Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Top-ul brandurilor pe Internetul local
Last Updated: Mar 19 2009 13:03, Started by
Blackhawk
, Feb 26 2009 14:53
·
0
#1
Posted 26 February 2009 - 14:53
....
Studiul, la a doua editie, a fost realizat de compania de studii online Gemius, in colaborare cu organizatorul de evenimente Evensys, pe un esantion de 2.769 de persoane cu varste intre 18 si 45 de ani, utilizatori de Internet. Datele au fost adunate in perioada 26 ianuarie - 7 februarie 2009. Studiul are ca scop prezentarea unor informatii actualizate despre cele mai vizibile branduri in mediul online din Romania si despre influenta pe care o are aceasta asupra pozitionarii brandurilor pe piata, in viziunea utilizatorilor de Internet. Indicatorii alesi pentru clasificarea brandurilor privesc prestigiul, gradul de incredere al consumatorilor, modernitatea, popularitatea, calitatea si originalitatea acestora. Studiul releva care sunt brandurile de incredere, brandurile populare sau cele mai vizibile branduri in mediul online. Rezultatele studiului au fost prezentate in premiera in cadrul Digital Marketing Forum. Calitatea produselor realizate de companii intereseaza pe din ce in ce mai multi romani (88% considerand acest factor foarte important, fata de 85% in studiul de anul trecut). In schimb, importanta ca o companie sa aiba propriul web-site a scazut in viziunea respondentilor cu 6 puncte procentuale, doar 66% dintre cei 2.769 de intervievati considerand acest factor foarte important. In schimb, utilizatorii considera ca fiind mai important ca firmele sa trimita newslettere periodice clientilor. ... In ceea ce priveste telecomunicatiile, fara exemple de companii oferite, cei mai multi respondenti (50%) considera ca cel mai popular brand este Orange, urmat la mica distanta (diferenta de 3 puncte procentuale), Vodafone. Cosmote si Romtelecom ocupa locurile trei respectiv patru, in timp ce RDS-RCS, UPC si Zapp se situeaza, ca brand awareness pe locurile cinci, sase si respectiv sapte. Desi Connex nu mai exista ca brand pe piata din Romania, 2% dintre respondenti il considera inca cel mai popular brand. T-Mobile incheie plutonul, desi compania nu se afla pe piata autohtona. Oferindu-li-se variante de raspuns, utilizatorii au plasat ca brand awareness Orange, Vodafone si Romtelecom la egalitate, pe primele trei locuri, in timp ce Cosmote si RDS-RCS sunt la egalitate pe locurile patru si cinci. Ca prezenta online, Vodafone conduce plutonul, urmat de Orange si la distanta mai mare de Cosmote. Sursa |
#2
Posted 26 February 2009 - 17:36
Blackhawk, on Feb 26 2009, 14:53, said: .... Ca prezenta online, Vodafone conduce plutonul, urmat de Orange si la distanta mai mare de Cosmote. Sursa Se vede cine ofera calitate si care este locul Cosmote,mai pe la coada vacii,uitat prin spate... Edited by cristian0007, 26 February 2009 - 17:38. |
#3
Posted 26 February 2009 - 20:41
cristian0007, on Feb 26 2009, 17:36, said: Se vede cine ofera calitate si care este locul Cosmote,mai pe la coada vacii,uitat prin spate... brand awarness nu are nici o legatura cu ceea ce inseamna calitatea serviciilor... inteleg ca ai ceva cu operatorul in cauza dar alege un alt colt unde sa ti le versi pentru informarea ta cele mai scumpe si valoroase produse si servicii se vand sub branduri de care tu nici macar nu ai auzit si 99.99% din populatia planetei nici macar nu stiu ca exista... deci nu mai asimila continutul ofertei cu modul in care e promovata... hai pa... |
#4
Posted 19 March 2009 - 11:06
Brandurile din telecom cresc in vizibilitate - Business Standard
Data: 2009-03-18 .... Per ansamblu, la nivelul intregului domeniu analizat, se observa o crestere a vizibilitatii brandurilor de telecomunicatii. Vodafone isi pastreaza pozitia de lider si inregistreaza o consolidare a pozitiei existente pentru domeniul telecomunicatii, printr-o crestere a indicelui de la 42,32 in prima editie a studiului BrandRate la 46,67 in actuala editie. Totodata, din punctul de vedere al vizibilitatii, cresteri se remarca in cazul brandurilor Orange si RDS, scaderi pentru Romtelecom si constanta in cazul Zapp, Cosmote si UPC/Astral. ... Cand vine vorba despre calitate, romanii percep un nivel inalt al acesteia in cazul unor marci precum Vodafone, Romtelecom, RDS sau Cosmote. Brandurile Vodafone (19,35) si Orange (11,49) raman pe pozitii in ceea ce priveste QualityRate, iar Romtelecom se apreciaza semnificativ si inregistreaza o valoare asociata perceptiei asupra calitatii brandului, de 8,02 fata de -0,05 in valul anterior. In ceea ce priveste gradul in care populatia este multumita de serviciile sau produsele asociate domeniului telecomunicatii, adica SatisfactionRate, brandul Orange urca in ierarhie de pe locul trei pe locul doi si inregistreaza un indice in crestere de la 1,23 la 5,42. Pe cea de-a treia pozitie se afla in continuare Cosmote, care inregistreaza si o usoara crestere a indicelui, de la 4,19 la 4,95. Totodata, RDS se apreciaza in plan valoric de la -1,36 la 1,92 si ocupa cea de-a patra pozitie. In cazul Romtelecom se inregistreaza, de asemenea, o apreciere in plan valoric, de la -2,32 in valul anterior la 0,68 in cel de-al doilea val. ?In cazul domeniului telecomunicatiilor vorbim despre o piat? relativ asezata, unde Vodafone si Orange isi disputa varful clasamentului, fiind urmate de Cosmote. In mod evident, cele mai puternice branduri vin din zona telefoniei mobile, unde investitiile in comunicare au fost de-a lungul timpului unele dintre cele mai mari raportat la toate domeniile analizate. ... http://www.standard....zibilitate.html Vodafone, lider la comunicare Brandurile de pe piata locala a telecomunicatiilor stau bine in ceea ce priveste propria lor comunicare. Astfel, cele mai multe raspunsuri ale participantilor la studiu sugereaza o stabilitate, la nivelul ierarhiei, a concurentilor de top pe care ii percep romanii: Vodafone (13,01), Orange (10,67), Cosmote (8,41) si RDS (4,48). RDS, primul in Moldova Daca in clasamentul general al raportului calitate-pret conduce Cosmote, pe regiuni, ierarhia se schimba. Astfel, in Moldova, RDS se afla pe prima pozitie a clasamentului, cu un indice de 13,97, si este urmat de Cosmote (8,04) si de Vodafone (2,39). Tot brandul RDS (17,69) conduce si in Transilvania. Orange (26,61) conduce in Muntenia, urmat de Vodafone (23,08) si Cosmote (19,22). (A.T.) Cosmote, cel mai vizibil in Transilvania Indicele vizibilitatii comporta schimbari de ierarhie, in functie de regiunile geografice. Astfel, daca in clasamentul general domina Vodafone, in Moldova este lider Romtelecom (47,27), urmat de Cosmote (38,63) si RDS (37,20). In Transilvania, prima pozitie este ocupata de brandul telecom Cosmote (41,79), caruia ii succed RDS (41,29) si Romtelecom (40,47). (A.T.) Romtelecom, lider pe 46-55 de ani Romtelecom isi adjudeca pozitia de lider, in ceea ce priveste calitatea, pe segmentul de varsta 46-55 de ani. Brandul obtine un indice de 20,12 si detroneaza astfel, pe aceasta categorie de varsta, liderul clasamentului calitatii, Vodafone, care obtine aici un indice de 15,70. Tot la calitate, brandul Romtelecom surclaseaza liderul Vodafone si in regiunea Moldova. Romtelecom obtine 25,81, iar Vodafone - 9,60. (A.T.) Daca moderatorul este de acord cu acest topic, s-ar putea schimba titlul la unul mai general. Edited by Blackhawk, 19 March 2009 - 10:59. |
#5
Posted 19 March 2009 - 13:03
nu am incredere in sondaj. din punctul meu de vedere e partinitor
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users