Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Chevrolet Captiva
Last Updated: Oct 19 2010 21:17, Started by
Tom_Cat
, May 20 2008 12:28
·
0
#1
Posted 20 May 2008 - 12:28
Cand vorbim de Chevrolet, majoritatea se gandesc automat la celebrele SUV-uri Americane ce ar face invidioase prin dimensiuni pana si cele mai reprezentative ultilitare.Bine inteles ca spatiul generos vine si cu reversul medaliei, motorizari de litraj mare si consumul specific acestora, lucruri care nu sunt pe placul europenilor.
In urma cu putin timp GM s-a hotarat sa nu mai stea deoarte de o piata cum este Europa, asa ca au inceput ofensiva pe vechiul continent : Opel, iar mai apoi au cumparat Daewoo. Ca orice inceput, a fost greu sa introduci un brand ca Chevrolet dar care sa reprezinte in EU o masina de dimensiuni mici, Spark(fostul Matiz). Capatand o cota de piata din ce in ce mai mare, cu peste 450.000 de unitati vandute in Europa,GM a reusit sa depasesca producatori de traditie, ceea ce determinat alinierea brandurilor europene ale grupului la ultimele platforme dezolvate. Proiectul Theta a inceput si a urmarit realizarea unui SUV pe o platforma folosita la nivel mondial.De altfel GM este recunoscut la ora actuala pentru dezvoltarea de tehnologii ce se regasesc pe mai multe modele. Proiectul Theta a fost finalizat, iar un urma lui a aparut un concept apropiat de ideea de SUV pentru europeni :Opel Antara si Chevrolet Captiva.Cu toate acestea masina este vanduta pe toate continentele sub diferita denumiri(Holden,Gm-Dat,Saturn) insa in principiu ramane aceasi masina. Chevrolet Captiva, modelul prefigurat de conceptul SX3, beneficiaza de platforma Theta. Design Captiva respecta valorile Europene, astfel incat vine cu forme clasice,insa destul de bine conturate si lucrate cu atentie pentru a fi individualizata.Partea forntala este domniata de o masca conturata cu crom,in mijlocul careia se afla stema Chevrolet de dimensiuni considerabile.Caracterul partii frontale ne asigura ca avem de aface cu masina robusta. [ http://www.chevrolet.ro/images/captiva-vedere-din-exterior-imagini-02/captiva-2008-gallery-exterior-02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.chevrolet.ro/images/captiva-vedere-din-exterior-imagini-06/captiva-sport-2008-gallery-exterior-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aripile cu contuz evazat,urmate de o linie laterala ce are un caracter dimanic, Captiva urmeaza un desing fluent intalnit la SUV-urile cu traditie. Aspectul este puternic și sofisticat, o combinație captivantă între sport și eleganță. Profilul lateral înclinat este dominat de roți mari și aripi puternice, în timp ce grila de jos este evidențiată printr-o plăcuță glisantă îndrăzneață. [ http://www.chevrolet.ro/images/captiva-vedere-din-exterior-imagini-08/captiva-2008-gallery-exterior-36.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.chevrolet.ro/images/captiva-vedere-din-exterior-imagini-05/captiva-2008-gallery-exterior-05.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La interior, Captiva are un design clasic, bine conturat si robust.Materialele de buna calitate, insertii de fibra de carbon si tapiteriea de piele, alaturi de ornamente cromate atent lucrate, cu texturi fine si placute la atingere, fac din interior un loc placut unde te simti in siguranta [ http://www.chevrolet.ro/images/captiva-vedere-din-interior-imagini-01/captiva-2008-gallery-interior-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.chevrolet.ro/images/captiva-vedere-din-interior-imagini-02/captiva-2008-gallery-interior-02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.chevrolet.ro/images/captiva-vedere-din-interior-imagini-06/captiva-sport-2008-gallery-interior-02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Captiva ofera 7 scaune compet functionale, care o data rabatate ofera un spatiu de depozitare foarte generos. Dotari La capitolul dotari, Captiva sta excelent, Chevrolet reusind sa implementeze o gama larga de sisteme ce fac viata mult mai usoara. Astfel, masina vine echipata cu un sistem audio performant, 8 boxe si satelit de comanda pe volan.De asemenea ofera MP3-RCS si magazie cu o capatitate de 6 CD-uri. Sistemul de climatizare beneficiaza de senzori in toata masina, reusind astfel sa mentina atmosfera pe care o doresti.Sistemul climatronic, impreuna cu distribuirea gurilor de aeraj in tot habitaclul tin totul sub control.Senzorul de umiditate si cel de calitate a aerului permit comutarea automata pe recirculare.Daca aerul este viciat sistemul automat va ultiliza un filtru special. Geamurile si luneta sunt actionate electrice si sunt incalzite, astfel incat dezaburirea se va face imediat.Luneta se poate deschide din telecomanda,actionata electric, lucru foarte practic pentru accesul facil la portbagaj. [ http://www.autoblog.com/media/2006/03/Rear-Seat-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oglinzile electrice,incalzite au si functioa de rabatare electrice, oferind o protectie pentru acestea.Oglinda retrovizioare beneficiaza de un senzor ce comuta automat pe modul de noapte, iar in plus are un sistem antiorbire. Senzorul de ploaie si lumina isi fac simtita prezenta si functioneaza foarte bine, astfel la urcarea in masina te va intampina cu lumina ambientala, la plecare functia follow me home este activata, iar in pe parcursul drumui va comuta pe faze pentru a oferii o vizibilitate buna. Captiva ofera scaune incalzite electric si cotiera reglabila cu 2 compartimente.De asemenea ofera torpedou refrigerant cu suport de doze sau sticle de mici dimensiuni, lucru foarte util la drum lung, mai ales pe timpul verii. Tehnic Din punct de vedere tehnic, Captiva vine cu 3 motorizari, 2.4 Benzina 136CP, 3.2 V6 225CP si un diesel 2.0 VCDI 150CP,cel din urma de provenienta VM Motori, motor ce se mai regaseste pe Alfa Romeo,Caddilac,Jeep,Hyundai. Motorizarea pe motorina ofera cel mai bun compromis intre performante decente si un consum scazut.Performantele nu sunt de neglijat, Captiva reusind sa ajunga la 100km/h, undeva la 10sec, viteza maxima de 186 km/h, lucru deloc de neglijat pentru o masina ce trece de 1750 kg. Consumul este decent, undeva la 10-12% in oras si 7-7.5% in afara, cu un consum mixt de 8-8.2%. De asemenea este dotata cu filtru de particule. Captiva beneficiaza de un sistem 4x4 imprumutat de la Toyota si de o suspensie auto-reglabila electric in functie de incarcatura. [ http://www.4-cars.ro/Pictures/Medium/22022008061427.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_400/car_photo_200332_7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.autobild.de/ir_img/2311771_91efc29cfc.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Concluzii Chevrolet Captiva este un SUV mediu ce se incadreaza perfect in aceasta categoie oferind un spatiu generos,ultilitate si capacitati de off-road decente pentru clasa din care face parte.Dotarile nu sunt cu nimic mai prejos decat ai altor producatori, iar calitatea asamblarii este foarte buna.Este o masina ce merita luata in considerare pentru targetul sau, cu un pret in jurul a 30.000 eur fata taxe. |
#2
Posted 20 May 2008 - 18:21
Cred ca pe majoritatea ii intereseaza motorul diesel(si eu detin).
Motorul este bine dimensionat pentru masina, 2.0 150CP cu geometrie variabila.Motorul prinde viata dupa 2000RPM cand intra in functiune turbina iar atunci este destul de violent.Acum, dupa aproape 5000 km, motorul raspunde mai liniar.Oricum, este distractiv si relaxant de condus. Din punct de vedere al zgomotului, masina este bine insonorizata.Motorul cand este rece este ceva mai zgomotos, insa cand ajunge la temperatura optima este foarte silentios.Reprizele sunt buna, cutia bine etajata, chiar daca putin imprecisa. Consumul este ok, undeva la 8-9% in regim mixt. |
#4
Posted 21 May 2008 - 06:07
Ma refeream la clasa din care face parte si la motorizarile diesel aferente acesteia, astfel, este mai silentios ca TDI sau dCI, insa HDI mi se pare mai silentios.
|
#5
Posted 23 May 2008 - 08:49
Chevrolet Captiva = Opel Antara (sau invers ) ) si in clasa lor sunt cam pe la coada cel putin asa rezulta dintr-un drive test la o emisiune tv romaneasca vazuta nu de mult, unde au fost comparate mai multe modele din clasa. Acu nu stiu cata incredere poti avea in astia de la noi care mai mult fac reclama in emisiuni decat sa fie obiectivi, parerea mea
Edited by ovyovi, 23 May 2008 - 08:51. |
#7
Posted 24 May 2008 - 11:46
Zece pentru Transfăgărășan mi-am adus aminte ca am vazut la promotor (pe protv) si vad ca au pus articolul si pe site din pacate nu si video.
|
#8
Posted 24 May 2008 - 12:54
Stiu, m-am documentat mult pana am cumparat masina, insa testul respectiv este unul subiectiv, iar prezentarea nici generala nu o poti numii, ci mai degraba cateva propozitii spuse pe fuga.Daca si ala e test....
|
#9
Posted 24 May 2008 - 18:26
Felicitari pt achizitie si cati mai multi km cu ea fara incidente.
|
#10
Posted 24 May 2008 - 20:56
Multumesc pentru urare.
PS:pana acum masina are 4400km si nu m-a dezamagit, este exact ce ma asteptam sa fie(chiar are si lucruri la care nu ma asptepam si nu sunt pomenite, cum ar fi suspensia autoadaptiva) |
|
#12
Posted 24 May 2008 - 21:36
#13
Posted 24 May 2008 - 21:38
Este prezentare unui model, fara detalii de genul cea mai tare din parcare sau ca trebuie neaparat cumparata.Este doar un SUV care se incadreaza la categoria peste 30.000 eur, alaturi de Outlander,Santa Fe,Antara,Freelander, etc
@Zoster , este un topic despre Captiva, daca ai ceva de spus on-topic bine, daca nu, chiar nu ma intereseaza ce face Hover. Edited by Tom_Cat, 24 May 2008 - 21:44. |
#14
Posted 24 May 2008 - 21:43
Pozele de mai sus seamana perfect cu cele din pliantul de la Captiva...
Sunt si acelea tot masinile Lui? Filmul este foarte hazliu si plin de ironie. Mi-a placut... |
#15
Posted 24 May 2008 - 21:46
Pai daca ai avea rabdare sa citesti ce am scris...Oricum, pe aria Just Cars se prezinta un model de masina, nu masina cuiva.Pentru asa ceva exista Jurnal de Bord.
|
|
#16
Posted 24 May 2008 - 21:50
Tom_Cat, on May 24 2008, 22:46, said: Pai daca ai avea rabdare sa citesti ce am scris...Oricum, pe aria Just Cars se prezinta un model de masina, nu masina cuiva.Pentru asa ceva exista Jurnal de Bord. Se cam incurca borcanele... Cat despre silentiozitate am mai vorbit o data. Face ca un tractor...Imi pare rau. Vezi ce spun si cei de la Pro Motor... Edited by zoster, 24 May 2008 - 21:54. |
#17
Posted 24 May 2008 - 21:51
La ce intervale are reviziile o astfel de masina, si poate sti si ce preturi.
P.S. Cred ca un jurnal de bord ar fi binevenit . |
#18
Posted 24 May 2008 - 21:53
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users