Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
70 km/h in localitati
Last Updated: Jul 13 2009 02:15, Started by
rich1974
, Mar 30 2009 17:22
·
0
#1
Posted 30 March 2009 - 17:22
as vrea sa discutam aici despre faptul ca viteza prin localitati ar trebui marita la 70 km/h in conditiile in care in romania nu existe autostrazi si drumurile nationale trec prin sate. as vrea sa se discute cu argumente serioase si fara bascalie sau exagerari. poate o punem si de o propunere legislativa! Doamne ajuta!
|
#2
Posted 30 March 2009 - 17:38
rich1974, on Mar 30 2009, 18:22, said: as vrea sa discutam aici despre faptul ca viteza prin localitati ar trebui marita la 70 km/h in conditiile in care in romania nu existe autostrazi si drumurile nationale trec prin sate. as vrea sa se discute cu argumente serioase si fara bascalie sau exagerari. poate o punem si de o propunere legislativa! Doamne ajuta! La cati inconstienti si cretini exista in tara care sunt capabili sa faca victime nu din cauza vitezei ci din cauza inconstientei si imprudentei mai ramane sa primeasca si liber la viteza..... sincer te-ai gandit mult la asta? |
#3
Posted 30 March 2009 - 17:48
NoFaith, on Mar 30 2009, 18:38, said: La cati inconstienti si cretini exista in tara care sunt capabili sa faca victime nu din cauza vitezei ci din cauza inconstientei si imprudentei mai ramane sa primeasca si liber la viteza..... sincer te-ai gandit mult la asta? Daca prin majorarea limitei de viteza de la 50 la 70 km/h tu intelegi "liber la viteza" ai o mica problema |
#4
Posted 30 March 2009 - 17:51
Mie mi-ar conveni. Cred ca la viteza de 70km/h in localitati (insa nu si pe arterele din marile orase), combinata cu inasprirea legislatiei la depasirile de viteza de peste 20km/h, montarea camerelor de filmat pe autoturismele politiei rutiere (prietenii stiu de ce...) va duce la scaderea numarului accidentelor de circulatie. Reducerea probabil ca nu va fi foarte insemnata pentru ca, asa cum se spunea mai sus, si inconstientii au masini (plus cei cu resedinte de conjunctura prin Pitesti, Iasi, Cluj sau Sf. Gheorghe).
|
#5
Posted 30 March 2009 - 19:54
pai nu ma refeream prin orase....ma refeream macar pe drumurile nationale....70 km/h nu e o viteza periculoasa, hai sa fim seriosi!
|
#6
Posted 30 March 2009 - 19:55
si ? n-avem 70 in localitati deja prin anume locuri ?!
probabil masura s-ar institui in toate daca s-ar putea (vezi camere, speed bumpere in zonele naspa, etc) |
#7
Posted 30 March 2009 - 20:02
Ar fi o idee foarte buna. Sunt localitati in care exista vizibilitate si ar trebui sa se mareasca limita la 80 nu 70. Exemplu: 90% din E85
|
#8
Posted 30 March 2009 - 20:08
Daca unde avem limita de viteza de 50km/h se circula cu aproximatv 58-59 de km/h pe GPS (65-70 pe ceas), in localitatile cu limita de 70km/h cu cat s-ar circula?
Nu prea sunt de acord cu treaba asta generalizata, dar sunt multe zone cu limita de viteza de 30-50km/h puse chiar abuziv. |
#9
Posted 30 March 2009 - 20:17
Nu se poate implementa inca o masura de genul asta, care sa aiba caracter general (sa se aplice la toate masinile, in toate localitatile).
Sunt foarte mule sate care nu au trotuare si pe marginea drumului circula copii, biciclisti, betivani, mosi+babe etc. In trafic nu sunt numai soferi normali cu masini decente in stare buna; mai exista si zapaciti, neindemanatici, incepatori, batrani; masini avem de toate, de la Dacia 1300 pana la Rolls. Ar fi OK dar cu multe conditii: sa se amenajeze trotuare, sa se instaleze parapet pietonal, bumpere sau camere la trecerile de pietoni. Daca ar fi limita de 70, s-ar merge cu 79, si asta e mult, in conditiile in care poate sa iti cada in fata masinii un betivan de pe bicicleta, sa iasa de pe un drum lateral unu' cu caruta, sau sa treci pe langa un grup de copii care merg pe marginea drumului pentru ca nu exista trotuar. |
#10
Posted 30 March 2009 - 20:23
Păi io era să iau în plin pe un drum național în afara localității un imbecil ce făcea stânga (fără semnalizare) în timp ce eu îl depășeam regulamentar!
Cred că trebuie stârpiți imbeclill, nu puse restricții. |
|
#11
Posted 30 March 2009 - 20:44
Ar merge facuta treaba asta, sunt unele sate defapt majoritatea, pustii nu-i nici dracu pe strada si daca mergi cu 50 tot satul, vezi Valul lui Traian , innebunesti.
Dar, greuc red ca s-ar face asta, mai ales acum cu radarele puse de primarii. |
#12
Posted 30 March 2009 - 22:57
#13
Posted 30 March 2009 - 23:05
Stiti care e cauza celor mai multe accidente din Italia?Nu viteza ci imbecili care se afla intr-e volan si scaun.... dupa 2 ani ce am condus in italia cred ca mi-am mancat jumatate din viata, au drumuri foarte bune, semnalizare rutiera nota 10, camere video si pe strazile principale din sate, la ei aproape ca nu exista semnalizare la masina, e montata degeaba, am vazut accidente stupide, am vazut pe unul in dreapta mea pe autostrada cititnd ziarul la 140km/h si a intrat sub un tir, am vazut alt cretin care a intrat intr-un sens giratoriu invers...... la noi mi-am vazut moartea de destule ori din cauza unor imbecili iresponsabili, depasi in contratimp si forta soferul de pe sensul opus sa franeze, depasiri fara sa se asigure..... plus ca de ex aici in nord de unde sunt eu umbla taranimea pe drum si nici ca s-ar trage din fata masinii dupa mentalitatea lor trebuie tu sa te opresti nu ei..... si aici vorbesc de drumuri nationale..... acu 2 sapt. intr-o noapte am spart un cauciuc nou nout la viteza mica... o ploaie urata groapa mare aparuta peste noapte plina de apa cand am vazut-o era prea tarziu desi mergeam incet si am facut acel drum de cel putin 2000 de ori..... cat timp nu avem o retea de strazi care sa ne garanteze o siguranta mai mare nu putem face pretenii la limite mai decente... iar cat despre mentaliatea oamenilor care in ziua de azi pe sate pe drumuri nationale unde este limita de 50 circula cu 80 si 90 cam cu cat vor circula daca se maresc limitele la 70?sincer chiar credeti ca se va mentine rata accidentelor de circulatie?nu vorbesc sa scada ci daca se va mentine!?!?
|
#14
Posted 31 March 2009 - 00:01
mai degraba as sustine eliminarea limitarilor de 30 puse abuziv (mai ales la tot felul de treceri de pietoni prin sate unde trec 2-3 oameni/ora poate)
plus eliminarea obstacolelor care impiedica vizibilitatea (si a copacilor.. sa fim seriosi daca asfaltul este bun nu are nevoie de copaci sa-i tina umbra vezi doamne ca se topeste vara) plus pasarele sau pasaje pietonale , si limitarea fizica a sensurilor de mers cam atat pentru inceput .. si totusi cumva cred ca e prea mult sa ceri in romania |
#15
Posted 31 March 2009 - 00:08
C.F.S., on Mar 30 2009, 23:57, said: Ca si pana acum, cu 78-79 Quote Exemplu: 90% din E85 pe e85 (bz-buc) au marit limita la 70km/h doar intr-o singura localitate -caldarusanca. Nu inteleg de ce nu au facut-o si in celelalte.(chiar in caldarusanca am vazut mai multe accidente auto+auto si auto+pietoni decat in alte loc ) Cred ca viteza putin marita ar descongestiona traficul si ar reduce nr accidentelor auto petrecute in afara localitatilor ptr simplu fapt ca in interiorul localitatilor traficul se aglomereaza iar apoi se fac depasi riscante , apar dispute in trafic etc. Edited by cosmin_miu, 31 March 2009 - 00:11. |
|
#16
Posted 01 April 2009 - 09:44
din ce tin eu minte, pe DN1 au marit limita in toate localitatile abia dupa ce au montat pasarele de trecere pentru pietoni.
limita de viteza i localitate poate fi modificata, prin hotarare a consiliului local sau a primarului. sunt cateva localitati care au marit singure limita la 70 (si pe drumul pitesti-valcea sunt vreo 2). |
#17
Posted 01 April 2009 - 12:22
_Smiley_, on Apr 1 2009, 10:44, said: din ce tin eu minte, pe DN1 au marit limita in toate localitatile abia dupa ce au montat pasarele de trecere pentru pietoni. limita de viteza i localitate poate fi modificata, prin hotarare a consiliului local sau a primarului. sunt cateva localitati care au marit singure limita la 70 (si pe drumul pitesti-valcea sunt vreo 2). si nu inteleg de ce trebuie sa aiba consiliile locale autoritate asupra unui drum national....nu vi se pare absurd? |
#18
Posted 01 April 2009 - 15:13
cat timp respectivul drum national trece exact prin centrul satului, nu crezi ca primaria respectiva isi poate da mai bine seama daca o limita de 70 km/h este periculoasa sau nu?
parerea mea e ca pe termen lung nu ar trebui sa cerem cresterea limitei la 70, ci construirea de centuri si rute ocolitoare, astfel incat drumurile nationale sa nu mai treaca prin localitati. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users