Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 

hyundai i10 opinii

- - - - -
  • Please log in to reply
209 replies to this topic

#1
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
am vazut ca a aparut Hyundai i10
vro 7900 de euro cu tot cu TVA
dotari bunicele chiar si in versiunea de baza
arata bine si la interior si la exterior
7 ani garantie dar nu stiu cat de folositoare e garantia asta
ce parere aveti?

#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ca isi vor scoate parleala cu preturile piperate pe care le vei da pe revizii (in buna traditie Hyundai in romania) ceea ce la o masina din clasa asta poate fi .. tragic din moment ce majoritatea cumparatorilor nu sunt genul care sa aiba sute de mii de euro in cont.

Is curios daca garantia e totala in anii aia si daca e transmisibila (prietenii stiu de ce :) )

#3
thinker

thinker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 05.01.2006
Garantia asta de 7 ani e probabil la caroserie.
Ca impresie generala:
- e produsa in India (ceea ce ma face sa am unele indoieli asupra calitatii manoperei)
- e concurentul direct al lui Spark (si Matiz), 107, C1, Aygo, fiind mai ieftina ca cei din urma, deci un plus;
- dotari bunicele in varianta de baza - inca un plus;

Sigur ca dupa un drive-test poti spune mai multe, asa ca...

Preturi piperate la revizii are si Matizul care la fiecare 6 luni trebuie sa scoti din buzunar intre 250 - 350 RON, deci sare si la 200 de euro pe an...

#4
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eu am vazut masina asta live, un nivel de echipare mai jos, mai ieftina. Sincer, mi se pare urata cu spume: inalta si ingusta, ceva in genul Opel Agila, cu niste rotite de carucior de butelii, pe 12'' sau 13'', care aratau naspa rau la cat de inalta era masina, chiar nu mi-a placut deloc. Exista oferte mult ami bune la clasa super-mini, cum ar fi aygo cu motorul de 1.0 vvt, care este o mica bijuterie, masina este o citadina convinsa, dar care poate face fata si unui trafic in afara localitatii, datorita garzii joase ce asigura stabilitate sporita sau un C1/107 cu motorul 1.4hdi, super-economica, dar penalizata un pic la performante. Sincer..m-as gandi de 2 ori. Mai frumoasa mi se pare Kia Picanto, desi nici aia nu este o frumusete de masina.

Singura masina care mi-a placut in ultima vreme de la Hyundai este I30-ul. Mi-a placut si interiorul si imi place si exteriorul, are ceva ce atrage.

#5
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View Postcloschkutza, on May 6 2008, 19:08, said:

Eu am vazut masina asta live, un nivel de echipare mai jos, mai ieftina. Sincer, mi se pare urata cu spume: inalta si ingusta, ceva in genul Opel Agila, cu niste rotite de carucior de butelii, pe 12'' sau 13'', care aratau naspa rau la cat de inalta era masina, chiar nu mi-a placut deloc.

Ca un....Matiz?

Ma rog! Am sa fiu cu ochii pe masina asta, pentru ca pana in august vreau sa achizitionez o masina mica mica. Sper ca pana atunci sa apara cativa proprietari ca sa pot afla niste pareri. Oricum in lista mai este Smart, c1, 107 & aygo. Vedem

Edited by paul_kelso, 06 May 2008 - 14:03.


#6
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Dude, masina aia este la fel de lunga ca un matiz, numai ca este mai inalta de atat. Si da, matizul este inalt, dar asta este si mai inalta, get it? Topicul asta se numeste "Opinii despre I10". Sa inteleg ca cei cu matiz nu au ce cauta aici sau cum? Ce legatura are masina pe care o conduc cu masina in discutie? Ti se pare ca am zis eu ceva de masina pe care o conduc aici?

Si scuza-ma, matizul are roti de 13 standard, care sunt ok pentru designul masinii. Asta, in varianta de baza are roti de 12..criminal huh? O masina de 154cm inaltime cu roti de 12! Matizul are 148cm. Oricum, matizul are alte linii, in afara de categoria din care fac amandoua parte nu au nimic altceva in comun.
In afara de asta, sunt curios cand or sa afiseze pe site cei de la Hyundai cat ii trebuie masinii asteia sa faca 0-100km/h.


Cateva poze, de pe net:

Attached File  hyundai_i10.jpg   22.57K   132 downloadsAttached File  matiz.jpg   390.55K   100 downloads
Attached File  12106331.jpg   11.05K   107 downloadsAttached File  matiz_fotomare3.jpg   142.91K   71 downloads
Attached File  i10Main.jpg   50.39K   107 downloadsAttached File  49e147069f809970bc65b08d32a91733.jpg   30.72K   58 downloads

Edited by closchkutza, 06 May 2008 - 14:56.


#7
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
Chill out, man! Suferi de mania persecutiei?
Masina are roti pe 13' in standard, are discuri de frana pe spate, are CD cu mp3 si 6 boxe, ABS, airbag sofer, servodirectie in dotare standard. Este mult peste C1, 107 sau Aygo ca aspect interior. Macar are portbagaj. Bordul arata a masina, nu a jucarie de copii ca la C1. La exterior are o aparenta Matiz-like (inalta si ingusta), dar are un bot simpatic cu farurile alungite.
Garantia e 3 ani din bara in bara si inca 4 ani pt. motor si cutia de viteze.
Varianta de top costa 9211 euro cu TVA si are AC manual, geamuri electrice fata si spate, inchidere centralizata, deschidere rezervor din interior, reglaj electric faruri, proiectoare de ceata, volan cu reglaj pe inaltime, oglinzi electrice, jante din aluminiu de 14'.
http://www.hyundai-m...showroom/?id=47

#8
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Da, corect, la interior este foarte simpatica, dar la exterior nu-mi place. In plus, ca motorizare, este sub Aygo, C1/107 si de asemenea si ca aspect exterior. As putea spune ca singurul lucru dragut la ea este interiorul, si acela vazut din poze, ca live nu am vazut decat exteriorul.

Capacitatea portbagajului, de care amintesti tu nu este trecuta pe nicaieri in specificatii, cum nu este trecut nici demarajul.
Nu te supara, dar la o masina de clasa mini sa ai pretentia de portbagaj mare, e chiar ciudat as putea spune.

#9
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
Eu am vazut C1 si i10 pe viu la dealer la diferenta de 5 minute acum cateva zile pe bd. Titulescu. Dealerii sunt unul langa altul.
C1 are motor de 1 litru si 68 de cai, 800 de kg, cam 13 sec. de la 0-100 km/h.
i10 are 1,1 litri si 67 de cai, 860 de kg, 15.6 secunde de la 0-100 km/h. Are cuplu max. de 99 Nm la 2800 rpm. Zici ca e diesel.

La C1 haionul (daca se poate spune asa) este de fapt luneta. Atat se deschide, doar geamul din spate. Spatiul are o adancime de 1 servieta si jumatate (cam 15 cm intre luneta si bancheta din spate). Nu exagerez. Usile nu sunt in intregime capitonate la C1. Arata groaznic. Mai era si galbena masina expusa. Nu are turometru in standard.
La i10 distanta dintre haion si bancheta din spate are cam 40 de cm. Nu stiu ce inseamna asta in volum.

Edited by batman, 06 May 2008 - 15:52.


#10
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
La C1/107 nu m-as uita decat daca as vrea buburuza diesel, mi se pare ca Aygo nu are motorizare diesel(nu stiu sigur, nu dati cu pietre), insa Aygo este super-simpatica. Usile nu sunt atat de groaznice pe cat spui tu, mi se pare ca masina are un aer tineresc. Insa ceea ce conteaza la ele este bijuteria aia de motoras vvt, 998cmc, 68cp, cel mai usor motor pus pe vreo masina, din cate imi aduc aminte.
Portbagajul ca tripleti are 139l capacitate, cu placheta aia montata. Intr-adevar, este mic, dar si masina este una mica.
De asemenea, este sunt niste masinute destul de sigure si au un comportament rutier super(nu sunt inalte, garda mica, masina mai lata decat este i10).
Nu stiu unde ai gasit tu date despre demarajul lui I10, eu am cautat si pe Hyundai.com si nu am gasit nimic.

Referitor la cuplu, o sa te uiti ca motoarele vvt-i cu care sunt echipati tripletii au cuplul maxim mai mic, 93Nm parca, insa acesta este aproximativ reprezentat uniform de la 1500 la 5000 aproape. Mai mult, la 1500rpm ai 90% din cuplu!

Edited by closchkutza, 06 May 2008 - 16:25.


#11
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
www.i10.ro, www.hyundai-motor.ro
Motorul de 1,1 are 4 cilindri cu 3 supape pe cilindru (2 de admisie si una de evacuare).
Daca ai ceva de spus de i10 spune, dar lasa-ma cu C1 ca m-am convins ce poate.

Edited by batman, 06 May 2008 - 16:55.


#12
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eu nu vorbea de C1, ci de Aygo.
Cum te-ai convins ce poate? Cum te-ai convins ce poate I10?

Presimt ca o sa aiba un succes foarte mare.

Edited by closchkutza, 06 May 2008 - 17:04.


#13
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
i10 este si mai lata decat matizul, aspectul asta l-ai sarit closhcutza.

Si volumul portbagajului la i10 este 225 litri, fata de matiz care are 104 litri.Eu zic ca aceasta diferenta conteaza Asta referitor la ce ziceati voi aici.

#14
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,054
  • Înscris: 02.09.2005
eu, unul, daca as fi in postura de a alege o masina in clasa mini, avand in vedere ca matizul nu se va/nu se mai fabrica, as alege i10 fara nici o problema...

#15
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005

View Postromaximusro, on May 5 2008, 22:50, said:

ca isi vor scoate parleala cu preturile piperate pe care le vei da pe revizii (in buna traditie Hyundai in romania) ceea ce la o masina din clasa asta poate fi .. tragic din moment ce majoritatea cumparatorilor nu sunt genul care sa aiba sute de mii de euro in cont.

Is curios daca garantia e totala in anii aia si daca e transmisibila (prietenii stiu de ce :) )

Pai ce e "prost". Se duce cu uleiu in "traista". Nu e pilda ta asta? Ca "aia care e boieri" si merg normal la service la renault/dacia sa fie sanatosi. Normal e cu bedonu de ulei la subrat. Si daca serviceu din localitatea ta de bastina e scump.. mergi in puii mei undeva la 100-200km la un service "ieftin", evident tot cu ele in portbagaj.

#16
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostNetFlow, on May 6 2008, 20:09, said:

Pai ce e "prost". Se duce cu uleiu in "traista". Nu e pilda ta asta? Ca "aia care e boieri" si merg normal la service la renault/dacia sa fie sanatosi. Normal e cu bedonu de ulei la subrat. Si daca serviceu din localitatea ta de bastina e scump.. mergi in puii mei undeva la 100-200km la un service "ieftin", evident tot cu ele in portbagaj.


sa mearga va avea ceva de mers :) anyway daca e facuta in india, probabil are si 10% taxe vamale :) deci probabil pretul ala mai salta cu 10%. Deci si casco mai mare & shit. Nu iese ca o masina ieftin de intretinut..

#17
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postpaul_kelso, on May 6 2008, 17:30, said:

i10 este si mai lata decat matizul, aspectul asta l-ai sarit closhcutza.

Si volumul portbagajului la i10 este 225 litri, fata de matiz care are 104 litri.Eu zic ca aceasta diferenta conteaza Asta referitor la ce ziceati voi aici.
Bre`, ia pune matale mana si intereseaza-te inainte sa scoti porumbei. Capacitatea portbagajului la matiz este de 170l.

Referitor la dimensiuni:
- I10 este mai inalt decat matizul cu 5.5cm;
- ampatamentul lui I10 este cu 4cm mai mare ca al matizului(chestie cu care Hyundai se lauda).
- ecartamentul lui I10 este mai care cu 8.5cm pe fata si 10.5 cm pe spate. Avand in vedere ca masina este mai inalta cu 5.5 cm(iar garda la sol este acceasi) comportamentul rutier al lui I10 este FIX la fel cu cel al matizului pe care il critici tu.


Hai sa lamurim niste lucruri:
1. Eu nu am laudat madizul aici, nu am zis ca ar fi o optiune; nici macar de spark nu am amintit;
2. Am sustinut ca si contra-candidat Aygo, o masina zic eu mai cocheta si cu o tinuta de drum net superioara matizului, si implicit si lui I10.
3. Cel care a adus in discutie matizul a fost dl. Paul_Kelso, care s-a simtit ofensat ca am jignit minunatia facuta de indieni.

Domnule Paul_Kelso, am si eu 2 rugaminti la dvs:

1. Postati o poza sau un link din care sa reiasa timpul de 0-100 pentru ambele variante de motorizare(benzina 1.1 si diesel).
2. Postati o poza sau un link din care sa reiasa capacitatea portbagajului cu/fara bancheta rabatata.

Va multumesc.

P.S: Sper ca cei care au de gand sa mai comenteze asupra matizului o sa se abtina, mai ales cand habar nu au despre ce vorbesc.

Edited by closchkutza, 06 May 2008 - 22:11.


#18
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View Postcloschkutza, on May 7 2008, 03:55, said:

Domnule Paul_Kelso, am si eu 2 rugaminti la dvs:

1. Postati o poza sau un link din care sa reiasa timpul de 0-100 pentru ambele variante de motorizare(benzina 1.1 si diesel).
2. Postati o poza sau un link din care sa reiasa capacitatea portbagajului cu/fara bancheta rabatata.

Va multumesc.

P.S: Sper ca cei care au de gand sa mai comenteze asupra matizului o sa se abtina, mai ales cand habar nu au despre ce vorbesc.

Pentru care masina?

Si nu m-ai ofensat cu nimic. Am subliniat remarca pe care ai zis-o despre i10, cand matizul este la fel.


L.E. : Uite link cu o comparatie : click aici . ( nu merge linkul, nu stiu de ce; oricum, intra la home si selecteaza matiz si dupa bagi la comparatie si selectezi i10) .
         In legatura cu volumul portbagajului, nu te contrariez. Probabil e gresit pe site, dar eu am luat de bun tot ce scrie acolo pentru ca de exemplu la masina mea datele au fost corecte. Dar tu daca ai Matiz si sustii ca are 170L inseamna ca asa este ;). Nu am vrut sa fac flame

Edited by paul_kelso, 06 May 2008 - 22:09.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate