Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#1009
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,595
  • Înscris: 13.06.2005
Cel mai adesea e vina proprietarului - nu se descurca sau se grăbesc când configurează ... sa nu mai vorbim de poze - sunt care au 3-4 tipuri de camere și pun aceleași doua poze... Și culmea - uneori sunt chiar cazari bune...

#1010
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,517
  • Înscris: 14.03.2006
Am patit si eu ceva similar, cred ca am mai scris. Am ales cazare la o casa intreaga, am ales 6 persoane, confirmare mi-a venit pe 2. Am avut ceva discutii la fata locului, nici eu nu am bagat de seama ce scria pe confirmare, stiam ce am selectat, e prima data cand patesc asa ceva.

#1011
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
Gestionarea/modificarea rezervarii la sectiunea numar de persoane nu se poate face decat prin mesaj la serviciul clienti. Care serviciu clienti a raspuns la mesajul meu (foarte detaliat, in care solicitam confirmarea rezervarii pe ce am platit - 3 persoane), dupa 2 zile, scurt, cu mentiunea '' am intrebat unitatea daca este posibil sa va actualizeze numarul oaspetilor la 3 si in ce conditii'' . In afara de taxa de statiune pentru copil nu poate fi vorba de altceva . Am platit pentru 3 persoane (2 adulti si 1 copil) . Am citit ca la Roma copiii sub 10 ani nu platesc taxa de statiune, nu e cazul meu, o sa o platesc.
Am cerut si lamuriri telefonic, tot la Serviciul Clienti, intre altele am fost intrebat daca am facut screenshot pe timpul rezervarii (ma gandeam eu ca se va invoca si asta) am zis ca nu, oricum mentiunea cu 2 adulti si 1 copil nu aparea decat la pasul 2 al rezervarii, la ultimii pasi, la plata degeaba faceam screenshot. A zis ca va contacta proprietatea si voi fi sunat in 24 de ore. Cand am intrebat cat dureaza returnarea banilor in cazul anularii mi-a spus ca poate dura si 2 saptamani (interesant nu ?, merg pe jos banii astia) .
Din punctul meu de vedere lucrurile sunt foarte simple, indica proprietarului cat am platit si acesta va sti pentru cate persoane am platit (doar cazarea). Concret, cifre ale unei simulari pentru aceasta locatie, penru acelasi nr. de zile la cateva zile distanta ( 1 pat dublu mare, 1 canapea extensibila in dotare):
varianta 1) - 2 adulti si 1 copil de 16 ani -  optiune de pret de 3 pers. 250E; optiune de pret de 4 pers. 278E. (Cazare este 208 E iar taxa de statiune este 2x14E=28E, total 236E ). Asta a fost optiunea aleasa, deci ca sa se ajunga la 250 E mai trebuie adaugat o taxa pentru o persoana de 14 E . Echivalentul acestei taxe, aprox. 70 ron mi-a fost prezentata ca reducere daca platesc imediat, ceea ce am facut. Am platit 208E .Daca alegeam sa achit pana la data posibila a anularii, luna octombrie, as fi platit in total 250E. Si...surpriza din confirmare, ati achitat pentru 2 persoane....Deci reducerea era a treia taxa de statiune....O sa intelegeti mai jos ce zic.
varianta 2) - 3 adulti - optiune de pret de 3 pers. 250E; optiune de pret de 4 pers. 278E. (Cazare este 208 E iar taxa de statiune este 3x14E=42E, total 250E ).
Rezulta ca pretul efectiv al cazarii este acelasi - 208E in ambele variante, restul fiind taxele platibile la fata locului.
Ce alte discutii mai trebuie purtate cu proprietarul, nu e clar ce am platit?
Dupa rezolvarea acestei situatii voi posta cateva reguli pe care le voi urma de acum inainte. Cea mai importanta este ca nu mai platesc in avans, deoarece astfel ai posibilitatea de a vedea ce scrie in confirmare, care oricum trebuie sa o emita, si nu mai astepti returnarea banilor. Ca de reducere se pare ca nu-i niciuna la plata anticipata.
Situatia din postul userului de mai sus arata ca nu aberez, mai sunt situatii. Sa rezervi pentru 6 persoane si sa primesti confirmare pentru 2 mi se pare incredibil...
Booking nu sunt cei mai seriosi, in unele cazuri nici cei mai avantajosi calitate-pret (poate o sa va povestesc despre o cazare de 5 nopti in Spania in luna aprilie, conditii foarte bune, unde am economisit 50 E direct cu proprietatea, foarte seriosi chiar daca au cerut garantie de 100E au returnat-o in mai putin de 24 de ore de la finalizarea sejurului, decat daca as fi rezervat prin booking la aceeasi pensiune).

Edited by esatrop, 11 July 2022 - 18:59.


#1012
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
De curiozitate: descarca rezervarea in format pdf si vezi ce scrie la pret. Ar trebui sa il gasesti detaliat (cazare , taxe statiune) si mai ales pt cate persoane.
In rest: fara plata in avans cat se poate, anulare gratuita cat mai aproape de ziua cazarii si daca te-ai hotarat pt o cazare anume, verificatoate variantele prin care poti face rezervare si conditiile lor.

#1013
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
In conditiile actuale in care lumea se inghesuie sa calatoreasca este aproape imposibil sa gasesti ceva decent fara plata in avans. Majoritatea spatiilor de cazare efecteaza plata chiar inainte de expirarea termenului de anulare gratuita.
Tocmai am revenit dintr-un concediu in Bretania, am rezervat vreo 4 locatii initial pana sa ma hotarasc la una. La toate era facuta plata inainte de expirarea termenului anularii gratuite, la una chiar am efectuat plata fiindca n-am remarcat.

In situatiile astea cel mai ok e sa faci rezervarea de pe card de credit, astfel de tranzactii nu te afecteaza deloc pentru ca practic nu se ia nimic din contul tau.

Trebuie totusi atentie sa nu prinzi chiar ziua in care se achita creditul (aferent cardului de credit ) din contul curent.

#1014
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
Tocmai asta am verificat de la inceput, ce scrie pe confirmarea în confirmarea pdf. Si dă cu virgulă....
Atasez pentru comparatie o alta confirmare pentru un sejur efectuat acum mai putin de 1 luna, rezervare facuta tot pentru 3 persoane (2 adulti si 1 copil) .
Se observa ca rubrica nr. de pers. de jos nu mai apare pentru sejurul in discutie. In plus, repet, costul efectiv al cazarii, fara taxele de statiune care se platesc la proprietate, este acelasi (208 E) la aceasta locatie indiferent daca rezervi pentru 3 persoane (2 adulti si 1 copil de 16 ani) sau pentru 3 persoane (3 adulti).
Intre timp am primit mesaj de la booking ca au incercat sa contacteze proprietarul dar acesta nu raspunde, ma vor anunta in consecinta (doamne fereste sa ai o problema, in general, cand ajungi la o cazare, cam esti pe cont propriu...).
Ma simt ca si cum as vrea sa negociez ceva la pret, prin booking, cu proprietarul. Nici vorba de asa ceva, vreau doar ca lucrurile sa fie clare din capul locului.
Da, utilizarea cardului de credit e o solutie, o sa o iau in calcul pe viitor, indiferent de agentul/agentia cu care rezerv, si va face parte din regulile mele.

Attached Files



#1015
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

 esatrop, on 12 iulie 2022 - 13:33, said:

....doamne fereste sa ai o problema, in general, cand ajungi la o cazare, cam esti pe cont propriu...


Mie tocmai asta mi se pare avantajul booking, faptul ca odata ajuns la cazare situatia se cam rezolva daca ai dreptate.

Acum ceva vreme am ajuns la o locatie unde dupa prima noapte am observat ca intrau furnici pe undeva pe la coltul unei camere. Am sunat la booking si s-a rezolvat, am anulat gratuit si am plecat intr-o alta locatie gasita pe cont propriu. Nu poti avea pretentia sa iti caute ei sau sa te transporte ei, de-asta eu sunt flexibil in general. Locatia nou aleasa era mult peste prima, atat ca amplasament cat si ca conditii la acelais pret.

In Bretania am rezervat initial 6 nopti, dupa care am mai adaugat inca 2 nopti. Din cauza asta am platit de 2 ori taxa de curatenie de 50€. Am scris mesaj pe booking locatiei ca vreau restituirea a 50€ pt ca intre cele doua rezervari n-a avut loc nicio curatenie (evident, fara checkin si checkout) si n-au raspuns. Am sunat azi la booking si dupa 5min aveam deja confirmarea returnarii celor 50€.

Eu de-asta merg doar prin booking, in caz ca e ceva in neregula proprietarul nu prea are cum sa te refuze daca ai dreptate.

#1016
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Eu am 10 ani de cand folosesc Booking si am calatorit la greu si niciodata nu am avut probleme.
Nu inseamna ca nu exista,dar de multe ori sunt si oamenii care nu stiu ce/cat rezerva,nici macar nu verifica si apoi spun ca au fost pacaliti.
Nu zic ca la fel a fost in cazul acesta...

#1017
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
In final, dupa ce am asteptat 3 zile lamurirea situatiei asteptand sa fiu contactat de Serviciul clienti (asa am primit asigurari telefonic, ca se va discuta cu proprietarul si voi fi sunat in maxim 24 de ore, ceea ce nu s-a intamplat ), am rezolvat situatia ''pe cont propriu'' (adica eu cu sistemul de rezervare on-line al booking.com).
Concret, am anulat rezervarea facuta pentru 3 persoane (2 adulti si 1 copil) pentru care am primit confirmare pentru 2 persoane+niste precizari ambigue care le-am mentionat in postul anterior si am rezervat din nou de data pentru 3 persoane (3 adulti). De data asta am primit confirmare pentru ce am rezervat, scrie cu subiect si predicat in aceasta ca e pentru 3 persoane ( adulti ).
Si, asa cum am intuit si am simulat pentru o alta perioada, am avut dreptate, pretul cazarii a fost identic la locatia aleasa. Si am stiut de la inceput ''ce/cat am rezervat'' si pentru cate persoane si nu imi faceam probleme ca o sa fiu ''pacalit'' in conditiile in care anularea si returnarea banilor (in cazul meu care am platit) era gratuita si fara alte comisioane (chiar daca mi s-a spus ca poate dura pana la 14 zile) si deasemenea mai erau 3 luni pana la data sejurului deci timp suficient pentru a lamuri unele aspecte.
Asa m-am obisnuit, sa fiu atent ( prin prisma job-ului meu unele omisiuni sau greseli se platesc, si nu cu bani ci cu ceva mai scump).
Despre procesul de anulare si re-rezervare sa zic asa (de data asta am facut-o fara plata in avans) si returnarea banilor pentru prima rezervare (in 24 de ore au fost virati pe card) - nota 10, foarte rapida si confirmari in cont si pe e-mailul aferent acestuia despre anulare si noua rezervare.
Dar despre modul cum a fost gestionata aceasta situatie, despre Serviciul clienti  al booking imi mentin parerea, aproape nu exista. Macar puteau sa ma sune in intervalul promis si sa imi spuna ca proprietarul nu raspunde sau alte...Doamna cu care am discutat parea foarte hotarata sa ma ajute dar cred ca de fapt conta mai mult pentru ea feedback-ul pe care l-am oferit dupa convorbire (maxim).
In alta ordine de idei , tot raul e spre bine, am o alta parere si perceptie despre booking acum ( altfel as fi spus ca totul e lapte si miere pentru ca mie nu mi s-a intamplat ). Chiar daca sunt persoane care ''plutesc'' si nu toti au dreptate, media recenziilor de pe Trustpilot (1,3 din 5) spune totul.
Booking este bun si o sa il folosesc in continuare atata timp cat nu am alternative (asteptand raspunsul lor am gasit oferte similare la Roma numai ca pierdeam mai mult timp cu transportul de la/la aeroport, proximitate atractii turistice etc.). Dar noi suntem clienti, prin noi exista, si nu face nimic dezinteresat...
Ca un exemplu am rezervat recent 3 nopti la o pensiune din Praga, cu anulare gratuita, direct cu proprietatea (avea site) desi era prezenta si pe booking (cu recenziile aferente), pretul fiind acelasi. Am avut o problema similara cu nr. de persoane. Nu puteai alege varsta copilului in sistemul lor de rezervare. Mi-au emis confirmare (similara ca format cu cea emisa de booking)  pentru 2 adulti si 1 copil de ...0-2 ani. Am dat mesaj ca e mai mare de 2 ani si mi-au emis o noua confirmare de data asta pentru ...2-10 ani. In final am precizat ca are 15 ani si au emis confirmare cu 2 adulti si 1 copil de 14-18 ani...Deci si la ei era o scapare, ca in cazul meu la booking, o eroare de sistem sa zicem, dar au rezolvat in mai putin de 24 de ore.
Nu putea rezolva si booking similar? Mie imi convine mai mult asa, o sa platesc cu 3 zile inainte de sejur si am confirmare clara pe ce am rezervat si o sa platesc...discutia era despre modul de rezolvare a unor aspecte banale, pentru linistea clientului.
Sunt multe de spus, cu aceasta ocazie am sesizat si alte aspecte, din punctul meu de vedere booking isi da singur cu stangul in dreptul dar e problema lor, dar nu mai continui ca postul e deja foarte lung si cred ca am plictisit pe unii...
Am relatat toate acestea ca informatii utile pentru cei care se pot lovi de aspecte similare, asa cum si eu am folosit din experientele de pe aceasta sectiune a forumului.
O seara buna!

#1018
IrrelevantWhiteMan

IrrelevantWhiteMan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,468
  • Înscris: 06.10.2015
De asta eu folosesc doar fratele booking-ului desi am listat proprietatea pe ambele platforme.
Pe booking am 0 rezervari si nici nu-mi doresc prin ei, probabil in toamna inchid anuntul acolo.

#1019
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Am descoperit si eu ieri pe booking ca poti plati bilete de avion cu banii pe care ii ai in wallet.Muream prost si habar nu aveam-)).

#1020
floryn-dof

floryn-dof

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 05.10.2012
Buna ziua, va rog un sfat, întâmpin o problema cu o locație din Bulgaria, rezervată prin Booking. Detaliez speță: Am făcut o rezervare in Bulgaria, prin Booking cu opțiunea de rezervare gratuita pe data de 29.07 urmând să plecam pe data 04.08...intre timp socrii mei în vârstă de 72 ani au făcut Covid, au fost internați în spital, etc. Pe data de 26.07 am luat legătura cu proprietarul locației din BG, i-am explicat situația noastră că e posibil sa nu mai ajungem ptr că starea socrilor nu era una destul de k încât să-i lăsăm singuri, dar nu știam evoluția lor noi sperând că poate se imbunatateste și o să ne vedem de concediu, dar după 5 zile de spitalizare, le-a dat drumul acasă, cu tratamentul aferent, starea soacrei mele nu era una foarte buna (fiind și pacient oncologic), așadar am luat legătura cu proprietarul locației spunând că va lua legătura cu Booking să mărească perioada de anulare gratuită până pe 31.07. Ne-am bucurat de ideea și înțelegerea dată, am primit confirmarea proprietarului cum că s-a aprobat prelungirea anulării gratuite până pe data de 31.07. Bineînțeles că in aplicația Booking nu apărea aceasta modificare, iar pe data de 28.07, ora 01.00 mi-au fost retrasi banii, când am făcut rezervarea aveam posibilitatea anulării gratuite pe data de 29.07, mie mi-au retras banii pe data de 28.07...am contactat Booking in scris prin aplicație, le-am explicat situația și mi-au răspuns după 3 zile, deja totul era distrus. Am hotărât să nu mai plecam in concediu ptr că starea soacrei mele nu era tocmai buna. Din nou am luat legătura cu proprietarul locației și cu cei de la Booking, proprietarul locației a spus că ne oferă posibilitatea de schimbare a perioadei (dar nu avem cum sa mai plecam ptr că nu mai avem concediu) și că va scoate camera la închiriat, am lăsat o perioada de pauza , iar pe data de 05.08 am incercat sa contactam proprietarul care nu ne mai răspunde la mesaje. Booking ne-a sfătuit să ne adresăm proprietarului și uite așa se pasează "pisica" de la unul la altul, le-am scris la Booking, aștept un răspuns de la ei cu privire la recuperarea unei părți din suma. Cum sa procedez eu in situația asta ?? Exista vreun contact Booking in Romania ?? Că răspunsurile de la Booking au venit în romana, semnate de un englez. Orice sfat, părere, critica e bine venita. Mulțumesc anticipat.

Edited by floryn-dof, 08 August 2022 - 10:11.


#1021
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,873
  • Înscris: 25.01.2007
Booking nu are ce face.
Trebuia sa anulezi rezervarea în termen. Nu are importanta ca banii sunt retrași, dacă anulezi în termen, se returnează.

#1022
floryn-dof

floryn-dof

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 05.10.2012

View Postslai, on 08 august 2022 - 11:31, said:

Booking nu are ce face.
Trebuia sa anulezi rezervarea în termen. Nu are importanta ca banii sunt retrași, dacă anulezi în termen, se returnează.
Tot am sperat că reușim să ajungem de aceea ne-am bucurat de ideea proprietarului de a prelungi perioada de gratie, dar se pare că Booking nu a ținut cont de asta și deja ne-a încasat banii. Încă mai aștept un răspuns de la Booking și de la proprietar.

#1023
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,517
  • Înscris: 14.03.2006
O idee era, poate, anulare in termen, si daca situatia se imbunatatea, faceati din nou rezervare, sperand ca in cateva zile raman camere libere. Dar asta nu rezolva problema ta.

#1024
floryn-dof

floryn-dof

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 05.10.2012

View Postkerkyra, on 08 august 2022 - 14:06, said:

O idee era, poate, anulare in termen, si daca situatia se imbunatatea, faceati din nou rezervare, sperand ca in cateva zile raman camere libere. Dar asta nu rezolva problema ta.
Am tot sperat că poate starea socrilor este mai bună și poate reușim să plecăm, pe data de 26.07 am contactat proprietarul și ne-a spus că vrea să ne prelungească perioada de gratie vorbind cu Booking-ul. Pe data de 28.07, la ora 01 noaptea (prima ora din zi) mi-au retras banii Booking-ul, anularea gratuită fiind până pe 29.07.... Tot pe 28.07 pe la ora 13.oo ne-a trimis mesaj proprietarul spunând că a obținut o prelungire de la Booking ptr anulare gratuită până pe data de 31.07 dar banii erau retrași, iar in aplicație nu-mi apărea nicio prelungire. Și de aici tot am sperat că ajungem, având banii retrași, dar din păcate starea de sănătate a socrilor nu ne-a "ajutat" sa plecam. Azi ne-a trimis msj proprietarul că el nu ne poate da banii înapoi ptr că are de plătit firma de curățenie, internetul, utilitățile. Daca eu nu am beneficiat de acele utilități, cum plătește din banii mei femeia de serviciu și utilitățile ??!! Adică se caută scuze, i-am retrimis msj că sunt de acord sa oprească 20% din suma ptr deranj ..... Aștept să văd ce răspuns îmi dă.

Edited by floryn-dof, 08 August 2022 - 17:54.


#1025
eumorocanosul

eumorocanosul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,721
  • Înscris: 02.02.2009

View Postfloryn-dof, on 08 august 2022 - 17:54, said:


Am tot sperat că poate starea socrilor este mai bună și poate reușim să plecăm, pe data de 26.07 am contactat proprietarul și ne-a spus că vrea să ne prelungească perioada de gratie vorbind cu Booking-ul. Pe data de 28.07, la ora 01 noaptea (prima ora din zi) mi-au retras banii Booking-ul, anularea gratuită fiind până pe 29.07.... Tot pe 28.07 pe la ora 13.oo ne-a trimis mesaj proprietarul spunând că a obținut o prelungire de la Booking ptr anulare gratuită până pe data de 31.07 dar banii erau retrași, iar in aplicație nu-mi apărea nicio prelungire. Și de aici tot am sperat că ajungem, având banii retrași, dar din păcate starea de sănătate a socrilor nu ne-a "ajutat" sa plecam. Azi ne-a trimis msj proprietarul că el nu ne poate da banii înapoi ptr că are de plătit firma de curățenie, internetul, utilitățile. Daca eu nu am beneficiat de acele utilități, cum plătește din banii mei femeia de serviciu și utilitățile ??!! Adică se caută scuze, i-am retrimis msj că sunt de acord sa oprească 20% din suma ptr deranj ..... Aștept să văd ce răspuns îmi dă.

Nu booking ți-a tras banii. Proprietarul a făcut asta.

#1026
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,857
  • Înscris: 04.07.2010

View Posteumorocanosul, on 09 august 2022 - 18:19, said:

Nu booking ți-a tras banii. Proprietarul a făcut asta.

Eu cred că plata se face automat, conform protocolului între unitatea de cazare şi booking. Nici proprietarul, nici booking nu au cum să intervină, decât ulterior, ca să îndrepte eventualele erori.

Uite de ce spun asta: cu o săptămână înainte de sejurul din Grecia (care tocmai s-a încheiat) am vorbit cu proprietarul hotelului şi l-am întrebat dacă pot să plătesc cazarea cu cash, direct acolo, în Grecia. A spus că el nu poate interveni, banii se vor vira automat, conform protocolului pe care îl are cu booking. Când am făcut în februarie rezervarea scria că plata se va face cu 3 zile înainte de prezentarea la cazare, iar anularea gratuită se putea face cu o zi înainte de prezentare. Dar am încercat marea cu degetul, fiindcă ar fi fost buni bănuţii aceia pe card, în condiţiile în care aveam suficienţi euro cash.
De aceea zic, au trecut vremurile când booking a tot fost tras pe sfoară de diverşii patroni şmecheri. Dacă nu se specifică altfel, acum se face totul automat, prin bănci.


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 09 August 2022 - 18:37.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate