Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Honda Insight - pareri despre masina

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#19
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 andrei_r, on Apr 3 2009, 10:53, said:

deci linistiti-va cu nu pleaca de pe loc si alte din astea.

Ma tem ca nu ai inteles despre ce vorbim aici.

La Insight motorul electric nu poate porni singur masina de pe loc, dar evident ca masina porneste normal cu ajutorul motorului pe benzina.
Prius porneste de pe loc cu ajutorul motorului electric, care nu are nevoie de cuplul motorului pe benzina pana la o anumita viteza. Asta reduce consumul, mai ales in traficul urban, cu multe stopuri si ambuteiaje.

#20
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

 Huck_, on Apr 3 2009, 20:53, said:

Ma tem ca nu ai inteles despre ce vorbim aici.

La Insight motorul electric nu poate porni singur masina de pe loc, dar evident ca masina porneste normal cu ajutorul motorului pe benzina.
Prius porneste de pe loc cu ajutorul motorului electric, care nu are nevoie de cuplul motorului pe benzina pana la o anumita viteza. Asta reduce consumul, mai ales in traficul urban, cu multe stopuri si ambuteiaje.

La Insight pornirea la motorul terminc se face simultan cea pe motorul electric (care ajuta la propulsarea masinii, exact atunci cand e consumul mai mare: pornire, depasiri), iar in anumite conditii, porneste doar pe electric. E putin mai diferit decat la Civic-ul Hybrid.. am gasit in brosura din attach informatia asta. E Insight-ul din Irlanda, iar brosura din attach e tot de acolo..:)

Ma gandesc serios la Honda Insight, arata si mai a masina, fata de Toyota Prius.. Priusul ori iti place, ori nu...:) Insight are un design mai sportiv si la interior, cat si la exterior..

Sa vedem totusi, mai intai, cum va fi la pret..

Attached Files



#21
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009
UPDATE la:

 andma83, on Apr 4 2009, 13:04, said:

La Insight pornirea la motorul terminc se face simultan cea pe motorul electric (care ajuta la propulsarea masinii, exact atunci cand e consumul mai mare: pornire, depasiri), iar in anumite conditii, porneste doar pe electric. E putin mai diferit decat la Civic-ul Hybrid.. am gasit in brosura din attach informatia asta. E Insight-ul din Irlanda, iar brosura din attach e tot de acolo..:)

"Mașina poate funcționa în rare ocazii doar electric , lucru testat cu Civic Hybrid, care utilizează același sistem - cu acest model am reușit în București un consum mediu de 3,5 litri/100 km, dar nu pot vorbi despre condus, ci despre un fel de deplasare. În rest, motorul electric are rolul de a ajuta propulsorul pe benzină în anumite momente , cum ar fi urcarea unor pante pentru a nu ridica consumul de carburant. În cazul opririi la semafor, motorul este oprit, dar poate porni automat în orice moment în care electronica îi dictează acest lucru sau eventual la ridicarea piciorului de pe pedala de frână.

Cutia automată este de tip CVT și este folosit un ambreiaj multidisc umed. Constructorul declară un consum mediu de 4,4 litri/100 km - în prima zi a testului din Valencia, pe o rută de 85 km care a inclus atât autostradă, cât și traseu urban, am obținut un consum mediu de 5 litri/100 km. Nu pot spune că este relevant, deoarece valoarea consumului mediu avea o tendință descrescătoare, prin urmare valoarea de 4,4 litri/100 km poate fi atinsă, dar trebuie să fii extrem de relaxat. Pe bord este și un buton verde care, o dată apăsat, activează modul ECO, mod care schimbă răspunsul la apăsarea pedalei de accelerație, o face mai puțin sensibilă la micile variații de presiune ale piciorului pentru a nu solicita inutil propulsorul în cazul rulării la viteze constante.

Distractiv modul în care este cuantificată economia realizată: pe display-ul central încep să răsară frunzulițe într-o primă fază, pentru ca apoi acestea să se transforme în niște copăcei care înfloresc. Există și un revers al medaliei: în cazul unui condus sportiv, răsar frunzulițe și copăcei ofiliți."


SURSA: Drive test Honda Insight in Spania

Dar ceea ce face cu adevarat speciala aceasta masina este butonul ECON. Cand este apasat, comportamentul se schimba dupa cum urmeaza: pedala de acceleratie se intareste, astfel ca acceleratiile brutale sunt eliminate cu desavarsire, iar pe tabloul de bord apare o adevarata simfonie de frunzulite si culori. Cu alte cuvinte, cu cat soferul conduce mai economic, cu atat e recompensat cu mai multe frunzulite.  
Concluzie.


SURSA: Autoshow.ro - Scoala de soferi - Honda Insight

Edited by andma83, 04 April 2009 - 16:45.


#22
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004

 andma83, on Apr 4 2009, 17:36, said:

Cu alte cuvinte, cu cat soferul conduce mai economic, cu atat e recompensat cu mai multe frunzulite.  
Concluzie.[/i]

Lucrul asta l-am mai vazut si la Primera in bord , doar ca acolo nu aveau frunzulite , oricum , ce nu inteleg eu la Insight este ca la varianta "cheala" ai cutie manuala iar la restul automata , asta inteleg din tabelele de configuratie . In statul California , ca o masina hibrida sa primeasca primeasca calificarea de AT-PZEV (Partial zero-emissions vehicle)/SULEV (Super Ultra Low Emisions Vechicle) , necesita o transmisie automata , pentru o gestiune cat mai eficienta a motorului . Pe cand o masina cu transmisie manuala primeste maxim calificativul ULEV (Ultra Low Emisions Vechicle), neatractiv pentru cei de acolo , deoarece primele categorii primesc deduceri si alte forme de incurajare .

La Insight s-a pus accentul pe omul de rand , care sa cumpere masina , din cauza asta au renuntat la multe gadgeturi si la designul ala "aerodinamic" , dar forma s-a pastrat .

De abia astept sa il vad si la noi , in showroom-uri , sa vedem , daca e un "Priusul saracului" , cum spuneau cativa pe un forum auto american .

#23
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

 connectorxp, on Apr 4 2009, 21:33, said:

La Insight s-a pus accentul pe omul de rand , care sa cumpere masina , din cauza asta au renuntat la multe gadgeturi si la designul ala "aerodinamic" , dar forma s-a pastrat .

De abia astept sa il vad si la noi , in showroom-uri , sa vedem , daca e un "Priusul saracului" , cum spuneau cativa pe un forum auto american .

Nu e chiar Priusul saracului, e totusi o Honda..:D, se cam umfla in pene si aia. Cred ca au fost posesori/fani ai Priusului cei care au facut afirmatiile si e normal ca fiecare sa-si laude masina..:)

Singura chestie ce am remarcat-o eu si nu prea mi-a placut, a fost faptul ca bordul pare din materiale ieftine, e un plastic care are look mai low-cost.. e un fel de plastic folosit pe VW Polo, Suzuki Swift etc.. Oricum, in niciun caz plastic cum gasesti in Toyota Yaris (acolo e plastic chiar taios, din ce am vazut eu)..  

In rest, nu prea am avut ce sa-i reprosez masinii.. desi iti cam faci treaba si cu cuplul acela motor benzina+electric, e comparabil cu al unui diesel, doar ca asta e mult mai silentios.

Edited by andma83, 04 April 2009 - 21:41.


#24
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004

 andma83, on Apr 4 2009, 22:40, said:

Nu e chiar Priusul saracului, e totusi o Honda..:D, se cam umfla in pene si aia. Cred ca au fost posesori/fani ai Priusului cei care au facut afirmatiile si e normal ca fiecare sa-si laude masina..:)

Vorbele alea apartin memrbrilor forumului de Prius .

Ca fapt divers , cei de la TG spuneau ca Prius are plastic de calitatea slaba (fata de cum are Toyota in general) , dar realitatea este alftel , foarte bine finisata si corect realizata , probabil si faptul ca nu ma "dau" cu un Rolls , ma face sa simt acele materiale de calitate , oricum asta e chestie de perceptie .

AM vazut va vorbesti de Insight , ca si cum ai conduce-o , am inteles eu bine sau e o greseala ?

#25
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

 connectorxp, on Apr 4 2009, 21:55, said:

Vorbele alea apartin memrbrilor forumului de Prius .

Ca fapt divers , cei de la TG spuneau ca Prius are plastic de calitatea slaba (fata de cum are Toyota in general) , dar realitatea este alftel , foarte bine finisata si corect realizata , probabil si faptul ca nu ma "dau" cu un Rolls , ma face sa simt acele materiale de calitate , oricum asta e chestie de perceptie .

AM vazut va vorbesti de Insight , ca si cum ai conduce-o , am inteles eu bine sau e o greseala ?


Am condus si Toyota Prius in dotare Executive cu navigatie, dar am si vazut Insight-ul in fata ochilor acum 3 zile, intr-un showroom aici in orasul in care sunt acum, undeva prin Europa..:) Iti dai seama ca nu vorbesc aiurea, dion moment ce mi-am dat parerea personala si nu cea din auzite, cum fac multi..;)
In Prius e clar ca nu sunt materiale premium, si mie mi-a parut plastic OARECUM ieftin la interior (si zic asta, pt ca prefer sa am o parere mai neutra, intrucat nu sunt tocmai o persoana foarte avizata sa judec materialele dintr-o masina gen Prius).. Si Insight-ul pare sa aibe plastic putin mai ieftin.. oricum e sub calitatea unui Civic sedan sau 5D.

Prius-ul imi place, are toate gadget-urile si mofturile posibile in interior, iti da toate informatiile acel computer de bord, sta si foarte bine la consum, dar Honda Insight mi se pare mult mai sportiva si arata mai a masina.. Honda Insight e putin mai interactiva, te invata si cum sa conduci.. e plina de luminite si arata mai a OZN ca Prius..

In fine, oricum plasticul e ultimul motiv pentru care m-as uita sau nu la aceasta masina.. Daca am ales-o, am ales-o din alte considerente, exclus plasticul din care e facut bordul..:) Oricum, senzatia pe care o ai in masina e chiar unica, e nava spatiala si arata beton..:D

Edited by andma83, 04 April 2009 - 22:10.


#26
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004

 andma83, on Apr 4 2009, 23:07, said:

In fine, oricum plasticul e ultimul motiv pentru care m-as uita sau nu la aceasta masina.. Daca am ales-o, am ales-o din alte considerente, exclus plasticul din care e facut bordul..:) Oricum, senzatia pe care o ai in masina e chiar unica, e nava spatiala si arata beton..:D

La mine condusul lui Prius este ca un ritual , de plastice ma dau multumit , fata de Fiat , Dacia si alte masini , recunosc nu sunt expert critic auto .

Cel putin Insight nu striga cum striga Prius , cand mergi cu viteza pe langa pietoni : I'm Gaaaaaaaaaaaay :) , o gluma preluata de pe net .

E Insight mai mic ca Prius sau mi se pare mie ?

#27
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

 connectorxp, on Apr 4 2009, 22:18, said:

Cel putin Insight nu striga cum striga Prius , cand mergi cu viteza pe langa pietoni : I'm Gaaaaaaaaaaaay :) , o gluma preluata de pe net .

E Insight mai mic ca Prius sau mi se pare mie ?

:))) Am auzit si eu de faza asta cu Priusul; oricum, eu vad zilnic cam 2-3 Priusuri in drum spre servici unde sunt acum, deci chiar nu mi-ar fi deloc rusine sa conduc un Prius, ba chiar m-as mandri..:D Multi zic ca Prius seamana cu o felie de cascaval sau cu un supozitor.. :P

Apropo, tu conduci Prius? Am vazut o poza cu un Prius in semnatura ta..

Iata datele Insight-ului:

LUNGIME  [mm] 3900
LĂȚIME  [mm] 1695
ÎNĂLȚIME  [mm]   1525
AMPATAMENT [mm] 2500
PORTBAGAJ [l] 399
REZERVOR [l] 42
MASA PROPRIE [kg] 1073

.. si acum Toyota Prius:

Dimensiuni   4450 x 1725 x 1490 mm
Greutate 1300 kg

Deci, DA, Toyota Prius e mai mare si mai grea..

Edited by andma83, 04 April 2009 - 22:31.


#28
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004
Conduc , nu tot timpul , doar de aia e ritual :) .

Eu asociam Priusul cu o franzela cu un colt taiat sau cu o "pana" (genul folosit la constructii) .

Probabil Insight va fi un vis la parcaje :) .

#29
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009
:)) Lol.. interesanta asociere.. :D


Probabil Insight va fi un vis la parcaje


>> Depinde.. e oarecum incomod geamul acela din spate si poate iti da impresia ca ai fi la volanul unei masini foarte lungi, dar te obisnuiesti cu timpul cu el.. Niste senzori de parcare nu strica, iar nici masina nu e exagerat de lunga, e comparabila cu un Logan..

Oricum, sa te bucuri de Prius, daca intr-adevar il ai in curte.. e o masina exceptionala pe care si eu as conduce-o oricand, cu cea mai mare placere/mandrie! :) Nu te lua dupa ce zic altii..

#30
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004
La parcaje nu imi fac griji , un Logan il bag cu ochii inchisi iar la Prius luneta din doua bucati este tare ciudata (forma lui Prius si Insight se numeste berlina cu spate Kamm , Kammbach, avand acel spate taiat , pentru o aerodinamicitate mai mare detalii ) , la parcaje mai scot capul pe geam , ca sa vad limitele masinii .

In curand fac demersuri sa o am numai pentru mine , nu cu imprumutul . Iar de ce zic altii , cat timp nu este Fiat , nu ma iau dupa ei .

#31
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

 connectorxp, on Apr 4 2009, 22:54, said:

In curand fac demersuri sa o am numai pentru mine , nu cu imprumutul . Iar de ce zic altii , cat timp nu este Fiat , nu ma iau dupa ei .

Corect! Sunt de aceeasi parere cu tine..
Vezi ca in Germania gasesti Priusuri din 2004-2006 in dotare SOL cu 11-13.000EUR, maxim 120.000Km, iar la km aia, masina e ca noua. Ai garantie la sistemul hibrid (inclusiv computerul de bord si electronica din masina) 180.000Km sau 8 ani, deci te-ai scos - asa e la toate hibridele, inclusiv la Honda. Dotarea Executive are navigatie si bluetooth, dar nu prea ti-o recomand din considerente de pret, pt ca ajungi la 15-16.000EUR lejer. Nu stiu de cati bani dispui, deci recomandarea mea poate merge pana aici..:)

Tine cont ca Prius a avut un facelift in 2006 (vei vedea ca vechiul casetofon a fost inlocuit de CD in bord si ca grila din fata de la radiator, din culoarea caroseriei a fost inlocuita de una cromata). E usor de recunoscut facelift-ul asta..

In rest, daca pui mana pe Prius, am toata stima pt tine, pt ca stii sa alegi o masina buna si stii ce vrei de la ea.. Prius nu e masina de cocalari sau fitosi ca si BMW, Audi, VW Passat etc.. si cu siguranta te remarci cu ceva diferit in trafic. Cat despre mine, cred ca ma rezum la Jazz sau Insight. Am zis Jazz din considerente de pret, pt ca imi satisface nevoile, consuma putin si pt ca e foarte spatioasa (Magic Seats sunt bestiale.. se rabateaza in toate directiile, iti incape jumate de casa in Jazz..:D ).

Edited by andma83, 05 April 2009 - 15:20.


#32
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004

 andma83, on Apr 5 2009, 16:19, said:

...

Cumpara Insight , Jazz are juma' de oras . Iar Prius decente am gasit si aici , returnate in leaas-ing , cu acte si garantii de aici , dar ceva mai scumpe fata de Germania , dar si cu rulaj de maxim 70K KM .

Priusul de imprumut este unul cu facelift din 2007 (are deja 55K Km, folosit la naveta prin tara, fara "greieri" sau ale probleme) , are CD MP3 (Varianta SOL de la noi) , am un cunoscut care are din 2004, NAVI Executive , are si CD si Casetofon  :dj: , dar nu MP3 .

Din ce am vazut pe net , ma tin departe de anul 2005 , pare a fi un an slab pentru aceasta masina , multe din acest an au avut probleme (cel putin in State) , iar toti care au asa ceva recomanda dupa 2006 , spunand ca sunt mai bune pe parte de franare Regenerativa si ca dotari .

Parca vad un Prius cu bumper sticker cu "Senzatie majora cu 40' la ora" (40Km/h fiind o viteza rezonabila pentru modul full electric, silentios)

Edited by connectorxp, 05 April 2009 - 16:07.


#33
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

 connectorxp, on Apr 5 2009, 16:06, said:

Cumpara Insight , Jazz are juma' de oras . Iar Prius decente am gasit si aici , returnate in leaas-ing , cu acte si garantii de aici , dar ceva mai scumpe fata de Germania , dar si cu rulaj de maxim 70K KM .

Care jumate de oras?:) Abia ce am vazut 1-2 in maxim o luna in Bucuresti, modelul vechi; eu circul la greu cu RATB-ul deocamdata.. Cred ca vorbesti de modelul vechi mai degraba, pt ca, pe cel nou nu l-am vazut deloc prin Bucuresti..

Priusuri decente returnate in leasing? Dar tu unde esti acum?

#34
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004

 andma83, on Apr 5 2009, 21:28, said:

Priusuri decente returnate in leasing? Dar tu unde esti acum?

Bucuresti .

Legat de Jazz , ma refeream ca e o masina "normala" comparat cu un hibid si din cauza sta spuneam ca are juma' de oras , desi nici Jazz nu e de lepadat in materie de design .

#35
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 connectorxp, on Apr 4 2009, 22:33, said:

Lucrul asta l-am mai vazut si la Primera in bord , doar ca acolo nu aveau frunzulite , oricum , ce nu inteleg eu la Insight este ca la varianta "cheala" ai cutie manuala iar la restul automata , asta inteleg din tabelele de configuratie .

Eu vad ca toate versiunile au CVT.

 connectorxp, on Apr 5 2009, 17:06, said:

Cumpara Insight , Jazz are juma' de oras . Iar Prius decente am gasit si aici , returnate in leaas-ing , cu acte si garantii de aici , dar ceva mai scumpe fata de Germania , dar si cu rulaj de maxim 70K KM .

Unde ai vazut tu Prius-uri returnate? Ma intereseaza locatia exacta.
Scuze de off-topic.

#36
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004

 undesignus, on Apr 8 2009, 11:30, said:

Eu vad ca toate versiunile au CVT.

Au CVT , dar la prima varianta lasa de inteles ca "selectia vitezelor" se face manual .

Legat de Insight , Honda afirma ca are cerere foarte mare pentru acest model iar cantiatea pe care o poate produce , nu este de ajuns (600 exemplare pe zi) din care 300 merg in State , cea mai mare consumatoare de asemenea masini .

Ca veste proasta , Honda nu scade pretul la Insight , desi Toyota "pistoneaza" destul de mult pretul lui Prius + lansare unei versiuni de baza (posibil generatia actuala cu cateva schimbari) si inca doua modele mici , Yaris si Auris cu tehnologia hibrida .
Honda declara ca doreste ca toata gama sa se gaseasca si in varianta Hibrida , acelasi lucru fiind declarat si de Toyota , cu ceva timp in urma .

Ramane sa vedem daca aceste reduceri se prind si de dealer-ii nostri avizi .

Sursa : www.autoevolution.com .

Edited by connectorxp, 10 April 2009 - 13:11.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate