Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The worst of evil

Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...

2 job-uri de 8 ore simultan.
 VW e-Up second hand sau alternati...

Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...
 La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...
 Tencuiala exterioara casa caramid...

Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?
 

Vanzarea produselor expuse

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006
se intampla o chestie destul de ciudata in magazinele din Ro: produsele expuse la vanzare (si de care "trag" toti potentialii clienti) sunt vandute la pretul produsului nou!
am patit-o cu:
-o plita vitroceramica. am obtinut cu greu o reducere de 5% (cam 80 lei);
-ochelari de soare intr-o "celebra" farmacie. singura pereche era cea expusa si avea joc in balamale. n-a vrut s-o reduca, asa ca am pus-o pe farmacista/vanzatoare sa comande una sigilata din depozit. a venit intr-o saptamana...
-la o alta farmacie am vrut sa cumpar un set de produse de iginena pentru sugari. exista un singur set in tot magazinul plin de praf (costa 150lei)! n-au vrut s-o reduca sau sa comande una noua, asa ca FLIT;
-cuptor electric zgariat (rau!): reducere de "maxim 10%"! FLIT si la astia...
-sa nu  mai vorbim de imbracaminte si incaltaminte...

vanzatorii au o replica "inteligenta": nu va convine, nu il luati!

#2
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Asta pentru ca am observat ca vanzatorii nu prea au comision din vanzari. Daca ar fi avut sa vezi ce atenti erau cu clientii

#3
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006
cred ca este si lipsa de exigenta a clientilor...
si de respectul pentru bani! nu prea il avem...

#4
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Si parca pe zi ce trece respectul pentru client se degradeaza si la marile lanturi de magazine...care la inceput au pornit destul de bine

#5
kayman

kayman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,012
  • Înscris: 22.01.2008
mai nasol e cand reambaleaza produse expuse si incearca sa ti le vanda de noi...

o experienta similara am avut si eu la MG acum ceva timp -- i-am intrebat cat "lasa" la pret la un produs expus (plin de praf), si au zis 5%. jenant...

exceptie ar fi IKEA, unde produsele de la raionul "asa cum sunt" sunt cu mult mai ieftine decat cele noi, iar defectele sunt uneori greu de gasit.

#6
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postkayman, on Apr 7 2008, 13:19, said:

mai nasol e cand reambaleaza produse expuse si incearca sa ti le vanda de noi...

o experienta similara am avut si eu la MG acum ceva timp -- i-am intrebat cat "lasa" la pret la un produs expus (plin de praf), si au zis 5%. jenant...

exceptie ar fi IKEA, unde produsele de la raionul "asa cum sunt" sunt cu mult mai ieftine decat cele noi, iar defectele sunt uneori greu de gasit.
am avut probleme cu IKEA. pana nu i-am amenintat cu o reclamatie la firma "mama" (sunt franchiza), nu au rezolvat problema. sa vezi ce mierosi erau cand m-au sunat...

#7
marian_c

marian_c

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 15.05.2006
Eu am vrut sa iau din Carrefour o imprimanta laser. NU aveau decat obiectul expus,si ala plin de praf.Iar la laser,daca prinde ceva cilindru , devine bun de aruncat. Datorita faptului ca aveam urgent nevoie, am fost dispus sa o iau si asa,plina de praf,in ideea ca o sa o curat bine cu aspiratorul inainte de a monta cartusul. Insa, stupoare : FRAIERII NU-I GASEAU CUTIA. Asa ca , ma enervez si plec, si trimit un mail la Carrefour , in care ii intreb de ce vor sa mai deschida inca un magazin in braila, daca ei nu sunt in stare sa-l aprovizioneze nici pe primul. Si baietii ma invita la consiliere,pt a alege altceva...

#8
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postmarian_c, on Apr 11 2008, 06:45, said:

Eu am vrut sa iau din Carrefour o imprimanta laser. NU aveau decat obiectul expus,si ala plin de praf.Iar la laser,daca prinde ceva cilindru , devine bun de aruncat. Datorita faptului ca aveam urgent nevoie, am fost dispus sa o iau si asa,plina de praf,in ideea ca o sa o curat bine cu aspiratorul inainte de a monta cartusul. Insa, stupoare : FRAIERII NU-I GASEAU CUTIA. Asa ca , ma enervez si plec, si trimit un mail la Carrefour , in care ii intreb de ce vor sa mai deschida inca un magazin in braila, daca ei nu sunt in stare sa-l aprovizioneze nici pe primul. Si baietii ma invita la consiliere,pt a alege altceva...
Exemple de produse refurbished :
- Anumite magazine retail din Vest ofera cumparatorilor garantia inapoierii contravalorii produselor cumparate timp de 7-30 de zile din momentul cumpararii. Unii cumparatorii profita de acest avantaj folosind produsele o perioada scurta si apoi inapoindu-le. Aceste produse sunt verificate, testate si reimpachetate.
- Produse cu mici defecte de aspect: usoare zgarieturi sau urme de manipulare.
- Produse cu cutii usor deteriorate in timpul transportului sau cele ale caror cutii prezinta mici deficiente de aspect.
- Produsul a fost inapoiat producatorului datorita unui defect minor. Ceea ce a fost defect a fost inlocuit, testat si apoi produsul reimpachetat de catre producator ca orice produs nou.
- Produsul a fost inapoiat datorita unor mici zgarieturi de pe suprafata carcasei aparute in timpul transportului.
- Produsele folosite pentru demonstratii sunt de asemenea considerate produse refurbished. Aceste produse sunt verificate, testate si reimpachetate.
- Cutia a fost pur si simplu deschisa.
- Produsele noi de firma, dar care sunt SUPRA-STOC si sunt inapoiate la producator sunt de asemenea etichetate drept produse refurbished.

#9
liviu_np

liviu_np

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,196
  • Înscris: 05.06.2006
Nu vei vedea asa ceva la noi!

#10
gamezcdr

gamezcdr

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 26.08.2005
Ptr ca suntem romani :).

#11
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006
sau pentru ca acceptam?

#12
joannes

joannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,035
  • Înscris: 15.01.2005
eu nu as accepta sa cumpar ceva ce a fost desigilat daca nu as avea o reducere de minim 10%. asta in conditiile in care pot face ulterior return la magazin daca ceva e in neregula. daca e in clerance (nu mai pot inapoia magazinului produsul) reducerea ar tb sa fie de minim 25% pt cele sigilate si de cel putin 40% pt cele desigilate.
normal, magazinele practica reduceri mai mari sau mai mici, dar eu cam dupa asta ma orientez

#13
alex_the_uniq

alex_the_uniq

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 11.04.2008
daca esti foarte insistent poate obtii ceva reducere, dar slabe sansele suntem in RO, astia suntem asa ramanem orice am face

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate