Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#1045
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
Am  cautat o cazare la un hotel recomandat de cineva. Am gasit pe G maps un pret, telefonic la receptie alt pret (cel mai mare) si pe urma un pret mai mic pe booking.  Continuand rezervarea am avut surpriza unui cadou din partea booking "reward" destul de consistent de 40%.

[ https://i.postimg.cc/7PK3xks1/Screenshot-20221004-214921-Gmail.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Eu ma intreb oare cat primeste hotelul de la booking?  Ca nu cred ca ii convine proprietarului  sa vina cineva la aproape jumate de pret, sau de ce nu si pe gratis, daca face booking cinste?

View PostAlinaFulg, on 10 august 2022 - 21:55, said:

Am făcut rezervare în Barcelona in urmă cu ceva ani, mi-au fost opriți banii de pe card cu o săptămână înainte de data până la care puteam anula gratuit, am observat cand am dat să plătesc ceva cu acel card cu care garantasem rezervarea și nu am avut destui bani pe el, deci nici măcar nu m-a anunțat  proprietarul cazării că a fost debitat cardul. Ulterior am anulat rezervarea in termenul în care se putea anula gratuit iar banii i-am primit înapoi pe card după ce am scris proprietății și am sunat la Booking com.
Anul acesta am fost in Santorini iar cazarea a fost plătită cu 14 zile înainte de data inceperii sejurului, Booking com mi-a debitat cardul chiar in ziua in care trebuia la miezul noptii și am fost anuntată că s-a făcut plata.
am patit cu niste ani in urma o chestie la Londra: facusem rezervare, au blocat banii, si la receptie insistau sa le dau cardul sa ii faca o copie. Asta m-a scandalizat de-a dreptul. Aveau banii, tot ok, dar insistau sa le dau cardul. Pana la urma am dres situatia  jumate angajati din ei erau romani. Ei tot dadeau cu politica hotelului.
Cele mai neavantajoase oferte pe care le-am intalnit vreodata au fost toate la Londra, cerere mare, oferta slaba, camere mici si scumpe. ( Cereau 15 lire pentru Wi-Fi de persoana pe zi.)

Edited by tfmercedez, 04 October 2022 - 20:53.


#1046
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007
După 13 luni am reușit sa recuperez și ultimii 180 euro pentru o rezervare anulata din venetia.

#1047
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,363
  • Înscris: 23.04.2007
Am patit o chestie interesanta sambata.
Am o cazare in Muntenegru in iulie.
Primesc un mesaj in aplicatie de la gazda " Dear guest. Our payment system has been updated in order to enhance the security of our customers' data.
We have sent you a link in the form of QR code, you need to scan it and specify your payment details again.
Please note that the payment will be according to the terms of your booking.
Scan the QR code and enter your details again to confirm your booking. "
Primesc o ora mai tarziu si mesaj pe whatsapp(poza atasata).
Poza la profilul acelui numar(de Anglia!) era cu poza principala a cazarii.
M-a si sunat pe whatsapp, noroc ca nu aveam telefonul la mine :)
Putin mai tarziu primesc mesaj si de la gazda (adevarata) care imi spune ca i-a fost spart contul de booking si sa nu fac vreo plata in avans daca mi se cere, se plateste cash la, locatie.

Azi, pe numarul de whatsapp al hack-erului era alta poza la profil, cred ca se "ocupa" de alti clienti.

Deci, atentie marita !

Attached Files


Edited by AdrianHH, 27 March 2023 - 08:40.


#1048
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 15.07.2008
Si ce treaba are asta cu booking.com?

#1049
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,606
  • Înscris: 12.12.2006
Multumim pt heads-up. Este bine sa fim atenti la incercarile de phishing.

#1050
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 04.07.2010

View PostAdrianHH, on 27 martie 2023 - 08:38, said:

Am patit o chestie interesanta ...

Uite un alt motiv pentru care e bine să vorbeşti la telefon cu hotelul după ce ai făcut rezervarea. Eu totdeauna vorbesc la hotel. E adevărat că nu imediat, ci în ultima lună înainte de prezentarea la cazare, dar măcar mă asigur că toate sunt în regulă.


Sănătate şi tcb !

#1051
mihaistoian

mihaistoian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 02.11.2009
Ai dreptate, Ovidiu, să verifici, doar că eu nu vorbesc la telefon ci prefer ,,dialogul” prin mail. Vorba latinilor ,,verba volant, scripta manent”!

#1052
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 04.07.2010

View Postmihaistoian, on 27 martie 2023 - 19:29, said:

... ,,verba volant, scripta manent”!

Foarte corect, Mihai, însă în speţa noastră nu se aplică, te poţi păcăli uşor. Nu mai contează că rămâne scris dacă banii ţi se evaporă de pe card.
E mai sănătos să vorbeşti fizic cu cineva de la cazare, care evident că nu poate fi hackerul, fiindcă îl întrebi dacă e în regulă rezervarea ta. Dacă ar fi hackerul, luat repede la telefon nu ar avea pe unde scoate cămaşa. Nimeni nu poate fi pregătit să răspundă punctual satisfăcător dacă este surprins la telefon.
În schimb, în spatele mail-ului acesta se poate ascunde uşor, mai ales dacă a spart contul respectiv. Are timp suficient să se dezmeticească şi să pregătească un răspuns care să te liniştească şi să te păcălească în continuare. Mailul nu e deloc o soluţie în situaţia dată, telefonul e sfânt.


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 27 March 2023 - 23:07.


#1053
cfrtriaj

cfrtriaj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 745
  • Înscris: 03.02.2009
salutare.diferenta intre aplicatia de telefon si desktop.am  zis sa nu ma mai chioresc la telefon si sa deschid pe pc sa caut si sa vad mai bine.
intru la preferate(inimioare salvate de mine)si nu am nimic.dau deconectare-reconectare si nimic.acelasi cont si pe telefon si pe pc .pe telefon am toate salvarile iar pe pc nu apqare nimic

Attached Files


Edited by cfrtriaj, 07 April 2023 - 19:23.


#1054
flowers

flowers

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 15.09.2005
Am rezervat o cameră la un hotel din Grecia.
Anulare gratuită într-o perioadă de: 1 lună 25 zile
până la 4 iulie 2023 23:59 [EEST]: € 0
Ziua următoare primesc mesaj pe booking de la proprietarul hotelului că trebuie să plătesc 30% din sumă în 7 zile. Și îmi dă un cont bancar unde să plătesc.
Dacă plătesc 30%, unde mai e gratuit pâna la 4 iulie? Posted Image

#1055
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 04.07.2010

 flowers, on 09 mai 2023 - 23:23, said:

... Dacă plătesc 30%, unde mai e gratuit pâna la 4 iulie? Posted Image

Am mai scris, nu are nicio legătură avansul cu taxa de anulare. Este gratuit până pe 4 iulie să anulezi cazarea. Dar cât trebuie să plăteşti avans nu ai specificat cum scrie în rezervare. Se pare că 30%, dacă aşa cere proprietarul.
Una este să poţi anula cazarea gratuit, şi alta să plăteşti cazarea direct la proprietate. Să nu mai confundăm, pls ...


Sănătate şi toate cele bune !

Edited by OvidiuNS, 09 May 2023 - 23:40.


#1056
flowers

flowers

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 15.09.2005
Pe 5 iulie mi se va retrage 50% de pe cardul pus la booking. Nici nu contează atâta timp cât "până la 4 iulie 2023 23:59 [EEST]: € 0".
Cum să mai pot anula gratuit cazarea atâta timp eu îi plătesc 30% acum direct în contul hotelului? Banii ăia îi mai văd înapoi dacă anulez "gratuit"?

#1057
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 04.07.2010

 flowers, on 10 mai 2023 - 00:23, said:

... Banii ăia îi mai văd înapoi dacă anulez "gratuit"?

Asta a fost şi frica mea iniţială. Dar m-am lămurit ulterior că dacă anulez în perioada când încă e gratuită anularea, banii de avans îţi sunt puşi înapoi pe card. Vezi pe topic, s-a mai discutat.


Sănătate şi tcb !

#1058
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 15.07.2008
El zice a vrea avansul prin OP nu prin booking. Daca anulezi, booking nu te va ajuta sa-ti recuperezi banii.
Pune-l sa-ti ia banii folosind platforma booking daca era specificat la momentul rezervarii ca vrea 30% avans in 7 zile.


 flowers, on 09 mai 2023 - 23:23, said:

Am rezervat o cameră la un hotel din Grecia.
Anulare gratuită într-o perioadă de: 1 lună 25 zile
până la 4 iulie 2023 23:59 [EEST]: € 0
Ziua următoare primesc mesaj pe booking de la proprietarul hotelului că trebuie să plătesc 30% din sumă în 7 zile. Și îmi dă un cont bancar unde să plătesc.
Dacă plătesc 30%, unde mai e gratuit pâna la 4 iulie? Posted Image

Edited by cucur, 10 May 2023 - 08:32.


#1059
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,606
  • Înscris: 12.12.2006
Parerea mea este ca cel mai bine ar fi sa trimiti un mesaj prin booking si sa discuti cu proprietatea. In mod normal, conditiile prin booking pot fi de genul: anulabil pana cu o saptamana inainte dar cu o luna inainte se blocheaza o suma pe card, sau platesti o suma care in caz de anulare in termen iti este returnata.

Dar exista si riscul ca proprietarul sa vrea sa atraga clienti pe booking dar de fapt sa aplice  politica: avans x% care confirma rezervarea si apoi restul de plata la fata locului si pierzi avansul daca anulezi. Pentru siguranta as confirma cu proprietarul ca este vorba de cazul I si nu de cazul II.

Probabil s-au inmultit rezervarile la o-ha, am citit si aici pe site de oameni care rezerva mai multe cazari si le tin rezervate/blocate pana se hotarasc. Probabil ca daca trebuie sa dai banul din mana te gandesti de doua ori inainte sa faci asta.

#1060
zadada

zadada

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 23.03.2015
Verifica telefonic cu cei de la hotel. Au fost destule cazuri de conturi sparte.

#1061
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Eu n-as vorbi nimic cu aia de la hotel, ca asa-s grecii, niste balcanici care deseori vor sa faca smecherii.

Scrii direct la booking, le explici ca te-a contactat ala de la hotel si iti cere bani. Cel mai probabil el vrea sa te faca sa platesti 30% avans ca sa nu mai anulezi ulterior rezervarea, dar e o chestie facuta smechereste. Vrea sa si ofere anulare gratuita pe booking, si sa nu ofere .....
Asa-s balcanicii, prin Italia, Franta, Spania, Germania, Austria, Elvetia pe unde am tot rezervat de 10 ani n-am pomenit niciodata vreun hotelier sa faca smecherii de-astea.


O alta treaba e regula booking, ai anulare gratuita pana la data X, dar plata se face (partial sau integral) cu cateva zile inainte de perioada in care expira anularea gratuita. Plata se face prin booking, banii ii primesti inapoi fara probleme de la booking. Proprietarul nu are de ce sa iti ceara direct bani, nr de cont, etc.

Edited by giuliani, 10 May 2023 - 10:50.


#1062
flowers

flowers

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 15.09.2005

 cucur, on 10 mai 2023 - 08:30, said:

El zice a vrea avansul prin OP nu prin booking. Daca anulezi, booking nu te va ajuta sa-ti recuperezi banii.
Pune-l sa-ti ia banii folosind platforma booking daca era specificat la momentul rezervarii ca vrea 30% avans in 7 zile.
Eu:
"Hello,
According to the reservation on booking.com, 50% of the amount will be automatically withdrawn from my account on July 5, 2023.
Because there are many fake e-mails we would prefer to pay by booking.com.
Best regards"
Grecul:
"Hello,
We are not allowed to charge your credit card.
This is why we send you the bank account.
Please make the payment to be sure about your reservation.
Thank you.
Have a nice day!"
Nu era specificat la rezervare că trebuie 30% în 7 zile, mi-a trimis el mesaj privat.

Edited by flowers, 10 May 2023 - 11:11.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate