Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

Honda Insight - pareri despre masina

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#1
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009
Salutare,

Pentru ca nu s-a discutat pe aici in mod exclusiv despre aceasta masina, m-am gandit sa deschid acest topic dedicat. Chiar astazi am avut ocazia sa vad pentru prima data noua Honda Insight intr-un showroom, asa ca va pun si voua niste poze in attach, ca sa vedeti despre e vorba si sa va spun primele impresii..

Am vazut ca pentru varianta de baza, in Italia, Franta, Germania si tarile nordice, preturile incep de la 19.000EUR pentru varianta de baza.. sa speram ca o sa avem ocazia sa o gasim mai ieftin prin alte parti, cand o aparea si in restul Europei..

Momentan sunt in dilema: sa fie un Jazz Executive 1.4 sau un Insight viitoarea alegere, dar inca sunt pus pe ganduri din cauza pretului, pe care nu-l stiu inca.. M-am orientat spre mai multe masini, dar in final am ajuns la Honda si am ramas placut impresionat de tot ce am gasit la aceasta firma.

Prime impresii despre Insight:
-masina spatioasa
-materiale de foarte buna calitate, cu o mica retinere in privinta plasicului de bord. Parerea e doar subiectiva..
-nu prea mi-a placut plasticul din jurul sistemului audio, e unul negru si lucios, pare ca se zgarie usor.. Posibil sa imi schimb parerea daca mai vad odata masina..
-bord intr-adevar de OZN. Mi se pare mult mai frumos si mai bine conturat decat la Civic-ul sedan si mult mai normal decat o masina gen Civic hatchback.
-stopuri spate cu led
-lumini fata cu lentila, posibil tehnologie LED pe faza scurta (nu m-am uitat cu atentie, dar intuiti voi din poze)
-foarte confortabila in interior
-tot felul de gadget-uri, butoane, luminite albastre etc.. e nebunie!
-in rest, fiecare ce constata, cand va aparea si in Romania..

Oricum, per ansamblu, merita investitia pentru cei care au bani sa o cumpere.. E CLAR de luat in considerare in defavoarea unei Toyota Prius, o benzinara sau diesel la 15-17.000EUR.
Ca si design, calitate etc etc, e clar inaintea la multe masini..

Attached Files


Edited by andma83, 31 March 2009 - 20:20.


#2
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 09.02.2007
Mai multe poze aici: http://www.km77.com/...ht/2009/g02.asp

Masina mi se pare un civic restilizat...Este o hibrida cu o transmisie CVT (se observa si padelele de pe volan) si cred ca va fi o alegere inteleapta...pretul sper sa fie unul competitiv.

#3
maktweet

maktweet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 03.07.2008
Bestiale pozele, bestiala masina si felicitari pentru gusturi! :coolspeak:
Intre Insight si Jazz, cred ca s-ar merita mai degraba Insight, e mai spatioasa.
Iar consumul, din cate am mai citit, e ok. Si daca intr-adevar are leduri pe unde spui tu, e si mai bine.
Acum, depinde si de pret si de cati bani vei dispune tu cand o vei lua.
Nu-i bai, oricare dintre cele doua (si chiar o alta Honda, nu se stie care-ti va mai face cu ochiul!) e o alegere excelenta.
Iar reviziile vor fi o placere, ai sa vezi, au un service supercivilizat.
Baietii iti pun la pachet, in portbagaj, chestiile vechi pe care ti le-au inlocuit cu altele noi.
Eu m-am trezit cu filtrele pe care mi le-au schimbat puse frumos in portbagaj intr-o punga Honda. :peacefingers:
Si cu o cutie de ulei in care mai ramasese cam jumatate...

#4
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009
Da, am auzit si eu ca service-ul Honda din Romania sta foarte bine la toate capitolele, comparativ cu ce am auzit la Ford, VW, Renault si alte marci mai comune..
Si asta a fost un plus cand am ales Honda.. Am renuntat intr-o vreme la Honda din cauza preturilor la masinile noi, dar cand am dat de preturile de la vecini, mi-am schimbat parerea.. Stii tu ce vorbesc, am mai scris pe aici de ce preturi si masini au la reprezentantele Honda..:D

Voi alege intre Insight si Jazz.. dar un 70-80% cred ca va fi Jazz, daca pretul e prea umflat pentru Insight. De luat in considerare si Civic-ul sedan, imi place la nebunie, dar singura chestie ce nu imi place e consumul..:( In rest, masina e ceea ce imi doresc, am si facut drive test cu ea anul trecut. E nava spatiala, lux pe fata la interior la un pret foarte accesibil.. :D

Edited by andma83, 01 April 2009 - 20:22.


#5
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Eu recomand Insight , merita toti banuti , numai senzatia aia de a merge pe curent este de neuitat + ca sta bine la consum .

Designul este tip Prius (sa se umfle de ciuda cei care nu sufera masina :D ) , interiorul este mai "omenesc" nu "oznesc" si dimeniunile mai mici o fac destul de dezirabila , nu zic ca e greu la parcaje cu Prius  ;) , dar dimeniunile sale (lung cat Logan MCV) nu o fac o masina foarte mica . La modelul asta de masini , Kammback , hayonul cu geam din doua bucati pune mici probleme de vizibilitate , comparate cu un hatchback normal .

Eu zic sa mai stai , poate dau astia de la Toyota "in cap" la pretul de la Prius sau baga Honda Insight la un pret bun , eu zic ca merita sa asptepti .

Daca iei Insight , sa il iei pe albastru sau visiniu , arata criminal .

#6
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postconnectorxp, on Apr 1 2009, 16:40, said:

Eu recomand Insight , merita toti banuti , numai senzatia aia de a merge pe curent este de neuitat + ca sta bine la consum .

Insight este un "mild hybrid", motorul electric nu poate propulsa singur masina la nici o viteza, spre deosebire de Prius unde poate.

#7
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

View Postandma83, on Apr 1 2009, 21:22, said:

Da, am auzit si eu ca service-ul Honda din Romania sta foarte bine la toate capitolele, comparativ cu ce am auzit la Ford, VW, Renault si alte marci mai comune..
Si asta a fost un plus cand am ales Honda.. Am renuntat intr-o vreme la Honda din cauza preturilor la masinile noi, dar cand am dat de preturile de la vecini, mi-am schimbat parerea.. Stii tu ce vorbesc, am mai scris pe aici de ce preturi si masini au la reprezentantele Honda..:D

Voi alege intre Insight si Jazz.. dar un 70-80% cred ca va fi Jazz, daca pretul e prea umflat pentru Insight. De luat in considerare si Civic-ul sedan, imi place la nebunie, dar singura chestie ce nu imi place e consumul..:( In rest, masina e ceea ce imi doresc, am si facut drive test cu ea anul trecut. E nava spatiala, lux pe fata la interior la un pret foarte accesibil.. :D
service-ul asko din bucuresti este de nota 10+
legat de civic sedan consumul nu e mare la mine cu poza daca vrei consumul mediu pe 20.000 km este de 7.3 ,50% oras 50% afara
cel putin pt mine 7.3 este perfect poate tie ti se va parea mult

#8
maktweet

maktweet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 03.07.2008
Realist vorbind si sincer, fara iluzii inutile, intr-un oras cum este Bucurestiul, consumul urban pe care-l da producatorul este destul de diferit fata de cat haleste masina de fapt.
Cel putin, asa am patit eu cu Jazz-ul.
In schimb, am reusit de multe ori sa scot un consum extraurban mult mai mic decat cel dat de producator, recordul absolut pana acum fiind undeva pana in 4% (3,8%, 3,9%).
Am spus treaba asta cu consumul pentru ca e valabila pentru toate, inclusiv pentru Insight.

#9
alexpreda

alexpreda

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 08.12.2003
daca este acelasi motor ca pe civic, atunci o sa scoti consum de 5 litrii in oras cu o conditie, sa mergi ca o batranica iar drumul sa fie mai lung de o ora, ca sa permiti bateriilor sa se incalzeasca (iarna o sa consume si 7 litrii)

daca faci greseala sa apesi mai tare pe acceleratie o sa ai consum in bucuresti de 13litrii

#10
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,477
  • Înscris: 04.05.2006

View PostHuck_, on Apr 2 2009, 01:50, said:

Insight este un "mild hybrid", motorul electric nu poate propulsa singur masina la nici o viteza, spre deosebire de Prius unde poate.


"Acest motor electric ofera asistenta motorului atunci când sunt solicitate performante mai bune si functioneaza ca un generator în timpul decelerarii si frânarii. De asemenea, permite doar functionarea electrica în anumite conditii de viteza redusa si medie."

sursa

E posibil sa fi modificat solutia la Insight. Asa stiam la Civicul hibrid...ca e mild hybrid, dar la insight, special am cautat dupa asta, cand am vazut-o pe site, acum vreo 2 saptamani.

#11
aaron111

aaron111

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 14.12.2007
Daca masina o vei folosi preponderent in oras, eu recomand Jazz. In caz contrar - Insight. De asemenea, pe langa regimul de utilizare, trebuie avuta in vedere si diferenta de pret, nu?

#12
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View PostHuck_, on Apr 2 2009, 01:50, said:

Insight este un "mild hybrid", motorul electric nu poate propulsa singur masina la nici o viteza, spre deosebire de Prius unde poate.

Corect! Motorul electric este mai mic decit la Prius (nici 14 cai, o gluma), bateria este mai mica, etc. De aici si pretul mai mic. Dar daca o iei doar din motive ecologiste (a se citi scutiri de taxe), atunci e ok.

#13
ShaiPhen

ShaiPhen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 27.07.2008
Într-adevăr excelentă mașină. Nu vă speriați de motorul cu CP puțini. Caii putere sunt mai ales pt demaraje, la viteză trebuie doar să învingi rezistența aerului și aderența roților. Oricum și eu sunt printre fani .... cu atât mai mult cu cât sunt electrician!

#14
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postrichelieu, on Apr 2 2009, 08:54, said:

"Acest motor electric ofera asistenta motorului atunci când sunt solicitate performante mai bune si functioneaza ca un generator în timpul decelerarii si frânarii. De asemenea, permite doar functionarea electrica în anumite conditii de viteza redusa si medie."

sursa

E posibil sa fi modificat solutia la Insight. Asa stiam la Civicul hibrid...ca e mild hybrid, dar la insight, special am cautat dupa asta, cand am vazut-o pe site, acum vreo 2 saptamani.

Inteleg de unde vine confuzia, dar Insight are acelasi drive train ca si Civic hybrid, doar ca e instalat in platforma de Jazz, de unde si pretul mai mic.

Varianta noua de mild hybrid de la Honda permite in anumite conditii ca motorul pe benzina sa se opreasca, de exemplu la coborarea unei pante (gliding), sau la stop. Mai mult, este permisa oprirea motorului pe benzina manual in timpul mersului, lucru imposibil intr-o masina obisnuita.

Cu toate astea, sistemul este tot mild hybrid, nu un full hybrid ca Prius - motorul electric de pe Insight nu are suficienta putere sa miste masina de pe loc.

#15
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
insight o sa fie mult mai lenesa decat jazzu.
chiar si in oras e nevoie de o masina sprintena iar asta electrica e cam prea puturoasa pt a fi acceptabila.

#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View PostHuck_, on Apr 2 2009, 20:56, said:

Cu toate astea, sistemul este tot mild hybrid, nu un full hybrid ca Prius - motorul electric de pe Insight nu are suficienta putere sa miste masina de pe loc.

Daca ne uitam in istorie , primele masini nu aveau mai mult de un cal putere , dar se deplasau .

Ce are dragut Insight este transmisie CVT Secventiala (transmisia CVT nu are pinioane) , dar au facut-o secventiala  :o  , cum sunt cele sport , aceasta optiune fiind disponibila pe modelele mai scumpe .

Ca fapt divers , generatia actula de prius are in total 110 CP , daca luam separat motorul pe benzina (76 CP DOHC VVTi ciclu Atkinson, 1,5 litri) si motorul electric (67 CP) , combinat , cu toate pierderile este de 110 .

Generatia 2010 are motorul pe benzina (1.8-litri Dual VVT-i ciclu Atkinson de 98 CP) , motorul electric (80 CP) , putere totala , cu pierderi cu tot : 134 CP.

Modelul nou , avand motorul mai mare ii permite un regim de turatii mai mic si implicit , consum mai mic .
De notat este ca la Prius , soferul nu controleaza direct turatiile motorului , el apasand pedala ii spune sistemului ce vrea si acesta decide mai departe  :angry: .

Cine vrea sa vada ambele masini , in comparatie direct , poate viziona asta .

Revin cu o chestie , decat daca vrea care cu disperare mare un model nou de masina , in rest nu este prea recomandat , de obicei producatorii mai fac "experimente" pe primele generatii (vezi generatia I Prius , anul 1997-2000 ,doar pentru Japonia)

Edited by connectorxp, 02 April 2009 - 21:58.


#17
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postconnectorxp, on Apr 2 2009, 15:53, said:

Ca fapt divers , generatia actula de prius are in total 110 CP , daca luam separat motorul pe benzina (76 CP DOHC VVTi ciclu Atkinson, 1,5 litri) si motorul electric (67 CP) , combinat , cu toate pierderile este de 110 .

Motivul pentru care puterea insumata a motorului pe benzina si cu cea a motorului electric nu da puterea totala a masinii nu sunt pierderile.
2/3 din puterea motorului pe benzina merge la roti, 1/3 merge in baterii, iar raportul asta nu variaza cat timp motorul pe benzina este pornit. De asta puterile motoarelor insumate nu este egala cu puterea totala a masinii.


connectorxp said:

Generatia 2010 are motorul pe benzina (1.8-litri Dual VVT-i ciclu Atkinson de 98 CP) , motorul electric (80 CP) , putere totala , cu pierderi cu tot : 134 CP.

Modelul nou , avand motorul mai mare ii permite un regim de turatii mai mic si implicit , consum mai mic .

Ar fi frumos sa fie atat de simplu, atunci toti constructorii ar produce motoare mari pentru a le face economice.
Din pacate motoarele mari, sufera de ceea ce se cheama "throttling losses", adica in croaziera si la viteza mica, motoarele au pierderi cauzate de faptul ca se produce vacuum in admisie, care trebuie invins de motor, ceea ce duce la un consum mai mare (unul din motivele pentru care Toyota foloseste ciclul Atkinson este pentru a recupera ceva din "throttling losses"). In plus componentele motoarelor mari au inertie mare, ceea ce duce la pierderi suplimentare la acceleratie.

Evident nici motoarele mici nu sunt solutia ideala, lipsa de cuplu le face sa fie turate mai mult pentru acceleratie, iar turatiile sunt mai mari si in regim de croaziera, si stim ca pierderile cresc foarte repede cu turatia (frecarile sunt proportionale cu patratul vitezei). Motoarele de turatie mare, de capacitate mare sau supraalimentate, toate au avantajele si dezavantajele lor, dar numai un design de calitate le face economice, nu configuratia in sine.

#18
andrei_r

andrei_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 07.03.2006
Preluat de pe alt forum: "Banuiesc ca ati vazut testul Edmunds unde a scos 10,9 sec pana la 100km/h si a fost, deci, mai rapida decat Civic Hybrid cu aproape 3 secunde..." deci linistiti-va cu nu pleaca de pe loc si alte din astea. Este mai rapida decat Civic-ul  Hybrid, iar acesta va spun din experienta ca are o acceleratie 0-60km/h cu mult mai buna decat a multor modele full benzina/diesel.

Eu zic sa astepti Insight si sa faci vreo 2 ture, apoi sa te decizi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate