Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reduceri, concedieri si inchideri temporare de fabrici
Last Updated: Feb 02 2010 10:11, Started by
romaximusro
, Oct 07 2008 21:34
·
0
#200
Posted 13 January 2009 - 03:59
Si le-a taiat si loganele alea la jdemii de euro pentru politie....
|
#201
Posted 21 January 2009 - 11:03
#202
Posted 10 February 2009 - 14:40
Ultima ora:
http://www.gsp.ro/au...uro-122888.html Rino primeste ajutor pentru a tine fabricile deschise. Edited by rotnic, 10 February 2009 - 14:41. |
#203
Posted 13 February 2009 - 12:00
ciprians, on Jan 21 2009, 11:03, said: Se pare ca si la BMW nu e roza situatia. Nu prea e deloc. Eu lucrez la o firma care produc unele chestii pentru ei. Aseara a venit o lista din Germania, 75 de oameni nu mai lucreaza de astazi, au primit prima de 8 martie si un salariu compensatoriu. |
#204
Posted 13 February 2009 - 12:14
rotnic, on Feb 10 2009, 14:40, said: Ultima ora: http://www.gsp.ro/au...uro-122888.html Rino primeste ajutor pentru a tine fabricile deschise. Ajutoare, huaaa, statul nationalizeaza industria, mamutul nu poate sa se tina singur pe picioare, etc etc |
#205
Posted 13 February 2009 - 12:17
Declin pe toate pietele auto europene in ianuarie - Islanda a cazut cu 88%, Letonia cu 77%, Romania cu 53%
de Vlad Barza HotNews.ro Vineri, 13 februarie 2009, 9:57 Economie | Auto Inmatricularile de masini noi in Europa au scazut sever, cu 27% in ianuarie. In toate cele 28 de piete incluse in statistici au fost scaderi, iar in sase dintre ele declinul a fost de peste 50%, conform datelor Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile ACEA. La fel ca in ultimele luni, Land Rover si Chrysler au fost marcile care au cazut cel mai mult, dar nici Dacia nu a mers bine, scazand cu 33%. Per total, in tarile incluse in statistici s-au inmatriculat 958.000 de masini, in scadere fata de peste 1,3 milioane in prima luna din 2008. Toate pietele au scazut, insa sase dintre ele s-au dus in jos cu peste 50%, iar printre ele este si Romana, unde s-au inscris in circulatie circa 14.000 de masini, fata de 29.000. Islanda ramane piata cu cel mai mare declin, 88%, de la 1.430 de masini, la doar 170. Alte piete care s-au dus puternic in jos sunt Letonia (-77%), Lituania (-67%), Irlanda (-66%) si Estonia (-62%). Si cele mai mari piete au scazut: Germania (-14%), Italia (-33%), Franta (-8%), Spania (-42%) si Marea Britanie (-31%). Statisticile ACEA prezinta situatia inmatricularilor din 28 de state europene: 25 din UE, fara Cipru si Malta, plus Islanda, Norvegia si Elvetia (statele EFTA). La marci, Land Rover a coborat cel mai mult, cu 62%, de la aproape 9.000 de masini vandute, la sub 4.000. Nici Chrysler nu s-a descurcat bine, de la 9.000 de masini vandute in ianaurie 2008 a ajuns acum la sub 5.000. Vanzarile Dacia au scazut cu 33%, de la aproape 16.000 de unitati, la mai putin de 11.000. O singura marca a crescut, Jaguar, cu 19%, de la peste 1.600 de masini, la 2.000. Volkswagen are cea mai mare cota de piata, 11,1%, cu 106.000 masini vandute, urmata de Ford cu 9,3%, Peugeot cu 7,1% si Fiat cu 7%. |
#206
Posted 13 February 2009 - 14:18
Cum "arata" criza auto :
Nissan has announced plans to cut its Sunderland workforce by 1,200. Thousands of unsold cars are stored around the factory's test track Honda is halting production at its Swindon plant in April and May, extending the two-month closure announced before Christmas to four months. Honda and Japanese rival Toyota are both cutting production in Japan and elsewhere. Pictured, Hondas await export at a pier in Tokyo Earlier this week Jaguar Land Rover said 450 British jobs would go The open car storage areas in Corby , Northamptonshire, are reaching full capacity Imported cars stored at Sheerness open storage area awaiting delivery to dealers Newly imported cars fill the 150-acre site at the Toyota distribution centre in Long Beach , California The build-up of imported cars at the port of Newark , New Jersey Stocks of Ford trucks in Detroit , Michigan New cars jam the dockside in the port of Valencia in Spain Peugeot cars await shipment to Italian dealers at the port of Civitavecchia Unsold cars at Avonmouth Docks near Bristol With many manufacturers on extended Christmas shutdown, the number of cars rolling off production lines in December fell 47.5% to just 53,823 Thousands of new cars are stored on the runway at the disused Upper Heyford airbase near Bicester, Oxfordshire, on December 18, 2008. Sales of new cars in the UK have slumped to a 12-year-low and production of cars at Honda in Swindon has been halted for a unprecedented four-month period because of the collapse in global sales and represents the longest continuous halt in production at any UK car plant. The announcement comes on a day when the EU's Industry Commissioner Guenter Verheugen warned the outlook for the European car industry was 'brutal' and predicted not all European manufacturers would survive the crisis. Attached FilesEdited by Fefeleaga, 13 February 2009 - 14:19. |
#207
Posted 14 February 2009 - 11:59
Fefeleaga, on Feb 13 2009, 14:18, said: Thousands of new cars are stored on the runway at the disused Upper Heyford airbase near Bicester, Oxfordshire, on December 18, 2008. Sales of new cars in the UK have slumped to a 12-year-low and production of cars at Honda in Swindon has been halted for a unprecedented four-month period because of the collapse in global sales and represents the longest continuous halt in production at any UK car plant. The announcement comes on a day when the EU's Industry Commissioner Guenter Verheugen warned the outlook for the European car industry was 'brutal' and predicted not all European manufacturers would survive the crisis. Exact ca in bancul acela cu Bula care plimba continuu sacul in spate , au eliminat timpii morti de vanzare a masinilor . |
#208
Posted 15 February 2009 - 11:12
arcond, on Feb 14 2009, 11:59, said: Da' astia nu se mai opresc din productie ? Exact ca in bancul acela cu Bula care plimba continuu sacul in spate , au eliminat timpii morti de vanzare a masinilor . pai dak nu are lumea bai sa le cumpere... ce sa faca si ei? ingroasa din piele pentru ca mai ieftin sunt prea zgarciti sa le dea |
|
#209
Posted 17 February 2009 - 13:02
(H)Op(a)el !
"Oficialii germani cauta o solutie pentru separarea companiei Opel de constructorul american General Motors (GM), care este sever afectat de criza economica. "Nu mai putem continua in acest fel cu GM. Singura optiune este separarea de aceasta companie", a declarat liderul consiliului muncitorilor de la Opel, Klaus Franz." Potrivit cotidianului german Westdeutsche Allgemeine Zeitung, un scenariu viabil ar putea fi ca landurile din nordul Germaniei, unde Opel are fabrici, sa preia o parte din actiunile companiei, asa cum a facut landul Saxonia Inferioara in cazul Volkswagen. Discutiile intre Opel si GM cu privire la separarea celor doua companii au inceput inca de acum cateva saptamani in localitatea Düsseldorf. Mai mult, potrivit cotidianului german, Opel incearca sa capete accesul la propriile sale tehnologii, intrucat brevetele acestora apartin acum unei subsidiare a companiei americane." |
#210
Posted 17 February 2009 - 16:36
GTA-FT, on Feb 17 2009, 13:02, said: (H)Op(a)el ! "Oficialii germani cauta o solutie pentru separarea companiei Opel de constructorul american General Motors (GM), care este sever afectat de criza economica. "Nu mai putem continua in acest fel cu GM. Singura optiune este separarea de aceasta companie", a declarat liderul consiliului muncitorilor de la Opel, Klaus Franz." Potrivit cotidianului german Westdeutsche Allgemeine Zeitung, un scenariu viabil ar putea fi ca landurile din nordul Germaniei, unde Opel are fabrici, sa preia o parte din actiunile companiei, asa cum a facut landul Saxonia Inferioara in cazul Volkswagen. Discutiile intre Opel si GM cu privire la separarea celor doua companii au inceput inca de acum cateva saptamani in localitatea Düsseldorf. Mai mult, potrivit cotidianului german, Opel incearca sa capete accesul la propriile sale tehnologii, intrucat brevetele acestora apartin acum unei subsidiare a companiei americane." si asa au cam disparut modelele de opel misto... o sa mai vedem noi opel cu v8 la pastele cailor daca se vor desparti. opel va face numai tantari cu 1,4 litrii si cam atat... bleah... gm macar a avut bunul simt sa scoata opel GT , rekord , omega...acum Insignia... se spera sa vina si holden commondore... acum au picat cu siguranta daca se separa... o sa faca astre si corsauri.... si uite asa usor moare masina pe benzina.... scade de la 4 litrii la 2 la 1 si apoi nu mai e deloc... |
#212
Posted 19 February 2009 - 18:02
Dacia creste productia cu 10%, datorita cererii din Germania
Joi, 19 februarie 2009, 14:16 Dacia va creste cu 10% productia zilnica de masini din 9 martie, ca urmare a cererii venite din Germania, unde in programul Rabla se ofera 2.500 euro ca avans pentru achizitionarea unei masini noi. Pe de alta parte, in Romania, producatorul a vandut luna trecuta pentru prima oara mai putine masini decat in Franta. Dacia redusese cadenta de productie la inceputul anului, de la peste 1.300 de masini pe zi, la 1.085, insa a decis sa o creasca la 1.200 de masini/zi din 9 martie. Nemtii au aratat un interes imens pentru modelele Dacia in programul Rabla, mai ales ca, datorita primei oferite de stat, isi pot lua masini Dacia de la 5.000 de euro in sus. Dacia estimeaza ca numarul comenzilor venite din Germania ar putea ajunge la 30.000 pana la sfarsitul lunii acesteia, iar asta indeparteaza, cel putin pe termen scurt, perspectiva eliminarii celui de-al treilea schimb. Conducerea Dacia anuntase ca e posibil sa renunte la peste 3.000 de oameni, daca piata nu-si revine pana in primavara, insa comenzile din Germania sunt o gura de oxigen. Dacia vandut anul trecut 25.000 de masini in Germania. Totusi, interesul aratat de nemti nu poate masca realitatea de pe piata romaneasca, unde vanzarile marcii nationale au scazut luna trecuta cu 70%, pana la 1.900 de masini. Si pentru prima oara in istorie, vanzarile Dacia in Franta (3.500 masini) au fost mai mari decat in Romania. Ar trebui remarcat ca nemtii si-au dovedit seriozitatea cand a fost vorba de programul Rabla, l-au inceput rapid cu o prima de casare generoasa. La noi, se vorbea acum cateva luni de posibilitatea incepeerii programului la 1 ianuarie, insa lucrurile au fost decalate cu doua luni. Sursa Neamtu' prost cumpara Logane, romanu' destept cumpara pisicute si ursuleti. Edited by C.F.S., 19 February 2009 - 18:03. |
#213
Posted 19 February 2009 - 23:26
bravo lor. Vand un produs bun, care e cerut de piata germana. Sa aiba numai masini sa le dea nemtilor
|
|
#214
Posted 20 February 2009 - 14:44
C.F.S., on Feb 19 2009, 17:02, said: Dacia creste productia cu 10%, datorita cererii din Germania Joi, 19 februarie 2009, 14:16 Dacia va creste cu 10% productia zilnica de masini din 9 martie, ca urmare a cererii venite din Germania, unde in programul Rabla se ofera 2.500 euro ca avans pentru achizitionarea unei masini noi. Pe de alta parte, in Romania, producatorul a vandut luna trecuta pentru prima oara mai putine masini decat in Franta. Dacia redusese cadenta de productie la inceputul anului, de la peste 1.300 de masini pe zi, la 1.085, insa a decis sa o creasca la 1.200 de masini/zi din 9 martie. Nemtii au aratat un interes imens pentru modelele Dacia in programul Rabla, mai ales ca, datorita primei oferite de stat, isi pot lua masini Dacia de la 5.000 de euro in sus. Dacia estimeaza ca numarul comenzilor venite din Germania ar putea ajunge la 30.000 pana la sfarsitul lunii acesteia, iar asta indeparteaza, cel putin pe termen scurt, perspectiva eliminarii celui de-al treilea schimb. Conducerea Dacia anuntase ca e posibil sa renunte la peste 3.000 de oameni, daca piata nu-si revine pana in primavara, insa comenzile din Germania sunt o gura de oxigen. Dacia vandut anul trecut 25.000 de masini in Germania. Totusi, interesul aratat de nemti nu poate masca realitatea de pe piata romaneasca, unde vanzarile marcii nationale au scazut luna trecuta cu 70%, pana la 1.900 de masini. Si pentru prima oara in istorie, vanzarile Dacia in Franta (3.500 masini) au fost mai mari decat in Romania. Ar trebui remarcat ca nemtii si-au dovedit seriozitatea cand a fost vorba de programul Rabla, l-au inceput rapid cu o prima de casare generoasa. La noi, se vorbea acum cateva luni de posibilitatea incepeerii programului la 1 ianuarie, insa lucrurile au fost decalate cu doua luni. Sursa Neamtu' prost cumpara Logane, romanu' destept cumpara pisicute si ursuleti. aaaa da cum asa au bagat si nemtii taxa de prima inmatriculare sau cum au crescut vanzarile Dacia ? cred ca nemtii dau 2500 de euro la oameni in loc sa ii ia ca si statul roman. BRAVO BOC ! sa te manance canceru |
#215
Posted 11 March 2009 - 16:19
La fel - despre cresterea vanzarilor la Dacia, in Germania.
Neamtul prost cumpara Logan, romanul destept importa jafuri SH. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KAHfXKtATzQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#216
Posted 11 March 2009 - 19:17
C.F.S., on Mar 11 2009, 16:19, said: La fel - despre cresterea vanzarilor la Dacia, in Germania. Neamtul prost cumpara Logan, romanul destept importa jafuri SH. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KAHfXKtATzQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Neamtul nu e prost deloc , a preferat sa faca economie la confort si mandrie si a luat o masina buna pentru banii sai . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users