Dari@, on 9th July 2009, 12:39, said:

ce intelegi tu prin vacanta "loterie"? adica daca iau acelasi pachet, la acelasi hotel, cu doua luni inainte, este ok, iar daca iau acest pachet ca oferta last minute este loterie? pai serviciile nu sunt aceleasi si la cel care a platit pachetul cu doua luni inainte?


se refera la faptul ca platesti pachetul la un hotel de 5* UAI, dar cunosti doar perioada in care mergi, nu si hotelul. acesta il afli cand ajungi pe aeroportul din antalya

e vorba de oferta tez express de la teztour

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate