70 km/h in localitati
#19
Posted 02 April 2009 - 07:02
_Smiley_, on Apr 1 2009, 16:13, said: cat timp respectivul drum national trece exact prin centrul satului, nu crezi ca primaria respectiva isi poate da mai bine seama daca o limita de 70 km/h este periculoasa sau nu? parerea mea e ca pe termen lung nu ar trebui sa cerem cresterea limitei la 70, ci construirea de centuri si rute ocolitoare, astfel incat drumurile nationale sa nu mai treaca prin localitati. si nu mai visa tu la drumuri prin afara localitatilor pentru ca ar trebui de fapt sa se construiasca alte sosele...asta nu se va intampla in timpul vietii noastre! cate sosele nationale noi s-au construit in ultimul timp? eu ma refer la ceva ce se poate face imediat, nu peste 100 de ani cand noi o sa fim deja urcati la cer! think again! |
#20
Posted 07 April 2009 - 16:12
_Smiley_, on Apr 1 2009, 10:44, said: din ce tin eu minte, pe DN1 au marit limita in toate localitatile abia dupa ce au montat pasarele de trecere pentru pietoni. _Smiley_, on Apr 1 2009, 16:13, said: limita de viteza i localitate poate fi modificata, prin hotarare a consiliului local sau a primarului. sunt cateva localitati care au marit singure limita la 70 (si pe drumul pitesti-valcea sunt vreo 2). Codul rutier: Quote Art. 49. (1) Limita maxima de viteza în localitati este de 50 km/h. (2) Pe anumite sectoare de drum din interiorul localitatilor, administratorul drumului poate stabili, pentru autovehiculele din categoria A si B, si limite de viteza superioare, dar nu mai mult de 80 km/h. Limitele de viteza mai mari de 50 km/h se stabilesc numai cu avizul politiei rutiere. Edited by radio_erevan, 07 April 2009 - 16:19. |
#21
Posted 07 April 2009 - 16:14
oricum, cu toate limitarile si indicatoarele de limitare de viteza (in orase zic), toti vor circula cum ii taie capu.. daca e bulevard si ai vizibilitate tre sa-i dai 90-100, doar e libera soseaua. in prezent cati circula cu maxim 50? nici unul. daca s-ar mari la 70, cati ar circula cu maxim 70? nici unul
|
#22
Posted 07 April 2009 - 16:16
si eu consider ca marirea vitezei e un lucru bun. INSA nu trebuie data o lege sa se mareasca in toate localitatile. intr-adevar sunt sate unde e aberant sa mergi cu 50 km/h. Insa sunt si sate ceva mai bine populate unde e o idiotenie sa maresti viteza legala peste 50.
|
#23
Posted 07 April 2009 - 17:32
rich1974, on Apr 2 2009, 07:02, said: ...si nu mai visa tu la drumuri prin afara localitatilor pentru ca ar trebui de fapt sa se construiasca alte sosele...asta nu se va intampla in timpul vietii noastre! cate sosele nationale noi s-au construit in ultimul timp? eu ma refer la ceva ce se poate face imediat, nu peste 100 de ani cand noi o sa fim deja urcati la cer! think again! Tu privesti lucrurile numai dincolo de volan, daca ai sta intr-o localitate in care se circula legal cu 70 km/h, ti-ar tremura pantalonii in fiecare zi cand iti merge copilul la scoala sau cand treci strada sa-ti iei o paine. |
#24
Posted 07 April 2009 - 17:37
60km/h in toate localitatile (mai putin bucuresti) este o viteza ok, sunt state in care se practica aceasta restrictie in orase si nu sunt probleme. 70 e cam mult in localitate! mai bine ar fi centuri pentru sate, iar in sat limita de 50-60km/h
|
#25
Posted 08 April 2009 - 06:45
radio_erevan, on Apr 7 2009, 17:12, said: Fals. N-au marit-o in toate, ci doar pe tronsonul Bucuresti - Ploiesti. In rest, pana la Oradea, e jale. radio_erevan, on Apr 7 2009, 17:12, said: Iarasi fals. Codul rutier: ca primaria/consiliul local poate mari limita de viteza? pai ei administreaza drumurile din interiorul localitatii, articolul dat de tine sustine ce am spus eu. iar daca vrei cumva sa spui ca e falsa afirmatia "sunt cateva localitati care au marit singure limita la 70 (si pe drumul pitesti-valcea sunt vreo 2)", nu stiu ce informatii ai tu, dar eu am facut recent drumul ala si, spre valcea, sunt 1-2 localitati cu limita de 70, afisata pe indicatoare rutiere. |
#26
Posted 08 April 2009 - 12:30
valeriu.b, on Apr 7 2009, 18:32, said: Omul ti-a oferit singura solutie sigura si decenta, care s-a aplicat cu succes in tarile civilizate. Tu privesti lucrurile numai dincolo de volan, daca ai sta intr-o localitate in care se circula legal cu 70 km/h, ti-ar tremura pantalonii in fiecare zi cand iti merge copilul la scoala sau cand treci strada sa-ti iei o paine. tin sa te anunt ca atunci cand traversez strada ma iut in stanga si in dreapta iar atunci cand nu trece nici o masina, traversez. pietonii nu au ce cauta pe strada. care mai e rolul tau de parinte daca nu esti in stare sa-ti inveti copilul cum sa traverseze o sosea... si acuma sa va spun si faptul ca administrarea drumurilor nationale de catre consiliile locale este o idiotenie. primariile trebuie sa aiba grija de ulitile satului care in majoritatea cazurilor arata jalnic. Edited by rich1974, 08 April 2009 - 12:33. |
#27
Posted 08 April 2009 - 12:42
rich1974, on Apr 8 2009, 13:30, said: bai fratioare.....eu vorbesc de o solutie reala nu de fictiune! tu crezi ca eu nu as vrea sa fie drumurile nationale prin afara localitatilor? dar stiu ca acest lucru nu se va intampla, asa ca..... tin sa te anunt ca atunci cand traversez strada ma iut in stanga si in dreapta iar atunci cand nu trece nici o masina, traversez. pietonii nu au ce cauta pe strada. care mai e rolul tau de parinte daca nu esti in stare sa-ti inveti copilul cum sa traverseze o sosea... si acuma sa va spun si faptul ca administrarea drumurilor nationale de catre consiliile locale este o idiotenie. primariile trebuie sa aiba grija de ulitile satului care in majoritatea cazurilor arata jalnic. Indicatoarele alea sunt degeaba acolo? Sau intr-un oras mic in care sunt stopuri la fiecare colt de strada din 150m? Pai mai rau bulesti motorul, nici n-ai cand sa franezi la timp la viteza aia. Exista si o legislatie europeana, ca de-aia suntem in UE, si trebuie s-o respectam. Daca in nici o tara UE viteza nu-i mai mare in oras de 50-60 km/h, nu nr gasim noi sa fim tocmai pe dos. Pentru cine vrea viteza si senzatii tari exista drumuri judetene, europene si autostrada, unde nu pui in pericol nici un cetatean. In oras nu te joci cu vietile oamenilor! Edited by duculeana, 08 April 2009 - 12:43. |
#28
Posted 08 April 2009 - 14:08
ce spui tu aici sunt niste exceptii.....mai bine ai citi ce am scris mai inainte si ai sa vezi ca nu am avut pretentia sa merg cu 70 prin orase sau pe serpentine.....
dar pe majoritatea drumurilor nationale se poate merge cu 70 fara nici un pericol. te intreb si pe tine, ai carnet, ai condus vreodata sa vezi cat de periculos e sa mergi cu 70? exista legislatie europeana dar la ei ca sa ajungi de la pitesti la craiova nu treci prin 50 de sate! get real! daca vreau sa merg de la pitesti la timisoara pe ce autostrada merg daca tot vorbesti de autostrazi.... drumuri judetene? majoritatea sunt in stare jalnica...chiar daca ai vrea sa mergi cu viteza risti sa-ti rupi masina! se vede treaba ca esti cam rupt de realitate, habar nu ai pe ce lume traiesti! (scuze!) Edited by rich1974, 08 April 2009 - 14:12. |
|
#29
Posted 08 April 2009 - 14:24
rich1974, on Apr 8 2009, 15:08, said: ce spui tu aici sunt niste exceptii.....mai bine ai citi ce am scris mai inainte si ai sa vezi ca nu am avut pretentia sa merg cu 70 prin orase sau pe serpentine..... dar pe majoritatea drumurilor nationale se poate merge cu 70 fara nici un pericol. te intreb si pe tine, ai carnet, ai condus vreodata sa vezi cat de periculos e sa mergi cu 70? exista legislatie europeana dar la ei ca sa ajungi de la pitesti la craiova nu treci prin 50 de sate! get real! daca vreau sa merg de la pitesti la timisoara pe ce autostrada merg daca tot vorbesti de autostrazi.... drumuri judetene? majoritatea sunt in stare jalnica...chiar daca ai vrea sa mergi cu viteza risti sa-ti rupi masina! se vede treaba ca esti cam rupt de realitate, habar nu ai pe ce lume traiesti! (scuze!) Inainte cand era viteza maxima in oras 40, nu vedeai atatea accidente si nici atatea masini pe strazi. |
#30
Posted 08 April 2009 - 14:28
duculeana...pana la urma pe tine ce te roade asa tare ?
viata "cuiva" care se afla in preajma unui dn1 ar trebui protejata altfel. treceri de pietoni bine semnalizate, cat mai putine (eventual pasarele sau pasaje) parapeti, "garduri" de protectie in preajma aglomerarilor gen institutii publice sau scoli/gradinite, la strada. politisti care sa se asigure si de fluenta, nu numai de panda + sa se asigure ca si pietonii respecta legea. semafoare inteligente sau cu buton, ca sa ramana cu verde atat timp cat nu trece nimeni. si multe altele...aia numai 10 km in plus pot fi foarte bine contrabalansati de implicarea politiei si a autoritatilor locale de a preveni |
#31
Posted 08 April 2009 - 14:40
eu cand merg inspre moldova turbez pe sectorul intre galati si tecuci. sunt vreo 75km din care mai bine de 60 sunt numai prin sate. toate cu 50/h....si majoritate sunt f lungi si efectiv lipite (liesti, ivesti, urmbresti...draq sa le ia)...
inchiputit-va 5 sate la fel de lugi ca valu lui traian lipite. trebuie facut ceva...in anumite zone. Edited by bubalus, 08 April 2009 - 14:41. |
#32
Posted 08 April 2009 - 14:41
spare-me, on Apr 8 2009, 15:28, said: treceri de pietoni bine semnalizate, cat mai putine (eventual pasarele sau pasaje) parapeti, "garduri" de protectie in preajma aglomerarilor gen institutii publice sau scoli/gradinite, la strada. semafoare inteligente sau cu buton, ca sa ramana cu verde atat timp cat nu trece nimeni. daca s-ar lua astfel de masuri, cu siguranta s-ar putea mari limita de viteza in localitatile respective la 70 km/h, cum este pe DN1, pana la la Ploiesti altfel, daca nu se ofera si aceste masuri de protectie pentru pietoni, nu cred ca are rost sa discutam despre o masura de marire a vitezei legale... |
#33
Posted 08 April 2009 - 14:42
marce, on Apr 8 2009, 15:41, said: daca s-ar lua astfel de masuri, cu siguranta s-ar putea mari limita de viteza in localitatile respective la 70 km/h, cum este pe DN1, pana la la Ploiesti altfel, daca nu se ofera si aceste masuri de protectie pentru pietoni, nu cred ca are rost sa discutam despre o masura de marire a vitezei legale... perfect de acord |
|
#34
Posted 08 April 2009 - 14:44
probabil cea mia eleganta masura ar fi strazi ocolitoare (de centura)....atunci toti satenii pot merge pe marginea drumului cum sunt obisnuiti... ca in rest sunt incapabili sa faca diferenta dintre DN si o ultia din sat.
|
#35
Posted 08 April 2009 - 14:49
@ duculeana
cum fratioare la ce imi trebuie 70 la ora.... eu fac naveta la birou pe jos....am biroul la 3.5 km de casa, dar in weekend merg cu masina cam 400-500 km si ma enerveaza la culme sa parcurg zeci de sate cu 50 la ora in conditiile in care nu e tipenie de om pe strada si curtile sunt la 10 m de sosea. si vreau sa ajung si eu la destinatie in timpul viatii.... autoritatile sunt atat de proaste incat nu se vor implica niciodata in asa ceva, rolul lor nu este decat sa ne jecmaneasca de bani! bubalus, on Apr 8 2009, 15:44, said: probabil cea mia eleganta masura ar fi strazi ocolitoare (de centura)....atunci toti satenii pot merge pe marginea drumului cum sunt obisnuiti... ca in rest sunt incapabili sa faca diferenta dintre DN si o ultia din sat. politia trebuie sa se implice mai mult si macar sa le aplice cateva bastoane pe cocoasa pietonilor care circula in acelasi sens cu masinile pe sosea daca amenzile nu au de unde sa le plateasca! |
#36
Posted 08 April 2009 - 14:55
duculeana, on Apr 8 2009, 13:42, said: Dar nu ai motivat la ce-ti trebuie viteza de 70? Pentru ce? Stii ca sunt destule sate care nu au trotuare, iar oamenii cand vin de la biserica sau circula pur si simplu o fac pe marginea drumului? Cine raspunde daca un nebun ii ia in plin? rich1974, on Feb 3 2009, 23:11, said: alta aberatie sunt trecerile de pietoni de pe drumurile nationale din sate. pai noaptea daca ii vine unui cretin sa treaca pe trecere nici nu il vezi in timp util ca de obicei iti vine cineva din fata cu farurile. daca il lovesti esti vinovat fiindca tipul era pe trecere! legile astea parca sunt facute de niste idioti! rich1974, on Feb 4 2009, 19:39, said: bine le-a facut dobitocilor ce au traverzat strada fara sa se asigure! oricum, ar fi fost pacat daca pietonii ar fi supravietuit! rich1974, on Feb 4 2009, 20:16, said: nu frate! nu erau nici beti nici sinucigasi! erau pur si simplu idioti! numai niste idioti ar putea traversa o strada fara sa se uite in stanga si in dreapta! Si ca sa fiu on-topic: mai bine s-ar pune limitatoare de viteza in localitati, alea de-ti rup suspensia in caz ca le iei cu viteza prea mare. In felul acesta, "cretinii" de pietoni ar fi vazuti din timp de soferii ne-cretini. Noua ne trebuie mai intai educatie. Educatia e cea mai mare lipsa a romanilor, nu infrastructura, garduri pe marginea strazilor, pasarele pentru pietoni si restul. La noi, dupa cum se poate observa in trafic si nu numai, daca ai masina ai automat si titlul de "propritar de sosea" plin numai de drepturi si pretentii dar fara nicio obligatie sau responsabilitate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users