Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Atentie la Orange WebCare

- - - - -
  • Please log in to reply
435 replies to this topic

#19
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,869
  • Înscris: 25.01.2007
In legatura cu solicitarea dumneavoastra, va informez ca stergerea unui cont Webcare se realizeaza in mod automat dupa 6 luni de la neutilizare. Nu este oferit serviciul de anulare a unui cont la cerere.



Utilizarea unui cont Webcare este posibila numai in cazul in care sunt cunoscute numele de utilizator si parola contului. De aceea, pentru a preveni situatiile de utilizare a contului dumneavoastra de catre alte persoane, va recomand schimbarea parolei Orange Thank You (prin apel la Serviciul Clienti sau mergand la orice magazin/partener Orange cu buletinul/cartea de identitate) si a parolei contului Webcare (de la sectiunea "Date personale" a contului).



Deoarece datele contului pot fi aflate prin sms (pe numarul pe care a fost creat contul) sau prin e-mail (la adresa declarata la "Date personale"), va recomand sa nu oferiti altor persoane cartela dumneavoastra SIM sau datele contului de e-mail (daca aceste date sunt cunoscute de o alta persoana, va rog sa le modificati).

De asemenea, va asiguram ca Orange respecta cu strictete angajamentul de confidentialitate a datelor.

Contul WebCare va ofera o alternativa la Serviciul Clienti/ IVR200 sau Selfcare, cu conditia sa aveti declarat rol de administrator. In cazul in care doriti sa renuntati la aceasta facilitate, puteti renunta in mod automat si la reancarcarile directe din contul WebCare. Tin sa va precizez ca daca nu veti mai avea rol de administrator, nu veti mai avea posibilitatea de a face modificari din cont.



Pentru alte informatii, ramanem la dispozitia dumneavoastra.

#20
jmf

jmf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 06.06.2002
Asta e citat sau lucrezi la Orange?

#21
dyjay2004

dyjay2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 29.09.2008
AM PATITO  SI EU.ASEARA UN JEGOS SI-A BAGAT IN CONTUL PREPAY 200 DE EURO.AM SUNAT LA ORANGE SI LE-AM SPUS SA INCHISA IMEDIAT CONTUL SI MI-AU ZIS SA FAC O SESIZARE IN ACEST SENS LA EI....IMI VENEAU MESSAJE DE LA 200...CONTUL A  FOST INCARCAT CU....aZI AM FOST LA POLITIE ,AM DEPUS RECLAMATIE,AM FOST SI LA ORANGE SHOP.VREAU SA-I DAU IN JUDECATA!!!ADRESA MEA ,NR DE TEL AU FOST LUATE DE ACEL NENOROCIT!!!! AM NERVI LA MAXIM!!!!!!!!!

#22
tzotzolyno

tzotzolyno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,056
  • Înscris: 12.01.2007

View Postdyjay2004, on May 25 2009, 17:19, said:

AM PATITO  SI EU.ASEARA UN JEGOS SI-A BAGAT IN CONTUL PREPAY 200 DE EURO.AM SUNAT LA ORANGE SI LE-AM SPUS SA INCHISA IMEDIAT CONTUL SI MI-AU ZIS SA FAC O SESIZARE IN ACEST SENS LA EI....IMI VENEAU MESSAJE DE LA 200...CONTUL A  FOST INCARCAT CU....aZI AM FOST LA POLITIE ,AM DEPUS RECLAMATIE,AM FOST SI LA ORANGE SHOP.VREAU SA-I DAU IN JUDECATA!!!ADRESA MEA ,NR DE TEL AU FOST LUATE DE ACEL NENOROCIT!!!! AM NERVI LA MAXIM!!!!!!!!!
îmi pare rău.

#23
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,869
  • Înscris: 25.01.2007

View Postjmf, on May 25 2009, 07:05, said:

Asta e citat sau lucrezi la Orange?


am intrebat si eu cum stau cu securitatea. per total au evitat diplomatic.

#24
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Am incercat de curiozitate sa modific parola folsind Orange Webcare. Actiunea este posibila fara nici un fel de problema.

Edited by Greuceanu, 25 May 2009 - 17:31.


#25
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,714
  • Înscris: 11.01.2005
Problema este ca nu se poate modifica USER-ul ! Eu daca doresc sa vand/dau cartela (mai frumos spus: sa cedez toate drepturile de utilizare asupra ei, unei alte persoane), aceasta nu va putea sa si-o inregistreze pe numele ei, cu userul pe care si-l doreste ! E posibil asa ceva ?

Cum se sparg conturile astea de WEBCARE, de ce mama ei de treaba, ar trebui sa se fereasca un client ?

#26
dr0ps

dr0ps

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.05.2009
Am patit si eu treba asta acum 2 zile. De pe contul de la orange si-a reincarcat un jegos cu 40 euro. am avut noroc ca nu a bagat mai mult. Am sunat la orange si mi-au zis ca nu pot sa fac nimic. Sunt client platinum. Daca cineva care a facut plangere la politie poate sa imi spuna si mie cum a facut si daca s-a rezolvat ceva. multumesc

#27
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008

View Postdr0ps, on 31st January 2010, 22:27, said:

Am patit si eu treba asta acum 2 zile. De pe contul de la orange si-a reincarcat un jegos cu 40 euro. am avut noroc ca nu a bagat mai mult. Am sunat la orange si mi-au zis ca nu pot sa fac nimic. Sunt client platinum. Daca cineva care a facut plangere la politie poate sa imi spuna si mie cum a facut si daca s-a rezolvat ceva. multumesc
ba se poate nu va lasati intimidati, acu vreo doua luni din intamplare mi-am gasit o cartela incarcata cu 40 euro probabil din greseala de pe un ab. io nu folosesc deloc cartela respectiva am scos de pe cart.15 euro(transfer credit) si in luna urmatoare am gasit cartela blocata CONTUL DUMNEAVOASTRA ESTE BLOCAT acu ma gandesc ca omul cand a primit factura a facut sesizare si mi-au inchis cartela as fi curios daca au restituit banii la om ca mie mi-a blocat cartela

#28
dyjay2004

dyjay2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 29.09.2008

View Postdr0ps, on 1st February 2010, 00:27, said:

Am patit si eu treba asta acum 2 zile. De pe contul de la orange si-a reincarcat un jegos cu 40 euro. am avut noroc ca nu a bagat mai mult. Am sunat la orange si mi-au zis ca nu pot sa fac nimic. Sunt client platinum. Daca cineva care a facut plangere la politie poate sa imi spuna si mie cum a facut si daca s-a rezolvat ceva. multumesc
Am facut plangere la politie,dar nimic.Tot am fost bun de plata.Nu toata suma (200 euro), dar dupa numeroase faxuri trimise la ei, le-am dat vreo 50 de euro....

#29
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
asta inseamna ca pagubitul plateste tot dar si cel ce beneficiaza de asa credit are cartela blocata
probabil au vazut reclama lu voda si vor sa scoata combinatia la maxim

#30
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Și cum se poate face să nu se mai poată încărca cartele din contul webcare? Eu de exemplu vreau doar să văd factura și Cronos și cam atît. Am înțeles că se poate dezactiva chestia aia dar n-am găsit cum.

#31
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Daca e posibil, ma intereseaza si pe mine.

#32
yohoo

yohoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 26.01.2010

View Postthe__1, on 6th February 2010, 13:36, said:

Daca e posibil, ma intereseaza si pe mine.

Subscriu. Ar fi bine sa putem scapa de riscul asta mai ales daca nu folosim reincarcarea din webcare.

#33
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
cred ca este posibil. incercati sa va creati alt cont, dar fara sa mai introduceti parola thank you (drept de administrator).

#34
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Pai si daca avem deja cont? Cum il anulezi si creezi altul?

#35
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
te inregistrezi cu celalat numar de abonament (daca mai ai) :D

Edited by kaytar, 06 February 2010 - 19:01.


#36
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005

View Postdyjay2004, on 25th May 2009, 16:19, said:

AM PATITO  SI EU.ASEARA UN JEGOS SI-A BAGAT IN CONTUL PREPAY 200 DE EURO

Cine imi explica si mie faza asta... cu incarcatu' de 200Euro de pe abonament.

Cumva la abonamentele noi nu au pus deloc limita de reincarcare???

Din ce stiam eu, la abonamentele noi la inceput ai o limita maxima de 21 sau 25Euro, care creste in functie de valoarea facturile (pe ultimele 6 luni parca)

Eu unul am un abonament antic (de 3Euro) si puteam maxim incarca 70Euro si recent, de cand am inceput sa am facturi o idee mai mari limita maxima e de 125Euro parca.

View Postkaytar, on 6th February 2010, 19:01, said:

te inregistrezi cu celalat numar de abonament (daca mai ai) :D

Nu cred ca rezolvi nimic. Aveam la un numar de prepay cont de webcare, iar la abonament alt cont. Cand am trecut prepay-ul pe abonament, contul de webcare aferent a disparut, iar de pe contul initial (de la primul abonament) vad facturile, detalieri etc la ambele abonamente.

Edited by ghitapg2, 07 February 2010 - 03:43.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate