Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reduceri, concedieri si inchideri temporare de fabrici
Last Updated: Feb 02 2010 10:11, Started by
romaximusro
, Oct 07 2008 21:34
·
0
#1
Posted 07 October 2008 - 21:34
Quote Ca urmare a crizei financiare, constructorul de automobile Opel isi intrerupe productia in aproape toate intreprinderile europene. In Germania, centrele de productie din Bochum (5.000 de angajati) si Eisenach (1.800 de angajati) au fost puse pe linie moarta pentru 2-3 saptamani, nu se mai lucreaza decat la centrala din Rüsselsheim. Cu aceasta masura, dupa declaratiile conducerii Opel, se va reduce livrarea a cca 40.000 de automobile, pana la sfarsitul anului. In 2007, Opel a vandut in Europa, dupa datele oficiale de firma, 1,74 milioane automobile. Sistarea momentana a productiei nu exclude reduceri de salarii ale angajatilor firmei. Si Ford este afectat de criza financiara europeana. In Saarlouis, Ford da afara "inainte de termen, 204 angajati", dupa declaratiile unui purtator de cuvant al Ford din Köln, preluate de Deutsche Presse Agentur (dpa 07.10.08). Contractele de angajare temporara a acestor angajati mergeau pana la 31 decembrie. Intreprinderea din Saarland produce mai ales pentru export (in 2007 cca 392.500 de automobile), avand 6.500 de angajati. Si productia de la BMW din Leipzig va fi intrerupta pentru o saptamana, la sfarsitul lunii octombrie, ceea ce inseamna 2.800 de automobile scoase de pe banda. "BMW reactioneaza la evolutia pietei, mai cu seama a celei din SUA", a declarat un purtator de cuvant al firmei pentru DPA, citat de Hotnews. Dupa bancile si asigurarile germane, constructorii de automobile sunt marca stabilitatii "locomotivei Europei". Masurile de austeritate intervenite in aceasta industrie, vitala pentru Germania, insa nu numai, indica proportiile crizei financiare momentane. Conform stirilor difuzate de radioul german, aceste masuri din industria auomobilelor si cele ce vor urma, pana la sfarsitul anului, vor afecta substantial si producatorii mici si mijlocii de componente si accesorii auto Sursa: http://www.romaniali...financiara.html |
#8
Posted 08 October 2008 - 22:59
suuuuper!!! pai da, ce, numai in tarisoara noastra draga sa fie oameni dati afara!!! ei bine, noi tot suntem obisnuiti cu replica asta :"vor fi disponibilizari" !!!! hai sa vada si ceilalti!
|
#9
Posted 09 October 2008 - 06:45
Da da...asa asa... Muri-ti-ar capra neamtule si japonezule ... Tu nu-ti dai seama ca daca ai au probleme...vom avea si noi? (Vezi bursa bucuresti ieri.....)
|
#10
Posted 09 October 2008 - 06:49
si asta ptr. ca stagneaza leasing-ul, aka, creditarile ptr. cumpararea de vehicule noi.
si la noi firmele de leasing refuza clienti pe care pana mai ieri le facea chiar ei propuneri... nema bani, nema leasing, nema vanzari=>fabricile isi inchid portile=>someri care nu-si mai pot plati ratele=>alte probleme ptr. banci=>criza |
|
#11
Posted 09 October 2008 - 08:22
Am sursa in industria auto. E dezastru...
Marile compaii au anulat comenzi de componente pana la sfarsitul anului si au refuzat sa dea prognoze. Cel mai prost sa Fiat, care o sapt lucreaza, alta nu. Renault a inghetat ziua de vineri momentan, Audi a retras un schimb de munca, iar Skoda doreste sa inchida o uzina (avea mai multe?). Mercedes anunta inchiderea unei sapt/luna... |
#13
Posted 09 October 2008 - 08:56
Pai sa faca reduceri... citeam pe undeva ca pretul de fabricatie al unei masini e undeva pe la 50% din pretul "de raft".
|
#14
Posted 09 October 2008 - 09:11
Adaosurile in automotive sunt foarte mici; se castiga mai bine in cazul masinilor mari/scumpe, dar lanul de sugative este mare.
Se bazeaza pe volum, deci vom vedea o crestere probabila a preturilor, nu o scadere. Basarab, on Oct 8 2008, 17:39, said: NASOL. Ce o fi la toyota!!! "Toyota Motor Corp va exporta anul viitor camionete usoare, SUV-uri si dubite din Statele Unite, pentru a scapa de inventarele create de reducerea masiva a vanzarilor pe aceasta piata.Principalele destinatii ale exporturilor vor fi America Latina si Orientul Mijlociu" http://www.capital.ro/index.php?section=ar...13040&rss=1 |
#15
Posted 09 October 2008 - 13:44
Toyota are stocuri imense. CAM nasol sa te bazezi pe stocuri.
|
|
#16
Posted 09 October 2008 - 13:52
sonykel, on Oct 8 2008, 22:28, said: cand citesc stiri dastea ma simt mandru ca am dat aproape 13mii de euro pe o dacie desi toti maiu zis sami iau un Opel sau un ford Si daca luai un Opel cu 13.000 cu ce te afecta ca nu se mai fac la fel de multe masini ca si pana acum? |
#18
Posted 09 October 2008 - 14:09
Basarab, on Oct 9 2008, 14:54, said: Din ce ai insirat tu acolo, doar VW vinde in SUA. Nici un constructor francez nu vinde in SUA, din cauza ca acolo nu exista taxa de inmatriculare, programul rabla (se iau bani de la saraci ca sa dea la bogati), etc. care sa sprijine masiv producatori de genul dacia. Opel e prezent in SUA prin GM. Iar ce vinde GM pe piata americana prin companiile sale (Chevy, Buick, Caddy, etc.) sint modele exclusiv americane. Eu unul nu mor de grija industriei auto. Adaosurile comerciale sint imense la masini noi si absolut nesimtite la piese de schimb. Cel mai bun exemplu: noul Fiat 600, care costa 14.000 de euro, doar pentru ca i-au pus dinte albastru si mufa aipod. Sa fim seriosi, costurile de productie sint foarte mici in mass-production. Transformati 14000 de euro in dolari si vedeti ce va puteti lua cu banii astia in America. Si s-ar putea sa aveti o surpriza foarte mare. Edited by undesignus, 09 October 2008 - 14:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users