Schimbare de numar abonament<->cartela
Last Updated: May 08 2008 10:54, Started by
capdeguma
, May 07 2008 12:35
·
0
#1
Posted 07 May 2008 - 12:35
Se dau:
1) cartela SIM abonament cu numarul A 2) cartela SIM prepaid cu numarul B Pot sa schimb cumva numarul A de la abonament la prepaid si invers ? (precizez ca abonamentul a fost reinnoit si este valabil inca 2ani). Nu ma intereseaza foarte mult sa am numarul B la abonament...doar sa raman in urma "schimbarii" cu numarul A pe cartela (vreau sa-mi pastrez numarul, sa imi fac un nou abonament cu el) si sa am si fostul abonament pe alt numar (indiferent care). De sunat la rel clienti am sunat..dar tipa a zis ca nu se poate...eu din ce stiam este o taxa de schimbare de numar ... dar m-a tot luat ca sa inchid abonamentul intai:P <e un free>... Daca aveti vreo "cale" va multumesc. Bafta |
#2
Posted 07 May 2008 - 13:00
capdeguma, on May 7 2008, 13:35, said: Se dau: 1) cartela SIM abonament cu numarul A 2) cartela SIM prepaid cu numarul B Pot sa schimb cumva numarul A de la abonament la prepaid si invers ? (precizez ca abonamentul a fost reinnoit si este valabil inca 2ani). Nu ma intereseaza foarte mult sa am numarul B la abonament...doar sa raman in urma "schimbarii" cu numarul A pe cartela (vreau sa-mi pastrez numarul, sa imi fac un nou abonament cu el) si sa am si fostul abonament pe alt numar (indiferent care). De sunat la rel clienti am sunat..dar tipa a zis ca nu se poate...eu din ce stiam este o taxa de schimbare de numar ... dar m-a tot luat ca sa inchid abonamentul intai:P <e un free>... Daca aveti vreo "cale" va multumesc. Bafta La schimbarea de numar se poate aloca un numar care nu este activ, adica nu este folosit de nimeni. De vreme ce stii numarul de cartela, cu siguramta aceasta este activa si nu ti se poate aloca pe abonament. |
#3
Posted 07 May 2008 - 13:04
ok...sincer poate fi orice numar...doar sa imi pastrez numarul meu...
->tipa de la rel clienti a zis ca daca schimb numarul la abonament pierd numarul curent... |
#4
Posted 07 May 2008 - 13:09
Treci abonamentul pe cartela si in paralel treci cartela pe abonament, cu pastrare de numar la amandoua. Problema e ca fiind abonamentul reinoit, cel mai probabil o sa trebuiasca sa platesti in avans abonamentul ca sa treci.
|
#5
Posted 07 May 2008 - 13:38
asa e.poti trece abon pe cartela platindu-l in avans pt lunile ramase si astfel devine prepay iar nr de prepay il poti face abo insa oferta pe care o ai tu acum pe acel abon,daca nu e cea curenta(depinde in ce conditii ti=ai reinnoit abon)nu va fi aceasi cu cea pe care ai primi-o pe nr ce acum il ai pe prepay.
mai exact-ai sa zicem abon de 3e cu 25min il faci prepay si asta e. nr ce acum il ai pe prepay il poti face de 3e dar fara cele 25min.deci nu va fi schimb de nr intre ele ci doar treci un nr pe prepay si unu il faci abon Edited by medley, 07 May 2008 - 13:39. |
#6
Posted 07 May 2008 - 13:54
capdeguma, on May 7 2008, 13:35, said: Se dau: 1) cartela SIM abonament cu numarul A 2) cartela SIM prepaid cu numarul B Pot sa schimb cumva numarul A de la abonament la prepaid si invers ? (precizez ca abonamentul a fost reinnoit si este valabil inca 2ani). Nu ma intereseaza foarte mult sa am numarul B la abonament...doar sa raman in urma "schimbarii" cu numarul A pe cartela (vreau sa-mi pastrez numarul, sa imi fac un nou abonament cu el) si sa am si fostul abonament pe alt numar (indiferent care). De sunat la rel clienti am sunat..dar tipa a zis ca nu se poate...eu din ce stiam este o taxa de schimbare de numar ... dar m-a tot luat ca sa inchid abonamentul intai:P <e un free>... Daca aveti vreo "cale" va multumesc. Bafta |
#7
Posted 07 May 2008 - 15:25
gompo, on May 7 2008, 13:54, said: Intreaba-i daca ar merge sa-ti faci un abonament nou (cu nr B sau cu un nr nou de la ei) si apoi sa-ti schimbe intre ele numerele (cu sau fara taxa de schimb) insa poti face un ab family de ex si beneficieazi si de oferta actuala family 10 cu 2 nr de tel si cand se term per contractuala il rez pe cel vechi, il treci pe prepay si desprati ab de famili eventual intr-un flexibil vreo idee mai buna de atat? |
#8
Posted 07 May 2008 - 18:48
cel mai simplu si putin costisitor ar fi sa vii in shop,dam un sms la toti din agenda ca ai alt nr de telefon si aia e.
Edited by medley, 07 May 2008 - 18:49. |
#9
Posted 07 May 2008 - 20:31
multumesc de raspunsuri....daca mai aveti idei le astept...
medley, on May 7 2008, 19:48, said: cel mai simplu si putin costisitor ar fi sa vii in shop,dam un sms la toti din agenda ca ai alt nr de telefon si aia e. La numar oricum nu vreau sa renunt ca l-am obtinut greu tot de la cotzcarii portocalii...<e preferential> Am sa fac mai fac o plimbare la portoShop si daca nu vor vanda inca un abonament, voi folosi in continuare eRDeeSul ca si pana acum (ca astia imi vor banii...) |
#10
Posted 08 May 2008 - 10:54
Salut.
Ceea ce vrei tu se poate face, dar foarte greu (ca si client). Tehnic e posibil, dar contravine politicii lor. Adica ai pe de o parte faptul ca tu ai Free, iar ceea ce ceri presupune ca solutie sa fie trecut la prepay si apoi la abonament, iar Free-ul e "long gone", iar pe de alta parte nu o sa iti schimbe doua numere active intre ele (asta chiar nu o fac). Singura solutie, din punctul meu de vedere, este cu pile . Adica: faci schimbare de numar pe free, ceri un numar random, sau chiar un numar mai frumos (intrebi daca te tarifeaza pentru schimbare). In momentul in care se face schimbarea numarul tau vechi (cel pe care vrei sa il pastrezi) devine inactiv. Aici e problema. Cand un numar e inactivat el intra intr-o perioada de carantina in care nu este alocat pentru clienti noi, ca sa nu fie aia sunati de cunostintele fostului proprietar. Perioada asta nu am aflat niciodata cat de lunga este. Deci ideea ar fi ca cineva de la ei sa iti aloce numarul ala inactiv pe o un shop sau un dealer si sa ti faci abonament nou cerand numar preferential numarul tau vechi.... Deci, ce iti trebuie tie daca nu stii pe cineva acolo e cineva care sa se zbata un pic pentru tine, sa scoata ochelarii de cal pusi de corporatie si sa vada faptul ca uneori merita sa iti iesi putin din procedurile companiei si sa ajuti clientul. Dar trebuie sa vezi si punctul lor de vedere, si anume ca se creeaza precedent si dup-aia siiiiiiigur se mai gasesc nebuni care sa ceara acelasi lucru. Ceea ce e adevarat. Mai pune un singur lucru in balanta. Faptul ca, pana la urma....e doar un numar de telefon. Sper ca nu am divagat prea mult si ca am ajutat cat de putin. Bafta. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users