Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
70 km/h in localitati
Last Updated: Jul 13 2009 02:15, Started by
rich1974
, Mar 30 2009 17:22
·
0
#163
Posted 11 July 2009 - 13:10
ady_chesnoiu, on 11th July 2009, 10:31, said: 2007 Volkswagen Tuareg V6 TDI 2967 cmc . Sincer , nu-mi place viteza , desi as putea avea viteza . Am detector de radar , cand vreau sa accelerez . Si cu masina asta ti se pare mult 50 la ora prin localitate? Mai ales ca esti pozitionat mai sus si ai vizibilitate mai buna decat majoritatea soferilor. ady_chesnoiu, on 11th July 2009, 10:52, said: Dar in tara exista si 2 autostrazi , si nu sunt asa de multe localitati . Le-am facut intr-o dupa-amiaza pe amandoua chiar saptamana asta, nimic impresionant. Tot am ramas cu o bucata mare de drum plina de sate de facut pana acasa, pe seara plus ploaie. Edited by AlexIP, 11 July 2009 - 13:12. |
#164
Posted 11 July 2009 - 18:00
Eu sunt in general calm , nu-mi place viteza foarte mult , respect regulile . Cand nu am timp , ma grabesc altceva , am detectorul de radar cu mine . Foarte bun un detector de radar + un GPS . Asta este "asistenta mea" . Dar asta este cam offtopic .
In cate tari limita de viteza in oras este de peste 50 km/h ? |
#165
Posted 12 July 2009 - 08:27
Nu te supara, dar in alte tari limita este 50. Dar nu o sa vezi in localitati de 10-20 de locuinte limita 50.
Mergi in austria/germania sa vezi ca sunt limitarile puse excelent pe drumurile nationale, chiar daca sunt localitati.De ex 80 in localitate si pe centurile oraselor se circula cu 100 nu cu 70 ca la noi. Dar ei nu au treceri de pietoni la tot pasul, au pasaje subterane de principiu. Si la noi chiar daca in unele locuri avem pasaje sau pasarele pietonul tot prin mijlocul strazii trece. Ca de....e mai aproape. |
#166
Posted 12 July 2009 - 10:02
A_Ionut, on 12th July 2009, 09:27, said: Nu te supara, dar in alte tari limita este 50. Dar nu o sa vezi in localitati de 10-20 de locuinte limita 50. Mergi in austria/germania sa vezi ca sunt limitarile puse excelent pe drumurile nationale, chiar daca sunt localitati.De ex 80 in localitate si pe centurile oraselor se circula cu 100 nu cu 70 ca la noi. Dar ei nu au treceri de pietoni la tot pasul, au pasaje subterane de principiu. Si la noi chiar daca in unele locuri avem pasaje sau pasarele pietonul tot prin mijlocul strazii trece. Ca de....e mai aproape. |
#167
Posted 13 July 2009 - 02:15
oaspetele, on 11th July 2009, 06:19, said: 1.drumurile nu mai sint din pacate bun public. sint un mod de a castiga foarte usor bani multi. apoi ce zici tu. atata timp ca drumurile trec prin licalitati si sint strabatute de carute si autovehicule in stare precara de functionare nu o sa avem siguranta. de ce nu se face nimica in acest sens ?? 2.daca mergi pe autostrada CONSTANT cu 120km/h vei avea un consum sensibil egal cu ce scoti tu franand si accelerand la intrarea/iesirea din localitati, poate cu exceptia masinilor de 50-60 cp. iar 70km/h e o medie pe care o scot foarte putini soferi 3.de multe nu am cum sa pornesc cu 30 de minute mai repede. ideea e sa ajung cat mai devreme, sa nu ma prinda noaptea pe mirificele sosele rumanesti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users