Cel mai bun Camion 8x4 pentru transport Agregate
Last Updated: Aug 21 2008 20:32, Started by
the_winner
, Aug 13 2008 12:54
·
0
#1
Posted 13 August 2008 - 12:54
Rog cateva sfaturi legate de achizitionarea unui 8x4 pebtru transport agregate de balastiera.Camionul imi este necesar pt transportul pe distante scurte si in locuri inguste (unde nu poate intra semiremorca).
Optiunile sunt urmatoarele: -Volvo FM 8x4 ,400 CP,suprastructura basculanta Carnehl -18m3 -Mercedes Benz Actros 400 CP,suprastructura basculanta Schmitz -18m3 -Man TGA 400 CP, suprastructura basculanta Schmitz -18m3 Initial eram pornit pe Man,dar dupa ce am studiat ofertele primite am observat ca Man-ul are cea mai mica Sarcina Maxima Autorizata,35 tone ,fata de 41 in cazul Mercedes si Man. La Mercedes ma incanta cutia de viteze manuala dar care doar preia comenzile soferului,schimbarea facand-o automat computerul de bord.Avantajul e ca in cazul unei comenzi gresite comanda nu va fi executata. La Volvo nu am comentarii .Mi se pare camionul suprem.E posibil sa ma insel. Ca pret Manul si Mercedesul sunt egale,fiind devansate de Volvo doar cu 2500 de Euro.Diferenta nesemnificativa tinand cont de valoarea camioanelor. Prin urmare dati cu sfaturile. Va multumesc! |
#2
Posted 13 August 2008 - 15:16
Volvo, e camionul ideal,fiabil,robust.Chiar sunt surprins ca e diferenta atat de mica la bani.
|
#3
Posted 21 August 2008 - 16:36
the_winner, on Aug 13 2008, 13:54, said: Rog cateva sfaturi legate de achizitionarea unui 8x4 pebtru transport agregate de balastiera.Camionul imi este necesar pt transportul pe distante scurte si in locuri inguste (unde nu poate intra semiremorca). Optiunile sunt urmatoarele: -Volvo FM 8x4 ,400 CP,suprastructura basculanta Carnehl -18m3 -Mercedes Benz Actros 400 CP,suprastructura basculanta Schmitz -18m3 -Man TGA 400 CP, suprastructura basculanta Schmitz -18m3 Initial eram pornit pe Man,dar dupa ce am studiat ofertele primite am observat ca Man-ul are cea mai mica Sarcina Maxima Autorizata,35 tone ,fata de 41 in cazul Mercedes si Man. La Mercedes ma incanta cutia de viteze manuala dar care doar preia comenzile soferului,schimbarea facand-o automat computerul de bord.Avantajul e ca in cazul unei comenzi gresite comanda nu va fi executata. La Volvo nu am comentarii .Mi se pare camionul suprem.E posibil sa ma insel. Ca pret Manul si Mercedesul sunt egale,fiind devansate de Volvo doar cu 2500 de Euro.Diferenta nesemnificativa tinand cont de valoarea camioanelor. Prin urmare dati cu sfaturile. Va multumesc! Incearca un Renault KERAX Are garda la sol cea mai buna , este de 42 t si cel mai mic consum. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users