Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

Honda Insight - pareri despre masina

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postmaktweet, on 12th August 2009, 15:42, said:

Asta nu spune nimic. Faptul ca o masina e cea mai vanduta inseamna doar ca e foarte populara. Atat.

Iar pentru popularitatea trebuie sa fie buna , un telefon Nokia se vinde datorita popularitatii si calitatii sale , asa si cu asta .

Iar in Japonia , la lansare Insight a generat vanzari mari , cand a aparut Prius 2010 , vanzarile lui au scazut .
Pe scurt , ce ai alege dintre un hibrid Full (Prius) sau un "mild hybrid" (Insight) si diferenta de bani nu e mare ?

De testul in care a scos 10% in Bucuresti ce e de zis , am zis cand apare , o sa ma duc la test-drive , sa vad minunea cu ochii mei , desi raman de pe acum la parearea mea .

Edited by connectorxp, 12 August 2009 - 15:46.


#56
maktweet

maktweet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 03.07.2008
Nu m-am referit strict la Prius, cand am zis de popularitate. Am zis de masini la modul general. Adica poti vinde foarte multe masini de un anumit fel, adoptand o strategie de piata adecvata, adresandu-te cu precadere unui anumit segment de populatie (mai precis, ceea ce se cheama "mase"), generand in mod inteligent o isterie colectiva si speculand la maxim snobismul oamenilor, fara sa vinzi neaparat ceva foarte bun.
Cu alte cuvinte, numarul mare de masini de un anumit fel vandute la un moment dat nu reprezinta neaparat garantia calitatii acestora. Dupa cum nici atunci cand o anumita masina are vanzari slabe nu inseamna neaparat ca masina e proasta.

In ceea ce priveste hibrizii, cu 3-4 Prius-uri si vreun Insight ratacit vandute intr-un deceniu in Bucurdistanul nostru mioritic, nu se face primavara.
Iar de aia 10% habar n-am ce sa zic, nu stiu cum s-a facut acest consum si cine l-a facut. Nu te contrazic, probabil ca e asa cum spui, dar nu-i mare paguba, oricum japonezii nu s-au adresat cumparatorilor din Romania cand au facut Insight-ul. Cu unii ca noi ar muri de foame, n-ar mai face hibrizi in veci.

Consumul dat de producator pentru Insight este urmatorul: urban 4,6; extraurban 4,3; combinat 4,4. Realitatea este intotdeauna alta, dar nu are cum sa fie atat de mare diferenta, incat sa ajunga tocmai la 10%. Mi se pare exagerat.

Edited by maktweet, 13 August 2009 - 08:35.


#57
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postmaktweet, on 13th August 2009, 09:28, said:

...

Asa am zis si eu de consumul ala , dar colegul meu a reusit sa scoata 9% cu Prius , o zi a fost de ajuns si sa o calareasca cum calareste Corolla lui .
Si de atunci cand pronunta numele masinii mai pune si un "epitet" de bine :) .

Nu stiu cum obtin acei blog-eri o masina pentru teste pe o perioada mai mare , cand la test-drive-ul normal , sta agentul de vanzari cu ochii pe tine ca pe butelie , deci nu se pune in calcul forje , frane si alte comportamente care pot strica consumul la un hibrid .

Recunosc , astia de la Toyota si mint cand promoveza masina lor , nu este exact ca in reclama , nu consuma atata si pentru multi e la fel de atractiva ca o bataie cu un prosop ud  :P  .

La noi Insight are dotari bune , aproape de nivelul maxim , pacat ca nu se va aduce si pe alte culori si alte pachete de dotari , adica si una "cheala" , d'aia este numita hibridul poporului pe anumite forumuri .

Astept sa apare la dealer , sper sa posteze si aici si sa ma inscriu la un Tdrive .

#58
shadowolf

shadowolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 09.05.2008
O isterie poate sa fie la momentul lansarii ...si da, poti vinde atunci un numar de masini. Cate ? Destul de limitat, oricum...dupa primul an, sau primii ani, daca sunt proaste, nu sunt fiabile, au probleme, etc..nu-i mai cumpara nici dracu' . Sau oricum, scade enorm numarul de cumparatori.

#59
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postmaktweet, on 12th August 2009, 11:35, said:

Honda Insight va fi disponibil din vara aceasta la un pret de lista de 17.980 euro fara TVA.

Ai avut dreptate , doar ca da un GPS bonus , am si eu acel aparat si e super , sa vedem priza la public .

#60
maktweet

maktweet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 03.07.2008
Aici, in Romania, mai greu cu priza la public... Oamenii vor cai putere, turatii, zgomot, adrenalina, nebunii... Vezi bine ce se intampla pe soselele patriei... Ce sa faca oamenii astia cu un Insight?.... Nu le-ar oferi senzatiile alea tari de Formula 1...

#61
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postmaktweet, on 24th August 2009, 21:18, said:

Aici, in Romania, mai greu cu priza la public... Oamenii vor cai putere, turatii, zgomot, adrenalina, nebunii... Vezi bine ce se intampla pe soselele patriei... Ce sa faca oamenii astia cu un Insight?.... Nu le-ar oferi senzatiile alea tari de Formula 1...

Azi ma jucam cu configuratorul ala de pe site , cel de rate si ma pot incadra destul de comod la ea , intrebarea e daca la rata afisata se estimeaza si Casco sau trebuie adaugat separat .

Asa imi zicea si un coleg , ca dupa 10 minute de mers cu Prius ii vine sa muste din volan , fiind o masina foarte calma si mai "laid back" unde nu trebuie sa stai sa iti faci griji cu turatiile si cu consumul .

Astept sa am timp si sa fac un drive-test cu ea , ma roade curiozitatea si cum se comporta fata de cealalta hibrida .

PS. da un ochi la topicul cu BMW 320d , de pe Auto News , sa ii vezi pe romani ce sar cu artileria pe Prius , cand ii impungi cu faptul ca o masina hibrida face ce stie sa faca mai bine , sa faca economie de combustibil si sa fie silentioasa .

Edited by connectorxp, 24 August 2009 - 22:28.


#62
maktweet

maktweet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 03.07.2008
As aprecia o parere de la tine, in urma unui drive-test, tocmai pentru ca esti obisnuit cu Prius si poti face comparatii.
Putini apreciaza o masina silentioasa la noi. Iar economia de combustibil pentru multi e vorba-n vant, importanti sunt caii putere, macar peste 200 sa fie, acolo, desi n-ar strica mai multi...
Masina calma?... Cine vrea asa ceva?...
Sincer iti spun ca nu sunt deloc optimist in ceea ce priveste vanzarea Insight-ului la noi. Cred ca e o cauza pierduta.
In afara, da, e posibil sa aiba succes, am inteles ca e mai ieftina decat Prius cu vreo 4.000 de euro.

#63
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postmaktweet, on 25th August 2009, 09:24, said:

.
Sincer iti spun ca nu sunt deloc optimist in ceea ce priveste vanzarea Insight-ului la noi. Cred ca e o cauza pierduta.
In afara, da, e posibil sa aiba succes, am inteles ca e mai ieftina decat Prius cu vreo 4.000 de euro.

Nu e o cauza pierduta , daca iti zic ca s-au vandut peste 120 de Prius-uri , nu e rau , are si Honda clientii ei , se stie de ce , ca pret e diferenta de 4000 de euro , doar ca la Toyota de la 25.500 iti da din foc reducere de 2000 de euro si automat reduce diferenta intre ele .
Honda Civic Hibrid , nu stiu cate s-au vandut , dar eu mai mult de 3 nu am vazut , din care una era masina demo , personal pe aia nici 15.000 de euro nu as da , pe Insight as da bani , avand un aer de hibrid.

Ca tehnologii sunt diferite , ramane sa vad diferenta din realitate , cel putin pentru utilizatorul simplu, Insight nu inspira acea frica :"  daca apas ce nu trebuie se strica ceva " , e mai "straight forward" cand vine vorba de utilizare , lucru "copiat" si de Prius 2010 , prin renuntarea la acel MFD si simplificarea unor comenzi .

Pe pagina modelului de pe honda.com.ro , la rubrica de testdrive , nu am vazut Insight , daca e ceva , se poate rezolva prin PM ?

La noi pentru a vinde mai multe asemenea masini trebuie sa avem stimulari de la stat , sa dea statul 2-3000 de euro pentru cei care vor asa ceva , mai ales ca o asemenea masina scade poluarea , fonica si chimica . Inca un lucru necesar este schimbarea mentalitatii balcanice , obisnuite ca masina germna e "uber alle" si ca cu mai putin 200 de cai nu esti barbat si hibridele sunt de fatalai , cum am mai auzit.

Edited by connectorxp, 08 September 2012 - 02:53.


#64
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,995
  • Înscris: 03.12.2005
Dau toate hibridele la Remat cu conditia sa plece in raport 1:1 cu Rabe, Bucegi si alte epave. :) Pentru Europa masinile obisnuite si dieselurile DPF sunt relativ ok, pana ne-om trage un guvernator ex-austriac.

#65
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postsebulbus, on 25th August 2009, 13:51, said:

Pentru Europa masinile obisnuite si dieselurile DPF sunt relativ ok, pana ne-om trage un guvernator ex-austriac.

Sau cand schimbam aceasta mentalitate ca motorul diesel este rezolvarea tuturor problemelor .

Acu' serios vorbind , cate autoturisme diesel hibride vedem , deloc , poate 1 sau doua in  faza de proiect , mai ales acel Hymotion de la PSA , motorul Diesel cu tot DPF-ul acela tot sunt "murdare" .

#66
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,995
  • Înscris: 03.12.2005
Nu intelegi, nu hibride, nu avem nevoie de toate problemele asociate lor cat timp pe-aici energia electrica o producem din combustibili fosili si bateriile alea inca nu stim prea bine cum si unde le reciclam.
Poluarea datorata automobilelor e un rahat asa marunt ca in mod normal n-ar trebui mentionat in absenta curentelor astora ultra-ecologiste. Nu s-au imbolnavit de cancere aia care lucrau pe vremuri in service-uri auto pe vremea masinilor non euro si ne-om imbolnavi noi acum la Euro4 sau peste si emisii care uneori ajung la 10% din ce se purta atunci.
Hibridele au un sens in statele unde densitatea masinilor e mare si transportul in comun ca si inexistent (zici c-am definit USA direct), unde aia totusi vor aer de respirat dar daca se poate fara sa renunte la nimic.

Voi cu hibridele nu faceti decat un lucru, mutati problema o idee mai departe, n-o rezolvati. Vrei sa vezi cum arata o mina de litiu? Ia de-aci:
[ http://motorcitytimes.com/mct/wp-content/uploads/2009/05/article-1166387-03d2eceb000005dc-116_634x383.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dupa mine nu e cu nimic mai aspectuoasa ca o halda de cenusa ca la o termocentrala.

Cat consuma un hibrid in oras? 5-6l benzina? Bun, consumul asta il scoti cu-n Matiz, asa ca daca vrei sa fii ecologist ia un Matiz si scuteste-ne de poza de mai sus, sau si mai bine, ia un troleu. E electric si nu costa decat un bilet. In fond ce mi-e 100g CO2 cat scoate 320D ala din alt topic, ce mi-e 90 pentru Prius, e cam tot pe-acolo. Macar BMWul n-are 200kg de baterii in coada pe care va trebui candva sa le distrugem cumva.

#67
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postsebulbus, on 25th August 2009, 23:55, said:

Nu inteleg......

ogist ia un Matiz si scuteste-ne de poza de mai sus, sau si mai bine, ia un troleu. E electric si nu costa decat un bilet. In fond ce mi-e 100g CO2 cat scoate 320D ala din alt topic, ce mi-e 90 pentru Prius, e cam tot pe-acolo. Macar BMWul n-are 200kg de baterii in coada pe care va trebui candva sa le distrugem cumva.

Problema bateriilor e una spinoasa , care tine un ecologist adevarat departe , aceasta problema a aparut cu ceva ani in urma , de cand cu "explozia" industriei de electronice si cand oamenii s-au obisnuit sa arunce prematur aparate care contin acumulatori reincabili .

Centre de reciclare si tratare a acumulatorilor uzati , sunt putine , prin Franta , Canada si SUA si cantitatea de procesare e prea mica pentru a trata acumulatori de automobile , de obicei acolo se trateaza acumulatori de echipamente electrice , care sunt mici , in comparatie cu unul auto .

La noi in tara e o problema cu REMAT-urile , nu sunt realizate proceduri pentru dezmembrarea unei asemenea masini , Toyota insista si ofera o recompensa pentru fiecare acumulator trimis la ei , restul masinii putand fi reciclat dupa moda clasica , daca acel pericol este inlaturat .

Intr-un raport mai vechi Toyota , ei se lauda ca au recliclat cateva sute , sub 1000 e acumulatori , dar daca ne gandim ca au vandut peste un milion de masini care au asa ceva , aici punem in calcul si Lexus si orice alt hibrid de la ei , deci si lor le-au scapat acumulatori nereciclati .

Hibridele sunt un moft , recunosc , pot sa o scriu si pe bara masinii , sunt bune , daca vedem partea de emisii , de consum , de zgomot , dar pe partea de productie si de reciclare e tragedie , cel putin la acumulatori .

Decat Matiz , mai bine un Nissan Micra sau un Suzuki Alto (sau cum se numeste masinuta aia mica de la ei) .

Mai am o mica completare , Insight si alte hibride , nu toate , folosesc acumulatori NiMH , nu Li-ion , Toyota nici pentru modelul 2010 nu intentioneaza sa puna asa ceva , ei zic ca din motiv de cost , dar disponibilitatea materialului , pretul de productie , instabilitatea lui (o masina nu e mediu pentru baterii cu Li) si isi vor punea ecologistii adevarati in cap , cand va veni vorba de casarea lor .

Masinile Tesla , Venturi si proiectele PHEV din hibride existente au de cele mai multe ori implementate acest tip de acumulatori .

Am o idee , deschidem un topic Hibride VS Clasic , unde putem dezbate linistiti tema asta , moderat din scurt si fiecare vine cu ce exemple de masina vrea , de la Matizuri pana la BMW 320 si unele TDI-uri , care , recunosc si eu sunt mai eficiente pe autostrada si mai placut de condus .

#68
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postconnectorxp, on 25th August 2009, 12:44, said:

La noi pentru a vinde mai multe asemenea masini trebuie sa avem stimulari de la stat , sa dea statul 2-3000 de euro pentru cei care vor asa ceva , mai ales ca o asemenea masina scade poluarea , fonica si chimica .

Nu scade deloc poluarea. Gindeste-te la procesul de productie al acumulatorilor si apoi la reciclarea lor. Dar multi se fac ca nu vad asta, la fel cum se uita la emisiile mai mici ale diesel-ului, dar ignora noxele mai mari.

View Postconnectorxp, on 26th August 2009, 00:24, said:

Hibridele sunt un moft , recunosc , pot sa o scriu si pe bara masinii , sunt bune , daca vedem partea de emisii , de consum , de zgomot , dar pe partea de productie si de reciclare e tragedie , cel putin la acumulatori .

Poti sa pui asta pe bara masinii sau poti sa le trimiti scrisori la toate ONG-urile care proslavesc hibridele  :lol:
Acum serios: hibridele nu sint un moft, numai ca trebuie sa vedem si dezavantajele lor si mai ales trebuie sa stim sa le exploatam pentru a obtine ceea ce pot oferi.

#69
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postundesignus, on 26th August 2009, 10:25, said:

Acum serios: hibridele nu sint un moft, numai ca trebuie sa vedem si dezavantajele lor si mai ales trebuie sa stim sa le exploatam pentru a obtine ceea ce pot oferi.

Hibridele sunt bune ca masini de firma sau orice alta masina care se deplaseaza mai tot timpul in mediu urban si face multi kilometrii , in Italia , am vazut taxi cu asemenea masini , la noi in tara e unul singur si ala in Iasi , daca facem abstractie de problema acumulatorilor , un oras aglomerat ar fi mai putin "afumat" daca ar fi mai multe masini de acest tip .

La noi in tara cca 75% din masinile acestea sunt inmatriculate pe persoane juridice .

Ca o mica paranteza , cand un producator de acumulatori Li-Ion , face recall la cateva loturi de acumulatori (din motive de siguranta) , tot poluare se face .
Daca ar fi asa ar trebuie sa folosim tehnologii alternative , fata de acumulatorii electro-chimici si sa folosim condensatori sau eventual alte metode , dar pana ajung alea tehnologii "mainstream" mai avem de asteptat mult si bine .

Edited by connectorxp, 26 August 2009 - 09:43.


#70
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,995
  • Înscris: 03.12.2005
E o idee buna sa tragem un topic separat, dar problema are implicatii care depasesc aria auto. Anyhow, fie, fa tu un topic si vedem ce posturi mutam acolo. Sau poate-l lasam pe curat pentru o discutie noua si mai usor de urmarit.

#71
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postsebulbus, on 26th August 2009, 16:33, said:

E o idee buna sa tragem un topic separat, dar problema are implicatii care depasesc aria auto. Anyhow, fie, fa tu un topic si vedem ce posturi mutam acolo. Sau poate-l lasam pe curat pentru o discutie noua si mai usor de urmarit.

Acum ma apuc sa-l fac si daca e mutam/stergem ce este pe aici .

#72
maktweet

maktweet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 03.07.2008
Yes, yes, yes, yeeeeeeeeessssssssss!!!!
Insight primeste 5 stele EuroNCAP.
Hai ca incerc sa va dau link-ul, sper sa-mi iasa.
http://www.promotor....ro-ncap-4804325
http://www.euroncap....nsight/365.aspx

Edited by maktweet, 26 August 2009 - 20:04.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate