Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia/Tour Sport VS. Toyota Corolla
Last Updated: Jun 02 2009 20:47, Started by
aliosa_sbbv
, Nov 30 2008 19:02
·
0
#1
Posted 30 November 2008 - 19:02
Vreau sa-mi cumpar o masina si nu stiu ce sa aleg.
Deoacamadata am 3 optiuni mai viabile pt mine : 1) Skoda Octavia 2 Trend 1.6 MPI - 75 kW (102 CP) / 5 trepte, manuala 15.305 euro cu TVA 2) Toyota Corrola Luna Benzina 1,4 L VVT-i (DOHC) 15.275 euro cu TVA 3) ©kodaOctavia Combi Tour Sport 1.6 MPI, 75 KW (102 CP) / 5 viteze, manuala (e cam veche ) Bugetul pentru acest scop este de vreo 15 mii euro doar. Poate max. 16 mii euroi. In general imi plag masinile germane (sau de origine germana). Stiu ca masinile japoneze sunt cele mai fiabile si au finisari mai bune dar sunt un pic mai scumpe si nu prea imi place design-ul lor. Imi plac foarte mult combi-urile (break-urile) de aceea am luat in considerare si Skoda Tour Sport break avand si multe optiuni. Nu am bani de Skoda Octavia 2 Trend 1.6 break. . Imi plac break-urile ca sa pun bicicleta sus pe ea ca eu plec des in excursii in week-end si ma mai plimb cu bicicleta. Am observat ca cele 2 modele Skoda au acelasi motor. Ce ziceti voi? Si o alta chestiune: Pt Skoda Octavia 2 sau Toyota Corrola ar trebui sa pun portbagaj sus pe plafon. Vor ramane barele acela transversale fixe ? Se pot monta si demonra cand vreau eu ? |
#2
Posted 30 November 2008 - 19:33
Dintre cele la care ai facut referire as alege Octavia 2 Trend,Tour este prea veche,mai mica la interior,are materiale mai slabe si tinuta de drum mai slaba.
Poti monta pe oricare dintre ele bare transversale pe care le vei putea pune si da jos de cate ori doresti. |
#3
Posted 30 November 2008 - 21:26
Eu zic ca poti sa iei cu incredere si Corolla, masina e foarte OK, avem in familie doua, una cu motor de 1.4 (sora-mea) si a mea cu motor de 1.6, benzinare amindoua!
Daca poti sa te intinzi pina in 16 000 ia-o pe cea cu motor de 1.6 fiindca cei 27 de CP se simt, iar diferenta de consum e nesemnificativa, pe la 0,3 ltri la suta! Ca sa iti faci o idee despre consum la drum intins, mers normal, 100-120 km/h, media a fost de 6,2 , iar in Timisoara, zilele astea, pe o aglomeratie nasoala rau am ajuns la consumul maxim de 9,2! Prin luna august aveam o medie de 8 in Timisoara! Am fost si eu acum un an in aceeasi situatie ca tine si m-am uitat si la Octavia break care imi place si acum, dar nu regret ca am luat Corolla! Singura data cind mi-as fi dorit sa fi luat Octavia break a fost cind a trebuit sa car un tomberon de 240 de litri care nu incapea nicicum in Corolla ! La Corolla de 1.6 e fain motorul, de la 4000 de rotatii in sus trage cu o placere nebuna, cuplul maxim e la 5200! Mie Corolla mi s-a parut mai confortabila, are suspensia ceva mai moale decit Octavia si nevasta-mea zice, dupa un drum de 300 de km pe locul din dreapta in Octavia, ca in Corolla pe acelasi loc se sta mai bine ! Fa drive test cu amindoua inainte de a lua o decizie! |
#4
Posted 01 December 2008 - 00:50
Alegerea mea luand in considerare strict modelele mentionate ar fi Skoda Octavia 2 Trend.
|
#6
Posted 01 December 2008 - 11:17
Dat fiind faptul ca dai o suma importanta de bani, ti-as sugera sa extinzi gama de modele testate. Un simplu drive-test nu dauneaza, dar iti poate genera revelatii nebanuite.
In bugetul propus de tine, iti sugerez sa testezi Ford Focus Wagon Duratec 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP, dotari Trend. Ai un motor mai puternic, o masina mai noua (generatie 2008), iar din punct de vedere al confortului si stabilitatii pe sosea, in opinia mea este superioara unei Corolla, care la randul ei este superioara Octaviei. |
#7
Posted 01 December 2008 - 12:24
atatea optinu si tu te limitezi doar la doua
in 15-16k euro golf VI (16500e ddp 1.6 102cp),focus 2,mazda 3,octavia 2,mitsu lancer,seat leon,etc |
#8
Posted 01 December 2008 - 13:52
ultima oferta pentru Skoda Octavia Combi Trend (not Tour) e de 15645 Euro cu tot cu TVA, pe motorul de 1.6MPI! iar ca dotari mi se par arhisuficente!
Recomand sa faci test-drive cu orice model pe care l-ai alege! |
#9
Posted 01 December 2008 - 14:14
Corolla. Are suspensii mai ergonomice. Si un motor foarte putin gurmand. Culmea e ca ala de 1.6 consuma cam la fel cu ala de 1.4.
Dar, subscriu la ce-au spus si altii inaintea mea: fa drive-test cu toate masinile care se incadreaza in bugetul tau si vezi ce avantaje ai de la fiecare (promotie, etc). Edited by cristi.r, 01 December 2008 - 14:15. |
#10
Posted 01 December 2008 - 16:31
|
#11
Posted 05 December 2008 - 21:32
A aparut noua Skoada Octavia si un nou motor TSI.
Mie imi face cu ochiul modelul cu 1.4 TSI - 90 kW (122 CP)/6 trepte, manuală, echiparea "Drive" care e 17 mii euro. E un pic cam scump. Am citit ca este Motorul Anului în Lume in 2007. Multumesc tuturor care si-au exprimat parerile. Oricum o sa fac test drive si o sa ma documentez. Abia in primavara anului 2009 sunt hotarat sa-mi cumpar o masina. Sper sa mai scada si euro sau sa prind ceva promotie . Alt fapt interesant ca au disparut motoarele FSI din oferta Skoda si au ramas cele MPI. Oare de ce ? Nu sunt fiabile ? Am considerat ca cele FSI sunt mai bune decat MPI. Cel putin consuma mai putin. Am sa mai caut si alte pareri pe internet despre Skoda Octavia si alte masini. Am mai aflat de la posesori de Skoda Octavia 2 ca vizibilitatea in spate e cam naspa. Eventual astept si alte pareri. Toate cele bune. |
#12
Posted 05 December 2008 - 23:57
Intr-adevar consuma mai putin FSI-urile, insa de exemplu in FSI nu puteai sa bagi benzina de 95, cum poti in MPI. Iar pretul de achizitie era cam maricel pt motorizarea respectiva, diferenta de 1000-1200 euro intre fsi si mpi nu era justificata. De asta nici nu au avut succesul scontat. Desi sunt de generatie mai veche, mpi-urile inca ofera un raport performante/pret foarte atractiv. De asta au ramas in oferte. FSI-ul nu ma surprinde ca a disparut din ofertele skoda, avand in vedere ca la VW a disparut deja de ceva vreme, cred ca de vreo 2 ani aproape.
Despre vizibilitatea in spate la O2, sa stii ca e acceptabila. Sa vezi cum e la focus sedan de pilda. Daca intr-adevar te deranjeaza si nu vrei sa iti pui senzori de parcare de la dealer din cauza pretului, poti monta aftermarket cu vreo 2 milioane si sunt destul de ok. Nu am vazut inca noua skoda o2 decat in poze si pot spune ca partea frontala nu prea imi place, parca aduce a masini coreene din anii 90. Imi place mai mult aspectul exterior al actualei O2. Insa interiorul arata foarte bine si pare mai atent lucrat. |
#13
Posted 07 December 2008 - 08:46
salut ! am o skoda oktavia 1 tdi sh si am facut 190000km ,stie careva cam cit duc motoarele diesel,sau e cazul sa pun bani deoparte sa o schimb?
|
#14
Posted 07 December 2008 - 09:48
#15
Posted 07 December 2008 - 20:02
kodiak, on Nov 30 2008, 21:26, said: Eu zic ca poti sa iei cu incredere si Corolla, masina e foarte OK, avem in familie doua, una cu motor de 1.4 (sora-mea) si a mea cu motor de 1.6, benzinare amindoua! Daca poti sa te intinzi pina in 16 000 ia-o pe cea cu motor de 1.6 fiindca cei 27 de CP se simt, iar diferenta de consum e nesemnificativa, pe la 0,3 ltri la suta! Ca sa iti faci o idee despre consum la drum intins, mers normal, 100-120 km/h, media a fost de 6,2 , iar in Timisoara, zilele astea, pe o aglomeratie nasoala rau am ajuns la consumul maxim de 9,2! Prin luna august aveam o medie de 8 in Timisoara! Am fost si eu acum un an in aceeasi situatie ca tine si m-am uitat si la Octavia break care imi place si acum, dar nu regret ca am luat Corolla! Singura data cind mi-as fi dorit sa fi luat Octavia break a fost cind a trebuit sa car un tomberon de 240 de litri care nu incapea nicicum in Corolla ! La Corolla de 1.6 e fain motorul, de la 4000 de rotatii in sus trage cu o placere nebuna, cuplul maxim e la 5200! Mie Corolla mi s-a parut mai confortabila, are suspensia ceva mai moale decit Octavia si nevasta-mea zice, dupa un drum de 300 de km pe locul din dreapta in Octavia, ca in Corolla pe acelasi loc se sta mai bine ! Fa drive test cu amindoua inainte de a lua o decizie! Kodiak spune-mi si mie te rog, as vrea sa cumpar o corolla de 1.6 si am cateva intrebari: 1. cum trage masina cand este plina, este suficient cuplul pentru a face o depasire decenta, se simte o diferenta semnificativa sau se simte nevoia unei puteri mai mari? Dar cea de 1.4? 2. e suficient de stabila, sa zicem comparativ cu octavia 2, mai ales dc spui ca are suspensiile ceva mai moi? 3. e zgomotoasa la turatii mari? Dar sa zicem la 140-150 km/h cam cate turatii are motorul in vit 5? O sa fac un drive-test dar nu se stie de cate o sa-mi dau seama. Multumesc anticipat. Edited by iodelpiero1, 07 December 2008 - 20:05. |
|
#16
Posted 08 December 2008 - 22:22
1) Mai plina de trei persoane + bagaje de concediu nu a fost, dar pot sa iti spun ca daca vrei o depasire mai rapida trebuie sa turezi motorul, sa treci fara frica de 4000 de rot/min, poti sa o duci lejer la 5000 de rot/min! Depasirile din scurt le fac cu viteza a treia sau a patra, cu a cincea doar cind e drumul gol! Si cea cu motor de 1.4 trebuie turata pentru depasiri, dar diferenta de putere e vizibila! Depinde si de stilul de condus!
2)Nu am mers cu Octavia cu viteza asa mare incit sa simt vreo diferenta fata de Corolla, dar Octavia mi s-a parut ca are suspensia mai rigida! Corolla am calcat-o mai mult, deci stiu mai bine cum se comporta, iti da senzatia de instabilitate cu mult inainte de a deveni instabila, deci te "avertizeaza" din timp ca o iei razna, asta e avantajul/dezavantajul unei suspensii mai moi, dar nu te zdruncina asa de tare pe minunatele drumuri de la noi! 3)Mie dupa ce trece de 4000 de ture mi se pare mai putin zgomotoasa decit pe la 3500, asa ca nu stiu ce sa zic, comparativ cu altele mi se pare destul de silentioasa! La semafor cind stai nu auzi motorul decit daca asculti cu atentie, e acoperit de zgomotele din trafic! La 150 la ora are 4500 de rot/min in treapta a cincea! La 150 la ora pe autostrada e in elementul ei, oricum mai mult de 160 n-am mers cu ea, si atunci cind am mers eram pe autostrada in Croatia! La noi, cind am prins o portiune de drum bun, am mers cu 140 si te asigur ca soacra-mea dormea pe bancheta din spate si cind s-a trezit habar n-avea cu cit mergem ! Neaparat fa drive test cu ambele masini, de preferat in aceeasi zi, vezi care iti place mai mult cum se conduce, mai ia pe cineva din familie cu tine sa probeze cum se sta pe bancheta din spate in timp ce conduci! "Calca" un pic masina, nu cred ca se va supara agentul de vinzari de la dealer, ca oricum sunt disperati dupa clienti! Bafta! |
#17
Posted 09 December 2008 - 14:29
Merci kodiak. Inca ceva, crezi ca se merita vsc/trc la ea?
|
#18
Posted 09 December 2008 - 23:38
Categoric se merita, si eu am vrut asa ceva, dar dura foarte mult pina aduceau o masina cu vsc, vreo 4-5 luni, asa ca am renuntat!
Mi-a parut rau apoi ca nu am comandat masina mai repede, as fi putut, dar n-am vrut sa o comand pina n-am avut toata suma necesara disponibila! Masina mi-a venit dupa 5 saptamini de cind am semnat contractul! Si daca comandam una in versiunea SOL dura mult pina venea! Oricum discuta si cu dealerii si vezi ce masini au pe stocuri! Tin minte ca si daca as fi luat Octavia dura vreo doua luni si jumatate pina sa vina! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users