Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 

Reduceri, concedieri si inchideri temporare de fabrici

- - - - -
  • Please log in to reply
242 replies to this topic

#199
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Dacia inchide din nou portile pentru 2 saptamani, in perioada 26 ianuarie - 8 februarie.

Sursa aici.

S-ar parea ca nici taxa triplata, nici plimbarile la Copacabana nu-i mai ajuta...

#200
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
Si le-a taiat si loganele alea la jdemii de euro pentru politie....

#201
ciprians

ciprians

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 15.10.2007
Se pare ca si la BMW nu e roza situatia. Somaj tehnic de minim o luna pentru 28.000 de oameni, dar macar au un procent bun de minim 93% din salariu.

sursa

#202
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 28.11.2005
Ultima ora:

http://www.gsp.ro/au...uro-122888.html

Rino primeste ajutor pentru a tine fabricile deschise.

Edited by rotnic, 10 February 2009 - 14:41.


#203
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postciprians, on Jan 21 2009, 11:03, said:

Se pare ca si la BMW nu e roza situatia.

Nu prea e deloc. Eu lucrez la o firma care produc unele chestii pentru ei. Aseara a venit o lista din Germania, 75 de oameni nu mai lucreaza de astazi, au primit prima de 8 martie si un salariu compensatoriu.

#204
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,986
  • Înscris: 03.12.2005

View Postrotnic, on Feb 10 2009, 14:40, said:

Ultima ora:

http://www.gsp.ro/au...uro-122888.html

Rino primeste ajutor pentru a tine fabricile deschise.

Ajutoare, huaaa, statul nationalizeaza industria, mamutul nu poate sa se tina singur pe picioare, etc etc :)

#205
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004
Declin pe toate pietele auto europene in ianuarie - Islanda a cazut cu 88%, Letonia cu 77%, Romania cu 53%
de Vlad Barza HotNews.ro
Vineri, 13 februarie 2009, 9:57 Economie | Auto

Inmatricularile de masini noi in Europa au scazut sever, cu 27% in ianuarie. In toate cele 28 de piete incluse in statistici au fost scaderi, iar in sase dintre ele declinul a fost de peste 50%, conform datelor Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile ACEA. La fel ca in ultimele luni, Land Rover si Chrysler au fost marcile care au cazut cel mai mult, dar nici Dacia nu a mers bine, scazand cu 33%.

Per total, in tarile incluse in statistici s-au inmatriculat 958.000 de masini, in scadere fata de peste 1,3 milioane in prima luna din 2008. Toate pietele au scazut, insa sase dintre ele s-au dus in jos cu peste 50%, iar printre ele este si Romana, unde s-au inscris in circulatie circa 14.000 de masini, fata de 29.000. Islanda ramane piata cu cel mai mare declin, 88%, de la 1.430 de masini, la doar 170. Alte piete care s-au dus puternic in jos sunt Letonia (-77%), Lituania (-67%), Irlanda (-66%) si Estonia (-62%).

Si cele mai mari piete au scazut: Germania (-14%), Italia (-33%), Franta (-8%), Spania (-42%) si Marea Britanie (-31%).

Statisticile ACEA prezinta situatia inmatricularilor din 28 de state europene: 25 din UE, fara Cipru si Malta, plus Islanda, Norvegia si Elvetia (statele EFTA).

La marci, Land Rover a coborat cel mai mult, cu 62%, de la aproape 9.000 de masini vandute, la sub 4.000. Nici Chrysler nu s-a descurcat bine, de la 9.000 de masini vandute in ianaurie 2008 a ajuns acum la sub 5.000. Vanzarile Dacia au scazut cu 33%, de la aproape 16.000 de unitati, la mai putin de 11.000. O singura marca a crescut, Jaguar, cu 19%, de la peste 1.600 de masini, la 2.000.

Volkswagen are cea mai mare cota de piata, 11,1%, cu 106.000 masini vandute, urmata de Ford cu 9,3%, Peugeot cu 7,1% si Fiat cu 7%.

#206
Fefeleaga

Fefeleaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.04.2008
Cum "arata" criza auto :confuzzled::

Nissan has announced plans to cut its Sunderland workforce by 1,200. Thousands of unsold cars are stored around the factory's test track

Honda is halting production at its Swindon plant in April and May, extending the two-month closure announced before Christmas to four months. Honda and Japanese rival Toyota are both cutting production in Japan and elsewhere. Pictured, Hondas await export at a pier in Tokyo

Earlier this week Jaguar Land Rover said 450 British jobs would go

The open car storage areas in Corby , Northamptonshire, are reaching full capacity

Imported cars stored at Sheerness open storage area awaiting delivery to dealers

Newly imported cars fill the 150-acre site at the Toyota distribution centre in Long Beach , California

The build-up of imported cars at the port of Newark , New Jersey

Stocks of Ford trucks in Detroit , Michigan

New cars jam the dockside in the port of Valencia in Spain

Peugeot cars await shipment to Italian dealers at the port of Civitavecchia

Unsold cars at Avonmouth Docks near Bristol

With many manufacturers on extended Christmas shutdown, the number of cars rolling off production lines in December fell 47.5% to just 53,823

Thousands of new cars are stored on the runway at the disused Upper Heyford airbase near Bicester, Oxfordshire, on December 18, 2008.

Sales of new cars in the UK have slumped to a 12-year-low and production of cars at Honda in Swindon has been halted for a unprecedented four-month period because of the collapse in global sales and represents the longest continuous halt in production at any UK car plant. The announcement comes on a day when the EU's Industry Commissioner Guenter Verheugen warned the outlook for the European car industry was 'brutal' and predicted not all European manufacturers would survive the crisis.

Attached Files


Edited by Fefeleaga, 13 February 2009 - 14:19.


#207
arcond

arcond

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,116
  • Înscris: 15.11.2006

View PostFefeleaga, on Feb 13 2009, 14:18, said:

Thousands of new cars are stored on the runway at the disused Upper Heyford airbase near Bicester, Oxfordshire, on December 18, 2008.

Sales of new cars in the UK have slumped to a 12-year-low and production of cars at Honda in Swindon has been halted for a unprecedented four-month period because of the collapse in global sales and represents the longest continuous halt in production at any UK car plant. The announcement comes on a day when the EU's Industry Commissioner Guenter Verheugen warned the outlook for the European car industry was 'brutal' and predicted not all European manufacturers would survive the crisis.
Da' astia nu se mai opresc din productie ?
Exact ca in bancul acela cu Bula care plimba continuu sacul in spate , au eliminat timpii morti de vanzare a masinilor .
:D

#208
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

View Postarcond, on Feb 14 2009, 11:59, said:

Da' astia nu se mai opresc din productie ?
Exact ca in bancul acela cu Bula care plimba continuu sacul in spate , au eliminat timpii morti de vanzare a masinilor .
:D

pai dak nu are lumea bai sa le cumpere...

ce sa faca si ei?

ingroasa din piele pentru ca mai ieftin sunt prea zgarciti sa le dea ;)

#209
GTA-FT

GTA-FT

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,123
  • Înscris: 24.04.2008
(H)Op(a)el !
"Oficialii germani cauta o solutie pentru separarea companiei Opel de constructorul american General Motors (GM), care este sever afectat de criza economica.
"Nu mai putem continua in acest fel cu GM. Singura optiune este separarea de aceasta companie", a declarat liderul consiliului muncitorilor de la Opel, Klaus Franz."
Potrivit cotidianului german Westdeutsche Allgemeine Zeitung, un scenariu viabil ar putea fi ca landurile din nordul Germaniei, unde Opel are fabrici, sa preia o parte din actiunile companiei, asa cum a facut landul Saxonia Inferioara in cazul Volkswagen.
Discutiile intre Opel si GM cu privire la separarea celor doua companii au inceput inca de acum cateva saptamani in localitatea Düsseldorf.
Mai mult, potrivit cotidianului german, Opel incearca sa capete accesul la propriile sale tehnologii, intrucat brevetele acestora apartin acum unei subsidiare a companiei americane."

#210
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

View PostGTA-FT, on Feb 17 2009, 13:02, said:

(H)Op(a)el !
"Oficialii germani cauta o solutie pentru separarea companiei Opel de constructorul american General Motors (GM), care este sever afectat de criza economica.
"Nu mai putem continua in acest fel cu GM. Singura optiune este separarea de aceasta companie", a declarat liderul consiliului muncitorilor de la Opel, Klaus Franz."
Potrivit cotidianului german Westdeutsche Allgemeine Zeitung, un scenariu viabil ar putea fi ca landurile din nordul Germaniei, unde Opel are fabrici, sa preia o parte din actiunile companiei, asa cum a facut landul Saxonia Inferioara in cazul Volkswagen.
Discutiile intre Opel si GM cu privire la separarea celor doua companii au inceput inca de acum cateva saptamani in localitatea Düsseldorf.
Mai mult, potrivit cotidianului german, Opel incearca sa capete accesul la propriile sale tehnologii, intrucat brevetele acestora apartin acum unei subsidiare a companiei americane."
opel e cu GM din anii 20.... ar fi pacat sa se separe... odata cu separarea o sa pice opel de tot... nu cum spun ei ca gm ii trage in jos...

si asa au cam disparut modelele de opel misto...

o sa mai vedem noi opel cu v8 la pastele cailor daca se vor desparti. opel va face numai tantari cu 1,4 litrii si cam atat...

bleah... gm macar a avut bunul simt sa scoata opel GT , rekord , omega...acum Insignia... se spera sa vina si holden commondore... acum au picat cu siguranta daca se separa... o sa faca astre si corsauri....

si uite asa usor moare masina pe benzina.... scade de la 4 litrii la 2 la 1 si apoi nu mai e deloc...

#211
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 15.07.2008
Saptamana viitoare Audi ia pauza in Ingolstadt si Neckarsulm ...si din "solidaritate" furnizorii (atat de piese cat si de servicii in inginerie ) vor lua si ei 1 saptamana de concediu. Asa ca ...ne vedem la lucru in martie ...

#212
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Dacia creste productia cu 10%, datorita cererii din Germania

Joi, 19 februarie 2009, 14:16

Dacia va creste cu 10% productia zilnica de masini din 9 martie, ca urmare a cererii venite din Germania, unde in programul Rabla se ofera 2.500 euro ca avans pentru achizitionarea unei masini noi. Pe de alta parte, in Romania, producatorul a vandut luna trecuta pentru prima oara mai putine masini decat in Franta.

Dacia redusese cadenta de productie la inceputul anului, de la peste 1.300 de masini pe zi, la 1.085, insa a decis sa o creasca la 1.200 de masini/zi din 9 martie. Nemtii au aratat un interes imens pentru modelele Dacia in programul Rabla, mai ales ca, datorita primei oferite de stat, isi pot lua masini Dacia de la 5.000 de euro in sus.

Dacia estimeaza ca numarul comenzilor venite din Germania ar putea ajunge la 30.000 pana la sfarsitul lunii acesteia, iar asta indeparteaza, cel putin pe termen scurt, perspectiva eliminarii celui de-al treilea schimb. Conducerea Dacia anuntase ca e posibil sa renunte la peste 3.000 de oameni, daca piata nu-si revine pana in primavara, insa comenzile din Germania sunt o gura de oxigen.

Dacia vandut anul trecut 25.000 de masini in Germania.

Totusi, interesul aratat de nemti nu poate masca realitatea de pe piata romaneasca, unde vanzarile marcii nationale au scazut luna trecuta cu 70%, pana la 1.900 de masini. Si pentru prima oara in istorie, vanzarile Dacia in Franta (3.500 masini) au fost mai mari decat in Romania.

Ar trebui remarcat ca nemtii si-au dovedit seriozitatea cand a fost vorba de programul Rabla, l-au inceput rapid cu o prima de casare generoasa. La noi, se vorbea acum cateva luni de posibilitatea incepeerii programului la 1 ianuarie, insa lucrurile au fost decalate cu doua luni.

Sursa


Neamtu' prost cumpara Logane, romanu' destept cumpara pisicute si ursuleti.

Edited by C.F.S., 19 February 2009 - 18:03.


#213
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
bravo lor. Vand un produs bun, care e cerut de piata germana. Sa aiba numai masini sa le dea nemtilor :)

#214
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 15.07.2008

View PostC.F.S., on Feb 19 2009, 17:02, said:

Dacia creste productia cu 10%, datorita cererii din Germania

Joi, 19 februarie 2009, 14:16

Dacia va creste cu 10% productia zilnica de masini din 9 martie, ca urmare a cererii venite din Germania, unde in programul Rabla se ofera 2.500 euro ca avans pentru achizitionarea unei masini noi. Pe de alta parte, in Romania, producatorul a vandut luna trecuta pentru prima oara mai putine masini decat in Franta.

Dacia redusese cadenta de productie la inceputul anului, de la peste 1.300 de masini pe zi, la 1.085, insa a decis sa o creasca la 1.200 de masini/zi din 9 martie. Nemtii au aratat un interes imens pentru modelele Dacia in programul Rabla, mai ales ca, datorita primei oferite de stat, isi pot lua masini Dacia de la 5.000 de euro in sus.

Dacia estimeaza ca numarul comenzilor venite din Germania ar putea ajunge la 30.000 pana la sfarsitul lunii acesteia, iar asta indeparteaza, cel putin pe termen scurt, perspectiva eliminarii celui de-al treilea schimb. Conducerea Dacia anuntase ca e posibil sa renunte la peste 3.000 de oameni, daca piata nu-si revine pana in primavara, insa comenzile din Germania sunt o gura de oxigen.

Dacia vandut anul trecut 25.000 de masini in Germania.

Totusi, interesul aratat de nemti nu poate masca realitatea de pe piata romaneasca, unde vanzarile marcii nationale au scazut luna trecuta cu 70%, pana la 1.900 de masini. Si pentru prima oara in istorie, vanzarile Dacia in Franta (3.500 masini) au fost mai mari decat in Romania.

Ar trebui remarcat ca nemtii si-au dovedit seriozitatea cand a fost vorba de programul Rabla, l-au inceput rapid cu o prima de casare generoasa. La noi, se vorbea acum cateva luni de posibilitatea incepeerii programului la 1 ianuarie, insa lucrurile au fost decalate cu doua luni.

Sursa


Neamtu' prost cumpara Logane, romanu' destept cumpara pisicute si ursuleti.


aaaa da cum asa au bagat si nemtii taxa de prima inmatriculare sau cum au crescut vanzarile Dacia ?


cred ca nemtii dau 2500 de euro la oameni in loc sa ii ia ca si statul roman.

BRAVO BOC ! sa te manance canceru

#215
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
La fel - despre cresterea vanzarilor la Dacia, in Germania.

Neamtul prost cumpara Logan, romanul destept importa jafuri SH.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KAHfXKtATzQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#216
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,907
  • Înscris: 14.11.2004

View PostC.F.S., on Mar 11 2009, 16:19, said:

La fel - despre cresterea vanzarilor la Dacia, in Germania.

Neamtul prost cumpara Logan, romanul destept importa jafuri SH.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KAHfXKtATzQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Neamtul nu e prost deloc , a preferat sa faca economie la confort si mandrie si a luat o masina buna pentru banii sai .

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate