Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Serviciul ORANGE ma dezamageste
Last Updated: Sep 13 2008 15:44, Started by
normal
, Mar 26 2008 19:09
·
0
#19
Posted 27 March 2008 - 14:27
Orange - Orange 11c/min
Digi.Mobil - Orange 8c/min + tarifarea abuziva a primului minut la orange. Argumentul asta e bun? Cum explici exemplul asta? Colosii vor trebui sa inceteze cu "ofertele de curtea scolii" si sa ieftineasca. Alta sansa nu au. |
#20
Posted 27 March 2008 - 14:44
AlexEn, on Mar 27 2008, 12:53, said: Totusi, nu cred ca vreunul dintre providerii de servicii de telefonie mobila te obliga sa utilizezi respectivele servicii. Care e costul operational a unui minut in retea? Sub 1c/min cumva? Suntem toti de acord ca din voce n-o sa se mai scoata asa de multi bani in in viitorul oarecum apropiat? |
#21
Posted 29 March 2008 - 12:58
jeekxoo, on Mar 27 2008, 14:27, said: Orange - Orange 11c/min Digi.Mobil - Orange 8c/min + tarifarea abuziva a primului minut la orange. Argumentul asta e bun? Cum explici exemplul asta? Colosii vor trebui sa inceteze cu "ofertele de curtea scolii" si sa ieftineasca. Alta sansa nu au. Argumentul asta chiar cade, stii si tu ca Digi mobil este cea mai inutila retea in real-life daca mai ai de mers si in afara orasului. E bun ca telefon de vorbit cu pretena intre cartierele de bloace, si cam atat... |
#22
Posted 29 March 2008 - 13:39
Degeaba m-ai citat ca nu mi-ai raspuns. Acolo era vorba de tarife si taxare abuziva.
Cat despre retele si utilitatile lor, prefer sa folosesc digi.mobilul in oras in draci iar pentru drumuri e de ajuns un prepay orange/vodafone. Inteleg ca pe orange il intereseaza in special ruralul si soferii? Ma indoiesc. |
#23
Posted 29 March 2008 - 16:11
Orice om din lumea buna se plimba in afara orasului destul de des.
|
#24
Posted 31 March 2008 - 09:20
Blackhawk, on Mar 27 2008, 14:44, said: Care e costul operational a unui minut in retea? Sub 1c/min cumva? voi chiar nu realizati ca nu poate sustine nici o companie investitiile de sute de milioane de euro cu tarife de 1c/min? este aberant stati sa vedeti anul acesta dak mai exista cosmote in decembrie sau cel mai tarziu in 2009 pastrati replyul asta si discutam peste aprox 1 an |
#25
Posted 31 March 2008 - 10:06
sind, on Mar 31 2008, 10:20, said: da ce...esti cumva vreun client corporate cu cateva mii de numere sa vb cu 1c/min sau eventual gratis?asta in grup, binenteles, nu in alte retele - acolo tariful este de cativa centi/min voi chiar nu realizati ca nu poate sustine nici o companie investitiile de sute de milioane de euro cu tarife de 1c/min? este aberant stati sa vedeti anul acesta dak mai exista cosmote in decembrie sau cel mai tarziu in 2009 pastrati replyul asta si discutam peste aprox 1 an salut ai dreptate intr-o anumita privinta: e posibil ca in decembrie sa nu mai existe cosmote: ii cumpara deutsche telekom. numai bine |
#26
Posted 31 March 2008 - 10:16
sind, on Mar 27 2008, 15:10, said: asa scumpi cum sunt acesti 2 colosi au o gramada de clienti sunt pe pagina cosmote acum si guess what: Abonament lunar 3 Euro Minute naționale incluse lunar 10 Tarife/min, către toate rețelele naționale, după terminarea minutelor incluse în abonament 0.15 Euro Tarif/SMS 0.05 Euro la orange de ex la 3eur ai 25 min nat iar tarifele sunt 11c/min-orange+orice fix sau 16c/min alte retele mobile deci...ce mai zici acum? este plina lumea de pers care condamna orange si vodafone fara argumente mai bine sustine fiecare ce zice si vdm dupa aceea La COSMOTE la abon. de 3 euro se dau 30 de min. nationale de un an deja... si nu-i oferta regionala. |
#27
Posted 13 April 2008 - 22:55
despre atitudinea doamnei de la 411,ca despre asta era vorba in nemultumirea ce a determinat inceperea acestui topic:
sunt de partea dumneaei-411 ofera exclusiv info despre abonamente,eventual daca persoana care raspunde stie si oferta de prepay bine ,atunci poate ca ti-o detaliaza putin la telefon desi peste 80% din informatiile dorite de clienti se pot afla din meniul de la 411/444 dar are cineva rabdare sa asculte robotul?nu prea.asta genereaza apeluri la serv clienti ce ar putea fi evitate ceea ce ar genera un timp de asteptare mult mai mic pentru intrarea in legatura cu un operator dar atata timp cat saptamanal 10000 de oameni suna pentru a confirma plata facturi(factura ce by the way poate fi confirmata si de la *100#) e greu sa fim multumiti de servicii.din dorinta de a vb cu o persoana reala si a primi raspunsul scurt si la obiect practic asteptam info un timp mai indelungat decat cel necesar alegerii tastelor corecte pentru a fi informati de robot.nu iti pot da dreptate in ceea ce priveste nemultumirea fata de operatorul de la 411.cand faceam asta la 444/411 ma limitam la info cat mai concise,uneori rugam clientul sa isi ia info pe viitor de la robot daca se putea(si de obicei se putea);faceam asta pentru ca apoi sa am o sansa macar ca urmatorul client sa nu mai ia din prima cu mistouri ca el asteapta pe fir de zeci de minute si eu beau cafele.nu asta conta defapt,important era ca acel al 10-lea client ,cel care avea abon pierdut sau furat sa nu ma injure din prima ca el plateste tot ce vorbesc altii de pe abon lui iar eu stau la taclale cu alti clienti.fara indoiala ca se putea ca interactiunea ta cu 411-le sa fie mult mai placuta insa cel ca sta pe fir si suna din roaming la 411 (+24centi/min in functie de zona) sau are o problema reala cu siguranta e multumit de faptul ca ai fost redirectionat catre 444. |
#28
Posted 17 April 2008 - 09:46
eu nu spun ca nu ai dreptate, dar avand in vedere ca oricum e o firma care se respecta, macar putea sa raspunda la e-mailul pe care l-am trimis. noi cei care vrem sa ne plangem impotriva unui angajat care "taie si spanzura", o facem in speranta ca macar au bun simt sa raspunda in scris si unor probleme mai mici (daca consideri ca doamna de la servicii clienti a avut dreptate). si totusi avand in vedere ca sunt un consumator fidel care are 3 abonamente, pe care le platesc mereu la timp, atat as fi putut primi si eu. o informatie pretioasa. pentru o informatie la care vreau raspuns intr-un timp util pot sa ma lipsesc de felicitarile si urarile de LA MULTI ANI, cand e ziua mea de nastere
Edited by normal, 17 April 2008 - 09:47. |
|
#29
Posted 29 April 2008 - 19:28
eu mi-am cumparat o cartela PrePay cand era o promotie 60 min. cu 1EURO
imi zicea ca pot activa de 7 ori in 2007 si de inca 8 ori in 2008 am activato de 2 ori in 2007 si am mai activato de 2 ori in 2008 cand sa o activez a 3-ia oara nu mi-o activat ,dar mi-o luat din credit am sunat ......habar n-am unde si am luat legatura cu un OPerator care mi-a zis ca se activeaza in maxim 1 sapt bun am asteptat 1 sapt si nu o activato am sunat iarasi si o zis ca este imposibil bla bla bla bun am sunat a doua zi si am luat legatura cu un alt OPerator care mi-a spus: da ati activat acele 60 de min in DD:LL:AAAA si ora H:M am ramas uimit de acel OPerator si am inceput sa-i povestesc ce s-o intamplat cu celalalt OPerator atunci mi-a bagat 120 si 1 euro deci pot sa spun ca orange este un distribuitor de telefonie buna numai ca depinde de OPeratori pot sa spun de 100 ca am ramas uimit de scel OPerator |
#30
Posted 30 April 2008 - 20:47
Interesant fenomen mey, oameni buni: cei mai mari pretentii vin de la oamenii care isi masoara factura in centi sau suna la ServClienti pt ca nu recunosc un cost suplimentar de cativa centi (un cost suplimentar jusificat in 90% din cazuri). Dar ma intreb, te-ai gandit tu oare cat castiga Orange (sau oricare din operatorii de telefonie mobila) de pe seama ta cand tu ai un prepay din 1900 toamna, pe care mai incarci si tu niste centi, etc,etc....si inca mai ai pretentia sa fie platit un asistent servclienti sa-ti ofere tie tot pe tava...(mesajul este pt persoanele care chiar fac acest lucru si toata stima pt exceptii). Te-ai gandit oare cat costa un site, cat costa sa intretii reteaua, cat costa sa inchiriezi frecventele dedicate, cat costa sa platesti personalul (care dupa cum ai marturisit si tu a fost foarte amabil), cat costa pana si cartela sim,cat costa de fapt sa ai canalul de comunicatii dedicat numarului tau de telefon care desigur este un prepay incarcat 1-2 ori pe an cu cate 1 eur, etc,etc....
|
#31
Posted 30 April 2008 - 21:49
vszprm, on Apr 30 2008, 20:47, said: Interesant fenomen mey, oameni buni: cei mai mari pretentii vin de la oamenii care isi masoara factura in centi sau suna la ServClienti pt ca nu recunosc un cost suplimentar de cativa centi (un cost suplimentar jusificat in 90% din cazuri). Dar ma intreb, te-ai gandit tu oare cat castiga Orange (sau oricare din operatorii de telefonie mobila) de pe seama ta cand tu ai un prepay din 1900 toamna, pe care mai incarci si tu niste centi, etc,etc....si inca mai ai pretentia sa fie platit un asistent servclienti sa-ti ofere tie tot pe tava...(mesajul este pt persoanele care chiar fac acest lucru si toata stima pt exceptii). Te-ai gandit oare cat costa un site, cat costa sa intretii reteaua, cat costa sa inchiriezi frecventele dedicate, cat costa sa platesti personalul (care dupa cum ai marturisit si tu a fost foarte amabil), cat costa pana si cartela sim,cat costa de fapt sa ai canalul de comunicatii dedicat numarului tau de telefon care desigur este un prepay incarcat 1-2 ori pe an cu cate 1 eur, etc,etc.... |
#32
Posted 01 May 2008 - 05:58
Daca ati avea parte si aici in Romania de conditiile si restrictiile impuse de catre "Orange.Fr" si "Orange.Uk" utilizatorilor "Pre - Pay" si "Post-Pay" , in tarile unde opereaza aceste 2 subsidiare ale colosului de telecomunicatii mobile "Orange" , mai exact in Franta si respectiv in Marea Britaine , atunci cred ca unii dintre "pomanagii" ce solicita servicii "Premium" la preturi "low-cost" ar inunda toate forumurile si site-ul "Orange.ro" din cauza avalansei de reclamatii si tanguieli produse de "chilipirgi" !
|
#33
Posted 12 September 2008 - 21:23
Este incredibil cum un utilizator Orange care încarcă mult cartela lor idioată (eu) poate păți așa ceva: Încerc să sun și nu merge. Primesc SMS "Creditul tău este în perioada de grație. Reîncarcă din nou pentru a putea apela". Acum sun la RC (culmea, răspund repede de data asta) și cică e belită (iar!) platforma lor și să revin mai târziu cu un telefon pentru reajustare. Iată de ce nu îmi fac abonament la Orange: oricât ai plăti, nu înseamnă că ești scutit de belele.
|
|
#34
Posted 13 September 2008 - 08:29
jafpefata, on Sep 12 2008, 22:23, said: Este incredibil cum un utilizator Orange care încarcă mult cartela lor idioată (eu) poate păți așa ceva: Încerc să sun și nu merge. Primesc SMS "Creditul tău este în perioada de grație. Reîncarcă din nou pentru a putea apela". Acum sun la RC (culmea, răspund repede de data asta) și cică e belită (iar!) platforma lor și să revin mai târziu cu un telefon pentru reajustare. Iată de ce nu îmi fac abonament la Orange: oricât ai plăti, nu înseamnă că ești scutit de belele. |
#35
Posted 13 September 2008 - 09:34
lucienuk, on Sep 13 2008, 09:29, said: Crede-ma ca daca ai fi pe abonament nu ai avea nici o problema. Astia de la orange au foarte multe probleme pe pre pay pentru ca sunt foarte multi utilizatori (peste 70% cred). Am mai scris pe forum, ca eu singura data cand nu am putut suna pe cineva a fost atunci cu Sumit-ul de la Bucuresti. nu are legatura cu nu marul de utilizatori ... ci cu platforma in general. |
#36
Posted 13 September 2008 - 10:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users