Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Chevrolet Captiva
Last Updated: Oct 19 2010 21:17, Started by
Tom_Cat
, May 20 2008 12:28
·
0
#37
Posted 11 November 2008 - 20:46
Deci Pejo si Captiva is cele ma bune masini?
A mai fost si un adversar pe masura vad, Reno Scenic. |
#38
Posted 11 November 2008 - 20:51
#40
Posted 12 November 2008 - 15:19
Eu am vazut un top din Germania (tradus in romaneste, intr-o revista de masini) in care atat Chevrolet Captiva, cat si Opel Antara erau undeva pe la coada clasamentului. Undeva in fruntea clasamentului era VW Tiguan. Acuma nu stiu cat de obiective sunt topurile din Germania, dar m-a pus totusi pe ganduri informatia asta.
|
#41
Posted 12 November 2008 - 20:28
Am vazut si eu testul ala ,opel Antara avea anvelope 235/65 R17 Hankok si Tiguanul care era pe primul loc avea 225/55 R18 Dunlup si ei bateau campii cu tinuta de drum si cu stabilitatea si ziceau k antara nu e delok stabila doar k antara nu este nicaieri comercializata cauciucuri cu inaltimea aia.Iti zic eu sigur k nu are nici o relevanta k de altfel majoritatea testelor facute de revistele nemtesti .Daca o sa te uiti pe http://fifthgear.fiv...n...4&find=Find o sa vezi k Antara are 4 stele ,la egalitate cu Tiguan si cu Freelander si dak o sa mai cauti pe alte site-uri non-nemtesti o sa vezi k are tot cam atata sau minim 3 stele .Auto-motor si sport au mai facut chestii de genu si cu Dacia Logan cand i-au pus cauciucuri de un anumit tip de fata si pe spate de alt tip si sunt recunoscuti pt nesimtirea lor si pt faptul k isi promoveaza marcile autohtone ,in special VW .
Eu personal am Opel Antara 2.0 Cdti Edition echipata cu anvelope 235/60 R17 si este f stabila pe curbe si la viteze mari in linie dreapta si extrem de confortabila ,iar Chevrolet Captiva este judecata mult prea aspru ,masina e chiar mai mult decat ok si cu toate k are suspensiile setate mult mai moi decat la Antara este stabila si sigura la limita si are o tinuta de drum f buna Parerea mea personala e k este peste Sante fe si la egalitate cu multe din modelele de genu din clasa SUV-urilor compacte ,referindu-ma strict la capitolul tinuta de drum Tiguan are 235/55 R17 in test sorry oricum e diferenta mare fata de 235/65 R17 la Antara |
#42
Posted 14 November 2008 - 14:26
bogdan_0220, on Nov 12 2008, 20:28, said: Am vazut si eu testul ala ,opel Antara avea anvelope 235/65 R17 Hankok si Tiguanul care era pe primul loc avea 225/55 R18 Dunlup si ei bateau campii cu tinuta de drum si cu stabilitatea si ziceau k antara nu e delok stabila doar k antara nu este nicaieri comercializata cauciucuri cu inaltimea aia.Iti zic eu sigur k nu are nici o relevanta k de altfel majoritatea testelor facute de revistele nemtesti .Daca o sa te uiti pe http://fifthgear.fiv...n...4&find=Find o sa vezi k Antara are 4 stele ,la egalitate cu Tiguan si cu Freelander si dak o sa mai cauti pe alte site-uri non-nemtesti o sa vezi k are tot cam atata sau minim 3 stele .Auto-motor si sport au mai facut chestii de genu si cu Dacia Logan cand i-au pus cauciucuri de un anumit tip de fata si pe spate de alt tip si sunt recunoscuti pt nesimtirea lor si pt faptul k isi promoveaza marcile autohtone ,in special VW . Eu personal am Opel Antara 2.0 Cdti Edition echipata cu anvelope 235/60 R17 si este f stabila pe curbe si la viteze mari in linie dreapta si extrem de confortabila ,iar Chevrolet Captiva este judecata mult prea aspru ,masina e chiar mai mult decat ok si cu toate k are suspensiile setate mult mai moi decat la Antara este stabila si sigura la limita si are o tinuta de drum f buna Parerea mea personala e k este peste Sante fe si la egalitate cu multe din modelele de genu din clasa SUV-urilor compacte ,referindu-ma strict la capitolul tinuta de drum Tiguan are 235/55 R17 in test sorry oricum e diferenta mare fata de 235/65 R17 la Antara De ce nu faci un topic special pentru Opel Antara ? Eu as fi foarte interesat. Poate si altii ar fi interesati ! |
#43
Posted 23 November 2008 - 09:21
Am citit astazi un aticol de Car Groups unde se compara noul Forester cu Chevy Captiva....iar castigatorul la puncte a fost Captiva.Oricum au fost testate doar modelele de baza, iar Subaru a fost prezentat cu motor de 2.0 benzina.
Oricum, nice one Chevy In alta ordine de idei, Irmscher a lansat un KIT exterior pentru Captiva si pot spune ca arata chiar foarte bine [ http://www.autoweblog.de/50226711/irmscherchevroletcaptiva.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#44
Posted 23 November 2008 - 09:35
Mie imi place masina, numai ca nu inteleg de ce dracu avem nevoie de atatea SUV-uri?!
Si mai spui ca o conduci zi de zi... te compatimesc, eu conduc o masina de 1.500kg cu 150cp si nu imi vine sa o iau mereu pentru ca ma misc destul de greu cu ea. Eu nu o sa inteleg niciodata conducatorii de SUV din oras... |
#45
Posted 23 November 2008 - 10:24
#46
Posted 23 November 2008 - 10:27
150CP pentru mine sunt suficienti, mai ales in conditiile in care se circula la noi.Mai exact, nu exista drum extern sa nu existe blocaje, mai ales ca am "norocul" de a merge pe Valcea, Sibiu,Sebes,Deva .
La drumurile noastre, impropriu spus drumuri oricum, important este un motor decent cu un consum rezonabil, chiar si asa cand stau cu orele ma gandesc ca mi-ar fi ajuns si un piston. Oricum, am vazut ca destul de la moda sa stai in coloana cu 400CP decat cu 150CP |
|
#47
Posted 23 November 2008 - 10:43
Tom_Cat, on Nov 23 2008, 10:27, said: 150CP pentru mine sunt suficienti, mai ales in conditiile in care se circula la noi.Mai exact, nu exista drum extern sa nu existe blocaje, mai ales ca am "norocul" de a merge pe Valcea, Sibiu,Sebes,Deva . La drumurile noastre, impropriu spus drumuri oricum, important este un motor decent cu un consum rezonabil, chiar si asa cand stau cu orele ma gandesc ca mi-ar fi ajuns si un piston. Oricum, am vazut ca destul de la moda sa stai in coloana cu 400CP decat cu 150CP De ce sa nu mergi in oras cu 110cp la o greutate de 1100kg? Pentru oras mai folosesc un Accent... Neaparat iti trebuie o astfel de huiduma? Eu cred ca SUV-ul ar trebui sa fie a doua masina si folosit atunci cand este nevoie. In niciun caz in fiecare zi... Edited by floraur, 23 November 2008 - 10:44. |
#48
Posted 23 November 2008 - 11:14
In oras folosesc foarte rar masina, spre deloc, deoarece prefer sa merg pe jos.Masina o folosesc cu precadere numai in afara orasului
Chiar daca la inceput mi-a fost mai greu, la momentul actual am reusit sa ajung sa merg pe jos in timp mai scurt decat cu masina, plus ca am reusit sa si dau jos aproape 15kg. Bineinteles este valabil pe distrante relativ scurte ce pot fi parcurse pe jos, insa eu am avantuajul ca stau intr-o zona unde gasesc toate institutiile de care am nevoie, plus banci, magazine, supermaket, etc, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca pentru o bere buna doar trebuie sa trec strada Edited by Tom_Cat, 23 November 2008 - 11:14. |
#49
Posted 23 November 2008 - 11:52
floraur, on Nov 23 2008, 10:43, said: De ce sa nu mergi in oras cu 110cp la o greutate de 1100kg? Pentru oras mai folosesc un Accent... Neaparat iti trebuie o astfel de huiduma? Eu cred ca SUV-ul ar trebui sa fie a doua masina si folosit atunci cand este nevoie. In niciun caz in fiecare zi... |
#50
Posted 23 November 2008 - 11:56
Da, Terios e foarte tare masina, pentru cine nu are nevoie de ditamai huiduma, dar isi doreste un 4x4 veritabil , recomand
|
#51
Posted 23 November 2008 - 12:00
|
#52
Posted 23 November 2008 - 13:27
#53
Posted 23 November 2008 - 13:28
Lucian are un Terios Top S, un 4x4 de mici dimensiuni (1250kg) dar foarte potent pe off-road.De asemenea dimensiunile reduse o fac drept un best buy ca 4x4 ce se descurca foarte bine in oras.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users