Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Chevrolet Captiva
Last Updated: Oct 19 2010 21:17, Started by
Tom_Cat
, May 20 2008 12:28
·
0
#55
Posted 23 November 2008 - 13:43
Nu ai de ce sa imi multumesti Lucian, performantele si specificatiile Terios o recomanda.
|
#56
Posted 23 November 2008 - 13:45
#57
Posted 23 November 2008 - 13:55
Captiva nu e chiar ditamai huiduma, insa mie imi palce foarte mult si chiar este foarte usor de condus.Oricum eu nu am cumparat-o pentru a merge cu ea prin oras mi se pare incomod, eu o folosesc intensiv pentru drumuri externe, unde se comporta exemplar.
|
#58
Posted 23 November 2008 - 14:01
Promit , cand mai tin directia Pitesti , sa ne vedem si sa bem o citirica pe capota masinii
|
#60
Posted 18 January 2010 - 16:22
Tom_Cat, on 23rd November 2008, 12:56, said: Da, Terios e foarte tare masina, pentru cine nu are nevoie de ditamai huiduma, dar isi doreste un 4x4 veritabil , recomand Din noiembrie 2009, mai ales dimineata cand matorul este rece, atunci cand virez da senzatia ca miscarea se transmite fara cursivitate, parca ceva se rupe..... Am apelat la cei unde masina este in garantie invocand zgomotul produs, inclusiv atunci cand debraiez pentru a pleca. Initial am crezut ca este vorba de un capat de bara, de pompa de servo, de caseta de directie, sau orice altceva, dar cei care ar trebui sa asigure garantia zic ca totul este in ordine. Nu sunt paranoic. Ma tem nu pentru viata mea, cat a copilului, ca intr-o zi voi merge drept, cand drumul face dreapta. Am apelat la alti dealeri autorizati, dar politicos mi-au spus ca cel care a vandut masina trebuie sa asigure si garantia. .......... doar suntem in Romania, nu? Nu stiu ce sa mai fac pentru ca de justitie nu vreau sa vorbesc... Daca v-ati confruntat cu o situatie similara sau imi puteti da un sfat , VA MULTUMESC. |
#61
Posted 19 January 2010 - 12:15
daskalu, on 18th January 2010, 16:22, said: Am o Captiva din august 2008. Pana in prezent am parcurs 25.000Km, mai mult de jumatate in afara tarii, sau catre Predeal. In Bucuresti, de obicei folosesc un Opel Astra1,4 sau un Logan 1,5. Despre Captiva zic, sau ziceam, numai de bine pana cand....... Din noiembrie 2009, mai ales dimineata cand matorul este rece, atunci cand virez da senzatia ca miscarea se transmite fara cursivitate, parca ceva se rupe..... Am apelat la cei unde masina este in garantie invocand zgomotul produs, inclusiv atunci cand debraiez pentru a pleca. Initial am crezut ca este vorba de un capat de bara, de pompa de servo, de caseta de directie, sau orice altceva, dar cei care ar trebui sa asigure garantia zic ca totul este in ordine. Nu sunt paranoic. Ma tem nu pentru viata mea, cat a copilului, ca intr-o zi voi merge drept, cand drumul face dreapta. Am apelat la alti dealeri autorizati, dar politicos mi-au spus ca cel care a vandut masina trebuie sa asigure si garantia. .......... doar suntem in Romania, nu? Nu stiu ce sa mai fac pentru ca de justitie nu vreau sa vorbesc... Daca v-ati confruntat cu o situatie similara sau imi puteti da un sfat , VA MULTUMESC. Adica in service nu le-ai putut arata la mecanici problema care a aparut? Au testat sistemele de directie? Atunci le ceri in scris, cu semnatura sefului de service, ca masina este in stare optima de functionare, si nu prezinta pericol in exploatare, si ca ei isi asuma raspunderea pentru starea tehnica a masinii pentru o perioada de timp pana la urmatorul ITP sa zicem. Daca ei zic ca e ok, si masina te duce din A in B inseamna ca asa este, daca nu-ti mai convine cum troncane masina , vindeo. Si eu mi-aduc aminte cand mi-am luat in 2002 o dacie nou nouta, motorul suna atat de frumos la 4000 rpm... si pe la 10000km deja clampaneau tachetii, indiferent cat erau de bine reglati, si sunetul motorului nu mai era atat de lin ca la inceput. |
#62
Posted 21 January 2010 - 10:36
Unde se simte vibratia? In volan sau la nivelul rotilor?
|
#63
Posted 21 January 2010 - 11:11
Garantia Chevrolet, pentru masinile vandute in Romania, e valabila in toata Europa.... parca asa scrie in carnetul ala de garantie pe care cred ca l-ai primit odata cu masina.
|
#64
Posted 21 January 2010 - 21:09
Da, asa este si in plus ai si asistenta gratuita pe teritoriul UE (cel putin eu asa am).
|
|
#65
Posted 20 February 2010 - 21:26
Astazi am fost la Craiova, dus-intors de la Pitesti, consum 6.6 l/100km, mai mult decat rezonabil. Am mers 80-90 cu 100-110 in depasiri, timp aproximativ 2 ore pe 120 km.
|
#66
Posted 21 June 2010 - 18:56
Salut. am achizitionat de curand o captiva iar navigatia o are pe Germania, tara de unde a venit. Observ ca harta este pe un stick. aveti idee unde gasesc harta Romaniei? dc ii dau clasicul copy-paste pe acel stick mi-o vede?
multumesc, |
#67
Posted 21 June 2010 - 19:18
Cred ca cel mai bine te adresezi unei reprezentante Chevrolet, cred ca formatul hartilor este proprietar.
|
#69
Posted 15 October 2010 - 21:22
de foarte mult timp nimeni nu a mai postat. si eu care vroiam sa-mi cumpar o captiva .
|
|
#70
Posted 16 October 2010 - 09:40
Masina este OK insa nu pentru off-road. Ca si masina de strada are un comportament mediu (insa fata de masinile care le vezi in mod normal pe strada, o sa ti se pare mult mai bun), este spatioasa, consum ok (mediu undeva pe la 9-10%) si nu foarte greu de intretinut (insa mai scump decat un turism normal).
Din clasa din care face parte, cea mai buna ca si comportament rutier pe suprafata normala mi se pare CR-V (Honda). Tinuta de drum impecabila, super comoda, suspensii de vis si directie precisa. Cea mai buna pe teren accidentat mi se pare Freelander (da clasa la toata clasa, ca sa ma exprim asa). Captiva este o masina de familie buna, insa nu straluceste la niciun capitol, dar isi face treaba. Mie imi place foarte mult, atat ca design cat si ca performante. |
#71
Posted 17 October 2010 - 00:11
Mai este un argument pentru SUV-uri ca masina de familie, argument pe care mass-media, nu il va afirma niciodata direct. Mie chiar imi convine sa vad cat mai multe masinute economice pe strada De ce?
Siguranta in trafic. Stelele alea din teste sunt valabile numai daca masina respectiva se loveste de un parapet imobil. In cazul cand iti intra cineva pe contrasens, roaga-te ca masina ta sa aiba greutate de 2-4 ori mai mare decat a "adversarului". Deceleratia la impact este invers proportionala cu raportul maselor masinii. In plus mai se poate intampla si ca mai jos (cinci morti in Honda, trei nevatamati in Ford): [ http://www.standard.net/sites/default/files/imagecache/max_800/2010/06/26/story-27-1a-crash-36838.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by SuperDuper, 17 October 2010 - 00:14. |
#72
Posted 18 October 2010 - 09:05
Vezi ca ai ratat cateva topicuri pe care inca n-ai pus poza asta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users