Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Atentie la Orange WebCare
Last Updated: Jun 29 2016 09:28, Started by
jmf
, May 01 2009 18:44
·
0
#55
Posted 26 April 2010 - 19:04
Așa știam și eu, de asta-s derutat. Momentan nu-s acasă să intru să văd dar parcă așa țin minte, că nu se mai cerea nicio parolă.
|
#56
Posted 26 April 2010 - 21:05
Nu se cere nici un fel de parola la reincarcare a unui sim "Orange" pre-pay
prin intermediul unui cont "web care" al unui abonat "Orange" , in schimb utilizatorilor ce detin un sim "Orange" pre-pay li se cere un cod in cazul in care vor sa efectueze un transfer de credit folosind contul personal "Orange web care"! Edited by Teophileos, 26 April 2010 - 21:05. |
#57
Posted 26 April 2010 - 21:09
asti-a pe invers
adica la valori intre 1 si 3 euro iti cer un cod de validare (prepay). la abonament nu se cere niciun cod. |
#58
Posted 26 April 2010 - 22:08
dragii mosului,
cand v-ati creat contul webcare nu ati bagat domniile voastre cu manutele personale username-ul, parola contului si parola thank you? i-a amintiti-va. eu am avut ab. la orange si stiu ce vorbesc. daca va scoateti parola thank you din datele personale va dispare posibilitate de incarcare prepay de pe contul de abonat si va ramane doar posibilitatea de incarcare cu cardul. |
#59
Posted 26 April 2010 - 22:42
...banuiesc ca, odata scoasa parola TY (semnatura), nu mai ai drepturi depline asupra contului, corect?
adica nu mai poti activa/dezactiva aia, ai'lalta, nu mai poti cumpara telefoane, poate nu mai ai acces nici la factura detaliata, etc. |
#60
Posted 26 April 2010 - 22:57
#61
Posted 27 April 2010 - 07:43
kaytar, on 26th April 2010, 23:42, said: ...banuiesc ca, odata scoasa parola TY (semnatura), nu mai ai drepturi depline asupra contului, corect? adica nu mai poti activa/dezactiva aia, ai'lalta, nu mai poti cumpara telefoane, poate nu mai ai acces nici la factura detaliata, etc. da, webcare-ul fara parola thank you isi pierde o parte din functionalitati. |
#62
Posted 27 April 2010 - 13:13
obuzul said: cand v-ati creat contul webcare nu ati bagat domniile voastre cu manutele personale username-ul, parola contului si parola thank you? i-a amintiti-va. Păi nu, eu n-am băgat niciodată parola Thank You nicăieri. Habar nu aveam că există așa ceva pînă n-am aflat pe forum. Tot pe forum am aflat că teoretic este numărul de buletin. obuzul said: eu am avut ab. la orange si stiu ce vorbesc. daca va scoateti parola thank you din datele personale va dispare posibilitate de incarcare prepay de pe contul de abonat si va ramane doar posibilitatea de incarcare cu cardul. Nu există parolă Thank You nicăieri la mine în cont, deci n-am ce să scot sau cum s-o schimb. Dacă există și n-am găsit-o eu spuneți-mi vă rog cum ajung la ea, pe ce să intru în meniu. La datele personale nu am așa ceva. |
#63
Posted 28 April 2010 - 10:49
wirespot, on 27th April 2010, 14:13, said: Păi nu, eu n-am băgat niciodată parola Thank You nicăieri. Habar nu aveam că există așa ceva pînă n-am aflat pe forum. Tot pe forum am aflat că teoretic este numărul de buletin. Nu există parolă Thank You nicăieri la mine în cont, deci n-am ce să scot sau cum s-o schimb. Dacă există și n-am găsit-o eu spuneți-mi vă rog cum ajung la ea, pe ce să intru în meniu. La datele personale nu am așa ceva. Attached Files |
#64
Posted 29 April 2010 - 10:44
La mine nu e. În date personale am "date de acces" (user + parola de cont), "date personale" (nume și CNP), "date de contact" (email și adresa). Nu e nicio parolă Thank You.
|
|
#65
Posted 29 April 2010 - 10:53
Au o eroare pe site si nu se afiseaza intotdeauna.
Fa click pe "contul meu" si apoi pe "date personale" si ar trebui sa iti apara. Edited by vik19, 29 April 2010 - 10:53. |
#66
Posted 29 April 2010 - 21:24
Nu prea dă semne că ar avea chef. O să mai încerc, mulțumesc de ajutor, dar mi se pare mai logic că nu există deloc decît că apare cînd vrea ea.
|
#67
Posted 30 April 2010 - 12:51
#68
Posted 30 April 2010 - 13:06
wirespot, on 29th April 2010, 22:24, said: Nu prea dă semne că ar avea chef. O să mai încerc, mulțumesc de ajutor, dar mi se pare mai logic că nu există deloc decît că apare cînd vrea ea. Nu utiliza "Chrome" ca e "prastie" , eu nu am probleme la accesarea oricarei pagini din cadrul site-ului "www.orange.ro" 1 |
#69
Posted 30 April 2010 - 19:18
Nu e în niciun browser, nu cred că are rost să mai încerc. O să-i întreb pe ei cum stă treaba.
|
|
#70
Posted 30 April 2010 - 22:59
#71
Posted 07 May 2010 - 01:56
Atentie mare unde va introduceti datele. S-ar parea ca ''baietii'' vor sa ne fure datele prin phishing si au creat o clona de site Orange. Am primit un mail la o adresa pe care o folosesc destul de rar. Cu ceva atentie insa, iti dai seama ca astia ori nu prea au trecut pe la scoala, ori clona de site a fost facuta ''pe genunchi'' in graba In plus de asta, factura nu se mai poate achita cu puncte OTY, dar vad ca ei inca n-au aflat. Atasez imaginea cu mail-ul in cauza.
Attached FilesEdited by Remusik82, 07 May 2010 - 01:59. |
#72
Posted 11 May 2010 - 13:56
Se pare ca nu mai merge "contul meu" Nu mai vad punctele, nu mai vad facturile, nu mai pot face plati. De cateva zile
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users