Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
hyundai i10 opinii
Last Updated: Jun 28 2011 11:58, Started by
bbogdanmircea
, May 05 2008 22:34
·
0
#199
Posted 16 October 2008 - 21:32
Opinia mea dupa 500km parcursi:o masina reusita,optima pentru traficul citadin,mica,rapida,stabila si foarte manevrabila! Aveti si poze cu I10-cele meu...!
Attached FilesEdited by arab, 16 October 2008 - 21:37. |
#201
Posted 16 October 2008 - 22:21
Multam,vin si pe acolo...imediat! Full option pentru Romania,in alte parti de lume se ofera unele dotari in plus chiar!
|
#202
Posted 28 October 2008 - 11:51
#203
Posted 07 April 2009 - 10:21
Salutare !
Si-a cumparat cineva huse pt i10 ? Am fost prin magazine dar...nu gasesc pt i10. S-ar potrivi cu cele de la Tico, Matiz... ? |
#204
Posted 13 November 2009 - 11:13
Tocmai mi-am luat o jucarie noua asa ca in poza asta.
Deocamdata are doar 48 de ore, e inca in teste. Pana acum sunt multumit la cum se comporta in oras si la dotarile generoase pe care le are pentru pretul ei. scuze = acum am gasit postul cu I10 , mea culpa, poate fi sters sau mutat Attached FilesEdited by Schimbul3, 13 November 2009 - 11:15. |
#205
Posted 13 November 2009 - 11:27
sa-o folosesti cu placere.
personal as schimba cauciucurile cu unele mai late. |
#206
Posted 13 November 2009 - 11:34
undercoverbrother, on 13th November 2009, 12:27, said: sa-o folosesti cu placere. personal as schimba cauciucurile cu unele mai late. Pana acum nu ma deranjeaza si am fortat nitel sa vad si la curbe cum se comporta si pare ok. In afara de estetica lor nu ar fi alte probleme cu rotile. Dimpotriva, poate ca daca ar fi mai mari ar strica tot la armonia generala a ei, poate ar arata disproportionat. |
#207
Posted 13 November 2009 - 11:35
Schimbul3, on 13th November 2009, 11:13, said: Tocmai mi-am luat o jucarie noua asa ca in poza asta. Deocamdata are doar 48 de ore, e inca in teste. Pana acum sunt multumit la cum se comporta in oras si la dotarile generoase pe care le are pentru pretul ei. scuze = acum am gasit postul cu I10 , mea culpa, poate fi sters sau mutat Mergi si fa jurnal de bord... Sa fii sanatos si sa ai parte de lucruri bune cu masina asta. Eu personal nu ma voi mai atinge in veci de marca Hyundai, asta pentru ca sunt un posesor frustrat de New Hyndai Aceent... |
#209
Posted 13 November 2009 - 11:53
Schimbul3, on 13th November 2009, 11:34, said: Pana acum nu ma deranjeaza si am fortat nitel sa vad si la curbe cum se comporta si pare ok. In afara de estetica lor nu ar fi alte probleme cu rotile. Dimpotriva, poate ca daca ar fi mai mari ar strica tot la armonia generala a ei, poate ar arata disproportionat. nici pe mine nu ma deranajza in mod deosebit cauciucurile mai inguste dar au fost situatii cand niste cauciucuri mai late (de 205) m-au scos din rahat. ieri de ex, am facut fara sa vreau testul elanului pe la 150 cand a iesit unul din coloana sa faca stanga iar eu veneam lansat din spate (fara sanse sa franez), in depasire si a trebuit sa-l ocolesc prin dreapta dupa care sa fac stanga sa nu-l lovesc pe cel din fata lui. a 3a oara cand mi se intampla asta doar anul asta (de 2 ori in jud braiala ). probabil ca nu am sa mai depasesc deloc (in jud braila cel putin ca-s aiuriti rau soferii pe acolo). |
#210
Posted 28 June 2011 - 11:58
Cu ocazia vacantei din Grecia am fost posesorul unui i10 inchiriat pentru 5 zile asa ca o sa fac un mini testdrivre review:
Masinuta era varianta cu AC si motor de 1.0 si geamuri electrice. Am facut aproximativ 500 km in 5 zile si am pus cam 30 de litri de benzina deci consum 6 in conditiile drumurilor doar serpentine pe insulita. Masina mi-a lasat o impresie foarte buna, este foarte spatioasa pentru clasa ei, confortul la volan mi s-a parut foarte bun. AC-ul a functionat destul de bine, desi nu l-am folosit foarte mult preferand sa mergem mai mult cu geamurile deschise. Motorasul de 1 l este destul de sprintar pentru greutatea masinii, sub 3000 de rpm nu prea ai ce scoate din el mai ales daca esti la deal pe serpentine, asa ca trebuie sa il duci destul de sus in ture daca vrei sa scoti ceva din el. Suspensiile mi s-a parut foarte bune pentru cat de mici si inguste sunt cauciucurile si pe drumurile de tip spagheta din muntii greciei mi s-a parut ca sta foarte bine, niciodata nu am avut probleme in curbe stranse. Directia iarasi mi s-a parut foarte buna, nici prea asistata dar nici prea greoaie, nu stiu daca era servo sau nu, dar nici o problema de la aceasta. Masina este destul de inaltuta, am mers si pe un drum asfaltat si destul de bolovanos, dar cu atentie si viteza 1 nu am atins nimic pe sub masina. Schimbatorul plasat in bord este foarte ok, cursa vitezelor este destul de precisa si nu foarte moale asa ca este o placere sa schimbi vitezele, lucru pe care tre sa-l faci destul de des ca sa pui in valoare motorasul. La RPM-uri peste 3500 deja motorasul urla destul de tare, banuiesc ca nici antifonarea compartimentului motor nu este cea mai buna pentru ca e destul de zgomotos. Portbagajul este destul de spatios pentru cat de mititica este masinuta. Bordul are o alcatuire placuta, radioul incorporat in bord este fain, gurile de ventilatiei sunt destul de bine plasate, toate comenzile sunt bine plasate si usor de actionat. Usile sunt foarte subtiri si dau o senzatie de ieftina atunci cand le inchizi adica au un sunet cam a gol. Izolarea prin chedere a habitaclului este foarte bine facuta, desi am mers printr-un praf imens nu am avut probleme cu praf care sa intre la interior. Per total mi s-a parut o masina foarte buna pentru clasa ei, probabil ca daca ar fi sa aleg o buburuza din asta ar fi printre optiuni, dar pe de alta parte n-am condus Suzuki Alto, Splash, Fiat Panda si celelalte concurente ca sa-mi fac o idee. Asa ca si puncte slabe mersul inapoi agata cand bagam si deobicei trebuia sa mai apas odata ambreiajul, iar la 30000 de km cand plecam de pe loc se simtea o bataie in mersul masinii, banuiesc ca ambreiajul sau ceva pe acolo, avand in vedere ca masina a fost folosita doar la inchirieri pe o insula la care fortarea ambreiajului e ceva zilnic nu cred ca poate sa tina ambreiajul mai mult de 50000 km. Edited by bbogdanmircea, 28 June 2011 - 11:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users