Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...

Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1182 replies to this topic

#721
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,569
  • Înscris: 14.04.2008
Maria, cand te-ai cazat banuiesc ca ai cerut sa iti schimbe camera. ce au motivat? ma gandesc ca trebuia sa iei legatura cu managerul hotelului inca de atunci. nu ca asta ar fi garantat rezolvarea nemultumirilor!
de ''favoruri'' din partea booking-ului nu am avut parte niciodata. din fericire au fost f putine cazurile in care sa fi primit ceva sub asteptari si atunci au fost chestii minore, ba din contra. de unde trag concluzia ca pana la urma hotelierii sunt cei de care depinde multumirea turistilor. caci daca astepti sa iti faca booking dreptate....!
vorbitori de romana nu au nici in cursul saptamanii. au in schimb destui atunci cand e vorba de a rezolva ''problemele'' hotelurilor.  insistenti, nu uita sa revina cu telefonul cand reprezinta interesul ''partenerilor''. sa raspunda la solicitarile turistilor, spre deloc!

#722
Maria2018

Maria2018

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 19.08.2018

View Postdariuscha, on 19 august 2018 - 11:22, said:

Maria, cand te-ai cazat banuiesc ca ai cerut sa iti schimbe camera. ce au motivat? ma gandesc ca trebuia sa iei legatura cu managerul hotelului inca de atunci. nu ca asta ar fi garantat rezolvarea nemultumirilor!
de ''favoruri'' din partea booking-ului nu am avut parte niciodata. din fericire au fost f putine cazurile in care sa fi primit ceva sub asteptari si atunci au fost chestii minore, ba din contra. de unde trag concluzia ca pana la urma hotelierii sunt cei de care depinde multumirea turistilor. caci daca astepti sa iti faca booking dreptate....!
vorbitori de romana nu au nici in cursul saptamanii. au in schimb destui atunci cand e vorba de a rezolva ''problemele'' hotelurilor.  insistenti, nu uita sa revina cu telefonul cand reprezinta interesul ''partenerilor''. sa raspunda la solicitarile turistilor, spre deloc!
Desigur, ca am cerut, la amandoi recepționerii,  pe rand au refuzat pe motiv ca au făcut o excepție în cazul meu, m-au cazat cu cățelușul. (lucru ce l am adus la cunoștință lor in scris și am apreciat ca au făcut o excepție, deși I am asigurat ca am un cățeluș de 3 kg educat și cu care îmi pot permite sa călătoresc, care nu lasă par, nu marchează, nu roade).  De acord, dar am venit prin booking și  am selectat acea camera și NU ATI SPECIFICAT CA IMI VEȚI DA ALTA CAMERA DECĂT ACEEA SELECTATA. Aveam dovada de pe mail cu ei, pt ca mereu cer in scris.  Nu sunt absurda, nu e prima cazare, nu ma deranjează chestii minore, dar acolo am selectat o camera superba, chiar voiam un sejur de vis, de data aceasta, cu pat baldachin, cu camera luminoasa, cu vedere totala la verdeață din parc. Recunosc ca nu am cerut sa vorbesc cu managerul și aceasta a fost greșeala mea. Poate ar fi fost dansul mai maleabil. Zic, poate, ca nu se știe. Dar am invățat ceva astfel și m-am convins de vestitul booking. Gandiți-vă ca nu incheiați un contract cu booking, nu aveți stipulate clar niște condiții. Codul lor de conduita? Apa de ploaie. Turistul e respectat doar când e ok pentru ei și pentru hotel. Ei va pasează tot la hotel, nu va reprezinta interesele. Țineți minte asta cand rezervați crezand ca veți fi reprezentați în caz de probleme! Aceasta a fost experienta mea pe care o  împărtășesc , pe site-uri străine veți găsi multe exemple de țepele lor. Cei de la Customer Service nu au nume și prenumele, nu știi pe cine sa reclami pentru bad customer service. Și asta dovedește ceva..

Edited by Maria2018, 19 August 2018 - 11:46.


#723
Petrache_Lupu

Petrache_Lupu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,314
  • Înscris: 31.10.2005
Eu am locuit la un fel de pensiune undeva lângă oradea și am avut anumite nemulțumiri, nu neapărat foarte serioase. Am comentat pe booking, prin care făcusem rezervarea și ca răspuns, proprietarii mi-au adresat jigniri. Problema e că eu mai departe nu pot comenta, din câte observ. Ce ați face voi în situația asta?

#724
Maria2018

Maria2018

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 19.08.2018

View PostPetrache_Lupu, on 19 august 2018 - 12:28, said:

Eu am locuit la un fel de pensiune undeva lângă oradea și am avut anumite nemulțumiri, nu neapărat foarte serioase. Am comentat pe booking, prin care făcusem rezervarea și ca răspuns, proprietarii mi-au adresat jigniri. Problema e că eu mai departe nu pot comenta, din câte observ. Ce ați face voi ĂŽn situația asta?
Și-au făcut singuri o defavoare, arătându-și caracterul. . Cine are ochi de văzut, vede.   Postați recenzia pe Google cu poze, atenție ca Google la poze sunt părtinitori, pe orice site, forum unde aveți posibilitatea. Dacă puteți și proba ceea ce spuneți, sunteți mult mai credibil.

#725
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009

View Postdariuscha, on 19 august 2018 - 11:22, said:

de ''favoruri'' din partea booking-ului nu am avut parte niciodata. din fericire au fost f putine cazurile in care sa fi primit ceva sub asteptari si atunci au fost chestii minore, ba din contra. de unde trag concluzia ca pana la urma hotelierii sunt cei de care depinde multumirea turistilor. caci daca astepti sa iti faca booking dreptate....!
Total de acord. Nu as spune ca ma feresc de booking, dar e clar ca avand asa mare volum de clienti si de business cu hotelurile mari, customer care se va misca doar la chestiunile grave, la restul incercand sa te fenteze/amane, etc.
In general, folosesc tripadvisor ca indicator principal de satisfactie al clientilor si apoi caut cel mai bun pret pe motoarele de cautare si urmatorul pas e contactarea directa a hotelului cu propunerea de rezervare directa pe cel mai scazut pret gasit pe motoarele de cautare. Uneori functioneaza, alteori nu.
Exemplu de evitare booking. Rezervare in Sicilia, hotel 3* Catania.  Rezervat 2 camere cvadruple, caci dublele nu mai erau disponibile pe site. Practic o camera ceva mai mare cu un fel de lobby care avea o canapea extensibila si de aceea considerau ca ar fi camera de 4 pers. Am ajuns la hotel si cel de la receptie era si proprietarul. Cam acesta a fost norocul, caci avea putere de decizie. Ne-a oferit doua camere duble pe care le-am refuzat pe motiv ca avem totusi 2 cvadruple, ceva mai mari si mai confortabile. A urmat o negociere, diverse scuze aruncate si propunerea sa ramanem in duble(de altfel ok camerele) dar sa evitam booking si ne-a facut si o reducere de pret de 10%, din totalul de 15% comision booking.
A dat catre booking rezolutia de neprezentare turist fara a solicita charge prima noapte de cazare. Cam asta a fost, deci rezolvarea e ideala la fata locului, daca ai un hotelier dispus la discutii.

Edited by nniki, 19 August 2018 - 13:32.


#726
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,275
  • Înscris: 14.11.2006

View Postslobozaure, on 03 iulie 2018 - 22:01, said:

Buna seara! Nu stiu daca aici e locul, insa as avea nevoie urgenta de un cod de reducere pt rezervarea pe cate doresc sa o fac. Daca cineva isi poate face pomana, rog sa ma contacfeze pe mesagerie. Multumesc!
Am eu un cod de reducere (primesti inapoi 10% din rezervare) dar cred ca este cam tarziu pentru tine (postarea este din iulie si cred ca ai fost in concediu deja).

Pentru cei care doresc sa rezerve lunile acestea (august, septembrie, octombrie etc.) folosind booking.com le pot da acest cod. Voi primiti 10% inapoi din intreaga rezervare la check-out iar eu primesc 15$. Pot sa dau linkul doar la 10 useri.

Edited by florinbad, 22 August 2018 - 12:09.


#727
ands

ands

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 13.11.2006
Sunt mai nou in branșă, așadar scuzati-mi lipsa de informații. Am o întrebare legată de booking: este posibil ca eu sa inchiriez 4 camere din propria mea casa prin această platformă? Nu am vreo firmă sau pensiune, dar locuiesc intr-o zona care se pretează la închirieri in regim hotelier si nu mi-ar strica daca si-ar produce casa măcar banii pt întreținere. Am nevoie de vreo autorizatie, trebuie sa funcționez legal daca sunt pe booking? Va mulțumesc pentru ajutor!

#728
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,275
  • Înscris: 14.11.2006
Vezi mai jos (faci click pe "Adaugati proprietatea dvs.")
https://www.booking....tact-us.ro.html

#729
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 14.11.2005

View Postands, on 30 august 2018 - 18:53, said:

Sunt mai nou in branșă, așadar scuzati-mi lipsa de informații. Am o întrebare legată de booking: este posibil ca eu sa inchiriez 4 camere din propria mea casa prin această platformă? Nu am vreo firmă sau pensiune, dar locuiesc intr-o zona care se pretează la închirieri in regim hotelier si nu mi-ar strica daca si-ar produce casa măcar banii pt întreținere. Am nevoie de vreo autorizatie, trebuie sa funcționez legal daca sunt pe booking? Va mulțumesc pentru ajutor!


Eu am facut acum o luna plangere la booking din cauza unei situatii de genul asta: agentie care inchiria apartamente pe care nu are voie sa le inchirieze in regim hotelier.
Este ilegal si mi se pare normal ca booking sa nu permita asa ceva.
Eu, clientul, nu vreau sa am probleme pt ca stau intr-un apartament in care nu am voie sa stau.

Asta este unul dintre motivele pentru care nici Airbnb nu prea mai folosesc.

Deci da - mi se pare normal sa urmezi legea.

Ca tu vrei sa faci bani la negru asta e problema ta. Dar eu daca m-as lovi de cineva ca tine as face reclamatie la booking si la organele abilitate.

#730
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,086
  • Înscris: 18.12.2007
Bookingul este intermediar intre client si cel care pune la dispozitie serviciul asa cum si olx este intermediar intre cumparator si vanzator.
Nici olx-ul nu stie daca bunul ala e furat sau nu cum nici bookingul nu stie daca apartamentele respective indeplinesc conditiile legale locale pentru activitati de inchiriere.

#731
ands

ands

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 13.11.2006

View Postsomething00, on 31 august 2018 - 10:15, said:


Asta este unul dintre motivele pentru care nici Airbnb nu prea mai folosesc.

Dar eu daca m-as lovi de cineva ca tine as face reclamatie la booking si la organele abilitate.

Ok.Inteleg ca AirBNB nu "prea" il mai folosesti, de unde inteleg ca de fapt tot il folosesti. Acel site se bazaeaza pe acest gen de intermedieri. Sa inteleg ca dupa ce ai stat in gazda la cineva de pe AirBNB care incearca sa mai scoata un ban oferind spre chirie o parte din propria casa fara sa se declare la anaf, le faci reclamatie la organele abilitate? Eu nu am o problema cu faptul ca vrei ca toata lumea sa functioneze legal. De fapt asta si incerc sa aflu de pe forum, cum e mai bine sa procedez. Dar mi se pare ca ceva e in neregula cu modul tau de a pune problema. Daca e un aspect atat de important, pana la urma e foarte simplu sa afli daca locatia unde vrei sa-ti faci rezervare prin orice site functioneaza legal sau nu. Un telefon sau un mail la proprietar si se rezolva. Mai departe e alegerea ta daca vrei sa le folosesti serviciile.

#732
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 14.11.2005

View Postands, on 31 august 2018 - 13:28, said:

Ok.Inteleg ca AirBNB nu "prea" il mai folosesti, de unde inteleg ca de fapt tot il folosesti. Acel site se bazaeaza pe acest gen de intermedieri. Sa inteleg ca dupa ce ai stat in gazda la cineva de pe AirBNB care incearca sa mai scoata un ban oferind spre chirie o parte din propria casa fara sa se declare la anaf, le faci reclamatie la organele abilitate? Eu nu am o problema cu faptul ca vrei ca toata lumea sa functioneze legal. De fapt asta si incerc sa aflu de pe forum, cum e mai bine sa procedez. Dar mi se pare ca ceva e in neregula cu modul tau de a pune problema. Daca e un aspect atat de important, pana la urma e foarte simplu sa afli daca locatia unde vrei sa-ti faci rezervare prin orice site functioneaza legal sau nu. Un telefon sau un mail la proprietar si se rezolva. Mai departe e alegerea ta daca vrei sa le folosesti serviciile.

Mai folosesc Airbnb doar daca stiu ca este legal. Dar pentru ca imi consuma prea mult timp sa fac o astfel de verificare si Airbnb nu o face singur prefer in ultimul timp alte modalitati de cazare.
Dar daca proprietarul m-ar minti si as descoperi asta, atunci as face plangere.
Asta s-a intamplat in cazul de la booking de care mentionam mai sus. Si cu atat e mai dezamagitor cu cat e booking. De Airbnb stiam ca nu prea le pasa de legalitate (e plin de apartamente de inchiriat in New York de exemple...) dar de la booking aveam alte asteptari.

View PostAlexEn, on 31 august 2018 - 12:20, said:

Bookingul este intermediar intre client si cel care pune la dispozitie serviciul asa cum si olx este intermediar intre cumparator si vanzator.
Nici olx-ul nu stie daca bunul ala e furat sau nu cum nici bookingul nu stie daca apartamentele respective indeplinesc conditiile legale locale pentru activitati de inchiriere.

Legal booking nu este in culpa.
Complet de acord.

Insa daca eu nu pot sa ma bazez pe tine ca ai facut o triere a ceea ce se gaseste la tine pe site atunci eu personal  nu o sa iti mai folosesc serviciile.
Iar ca mine mai sunt multi. Ca pe altii nu ii deranjeaza atunci asta e... Insa cand o sa te trezesti fara cazare pt ca  facut politia o vizita, sa nu vii sa te plangi aici pe forum :)

#733
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,086
  • Înscris: 18.12.2007
Ma ataci pentru ca nu am fost de acord cu tine? Nu m-am plans si nici nu m-as fi gandit sa ma plang pe forum pentru asta.
Daca le citesti termenii si conditiile ei spun foarte clar ca sunt doar intermediari si ca nu sunt responsabili pentru disponibilitatea efectiva a locurilor de cazare. Il folosesc de multi ani si nu am avut niciodata probleme, cu mentiunea ca il folosesc in cunostinta de cauza si ca imi asum riscurile, ca pentru orice alt serviciu de intermediere.

#734
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 14.11.2005

View PostAlexEn, on 31 august 2018 - 13:51, said:

Ma ataci pentru ca nu am fost de acord cu tine? Nu m-am plans si nici nu m-as fi gandit sa ma plang pe forum pentru asta.
Daca le citesti termenii si conditiile ei spun foarte clar ca sunt doar intermediari si ca nu sunt responsabili pentru disponibilitatea efectiva a locurilor de cazare. Il folosesc de multi ani si nu am avut niciodata probleme, cu mentiunea ca il folosesc in cunostinta de cauza si ca imi asum riscurile, ca pentru orice alt serviciu de intermediere.

Nu te-am atacat deloc. Mi-am argumentat parerea. Asta e atac?

Dupa cum am precizat: booking nu era in culpa. Complet de acord. Insa asta nu inseamna ca automat este si bine ceea ce fac. Diferenta dintre ei si Airbnb este ca booking intelege asta.

Dupa plangerea mea, booking a scos din lista unitatea pentru care am facut plangere si mi-au dat si o despagubire. Pentru ca mi-au dat dreptate si au zis  ca nu era normal sa ma puna intr-o situatie ca cea de atunci.

Sa te ascunzi dupa un disclaimer ciar si atunci cand este evident ca gresesti, nu iti aduce clienti. Sunt firme care au inteles asta si firme care nu. De asta unele rezista pe piata mai mult timp si altele nu.

Rezultatul e ca booking folosesc in continuare. Airbnb aproape deloc.

#735
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,086
  • Înscris: 18.12.2007
Si airbnb-ul cere pareri si asculta. Evident ca nu o sa ia masuri atat de drastic epe baza unei singure pareri, dar tot va fi un punct rosu acolo.

P.S: cand iti mai exprimi parerea, renunta la fraze din astea: '...cand o sa te trezesti fara cazare pt ca  facut politia o vizita, sa nu vii sa te plangi aici pe forum'

#736
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 14.11.2005
Nu este vorba de o parere. Eu le-am sesizat ceva ilegal care este foarte usor de verificat.
Nu e ca si cum m-as fi plans ca nu mi a placut culoarea capacului de la toaleta.
Sa verifici ca apartamentul ala nu poate fi inchiriat este foarte usor. Si daca verifici si vezi ca ala face ceva ilegal mi se pare etic sa iei atitudine.

Ca Airbnb nu numai ca nu verifica dar nici nu le pasa spune f multe.

Ps: daca nu ai fi ignorat zambetul de la coada propozitiei poate ca ai fi perceput propozitia cum am scris-o eu.

#737
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,899
  • Înscris: 25.01.2007
dupa aia cu uber fugi cu bata de baseball?

#738
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 14.11.2005

View Postslai, on 31 august 2018 - 19:36, said:

dupa aia cu uber fugi cu bata de baseball?

Tu care parte din ilegal nu ai inteles-o?

Eu nu am nimic cu Uber sau Aibnb ca idee. Eu am o problema cand tu fentezi legea si ma bagi si pe mine in rahatul tau.

Dar banuiesc ca legea e doar pentru altii. Pentru prosti. Desteptii o fenteaza.






Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate