Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
OFF-roader versus SUV/SAV
Last Updated: Oct 10 2010 14:58, Started by
Marius3k
, Aug 26 2008 08:11
·
0
#20
Posted 26 August 2008 - 15:37
dupa cum spuneam, intai de toate nu ai cum sa ramai blocat pe o suprafata plana, pe zapada batatorita, fara nici un obstacol in fata/spatele rotilor... apoi daca vrei sa urci nu stiu unde, iti pui pneuri de iarna si nu te intrebi ca "desteptul" de ce patineaza masina cu pneuri de vara, ba mai mult nu te apuci sa blamezi masina pt. analfabetismul tau in domeniul auto... ca e cum nu se poate absolut penibil!
|
#21
Posted 26 August 2008 - 15:38
@Giobica:Pe zapada batatorita una e sa umbli cu masina de o tona si alta e sa umbli cu masina de 2.5+ tone,ai sanse sa ajungi la geata de sub zapada ,daca nu ai gume MS poti sa o patesti asa cum ai vazut tu. Asta nu inseamna ca masina e proasta,mai degraba proprietarul ca umbla cu gume de vara ca doar are 4x4. Cat despre LSD-uri...nici al meu nu functioneaza calumea,dar eu umblu cu MS-uri .
Edited by LC_TM, 26 August 2008 - 15:39. |
#22
Posted 26 August 2008 - 16:14
gtk, on Aug 26 2008, 14:32, said: si cine mama masii a zis ca conteaza doar unghiul? (desi sunt extrem de importante, esentiale as zice)... am zis eu? ce anume nu are touareg-ul din ceea ce e necesar in plus? tractiune integrala? diferentiale blocabile? reductor? CE? si ce anume nu are touareg-ul? putere? "aderenta"? asta e data de cauciucuri in caz ca nu stiai... rezistenta? ai vazut vreun Touareg cu suspensiile rupte? Apoi sa ne mai imaginam ca modelul de mai sus ar putea fi dotat cu chestii gen suspensie pneumatica sau controlul electronic al tractiunii, etc. Si, in final sa ne mai imaginam ca acelasi model ar avea si o varianta cu sasiu scurt. |
#23
Posted 26 August 2008 - 16:23
Auzi LC-TM, tu cu cine tii ? Electronica high-tech nu are legatura cu off-road-ul. Nu cred ca poti ramane pe loc drept cu masina ta indiferent de pneuri. Mie daca mi se intampla o vand imediat
Faptul ca la Touareg pneurile all-season sunt optionale e un alt exemplu de .... E o super masina dar totul e optional, suspensie pneumatica, dif spate blocabil, pneuri all season, bara stabilizatoare. De fapt e un LEGO nu o masina. Cine stie sa o faca poate avea un Patrol mai mic, mai frumos si mai rapid Din pacate cei cativa care se pricep nu isi cumpara pentru ca nu ii intereseaza . Asta e memorabil. O lauda pe 1000 de pagini dupa care declara senin ca nu il intereseaza. Se rezuma la a face nenumarate posturi pe zi ca sa ne testeze rabdarea. gtk nu stie ca muntii se trec mergand incet si sigur. Chiar nu exista topic-uri cu subiecte care sa il intereseze pe gtk? Doar sa ne spuna si le cream noi. Ura! Pace si prietenie. |
#24
Posted 26 August 2008 - 16:23
Giobica, on Aug 26 2008, 15:17, said: Nu raspund decat la pasajul cu pneurile. Este adevarat ca sunt importante dar in parcarea de la Azuga unde pe loc drept (ZERO% inclinare) Touareg-ul a avut nevoie de 20 de minute ca sa iasa cu spatele, TRACTAT, erau 20 de Dacii cu pneuri de vara. Nimeni nu a impins macar vreo alta masina acolo. Deci sunt pneurile importante dar si masina trebuie sa fie de exceptie pentru asa performanta. Zapada avea 5 cm si era batatorita. Pneuri de vara, plus sofer care nu stia sa-si foloseasca masina. In cazul de fata e irelevant altceva. |
#25
Posted 26 August 2008 - 16:36
Pneuri de vara livrate in standard de producator, sofer cunoscator pentru ca altfel nu lua o masina atat de performanta, pana aici sunt de acord. Totusi masina a ramas pe loc nu soferul deci are si ea o contributie.
Voi aveti idee cati dintre proprietarii de SUV-uri isi schimba pneurile iarna? |
#26
Posted 26 August 2008 - 16:40
Niciunul ! Multi au penuri de vara si cu alea merg. Mai bine luau all-season!
|
#27
Posted 26 August 2008 - 17:12
plictys, on Aug 26 2008, 17:14, said: Pentru inceput hai sa ne imaginam ca LC120 are punte rigida spate. Sunt multi care inteleg avantajele unei asemenea structuri.... Apoi sa ne mai imaginam ca modelul de mai sus ar putea fi dotat cu chestii gen suspensie pneumatica sau controlul electronic al tractiunii, etc. Si, in final sa ne mai imaginam ca acelasi model ar avea si o varianta cu sasiu scurt. puntea rigida penalizeaza automat comportamentul rutier... suspensie pneumatica fara reglaj al garzii la sol? (o chestie inutila in opinia mea) model scurt? LC 90? unghiurile sunt celeasi, posibil cu exceptia celui de rampa... Giobica, on Aug 26 2008, 17:23, said: Faptul ca la Touareg pneurile all-season sunt optionale e un alt exemplu de .... E o super masina dar totul e optional,...bara stabilizatoare. De fapt e un LEGO nu o masina. Giobica, on Aug 26 2008, 17:36, said: Totusi masina a ramas pe loc nu soferul deci are si ea o contributie. |
#28
Posted 26 August 2008 - 17:27
Asa e. Si sa presupunem ca e normal cu pneuri de vara pe o masina 4x4 grea sa nu poti pleca de pe loc, fara nici un fel de panta.
De ce un producator asa serios care face SUV-uri fara sasiu separat dar la fel de bune (si in offroad !!) ca oricare altul vinde masina De Teren standard cu pneuri de vara? Ei nu stiu ca aici ninge, ca exista Cheia, Valea Prahovei sau Campulung-Bran. De ce ceilalti, genuine 4x4, pun macar All-Season? By the way eu m-am luptat ca sa iau unica masina sosita cu Michelin Cross Terrain M+S. Nu sunt de iarna 100% dar au sculptura de iarna si le-am testat in toate imprejurarile. Mi-am luat altele pentru vara, mai rezistente prin padure. La fel de serios s-a gandit VW si cand au facut masina. Butoane frumoase, finisaj de lux, scaune confortabile. Am mai spus ca la volan te simti bine in Touareg si foarte smecher. Daca asta este un argument decisiv... De ce sa mergi cu Passat, cand pot sta mai sus si mai in siguranta? Majoritatea daca ajung cu masina la Cota 1400 iarna li se pare cea mai tare aventura pe 4 roti. Buna si foarte logica ideea cu copacul gtk. Se pare ca incepem sa ne intelegem. Pornisem mai devreme de la capat, cu limita intre SUV si masina de teren. Unde sa facem delimitarea si pe ce criterii? Edited by Giobica, 26 August 2008 - 17:30. |
|
#29
Posted 26 August 2008 - 17:41
Giobica, on Aug 26 2008, 18:27, said: De ce un producator asa serios care face SUV-uri fara sasiu separat dar la fel de bune (si in offroad !!) ca oricare altul vinde masina De Teren standard cu pneuri de vara? Ei nu stiu ca aici ninge, ca exista Cheia, Valea Prahovei sau Campulung-Bran. Giobica, on Aug 26 2008, 18:27, said: Pornisem mai devreme de la capat, cu limita intre SUV si masina de teren. Unde sa facem delimitarea si pe ce criterii? |
#30
Posted 26 August 2008 - 18:24
Atunci cum votam daca nici tu nu stii delimitarea dintre ele? N-as fi zis ca e ceva complicat pentru tine in acest domeniu. Dupa atata munca pe Internet, youtube, specialisti straini.
Pe cei NUMAI 130 euro se bazeaza producatorii tai germani, care iti ofera o masina semi-preparata (stii, ca mancarea aceea buna, sanatoasa) la care trebuie sa adaugi minim 10000 de Euro de optiuni. E o chestie de imagine sa o iei FULL nu trebuie sa stii la ce foloseste optiunea X sau daca foloseste la ceva. Si pleci de la Touareg pentru ca e cat Pathfinder si il iei la pret de Range Rover. Poate iti place masina sincer, dar exagerezi cu lauda asta. Probabil nu ti-o permiti si aici pe o forum e o refulare. Zic si eu, incerc sa gasesc o explicatie. Daca nu e masina ta, nu te intereseaza sa o iei, nu lucrezi la VW, ce vrei de la sufletul nostru? Sa plecam toti si sa ramai tu cu parerile si cu pozele tale de pe youtube? Sa cantam un cantecel in padure, in limba germana? |
#31
Posted 26 August 2008 - 21:57
off-road = wrangler. si punct ! acum doua zile am fost singurul care a trecut prin niste gropane uriase pe centura de nord a bucurestiului. niste q7-uri si touraeg-uri (evident, in culoarea anului 2008 ) stateau cuminti si se uitau cu invidie a mai incercat un x5 sa se tina dupa mine, da' a abandonat. asa ca dupa parerea mea, suv-ul este pentru asfalt si cel mult un platou de pamint batatorit.
|
#32
Posted 27 August 2008 - 04:14
Giobica, on Aug 26 2008, 19:24, said: Atunci cum votam daca nici tu nu stii delimitarea dintre ele? N-as fi zis ca e ceva complicat pentru tine in acest domeniu. Dupa atata munca pe Internet, youtube, specialisti straini. Giobica, on Aug 26 2008, 19:24, said: Si pleci de la Touareg pentru ca e cat Pathfinder si il iei la pret de Range Rover. Giobica, on Aug 26 2008, 19:24, said: Poate iti place masina sincer, dar exagerezi cu lauda asta. Probabil nu ti-o permiti si aici pe o forum e o refulare. Giobica, on Aug 26 2008, 19:24, said: Daca nu e masina ta, nu te intereseaza sa o iei, nu lucrezi la VW, ce vrei de la sufletul nostru? Sa plecam toti si sa ramai tu cu parerile si cu pozele tale de pe youtube? Sa cantam un cantecel in padure, in limba germana? Edited by gtk, 27 August 2008 - 04:14. |
#33
Posted 27 August 2008 - 08:56
Skizo, on Aug 26 2008, 21:57, said: off-road = wrangler. si punct ! acum doua zile am fost singurul care a trecut prin niste gropane uriase pe centura de nord a bucurestiului. niste q7-uri si touraeg-uri (evident, in culoarea anului 2008 ) stateau cuminti si se uitau cu invidie a mai incercat un x5 sa se tina dupa mine, da' a abandonat. asa ca dupa parerea mea, suv-ul este pentru asfalt si cel mult un platou de pamint batatorit. Defender,Patrol,Massif,etc? |
|
#34
Posted 27 August 2008 - 09:02
Touareg-ul care a fost disponibil in iulie costa sub 36000 cu jante pe 18, XENON... Este exact cat un Range Rover . O alta informatie corecta de la oameni care spre deosebire de noi "gandesc rational" si "au informatii in domeniu".
Remarcati ca tanarul gtk nu e interesat de masina dar se supara si pe VW daca apare un model mai accesibil, sa nu cumva sa ne luam si noi, clasa muncitoare, poporul, amaratii, super-masina germana. Hai sa vedem niste citate din De Teren articol mentionat anterior de gtk. Nu le comentez va las pe voi. Citat din De Teren despre Touareg: "Ramane cea mai oportuna optiunedaca vrei sa pari din acelasi filmsi la PIATA, si la OPERA, si sambata la BAMBOO"-Stii ce e ala, gtk? Alt citat: "..cu VW iti e mai tarsa sa dai in toate nenorocirile pe cand cu Nissan-ul nu simti nevoia sa fii la fel de sensibil". LC_TM nu te faci de ras nicaieri in off-road cu Defender sau cu Patrol. Acum trebuie sa vedem cand oamenii glumesc si exagereaza (putin) cand vorbesc de masina lor. Edited by Giobica, 27 August 2008 - 09:05. |
#35
Posted 27 August 2008 - 09:08
Cat un Range Rover ??? (la mana 70 probabil) sau din iuteala de mana si nebagare de seama pentru "noi" Range Rover e tot aia cu Land Rover ...samd
36 000 e un Discovery 3 (dezbracat) sau un LR2 S |
#36
Posted 27 August 2008 - 09:22
Asa este. Glumeam pe tema informatiei "utile si corecte" cum ca initial Touareg costa 50000 aproape cat Range Rover.
Si de bun ce este l-au facut 35000. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users