Vanzarea produselor expuse
Last Updated: Apr 11 2008 19:31, Started by
carman
, Apr 07 2008 12:36
·
0
#1
Posted 07 April 2008 - 12:36
se intampla o chestie destul de ciudata in magazinele din Ro: produsele expuse la vanzare (si de care "trag" toti potentialii clienti) sunt vandute la pretul produsului nou!
am patit-o cu: -o plita vitroceramica. am obtinut cu greu o reducere de 5% (cam 80 lei); -ochelari de soare intr-o "celebra" farmacie. singura pereche era cea expusa si avea joc in balamale. n-a vrut s-o reduca, asa ca am pus-o pe farmacista/vanzatoare sa comande una sigilata din depozit. a venit intr-o saptamana... -la o alta farmacie am vrut sa cumpar un set de produse de iginena pentru sugari. exista un singur set in tot magazinul plin de praf (costa 150lei)! n-au vrut s-o reduca sau sa comande una noua, asa ca FLIT; -cuptor electric zgariat (rau!): reducere de "maxim 10%"! FLIT si la astia... -sa nu mai vorbim de imbracaminte si incaltaminte... vanzatorii au o replica "inteligenta": nu va convine, nu il luati! |
#2
Posted 07 April 2008 - 12:43
Asta pentru ca am observat ca vanzatorii nu prea au comision din vanzari. Daca ar fi avut sa vezi ce atenti erau cu clientii
|
#3
Posted 07 April 2008 - 12:48
cred ca este si lipsa de exigenta a clientilor...
si de respectul pentru bani! nu prea il avem... |
#4
Posted 07 April 2008 - 13:00
Si parca pe zi ce trece respectul pentru client se degradeaza si la marile lanturi de magazine...care la inceput au pornit destul de bine
|
#5
Posted 07 April 2008 - 13:19
mai nasol e cand reambaleaza produse expuse si incearca sa ti le vanda de noi...
o experienta similara am avut si eu la MG acum ceva timp -- i-am intrebat cat "lasa" la pret la un produs expus (plin de praf), si au zis 5%. jenant... exceptie ar fi IKEA, unde produsele de la raionul "asa cum sunt" sunt cu mult mai ieftine decat cele noi, iar defectele sunt uneori greu de gasit. |
#6
Posted 07 April 2008 - 13:27
kayman, on Apr 7 2008, 13:19, said: mai nasol e cand reambaleaza produse expuse si incearca sa ti le vanda de noi... o experienta similara am avut si eu la MG acum ceva timp -- i-am intrebat cat "lasa" la pret la un produs expus (plin de praf), si au zis 5%. jenant... exceptie ar fi IKEA, unde produsele de la raionul "asa cum sunt" sunt cu mult mai ieftine decat cele noi, iar defectele sunt uneori greu de gasit. |
#7
Posted 11 April 2008 - 05:45
Eu am vrut sa iau din Carrefour o imprimanta laser. NU aveau decat obiectul expus,si ala plin de praf.Iar la laser,daca prinde ceva cilindru , devine bun de aruncat. Datorita faptului ca aveam urgent nevoie, am fost dispus sa o iau si asa,plina de praf,in ideea ca o sa o curat bine cu aspiratorul inainte de a monta cartusul. Insa, stupoare : FRAIERII NU-I GASEAU CUTIA. Asa ca , ma enervez si plec, si trimit un mail la Carrefour , in care ii intreb de ce vor sa mai deschida inca un magazin in braila, daca ei nu sunt in stare sa-l aprovizioneze nici pe primul. Si baietii ma invita la consiliere,pt a alege altceva...
|
#8
Posted 11 April 2008 - 05:59
marian_c, on Apr 11 2008, 06:45, said: Eu am vrut sa iau din Carrefour o imprimanta laser. NU aveau decat obiectul expus,si ala plin de praf.Iar la laser,daca prinde ceva cilindru , devine bun de aruncat. Datorita faptului ca aveam urgent nevoie, am fost dispus sa o iau si asa,plina de praf,in ideea ca o sa o curat bine cu aspiratorul inainte de a monta cartusul. Insa, stupoare : FRAIERII NU-I GASEAU CUTIA. Asa ca , ma enervez si plec, si trimit un mail la Carrefour , in care ii intreb de ce vor sa mai deschida inca un magazin in braila, daca ei nu sunt in stare sa-l aprovizioneze nici pe primul. Si baietii ma invita la consiliere,pt a alege altceva... - Anumite magazine retail din Vest ofera cumparatorilor garantia inapoierii contravalorii produselor cumparate timp de 7-30 de zile din momentul cumpararii. Unii cumparatorii profita de acest avantaj folosind produsele o perioada scurta si apoi inapoindu-le. Aceste produse sunt verificate, testate si reimpachetate. - Produse cu mici defecte de aspect: usoare zgarieturi sau urme de manipulare. - Produse cu cutii usor deteriorate in timpul transportului sau cele ale caror cutii prezinta mici deficiente de aspect. - Produsul a fost inapoiat producatorului datorita unui defect minor. Ceea ce a fost defect a fost inlocuit, testat si apoi produsul reimpachetat de catre producator ca orice produs nou. - Produsul a fost inapoiat datorita unor mici zgarieturi de pe suprafata carcasei aparute in timpul transportului. - Produsele folosite pentru demonstratii sunt de asemenea considerate produse refurbished. Aceste produse sunt verificate, testate si reimpachetate. - Cutia a fost pur si simplu deschisa. - Produsele noi de firma, dar care sunt SUPRA-STOC si sunt inapoiate la producator sunt de asemenea etichetate drept produse refurbished. |
#12
Posted 11 April 2008 - 17:41
eu nu as accepta sa cumpar ceva ce a fost desigilat daca nu as avea o reducere de minim 10%. asta in conditiile in care pot face ulterior return la magazin daca ceva e in neregula. daca e in clerance (nu mai pot inapoia magazinului produsul) reducerea ar tb sa fie de minim 25% pt cele sigilate si de cel putin 40% pt cele desigilate.
normal, magazinele practica reduceri mai mari sau mai mici, dar eu cam dupa asta ma orientez |
#13
Posted 11 April 2008 - 19:31
daca esti foarte insistent poate obtii ceva reducere, dar slabe sansele suntem in RO, astia suntem asa ramanem orice am face
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users