OFF-roader versus SUV/SAV
Last Updated: Oct 10 2010 14:58, Started by
Marius3k
, Aug 26 2008 08:11
·
0
#91
Posted 01 February 2010 - 18:48
#92
Posted 01 February 2010 - 18:56
Jah, on 1st February 2010, 17:19, said: De acord cu ce zici tu. Totusi am gasit un film in care un Forester pare sa iasa dintr-o situatie cu 2 roti fara aderenta (~0:56-1:00). Este posibil ca in situatii nu foarte dure electronica (VDC / TC) sa compenseze lipsa unui diferential blocabil pe spate? Test Offroad Ca sa raspund strict la intrebare, controlul tractiunii, in anumite limite, compenseaza partial lipsa unui diferential blocant. Controlul tractiunii simuleaza un diferential blocant prin aplicarea franei pe roata care patineaza, fiind un diferential deschis, asta provoaca un transfer de putere catre roata opusa. Nu se poate compara cu un diferential blocant autentic, dar oricum ajuta. Daca te uiti cu atentie la filmulet, vezi ca masina sta pe loc si roata dreapta fata patineaza, ceea ce sugereaza ca roata stanga fata avea aderenta. Iar daca te uiti pe spate, roata de pe spate dreapta nu se invarte, cu tot cu controlul tractiunii ceea ce sugereaza ca roata stanga spate se invarte in gol. In momentul in care masina se inclina in fata, roata dreapta fata nu mai patineaza si, zic eu, datorita faptului ca amandoua rotile fata au aderenta scot masina de acolo. Daca te uiti cu atentie, roata dreapta spate incepe sa se invarta numai dupa ce masina se inclina in fata si cand roata dreapta fata a inceput sa prinda ceea ce sugereaza ca TCS-ul nu a intervenit sau nu a fost suficient. Dar e greu de spus din filmulet cum a fost exact. Oricum nu stiu cat de "off-road" e traseul ala, tinand cont ca pare a fi un eveniment Subaru, si mai mult ca sigur s-au asigurat ca traseul nu pune probleme. Uite aici un filmulet in care daca te uiti cu atentie la roti vezi limitarile sistemului electronic, desi ambele roti pe spate au aderenta tot are probleme: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m-dwbGSXpVw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si uite un filmulet cu o masina echipata cu LSD pe puntea spate si fara controlul tractiunii, tot pe o panta destul de abrupta si inghetata (masina sta pe loc, rotile patineaza, pana se blocheaza LSD-ul moment in care incepe sa urce): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m-dwbGSXpVw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by abunea, 01 February 2010 - 19:08. |
#93
Posted 01 February 2010 - 19:34
Am inteles, cam asa banuiam si eu. Mie mi-a atras atentia Foresterul pentru ca mi se pare o masina mai mult decat decenta on road, buna pentru off-road lejer gen drumuri forestiere, Transalpina etc si nu foarte scumpa. In nici un caz pentru off-road greu, mi-ar placea si asa ceva, si cine stie, poate la urmatoarea voi avea bani de-un Rubicon
|
#94
Posted 02 February 2010 - 10:23
Dupa parerea mea Foresterul e o masina f buna si pe sosea si off-road lejer. Atata timp cat ii cunosti limitarile si nu te arunci in cine stie ce groapa de noroi cred ca o sa fii multumit de ea
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users