Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...
 Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...
 Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl
 

Chevrolet Captiva

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#55
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Nu ai de ce sa imi multumesti Lucian, performantele si specificatiile Terios o recomanda.

#56
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 22.07.2005

View PostTom_Cat, on Nov 23 2008, 13:43, said:

Nu ai de ce sa imi multumesti Lucian, performantele si specificatiile Terios o recomanda.

Da e ceva mai bine deat huiduma asta de Captiva - masina care mie imi place, dar nu pentru oras repet.

#57
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Captiva nu e chiar ditamai huiduma, insa mie imi palce foarte mult si chiar este foarte usor de condus.Oricum eu nu am cumparat-o pentru a merge cu ea prin oras mi se pare  incomod, eu o folosesc intensiv pentru drumuri externe, unde se comporta exemplar.

#58
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Promit , cand mai tin directia Pitesti , sa ne vedem si sa bem o citirica pe capota masinii :D

#59
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Total deacord  :cheers:

#60
daskalu

daskalu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.01.2010

View PostTom_Cat, on 23rd November 2008, 12:56, said:

Da, Terios e foarte tare masina, pentru cine nu are nevoie de ditamai huiduma, dar isi doreste un 4x4 veritabil , recomand  B)
Am o Captiva din august 2008. Pana in prezent am parcurs 25.000Km, mai mult de jumatate in afara tarii, sau catre Predeal. In Bucuresti, de obicei folosesc un Opel Astra1,4 sau un Logan 1,5. Despre Captiva zic, sau ziceam, numai de bine pana cand.......
Din noiembrie 2009, mai ales dimineata cand matorul este rece, atunci cand virez da senzatia ca miscarea se transmite fara cursivitate, parca ceva se rupe..... Am apelat la cei unde masina este in garantie invocand zgomotul produs, inclusiv atunci cand debraiez pentru a pleca. Initial am crezut ca este vorba de un capat de bara, de pompa de servo, de caseta de directie, sau orice altceva, dar cei care ar trebui sa asigure garantia zic ca totul este in ordine. Nu sunt paranoic. Ma tem nu pentru viata mea, cat a copilului, ca intr-o zi voi merge drept, cand drumul face dreapta. Am apelat la alti dealeri autorizati, dar politicos mi-au spus ca cel care a vandut masina trebuie sa asigure si garantia. .......... doar suntem in Romania, nu?
Nu stiu ce sa mai fac pentru ca de justitie nu vreau sa vorbesc... Daca v-ati confruntat cu o situatie similara sau imi puteti da un sfat , VA MULTUMESC.

#61
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,779
  • Înscris: 15.06.2007

View Postdaskalu, on 18th January 2010, 16:22, said:

Am o Captiva din august 2008. Pana in prezent am parcurs 25.000Km, mai mult de jumatate in afara tarii, sau catre Predeal. In Bucuresti, de obicei folosesc un Opel Astra1,4 sau un Logan 1,5. Despre Captiva zic, sau ziceam, numai de bine pana cand.......
Din noiembrie 2009, mai ales dimineata cand matorul este rece, atunci cand virez da senzatia ca miscarea se transmite fara cursivitate, parca ceva se rupe..... Am apelat la cei unde masina este in garantie invocand zgomotul produs, inclusiv atunci cand debraiez pentru a pleca. Initial am crezut ca este vorba de un capat de bara, de pompa de servo, de caseta de directie, sau orice altceva, dar cei care ar trebui sa asigure garantia zic ca totul este in ordine. Nu sunt paranoic. Ma tem nu pentru viata mea, cat a copilului, ca intr-o zi voi merge drept, cand drumul face dreapta. Am apelat la alti dealeri autorizati, dar politicos mi-au spus ca cel care a vandut masina trebuie sa asigure si garantia. .......... doar suntem in Romania, nu?
Nu stiu ce sa mai fac pentru ca de justitie nu vreau sa vorbesc... Daca v-ati confruntat cu o situatie similara sau imi puteti da un sfat , VA MULTUMESC.
Problema pe care o acuzi tu , se manifesta doar la pornire?, sau persista si dupa ce s-a incalzit motorul si tot restul de subansamble sunt (ar trebui sa fie) la prametrii normali?
Adica in service nu le-ai putut arata la mecanici problema care a aparut? Au testat sistemele de directie?
Atunci le ceri in scris, cu semnatura sefului de service, ca masina este in stare optima de functionare, si nu prezinta pericol in exploatare, si ca ei isi asuma raspunderea pentru starea tehnica a masinii pentru o perioada de timp pana la urmatorul ITP sa zicem.
Daca ei zic ca e ok, si masina te duce din A in B inseamna ca asa este, daca nu-ti mai convine cum troncane masina , vindeo.  
Si eu mi-aduc aminte cand mi-am luat in 2002 o dacie nou nouta, motorul suna atat de frumos la 4000 rpm... si pe la 10000km deja clampaneau tachetii, indiferent cat erau de bine reglati, si sunetul motorului nu mai era atat de lin ca la inceput.

#62
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Unde se simte vibratia? In volan sau la nivelul rotilor?

#63
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007
Garantia Chevrolet, pentru masinile vandute in Romania, e valabila in toata Europa.... parca asa scrie in carnetul ala de garantie pe care cred ca l-ai primit odata cu masina.

#64
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Da, asa este si in plus ai si asistenta gratuita pe teritoriul UE (cel putin eu asa am).

#65
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Astazi am fost la Craiova, dus-intors de la Pitesti, consum 6.6 l/100km, mai mult decat rezonabil. Am mers 80-90 cu 100-110 in depasiri, timp aproximativ 2 ore pe 120 km.

#66
JhOnRider

JhOnRider

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.06.2010
Salut. am achizitionat de curand o captiva iar navigatia o are pe Germania, tara de unde a venit. Observ ca harta este pe un stick. aveti idee unde gasesc harta Romaniei? dc ii dau clasicul copy-paste pe acel stick mi-o vede?
multumesc,

#67
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Cred ca cel mai bine te adresezi unei reprezentante Chevrolet, cred ca formatul hartilor este proprietar.

#68
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
Daca e acelasi sistem de navigatie ca la Opel atunci nu exista harti pt Romania.

#69
bogatu71

bogatu71

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.05.2010
de foarte mult timp nimeni nu a mai postat. si eu care vroiam sa-mi cumpar o captiva .

#70
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Masina este OK insa nu pentru off-road. Ca si masina de strada are un comportament mediu (insa fata de masinile care le vezi in mod normal pe strada, o sa ti se pare mult mai bun), este spatioasa, consum ok (mediu undeva pe la 9-10%) si nu foarte greu de intretinut (insa mai scump decat un turism normal).
Din clasa din care face parte, cea mai buna ca si comportament rutier pe suprafata normala mi se pare CR-V (Honda). Tinuta de drum impecabila, super comoda, suspensii de vis si directie precisa. Cea mai buna pe teren accidentat mi se pare Freelander (da clasa la toata clasa, ca sa ma exprim asa).

Captiva este o masina de familie buna, insa nu straluceste la niciun capitol, dar isi face treaba. Mie imi place foarte mult, atat ca design cat si ca performante.

#71
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Mai este un argument pentru SUV-uri ca masina de familie, argument pe care mass-media, nu il va afirma niciodata direct. Mie chiar imi convine sa vad cat mai multe masinute economice pe strada :) De ce?
Siguranta in trafic. Stelele alea din teste sunt valabile numai daca masina respectiva se loveste de un parapet imobil. In cazul cand iti intra cineva pe contrasens, roaga-te ca masina ta sa aiba greutate de 2-4 ori mai mare decat a "adversarului". Deceleratia la impact este invers proportionala cu raportul maselor masinii. In plus mai se poate intampla si ca mai jos (cinci morti in Honda, trei nevatamati in Ford):

[ http://www.standard.net/sites/default/files/imagecache/max_800/2010/06/26/story-27-1a-crash-36838.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by SuperDuper, 17 October 2010 - 00:14.


#72
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Vezi ca ai ratat cateva topicuri pe care inca n-ai pus poza asta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate