Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

OFF-roader versus SUV/SAV

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

Poll: OFF-roader versus SUV/SAV (151 member(s) have cast votes)

Ce 4x4 preferati?

  1. SUV (49 votes [32.45%])

    Percentage of vote: 32.45%

  2. SAV (10 votes [6.62%])

    Percentage of vote: 6.62%

  3. Off-roader (77 votes [50.99%])

    Percentage of vote: 50.99%

  4. Cross-over (15 votes [9.93%])

    Percentage of vote: 9.93%

Ce 4x4 detineti/conduceti in mod curent?

  1. SUV (42 votes [27.81%])

    Percentage of vote: 27.81%

  2. SAV (4 votes [2.65%])

    Percentage of vote: 2.65%

  3. Off-roader (39 votes [25.83%])

    Percentage of vote: 25.83%

  4. Cross-over (7 votes [4.64%])

    Percentage of vote: 4.64%

  5. Nu posed/posed autoturism "obisnuit" (59 votes [39.07%])

    Percentage of vote: 39.07%

Vote Guests cannot vote

#1
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Pentru a evita discutiile off-topic din alte locuri, puteti sa discutati argumentat aici despre controversatele SUV/SAV-uri versus Off-roaderele "autentice".
Hit big!

Edited by Marius3k, 28 August 2008 - 16:15.


#2
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
am un SX4 si as dori ca atunci cand am sa cresc mare Mos Craciun sa fie bun cu mine si sa-mi aduca cadou un Land Rover Defender   :rolleyes:

#3
GaiusBaltar

GaiusBaltar

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 665
  • Înscris: 20.10.2007
Am un Tucson si nu vreau altceva :)

#4
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
am un wrangler si nu vreau altceva. B)

#5
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Tinere gtk, s-au pus mai multe intrebari si ne asteptam de la cineva cu atatea cunostinte sa raspunda. Nu exista nici un raspuns ci din nou un misto ieftin "fugi si te culca" EU STIU MAI BINE si iarasi niste exemple de masini care iti plac tie dar pe care nu le cumperi. De ce oare daca sunt atat de bune? De ce Discovery e SUV si Pathfinder sau Pajero nu sunt SUV-uri?

E bine sa ai idei "statornice" dar le poti repeta de 4 ori pe zi si fara sa jignesti pe cei fara cunostinte care si-au luat masini 4x4.

Ceva poze noi pe youtube?

Si vezi ca printre cele 2-3 informatii care mai apar prin posturile tale unele sunt usor false: Touareg nu are garda la sol 30 cm!

Poate !! ajunge acolo daca mai iei optiuni de alte mii bune de EURO si ridici la maxim masina cu suspensia pneumatica. Este o garda la sol variabila ca si la Discovery, geniala pe hartie. Despre  stanci si offroad ar fi bine sa iti iei masina din asta si apoi sa ne spui pe unde te-ai bagat cu masina TA, nu ce ai vazut pe Internet.

Ar trebui sa iti asumi respunderea si sa platesti o astfel de masina, nu numai sa iti dai cu parerea, laudativa si foarte categorica de altfel.

Cu o astfel de masina nu se urca pe stanci decat cei carora nu le pasa ca vor baga alte mii de Euro in SUV-ul lor de "lux", pentru reparatii. Nu comentez ce fel de baieti, se intelege.

Tu vezi titlul? Motivul pentru care ai ales! Tu nu alegi nimic, dar stai si faci misto nonstop. Toti care se leaga de masinile germane sunt prosti, toti abereaza.

#6
mtest

mtest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,957
  • Înscris: 13.06.2002
Daca tot ai pus SUV si SAV in categorii separate, poate ar trebui sa explici ca diferentierea o face mai ales partea de _utilitate_
Sa vedem cati posesori de Dodge RAM avem pe-aici...

#7
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Daca este interesant si putem discuta civilizat, va propun sa stabilim despre ce masini vorbim.

Incerc sa dau cateva exemple sper sa nu genereze o cascada de "pumni".
Crossover: Subaru Outback, vechiul Forester, Mercedes R Klasse, Audi Allroad, Volvo XC70, SX4
SAV: X3, X6 poate CRV
SUV: Rav4, Noul Forster, Xtrail, Freelander, Grand Vitara
Masini de teren: nu stiu cum vom putea stabili de unde incep, fara sa discutam de caracteristicile constructive.
Incep de la Terrano, sau de la Touareg sau de la  Discovery sau la Defender/Patrol? Trebuie sa aiba sasiu separat ca sa fie masina de teren si nu SUV?

Ce sunt CUV Hoover (vezi castigatorii de la Olimpiada) sau Pajero Sport?

Personal cred ca noile denumiri sunt create de firme din motive de marketing. Crezand ca masina e deosebita (a mea e SAV tata, nu SUV!! ce stii tu?) esti mai tentat sa platesti o caruta de bani.

#8
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 10:37, said:

Tinere gtk, s-au pus mai multe intrebari si ne asteptam de la cineva cu atatea cunostinte sa raspunda. Nu exista nici un raspuns ci din nou un misto ieftin "fugi si te culca" EU STIU MAI BINE si iarasi niste exemple de masini care iti plac tie dar pe care nu le cumperi. De ce oare daca sunt atat de bune? De ce Discovery e SUV si Pathfinder sau Pajero nu sunt SUV-uri?

E bine sa ai idei "statornice" dar le poti repeta de 4 ori pe zi si fara sa jignesti pe cei fara cunostinte care si-au luat masini 4x4.

Ceva poze noi pe youtube?

Si vezi ca printre cele 2-3 informatii care mai apar prin posturile tale unele sunt usor false: Touareg nu are garda la sol 30 cm!

Poate !! ajunge acolo daca mai iei optiuni de alte mii bune de EURO si ridici la maxim masina cu suspensia pneumatica. Este o garda la sol variabila ca si la Discovery, geniala pe hartie. Despre  stanci si offroad ar fi bine sa iti iei masina din asta si apoi sa ne spui pe unde te-ai bagat cu masina TA, nu ce ai vazut pe Internet.

Ar trebui sa iti asumi respunderea si sa platesti o astfel de masina, nu numai sa iti dai cu parerea, laudativa si foarte categorica de altfel.

Cu o astfel de masina nu se urca pe stanci decat cei carora nu le pasa ca vor baga alte mii de Euro in SUV-ul lor de "lux", pentru reparatii. Nu comentez ce fel de baieti, se intelege.

Tu vezi titlul? Motivul pentru care ai ales! Tu nu alegi nimic, dar stai si faci misto nonstop. Toti care se leaga de masinile germane sunt prosti, toti abereaza.

sa continuam aici...

pustiulica, ce naiba tot vrei de la mine?? CONCRET, CE? am venit cu argumente tehnice despre care tu nu ai habar(si am explicat detaliat de ce anumite presupuse off-roade sunt mai slabe decat anumite presupuse SUV-uri), am venit cu filme si poze care DEMONSTREAZA ceea ce spun(insa unii se pare ca sunt doar niste chestii "la misto", care nu merita atentie), in alte discutii am venit si cu surse care confirma perfomantele, am demonstrat si cat de buni sunt specialistii de pe alte site-uri/forumuri(ex. articolul in care cineva spunea ca touareg-ul are tractiune neparmanenta, ca si pathfinder-ul)... CE ANUME MAI DORESTI??? orice persoana care are un minim de cunostinte tehnice poate verifica datele tehnice ale masinilor si eventual cauta surse care sa confirme/infirme capabilitatile acestora(site-uri, filme, etc.)... dar tu nu si nu! ti-am zis ca am condus touareg si nu numai odata... vrei neaparat sa detin un touareg si sa iti demonstrez live pt. a ma crede? esti caraghios! v-ati gasit o mana de incepatori care nu aveti nici cunostintele de baza, sa ma criticati fara absolut nici un fel de argumente, in schimb reactionati ca in zicala "hotul striga hotul" spunand ca eu nu am argumente... cum naiba poti sa spui tu ca touareg-ul nu are 30 cm garda la sol, din moment ce se obtine din reglarea suspensiei? auzi la el... din cauza ca suspensia e reglabila, cica "nu se pune"... :D ... si nu zic ca discovery 3 e SUV neaparat, ci asta o zic "meseriasii" care sustin ca o masina cu autoportanta e SUV automat... iar Discovery 3 si Range Rover au caroserii autoportante si suspensii independente... also, miotsubishi pajero are tot caroserie autoportanta... pe de alta parte vechiul ML si actualul pathfinder au caroserii pe sasiu separat, insa sun slabute in teren accidentat...

Quote

@gtk: trebuie sa intelegi ca existenta doar a unor elemente din panoplia unei masini de teren nu transforma automat respectiva masina intr-o masina de teren la superlativ. Touaregul este doar un bun compromis intre sosea si teren. La alte automobile acest raport are alte valori, deci se adreseaza unei alte categorii de oameni.
chiar esti amuzant cu exprimarea asta "trebuie sa intelegi"... ce intelegi tu prin "la superlativ"? poti tu demonstra ca un Land Cruiser 120 e mai bun decat un touareg(fara modificari aftermarket)? explica-mi si mie putin, tehnic, concret, cum anume trece land cruiser-ul mai bine peste anumite obstacole, avand in vedere ca are un unghi de degajare cu 5 garde mai mic decat al touareg-ului(chiar si ala de atac e cu aproape cu 2 grade mai mare la touareg), unghi de rampa cu 7 grade mai mic, rampa maxima abordabila cu 2 grade mai mica, si o garda la sol cu 8 cm mai mica...




am mai explicat aici despre diferentele SUV/off-roader:

Quote

deci... Pathfinder e off-roader veritabil fiindca are sasiu separat, iar Touareg e SUV amarat deoarece nu are sasiu separat... ceea ce probabil ca nu stii tu e ca si vechiul M-Class avea sasiu separat, dar nici dracu' nu-l considera off-roader... iar M-class-ul NOU nu mai e cu sasiu separat, insa a primit dferential spate blocabil si reductor... toata lumea il considera mult mai performant decat primul, desi nu mai e "body-on-frame"..
culmea, pathfinderu' nu are diferentiale blocabile insa e mai off-roader decat touareg-ul desi touareg-ul are si diferentiale blocabile si garda la sol mai mare si unghiuri mai bune si motoare mult mai puternice... asta in opinia ta... dar ai putea sa dai macar un singur exemplu in care touareg-ul nu ar putea trece un obstacol din cauza caroseriei autoportante? pariez ca nu... se repara mai greu/deloc in caz de busitura zdravana? ia-ti TAF...

realitatea e ca in ziua de azi nu mai exista diferente clare intre SUV-uri si presupuse off-roadere veritabile... acum 10 ani mai era cum mai era... insa acum off-roadere legendare precum range rover trec pe caroserii autoportante, "SUV"-uri fara pretentii teribile in teren incep sa primeasca echipamente off-road (diferentiale blocabile, reductoare)... si incepe sa se renunte complet se pare la body-on-frame, punti rigide, arcuri cu foi si alte minuni de genul... indiferent cata robustete ar oferi, au ca dezavantaj comportamentul rutier janic, lipsa de confort si siguranta scazuta... compromisurile astea nu mai sunt acceptabile in ziua de azi, iar avantajele acestora sunt mai mult pe hartie si in mintea "puristilor"..

http://forum.softped...m...t&p=4691398

se pare ca intre timp a mai aparut un "specialist" pe thread-ul ala care ne explica ca touareg-ul nu are cutie de transfer(la reductor banuiesc ca se refera) si ca ar avea un haldex ceva... :D iar ceea ce pomeneam intr-un post mai devreme in gluma, e de fapt o realitate, in opinia specialistilor: "in primul rand pe www.dtrn.ro Tuaregul a fost "mai bun" decat Pathfinderul si poate pentru ca are ceva reclama postata pe site-ul lor. De aici comparatia e putin subiectiva..........zic eu, ca-i pe bani." - ne explica superspecialistul care ne invata ca touareg-ul nu are reductor si ca ar avea un haldex ceva - o speculatie de rasul curcilor...

#9
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Tinere Gtk, vrei sa faci o mocirla din toate topicurile. Dai reply pe alt topic. Esti foarte tare. Al doilea citat nici macar nu e din ce am scris eu, in dorinta de a lupta cu toata omenirea ai inceput sa ne incurci. Plictys nu avea nici o vina, si-a spus parerea foarte rezonabil si politicos, nici macar nu era vorba de LC120. Imi pare rau pentru tine gtk, esti jalnic.

Tot nu ne spui DE CE nu iti iei un Touareg sau un ML daca sunt asa de bune? De ce scrii de 1000 de ori aceleasi lucruri false. Numai ca sa arati ca noi care am ALES si AM CUMPARAT masini de teren cu sasiu separat suntem nepriceputi?

La o masina de teren nu numai unghiul conteaza. Daca ridici un Logan cu 20cm mai sus sau un C5 (are si asta suspensie pneumatica) nu inseamna ca ai masina de teren, desi vei putea trece peste obstacole.

Ideea fixa ca off-road inseamna NUMAI obstacole este falsa tinere gtk. Ai repetat-o in 70 de mesaje si 178 de poze. Masina trebuie sa aiba forta, aderenta, rezistenta. La efort, torsiune, socuri, lovituri. Daca dupa 10000 km de mers in offroad nu se strica nimic atunci poti spune ceva valabil. Nu dupa ce treci peste 3 copaci cazuti. O masina autoportanta nu va avea NEVER aceeasi rezistenta cu una cu sasiu separat chiar daca iti faci tu comanda speciala la VW cu 50 cm garda la sol si unghiuri de 45 in fata si spate.

Te las 5 minute sub un Patrol de serie cu un ciocan in mana, nu il vei putea avaria grav, desi probabil esti si foarte puternic dupa tonul adoptat "ce naiba tot vrei de la mine?" Cred ca esti realmente stresat ca nu v-au reparat scoala nici pana acum.

Te comporti exact ca un copil care nu vrea sa dea jucaria altuia. Trist este ca nici macar nu ai "jucarie" tu vorbesti din carti.

Tanar nu este ceva peiorativ, am insa impresia ca gtk este mai mic decat ceilalti de aici.

#10
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 13:51, said:

Al doilea citat nici macar nu e din ce am scris eu, in dorinta de a lupta cu toata omenirea ai inceput sa ne incurci. Plictys nu avea nici o vina, si-a spus parerea foarte rezonabil si politicos, nici macar nu era vorba de LC120. Imi pare rau pentru tine gtk, esti jalnic.
si cine pisicii masii a spus ca reply-ul iti este adresat? huh?

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 13:51, said:

Tot nu ne spui DE CE nu iti iei un Touareg sau un ML daca sunt asa de bune? De ce scrii de 1000 de ori aceleasi lucruri false. Numai ca sa arati ca noi care am ALES si AM CUMPARAT masini de teren cu sasiu separat suntem nepriceputi?
dar cine ti-a zis tie ca m-ar interesa vreo masina de teren, de imi pui intrebarea asta?

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 13:51, said:

La o masina de teren nu numai unghiul conteaza. Daca ridici un Logan cu 20cm mai sus sau un C5 (are si asta suspensie pneumatica) nu inseamna ca ai masina de teren, desi vei putea trece peste obstacole.
si cine mama masii a zis ca conteaza doar unghiul? (desi sunt extrem de importante, esentiale as zice)... am zis eu? ce anume nu are touareg-ul din ceea ce e necesar in plus? tractiune integrala? diferentiale blocabile? reductor? CE?

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 13:51, said:

Ideea fixa ca off-road inseamna NUMAI obstacole este falsa tinere gtk. Ai repetat-o in 70 de mesaje si 178 de poze. Masina trebuie sa aiba forta, aderenta, rezistenta. La efort, torsiune, socuri, lovituri. Daca dupa 10000 km de mers in offroad nu se strica nimic atunci poti spune ceva valabil. Nu dupa ce treci peste 3 copaci cazuti. O masina autoportanta nu va avea NEVER aceeasi rezistenta cu una cu sasiu separat chiar daca iti faci tu comanda speciala la VW cu 50 cm garda la sol si unghiuri de 45 in fata si spate.
si ce anume nu are touareg-ul? putere? :lol: "aderenta"? asta e data de cauciucuri in caz ca nu stiai... rezistenta? ai vazut vreun touareg cu suspensiile rupte?

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 13:51, said:

Te las 5 minute sub un Patrol de serie cu un ciocan in mana, nu il vei putea avaria grav, desi probabil esti si foarte puternic dupa tonul adoptat "ce naiba tot vrei de la mine?"
de scuturi ai auzit?

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 13:51, said:

Te comporti exact ca un copil care nu vrea sa dea jucaria altuia. Trist este ca nici macar nu ai "jucarie" tu vorbesti din carti.
asta e doar impresia ta aiuristica... ce jucarie sa dau, cui?
eu nu vorbesc din carti... daca pt. tine a prezenta datele tehnice esentiale inseamna "a vorbi din carti", ce sa mai zic... nu mai zic nimic, chiar nu inteleg de ce imi pun mintea cu tine...

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 13:51, said:

Tanar nu este ceva peiorativ, am insa impresia ca gtk este mai mic decat ceilalti de aici.
impresii peste impresii... la asta se rezuma opiniile voastre...

Edited by gtk, 26 August 2008 - 13:32.


#11
kork

kork

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,078
  • Înscris: 24.01.2003
Ciudat, nu-mi da voie sa votez.
Gtk, in chip de moderator, ar fi frumos sa ai un limbaj mai civilizat. Si mai temperat.

#12
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Foarte interesant ca gtk este moderator. Foarte interesant cat de aprig e gtk pe un subiect care nici macar "nu il intereseaza".
Ce-o fi pe topic-ul cu Mercedes E Klasse model 97? Cred ca mi-e frica sa ma uit acolo.

Referitor la ton si limbaj sper ca exista vreo bruma de autoritate aici pe forum.

Nu raspund decat la pasajul cu pneurile. Este adevarat ca sunt importante dar in parcarea de la Azuga unde pe loc drept (ZERO% inclinare) Touareg-ul a avut nevoie de 20 de minute ca sa iasa cu spatele, TRACTAT, erau 20 de Dacii cu pneuri de vara. Nimeni nu a impins macar vreo alta masina acolo. Deci sunt pneurile importante dar si masina trebuie sa fie de exceptie pentru asa performanta. Zapada avea 5 cm si era batatorita.

Aviz amatorilor: acesta nu era film pe youtube ci s-a petrecut live in fata ochilor mei inmarmuriti.

Ca sa dam Cezarului ce este al Cezarului, pe autostrada n-am vazut nici un Toaureg sub viteza legala. Never. Trec precum vantul. De obicei peste 150 si flash-uri de bun simt romanesc, cu Xenon desigur, de la 2 km. Fara sa generalizam, din pacate cam asta este masina, cam astia sunt suporterii ei infocati. Sosea, viteza, neinfricare! Politia nu cred ca ii poate prinde :)

#13
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 15:17, said:

Nu raspund decat la pasajul cu pneurile. Este adevarat ca sunt importante dar in parcarea de la Azuga unde pe loc drept (ZERO% inclinare) Touareg-ul a avut nevoie de 20 de minute ca sa iasa cu spatele, TRACTAT, erau 20 de Dacii cu pneuri de vara. Nimeni nu a impins macar vreo alta masina acolo. Deci sunt pneurile importante dar si masina trebuie sa fie de exceptie pentru asa performanta. Zapada avea 5 cm si era batatorita.
in principiu, atata timp cat nu ai pneuri bune degeaba, poti sa ai orice masina... iar touareg-ul are si dezavantajul de fi greu, lucru care ingreuneaza iesirea intr-o astfel de situatie... invatatura de minte pt. smecherasii care isi baga masinile in zapada cu gumele standard... totusi, ceva nu mi se pare in regula din ce zici tu... daca zapada era BATATORITA, iar parcarea PLATA, in ce anume era "blocat" touareg-ul... ca nu are logica!

#14
kork

kork

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,078
  • Înscris: 24.01.2003
Cred ca se referea la inclinatia terenului, nu la materia cu care era acoperit.

#15
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Stiu ca urmatoarele "impresii" vor fi ca sunt mincinos dar imi asum riscul.
Cand omul accelara sa plece, rotile de la Toaureg incepeau sa se invarta PE RAND si PE LOC. Impresia era exact de gandac cu picioarele in sus. Toate cele 3 roti pe care le vedeam se invarteau, deci un sistem de alunecare limitate exista dar el nu isi face treaba. Masina nu se bloca in ceva pur si simplu nu putea sa se miste. Era parcarea plata betonata de la Azuga, unde se ternina drumul. Zapada batatorita de maxim 5 cm.
Poate o fi fost o versiune mai ieftina pentru Romania  :)

Cat o s-o mai rasucim pe toate partile. 4 oamni au muncit ca nu era loc sa o traga direct cu sufa, au scos-o in diagonala.
Atunci nu m-am distrat, nu stiam mare lucru, dar evident m-am intrebat, pe ce dau astia atatia bani? In ce scop?

Gtk degeaba incerci acum sa fii rezonabil. Aici nu e pe procente ca la cuplul de la Touareg, ori esti ori nu esti. Nu se poate sa fii 78% politicos si bine crescut.

Oricine greseste dar nu atat de des si de agresiv ca tine. Chiar nu aveam nimic cu tine sau cu masinile germane pana nu am vazut ce tratament le-ai aplicat celor care te-au contrazis cu argumente tehnice, evident nepartinitoare. Ca sa te mai si bucuri si sa continui sa ii insulti, dupa ce si-au anuntat retragerea fara sa-ti raspunda cu aceeasi moneda.

#16
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View PostGiobica, on Aug 26 2008, 16:05, said:

Stiu ca urmatoarele "impresii" vor fi ca sunt mincinos dar imi asum riscul.
Cand omul accelara sa plece, rotile de la Toaureg incepeau sa se invarta PE RAND si PE LOC. Impresia era exact de gandac cu picioarele in sus. Toate cele 3 roti pe care le vedeam se invarteau, deci un sistem de alunecare limitate exista dar el nu isi face treaba. Masina nu se bloca in ceva pur si simplu nu putea sa se miste. Era parcarea plata betonata de la Azuga, unde se ternina drumul. Zapada batatorita de maxim 5 cm.
Poate o fi fost o versiune mai ieftina pentru Romania  :)
ceea ce zici tu nu are sens... nu ai cum sa ramai blocat pe zapada batatorita PLATA, pe o suprafata orizonatala... ceva ti-a scapat...

Edited by gtk, 26 August 2008 - 15:23.


#17
LC_TM

LC_TM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 02.10.2007
Gheata de sub zapada?:)

  Gume de vara + 2.5 tone + gheata? :)

Edited by LC_TM, 26 August 2008 - 15:20.


#18
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
LC_TM parca ai vazut si tu "filmul asta" nu-i asa?

Era acum doi-trei ani si am fost socat. Cum merg toate Daciile cu pneuri de vara si "asta" nu se misca? Mama si ce bine arata!

Daca cu asta pleci tractat pe loc drept ce iti trebuie ca sa urci la cabana?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate