Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 

Refuz reparatie in garantie la Alti Motors Bacau - Service KIA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1
gcitron

gcitron

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.11.2008
Am fost victima unui abuz al unor angajati de la Alti Motors Bacau - Service Kia. Suma e derizorie si probabil mizeaza, cand fac asemenea gainarii, pe faptul ca pentru multi timpul costa bani. Dar eu voi pierde timpul pentru a recupera acea suma doar din principiu. Textul de mai jos l-am trimis la diversi reprezentanti ai dealerului Mit Motors Intl (de la care am achizitionat masina), ca prim pas in demersurile de a schimba ceva din lumea asta plina de escroci.

Buna ziua,
Am achizitionat un autoturism Kia Cee'd de la firma dumneavoastra si dupa scurt timp (mai exact dupa prima spalare) martorul "Air Bag" din bord s-a aprins in mers, iar apoi dupa fiecare pornire se stingea doar pentru o secunda, ramanand in restul timpului aprins.
Pentru ca sunt din Suceava si aici nu exista un service KIA, am amanat din lipsa de timp diagnosticarea acestei probleme. Ieri am vizitat service-ul ALTI Motors SRL din Bacau dupa o programare telefonica prealabila.
Inca de la predarea actelor masinii mi s-a comunicat ca in cartea de service lipseste o stampila si ca actele nefiind in regula ei nu pot sa remedieze pe garantie. Le-am spus ca iau masina si plec cu ea la Bucuresti, dar au spus ca rezolva ei cumva.
Dupa o ora timp in care nu am primit nici un fel de informatii am intrebat care e situatia si cat dureaza, pentru ca nu vroiam sa stau pe capul lor. Mi-au spus ca pot sa plec si ma suna ei.
M-au sunat dupa ora 12 sa-mi spuna ca trebuie sa rezolv cu "cei de la Bucuresti" pentru ca masina "nu apare in sistem" si ei nu vor sa faca reparatii pe care nu le va deconta nimeni. Din nou le-am propus sa iau masina si sa ma duc cu ea la Bucuresti si din nou mi-au spus ca nu e cazul, dar sa vorbesc cu dealerul s-o "introduca in sistem". In timpul aceleasi convorbiri m-au anuntat:
- au schimbat un senzor de airbag cu altul de pe alta masina (?!?!?) si nu e senzorul, dar mai investigheaza
- ca au gasit o problema si la CB
- ca a mai umblat cineva la consola centrala si n-a pus-o cum trebuie la loc - au gasit ei un surub in masina
- ca au gasit niste fire "innadite si izolate cu banda" (?!?!?)
Dupa aceasta lista de probleme "gasite" m-au intrebat cine a mai umblat la masina. Le-am povestit (cu toate ca nu parea sa aiba legatura cu lista lor) ca aripa st/fata si laterala barei au fost "sterse" in timp ce masina se afla parcata, la doua zile dupa ce am achizitionat masina. Am fost sa le vopsesc la un service autorizat recomandat de asigurator cu care au decontare directa. Nu exista nici un motiv pentru care as putea crede ca acolo au umblat la consola centrala si la senzorul de airbag. Oricum, la fel de bine pot fi acuzat si eu fara dovezi ca mi-am facut masina bucati, ca doar nu ma putea opri nimeni. De ce nu m-au chemat sa-mi arate daca tot intentionau sa ma taxeze?
Mai am de adaugat un amanunt: Plimbandu-ma in timp ce asteptam, am trecut prin fata service-ului si am vazut masina in curte! Era deja ora 4. Nimeni nu ma sunase sa ma anunte. Am intrat, persoana de la receptie era vadit surprinsa si mi-a spus sa merg in atelier sa vorbesc cu seful ca probabil e gata. Ce a urmat nu mai are rost sa va povestesc, in final am cedat si am platit, pentru ca nu aveam de gand sa las masina acolo si sa ma intorc la Suceava cu trenul pentru a-mi cauta dreptatea. Probabil pe asta s-au bazat si ei.

Din punctul meu de vedere rezultatul din deviz e foarte clar: un conector oxidat si murdar a cauzat erorile (CONTACT IMPERFECT LA CUPLA DINTRE SRSCM SI SENZORUL DE IMPACT DATORAT MIZERIEI SI A APEI). Aceasta problema (erori de AirBag din cauza conectorilor oxidati) a fost semnalata si de alti posesori de Cee'd (http://www.clubkia.r....php?f=4&t=2871), dar ei au avut mai mult noroc si li s-a rezolvat pe garantie. Va rog sa ma ajutati in rezolvarea catorva probleme:
1. Nu am o confirmare ca aceasta masina este "introdusa in sistem", respectiv acoperita de garantie. Una din amenintarile pe care le-am auzit a fost ca "poate sa-mi cada si motorul pe jos ca nu mi-l repara nimeni pe garantie daca masina nu-i in sistem" si cred ca de fapt din acest motiv au inceput sa caute pretexte sa ma puna sa platesc
2. Sa imi recuperez banii incasati abuziv pentru reparatia unei probleme acoperita de garantie
3. Pana nu vad rezultatul diagnozei pentru sistemul AirBag (nu au vrut sa mi-o furnizeze sub pretextul ca nu au imprimanta ?!?!?), eu nu am nici o dovada ca au remediat problema, pot sa cred ca au dezactivat doar avertizarea.

si mai am cateva intrebari retorice:
4. Care a fost problema cu CB, pentru ca in deviz nu apare nimic si totusi am gasit CB-ul cu toate informatiile resetate, inclusiv data/ora
5. Daca tot au desfacut consola centrala si sustin ca acel surub gasit in masina era de acolo, de ce nu l-au pus la loc?
6. De ce nu m-au chemat sa-mi arate pretinsele indicii ca "a mai umblat cineva la masina", cand stiau foarte bine ca am venit din Suceava in Bacau exact pentru aceasta problema si practic nu faceam altceva decat sa astept?
7. De ce au facut o reparatie pe banii mei fara sa-mi ceara acordul? Daca nu aveam bani la mine plecam pe jos acasa?
8. De ce au amanat sa ma cheme pana la ora inchiderii, cumva pentru a fi mai presat de timp si sa cedez mai usor cand imi vor baga factura in fata?
9. Ce garantie am ca din masina mea nu au fost scoase diverse componente, doar pentru a depana o alta masina? (asa cum imi povesteau la telefon ca au luat de pe alta masina un senzor sa verifice daca e de la el, iar apoi in discutia directa au pretins ca de fapt au luat nu un senzor ci calculatorul...)

Cu stima,
Gabriel Citron
http://itboard.ro/bl....e-escroci.aspx

#2
Vineri

Vineri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 16.03.2007
handicapatii aia care sunt elevi in scolile profesionale auto (mai nou denumite grupuri scolare auto) si pe care-i vedem zilnic pe youtube in filmulete la fel de handicapate ca si ei, pana la urma vor absolvi (cu largul concurs al profesorilor si maistrilor din scoala*) si se vor angaja si ei pe unde or putea. unii dintre ei vor ajunge in service-urile care ne repara noua masinile.

iar sefii lor sunt sefii handicapatilor, iar unii dintre ei chiar angajatorii handicapatilor.

cu totii formeaza mici comunitati de hoti.

bineinteles ca sunt si exceptii: nu toti mecanicii sunt handicapti (evident ca la Mercedes service gasesti mai putini handicapati decat la daewoo service), prin urmare nu toti sefii sunt sefi de handicapati, iar comunitatile pot fi si de hotisori, nu neaparat de hoti de-ai mari.

pana la urma totul pleaca de la educatia pe care-o primesc acasa si in scoli. si revin acum la asteriscul pe care l-am pus mai sus. daca profesorii din scolile amintite vor schimba in continuare tigari cu elevii amintiti, daca maistrii se vor injura mai departe cot la cot cu elevii si daca profesorii si maistrii impreuna vor inchide ochii la lipsa de cunostinte a elevilor (fiind ei insisi aproximativ in aceeasi situatie), lucrurile se vor perpetua si vom fi nemultumiti nu numai de mecanici, ci de toata lumea care ne asigura servicii si produse.

si dezvoltand si situatia profesorilor, e normal ca absolventii de facultate cu nr. 80, 130, 150, 170 si 180 sa se prezeinte la concursurile din invatamant, pentru ca cei de pe locurile 2, 7, 9, 15 si 20 viseaza la un salariu mai mare de 200 euro, din moment ce s-au straduit sa ajunga acolo.

ps: m-am crucit de ce am vazut prin service... un singur exemplu de acum cateva saptamani: oameni care aveau un desktop pe masa si care pretindeau ca-l folosesc zilnic nu stiau care-i "open"-ul, care-i "save"-ul (mi-au spus mie ce voiau sa faca, si anume sa incarce niste fisiere din desktopul lor in calculatorul masinii si i-am ajutat eu), iar la final unul a venit cu ideea ca nu e bun un parametru - o viteza de rotatie si dupa ce au modificat-o, unu dintre ei, mai cu spirit de observatie a sesizat ca "parca mai era un rpn dupa numaru ala"... :)

#3
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 07.07.2006
Ai incercat macar sa vorbesti cu dealerul de unde ai cumparat masina? Mi se pare ca te arunci prea repede sa ii faci prosti sau incapabili, cind ei ti-au spus clar - lor nu le apare masina in sistem (oricare ar fi ala, cine stie in ce fel isi tin ei baza de date pentru garantii). Un service din Bacau nu are nicio legatura cu un dealer din Suceava, sau de unde ti-ai luat tu masina. Absolut niciuna. Doar ca e autorizat de Kia sa puna o sigla deasupra intrarii. Din ce povestesti, ei au incercat sa te ajute, sfatuindu-te sa vorbesti cu dealerul. Dar nu spui ce ai facut tu in directia asta. Si inca un sfat - nu mai trimite mailuri aiurea, la "diversi reprezentanti", ca nu e treaba lor, trimite in 2 locuri - la dealerul de unde ai cumparat-o si la importator (care nu e MIT, e Kia Rom Auto). Pe capul lor tre sa stai, pina iti explica cum poti beneficia de garantie. Degeaba te iei de serviceul din Bacau sau de alti dealeri.

Edited by abancor, 05 November 2008 - 14:29.


#4
gcitron

gcitron

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.11.2008

 abancor, on Nov 5 2008, 14:28, said:

Ai incercat macar sa vorbesti cu dealerul de unde ai cumparat masina? Mi se pare ca te arunci prea repede sa ii faci prosti sau incapabili, cind ei ti-au spus clar - lor nu le apare masina in sistem (oricare ar fi ala, cine stie in ce fel isi tin ei baza de date pentru garantii). Un service din Bacau nu are nicio legatura cu un dealer din Suceava, sau de unde ti-ai luat tu masina. Absolut niciuna. Doar ca e autorizat de Kia sa puna o sigla deasupra intrarii. Din ce povestesti, ei au incercat sa te ajute, sfatuindu-te sa vorbesti cu dealerul. Dar nu spui ce ai facut tu in directia asta. Si inca un sfat - nu mai trimite mailuri aiurea, la "diversi reprezentanti", ca nu e treaba lor, trimite in 2 locuri - la dealerul de unde ai cumparat-o si la importator (care nu e MIT, e Kia Rom Auto). Pe capul lor tre sa stai, pina iti explica cum poti beneficia de garantie. Degeaba te iei de serviceul din Bacau sau de alti dealeri.
Sa-ti traduc din romana in romana? Inteleg ca postul e cam lung, dar nu trage concluzii citind in diagonala. Bineinteles ca in primul rand am vorbit cu dealerul de la care am cumparat-o si cand spuneam ca am trimis emailuri la "diversi reprezentanti", ma refeream la mai multi oameni de la MIT Motors (de la care am cumparat masina) si KIA Rom Auto si nu la diverse sucursale. Am motive foarte clare sa ma iau si de service-ul din Bacau. Eu le-am spus inainte de a se apuca de masina si inca o data mai tarziu cand incepeau deja s-o ia cu abureala pe campii, ca daca nu vor s-o rezolve pe garantie, iau masina si merg cu ea la Bucuresti.

#5
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 07.07.2006
Pai atunci continua povestea! Cum e, esti in sistem sau nu? Am citit tot, de 2 ori, tocmai cautind raspunsul alora. Nu e nicaieri. Din povestirea de pina acu rezulta ca e un vinovat - ori dealerul, ca nu te-a bagat in sistem, ori serviceul, ca, desi erai in sistem, nu vroia sa te ajute. Nu inteleg cum de esti sigur ca serviceul e de vina daca nu ai primit inca raspuns de la dealer. Pentru partea cu Bucurestiul nu pot fi acuzati, din cite vad au incercat sa te rezolve, te-au sfatuit ce sa faci. Daca pateai si la Bucuresti acelasi lucru era mai nasol.

Deci, dealerul ce zice?

Edited by abancor, 06 November 2008 - 11:55.


#6
gcitron

gcitron

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.11.2008

 abancor, on Nov 6 2008, 11:53, said:

Pai atunci continua povestea! Cum e, esti in sistem sau nu? Am citit tot, de 2 ori, tocmai cautind raspunsul alora. Nu e nicaieri. Din povestirea de pina acu rezulta ca e un vinovat - ori dealerul, ca nu te-a bagat in sistem, ori serviceul, ca, desi erai in sistem, nu vroia sa te ajute. Nu inteleg cum de esti sigur ca serviceul e de vina daca nu ai primit inca raspuns de la dealer. Pentru partea cu Bucurestiul nu pot fi acuzati, din cite vad au incercat sa te rezolve, te-au sfatuit ce sa faci. Daca pateai si la Bucuresti acelasi lucru era mai nasol.

Deci, dealerul ce zice?

Dealerul sustine ca a rezolvat-o "in sistem" si ca acum service-ul a schimbat foaia: nu puteau s-o deconteze pe garantie ca era problema cu cartea de service, nu avea stampila dealerului ci numai a importatorului. In fine, dealerul (crezand ca voi mai calca vreodata prin service-ul din Bacau) mi-a trimis o noua carte de service.  
Daca service-ul ar fi sustinut pana la capat ideea cu probleme in acte/sistem nu aveam nimic sa le reprosez. Poate plateam, poate plecam, dar era alegerea mea. Dar ei m-au lasat la inceput sa cred ca se rezolva pe garantie, ca rezolva ei cumva cu 'sistemul", iar apoi au inceput sa ma abureasca cu texte ca "a mai umblat cineva la masina" si "mama cate alte probleme am mai gasit".  Fara indicii/dovezi (de ce nu mi-au aratat nimic?), astea raman doar niste texte de spagari. Punct.

#7
gcitron

gcitron

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.11.2008
Intre timp a raspuns ANPC. Nu ma pot ajuta, masina fiind pe persoana juridica (leasing):

"Va instiintam ca reclamatia dumneavoastra depusa online pe site-ul Autoritatii a fost respinsa in conformitate cu prevederile legale ale O.G. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea  233/2002.
Aceasta se intampla deoarece divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
Reclamatiile pot fi depuse doar de catre consumatori: „Consumatorul – persoană fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care cumpara, dobandeste, utilizeaza ori consuma produse sau servicii, în afara activitatii sale profesionale", conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata."

#8
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 05.08.2007
Niste nenorociti. Romani intr-un cuvant. Impuscati trebuie.
Sa imi zica ca am umblat la masina, auzi la ei. Dovezi domnule.
Te-a bagat sau nu in sistem tu trebuie sa beneficiezi de garantie pentru ca ai dat niste bani pe masina aia in anumite conditii.
Stiu ca nu e momentul sa pun sare pe rana. Dar ai 7 ani garantie degeaba.

#9
eSkybax

eSkybax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 20.09.2007
Parerea mea e ca problema nu se rezolva asa. Si eu am Kia si cei de la Suceava sunt niste incompetenti care dupa cateva urlaturi la ei au reusit sa rezolve tot dupa ce ma amenintau ca nu o sa imi repar masina niciodata in service-ul ce il vor deschide. Sincer pentru probleme recomand sa mergegi la Vaslui. Angajatii sunt incompetenti logic dar seful e super si rezolva mai tot. :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate