Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

hyundai i10 opinii

- - - - -
  • Please log in to reply
209 replies to this topic

#19
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Uite man, http://www.daewoo.ro...atiz/tehnic.php, aici gasesti tot ce vrei despre matiz.
Sfat: nu lua de bun decat ce gasesti pe site-ul producatorului.

Ma refeream la I10, eu nu am reusit sa gasesc informatiile alea nici pe Hyundai.com, de asta intrebam.
Nu m-am suparat, stai linistit. Am zis doar ca imi da impresia de masina mult prea inalta decat matizul, din cauza designului(geamurile parca mai mici, capota la un unghi mai mic fata de orizontala fata de matiz, etc). Sunt chestii de perceptie..Stiu ca cele 2 masini sunt de dimensiuni apropiate, dar este felul in care lucreaza acele dimensiuni. Ai vazut ca am recunoscut ca interior este dragut.

Matizul are un design unic, reusit as zice eu.

#20
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
I10 nu e urat la caroserie, insa nu imi plac jantele standard. cu alte jante e ok masinuta. are intr-adevar 7 ani, pentru motor, planetare si cutie, si pentru caroserie. restul 3 ani, daca nu ma insel.
am vazut si eu una pe strada, daca are 67 cai e suficient. trebuie vazut cat consuma, insa tehnologic e peste toate piticele de aici, inclusiv matiz...
ma uitam la matiz. 17 secunde pana la o suta...si 48 cp...  :lol:
i10 e dat in oras cu consum 6,1. bun. deci ia 7. tot e ceva...

Edited by xtremdriving, 07 May 2008 - 07:58.


#21
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

View Postromaximusro, on May 6 2008, 19:21, said:

sa mearga va avea ceva de mers :) anyway daca e facuta in india, probabil are si 10% taxe vamale :) deci probabil pretul ala mai salta cu 10%. Deci si casco mai mare & shit. Nu iese ca o masina ieftin de intretinut..

Preturile de pe hyundai-motor.ro sunt DDP, as in "preturi finale", cu tva, taxe vamale & shit :P  incluse. Sau nu stii ca dealerii hauto nu mai au voie sa minta poporul cu televizorul preturi DDU samd ?


Deci cum e bre din cate ati vazut pana acum? Bun, rau, prost executat, acceptabil? In curand il vad si eu, ca se face mare targ mare in zona aeroportului, si iar ma duc ca la piata sa iau tonetele auto la rand :D Estimez o nevoie acuta de 2, poate 3 jucarii de astea pentru oras. Si cand spun jucarii ma refer la i10, Aygo/C1/107 si alte chestii mici, cu consum mic...
@closchkutza  De ce zici ca la C1/107 merita doar motorul diesel? Alea pe benzina nu sunt ok?

Edited by spe, 07 May 2008 - 07:53.


#22
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
@Spe: Nu am vrut sa zic asta. Ideea era, in opinia mea, aygo este mult mai reusita decat fratii ei, C1/107, cel putin dpdv estetic. Motorul benzinar este dezvoltat de Toyota, este un motor super-fain. Fiind dezvoltat de toyota, daca ai vreo problema ei ar trebui sa stie care este treaba cu motorul lor. Am auzit de cazuri cand mecanici de la Peugeot/Citroen habar nu aveau ce sa-i faca unui motor toyota.
Motorul diesel este dezvoltat de Peugeot/Citroen(1.4hdi), m-am uitat, se gaseste si pe Aygo, dar daca ai o problema cu el si te duci la toyota la service, cu masina echipata cu dieselul, s-ar putea sa nu prea se descurce, nefiind motorul lor.
Principala caracteristica a dieselului asta este ca este un motor foarte economic, fiind pus pe o caroserie usoara. Deci, pe cine intereseaza consumul, asta este o varianta buna.
Motorul pe benzina este vioi, trage foarte bine, un pic poate zgomotos(mie imi place sunetul pe care il scoate masinuta, este asa..mai ragusit), este FFFF fiabil.
Nu am vrut sa se inteleaga ca motorul pe benzina este prost ci doar ca daca as vrea buburuza benzinara m-am uita la Aygo iar daca as vrea musai diesel cred ca m-as uita la C1/107, din moment ce si Peugeot si Citroen folosesc motoare HDI si stiu care este treaba cu ele(ma refer la service-uri).

@Xtrem: astept cu nerabdare sa-mi arati niste date oficiale despre demarajul lui I10. Avand cu 16-17cp mai mult, ar trebui sa se descurce onorabil, nu 17 secunde ca matizul...Chiar sunt al naibii de curios, la fel cum sunt curios si de capacitatea portbagajului. Ma intreb, cei de la Hyundai chiar nu stiu detaliile astea? Ce motiv au sa nu le afiseze nicaieri?

Edited by closchkutza, 07 May 2008 - 09:16.


#23
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
ce m-a distrat comentariul asta... I drove the Hyundai i10 when I visited India. Its ride quality would shame most of the upper-class c...
cine stie, e posibil. si aici sursa. extraordinar de putin poluant motorul. are aproape 1000 kg, deci nu are acceleratii fulminante.
demarajul e dat intre putin sub 16 si 17 secunde, pe diferite site-uri. din datele tehnice pe care le-am vazut despre suspensia lui, pun pariu ca e stabila masina pentru clasa ei si nu risti sa te rastorni ca matizul...

si inca un citat: There is no doubt the Hyundai i10 is the equal of its rivals in terms of ability and comfort but it moves ahead of them in the equipment and value for money stakes, and with a strong finance package and that long warranty in the back pocket, it provides the residual value and reassurance so many need at this end of the market.

si aici, ce spun granzii masinilor...

Edited by xtremdriving, 07 May 2008 - 09:41.


#24
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Masina mea are ~850kg. De I10 vad ca scrie ca are 860kg, so, nu e mare diferenta. Avand cei 17cp, 30Nm in plus si doar 10-20kg in plus, ar trebui sa fie mai rapida...sunt tare curios cat de rapida.

Motorul 1.0l de la Toyota are 109g/km, emisii. Asa ca nu este cel mai cel.

#25
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postcloschkutza, on May 7 2008, 09:41, said:

Motorul 1.0l de la Toyota are 109g/km, emisii. Asa ca nu este cel mai cel.
cca 16 secunde. o sa ma uit si de greutate, eu am vazut 980 parca. portbagajul? 285 litri nene!  http://motortorque.a...-i10-review.asp

masa, 980 kg  (aici)   desi pe site Hyundai romania scrie 860... :huh:

Edited by xtremdriving, 07 May 2008 - 09:58.


#26
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Imi permiti sa nu am incredere in datele alea?
Uite cat zic astia, de pe Hyundai.ro: http://www.hyundai-m...x...17&action=3
Pana una-alta, in ceea ce scrie acolo am incredere. Mai mult, la Getz, portbagajul cica are 288l capacitate, date oficiale. Ma indoiesc sincer ca la I10, care este mai mic, are 285. La fel, vreau sa vad datele oficiale.

#27
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Una peste alta, e frumusel I10-le. Si eu am tot matiz si sunt super multumit de el, si cand ii va veni randul sa plece, o sa vina in locul lui un i10. Numai bine, pana atunci se mai afla cate una alta despre el. Oricum, la banii pe care ii cere, e super dotata masinuta, si avand in vedere ca eu folosesc masina 90 % in oras... imi convine sa fie micuta.

#28
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
ma bucur ca se discuta despre masinutza
asa de pe net si mie mi se pare o masina reusita cu un pret oarecum corect pentru ce ofera
comparatia este corecta cu C1/Aygo si Matiz
ptr mine este clar peste C1 si Matiz
Aygo nush, e simpatica, au varianta in 4 usi

parerea mea ca ati mai uitat o concurenta ptr i10 care cel putin ptr mine este peste i10 si care ar fi Fiat Panda
ah da si dak luam in considerare pretul de noua ar mai fi normal si Loganul...

#29
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Si C1/107 au variante in 5 usi, nu numai Aygo.

Concurenti mai sunt: Kia Picanto, Opel Agila, Renault Twingo(2008), dar care nu se aduce in romania(cred), Citroen C2 (apropo de Citroen C2, au adugat iar varianta echipata cu motor de 1.6-125cp, o mica bomba pe roti; 0-100 in 8.2 secunde, v max peste 200km/h, etc)...

Edited by closchkutza, 07 May 2008 - 13:15.


#30
varol_gean

varol_gean

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 15.02.2007
ma baieti ce va mai certati atat aici.
Closchkutza ce vehement eshti. :P
Initial acum 3 saptamani eram gata gata sa imi iau un chevrolet spark direct3 (7000 de euro cu toate taxele). Exact cu o seara inainte sa ma duc la chevrolet sa bat palma in sensul ca sunt 100% sigur de akizitionarea masinii am gasit pe site-ul Hyundai modelul I10. Ideea care e ...spark-ul este peste matiz la unele kestii dar motorul e aceeasi generatie doar ca a fost transformat intr-un euro 4.Din cate am inteles de la alti conducatori de spark 0.8 ca motorul consuma pt ce poate. Matizul are 170 l capacitate portbagaj , iar i10 are 275 l si nu 285. i10 este cu o tzara mai lung, cu o tzara mai inalt si cu o tzara mai lat dar va spun sincer ca cel putin optic la exterior ai impresia ca e muuult mai mare decat matizul iar interiorul este mai bine gandit in privinta spatiului. Iar despre motor nu se poate face nicio comparatie cu matizaur. motor 1.1 66,7 cp cuplu de aproape 10. Motorul este in 4 cilindri si nu in 3 deci nu este un motor turat.
Eu am facut drive test si nu se compara cu matizul. am mers si cu un 107 dar parca e prea jucarie si "Yok Shans Rambo" cand vine vorba de portbagaj.
Concluzie : am optat pt un i10 varianta Style : ABS,Servodirectie,Dublu Airbag, Sistem Audio CD-Mp3 cu 6 boxe, AC manual, geamuri fata electrice si oglinzi electricem. Masina o sa o am saptamana viitoare.

PS: Singura kestie care ma sacaie e ca jantele sunt de 5/13 :(, dar rotile sunt un pic mai late decat ale matizului. La varianta Premium insa ai jante din aliaj 5/14. Daca n-ai ce face poti sa ii pui si jante 5.5/15 (cel putin asa scrie la descrierea tehnica a masinii). Ah si inca ceva...masina ma costa 8800 cu toate taxele

Edited by varol_gean, 07 May 2008 - 20:00.


#31
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postbbogdanmircea, on May 7 2008, 14:04, said:

ma bucur ca se discuta despre masinutza
asa de pe net si mie mi se pare o masina reusita cu un pret oarecum corect pentru ce ofera
comparatia este corecta cu C1/Aygo si Matiz
ptr mine este clar peste C1 si Matiz
Aygo nush, e simpatica, au varianta in 4 usi

parerea mea ca ati mai uitat o concurenta ptr i10 care cel putin ptr mine este peste i10 si care ar fi Fiat Panda
ah da si dak luam in considerare pretul de noua ar mai fi normal si Loganul...

nu loganul il va concura ci Sandero. care cel mai probabil va oferi mai multe in banii dati.bafta

#32
varol_gean

varol_gean

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 15.02.2007
poate...dar eu cel putin sunt obligat sa cumpar masina acum din considerente personale...iar la banii pe care ii am sper sa fac o afacere buna...sa vedem...:)

#33
andrei_r

andrei_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 07.03.2006

View Postromaximusro, on May 7 2008, 20:03, said:

nu loganul il va concura ci Sandero. care cel mai probabil va oferi mai multe in banii dati.bafta
Sincer iti spun, va oferi mai mult spatiu.. si atat!

#34
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
@varol_gean: Sa o stapanesti sanatos, sa te duca peste tot fara probleme asa cum ma duce si pe mine matizaurul meu :P . Este normal sa fie asa, I10 este de conceptie 2008, matizul de conceptie 1998.

Repet, nici o clipa nu am avut intentia sa laud matizul in defavoarea lui I10. Tot ce am facut a fost sa zic ca designul exterior nu este tocmai pe gustul meu. De aici au inceput sa ma ia la misto la genul.."vi tu sofer de matiz sa te bagi in seama".

Edited by closchkutza, 07 May 2008 - 21:27.


#35
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postandrei_r, on May 7 2008, 21:57, said:

Sincer iti spun, va oferi mai mult spatiu.. si atat!

no shit. oare la euroncap il vor testa sau vor da skip asa cum au facut cu accentul? :rolleyes: (bineinteles semn al unei structuri de rezistenta fin studiate dpdv al sigurantei pasive)

#36
varol_gean

varol_gean

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 15.02.2007
Mersi frumos!
ah... eu n-am facut misto de tine, dar oricum...si eu am condus matiz si este o masina care a prins foarte bine pe piata romaneasca si care se misca bine, dar care ishi traieste ultimele zile de glorie (kiar dak o vom mai vedea mult timp de acum incolo pe soselele romanesti). Si kiar asa este cum zici tu sunt diferente de tehnologie de 10 ani. Cat despre aspect...fiecare cu gusturile lui...nu e kiar cea mai frumoasa masina...e bondoaca , are curu' taiat cu toporu' dar una peste alta...merge  :bigwhitegrin:  imi plac farurile in skimb care kiar cred ca sunt reusite...insa cu siguranta va trebui sa ii pun jante mai mari

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate