Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 

nesimtire emag

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
ZIP3R

ZIP3R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 28.02.2004
preluare de pe emag. este chiar postul meu

Quote

am sa va spun o intamplare, care, desi pare poveste este cat se poate de reala si se intampla chiar in acest moment.
acum o luna, pe 25 februarie, am cumparat de la emag un laptop in valoare de 2185 RON (cred ca ajunge pentru plata a 2 salariati emag). am platit cu cardul si imi asteptam prea frumosul laptop sa soseasca a doua zi (produsul era in stoc). nu a fost sa fie asa... nu a venit a doua zi, nici a 3a dar cand am ajuns in a 4a zi am inceput sa-mi fac griji asa ca sun la emag sa intreb ce este cu comanda mea. raspunsul: comanda a plecat chiar pe 25 si trebuia sa ajunga pe 26. eram deja in data de 28. mi s-a dat awb-ul comenzii, intru la fancurier pe site si ce gasesc... comanda a fost livrata in data de 27 ora 11 unei alte persoane cu care nu am nici o legatura. stiu ca de obicie cei de la fan curier suna sa te intrebe... esti acasa? nu? unde esti ca vin sa-ti aduc pachetu. de data aceasta nu a sunat nimeni, adresa era corecta... pur si simplu au dat laptopul meu (platit deja) unei persoane oarecare (foarte posibil fictiva). si de aici incepe actiunea. telefoane la emag, telefoane la fan curier. cum nu mai voiam laptopul deja folosit am anulat comanda si vroiam banii inapoi. mi s-a spus din prima zi ca mi s-a anulat comanda si ca o sa ma contacteze cei de la epayment cand se face returnarea banilor. trece o zi, trec 2... sun la epayment. ce aflu de la ei? nu s-a facut nici o cerere de anulare a comenzii deci ei nu pot incepe procedura de returnare a banilor. sun la emag iar... mi se spune ca se va rezolva si ma cauta ei. mai trece o zi, nici un semn. sun iar a doua zi, acelasi raspuns... si asa a tinut vreo 4-5 zile pana cand ma satur si cer sa vorbesc si eu cu un superior. mi se face legatura cu doamna Adriana Niculita care ma asigura ca se ocupa personal de problema mea si ca ma va contacta in cursul zilei respective sa gasim solutia. desi o atentionez ca m-am saturat de promisiunile gen "va contactam noi" inca odata ma asigura ca ma va contacta in cursul zilei. probabil a uitat sa specifice data sau poate dansa lucreaza dupa alt fus orar, pe alta planeta pentru ca au trecut 3 zile si nu am primit nici un telefon, drept urmare sun tot eu la emag, cer cu dansa dar mi se spune ca nu poate raspunde dar imi transmite ca se va rezolva. de atunci au mai trecut... cam 2 saptamani. in total o luna implinita ieri pe 25 decand am cotizat cu 2185 RON la bugetul emag.

si cam asta a fost povestea mea. sper ca ati invatat ceva de aici

edit: pana a apasa butonul de inregistrare a acestui mesaj am zis sa mai verific odata contul sa vad poate am o surpriza...ca sa vezi ca am gasit banii in cont. dupa 1 luna au binevoit sa-mi returneze si mie banii

RUSINE EMAG SI RUSINE DOAMNA ADRIANA NICULITA (inca mai astept sa ma contactati, nu mi-am pierdut increderea in dvs.)


#2
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003
Frate, si eu am luat laptop dela emag dar l-am ridicat personal. Oricum trebuie sa se rezolve situatia ta. Mai ai OPC. Vor trebui sa-ti arate o semnatura de primire, ceva

#3
ZIP3R

ZIP3R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 28.02.2004
pai s-a rezolvat ieri... dupa 1 luna. OPC-ul am facut sesizare de ... aproape 2 saptamani si nu au zis nimic. poate au facut ei ceva dar mie nu mi-au zis nimic.tot ieri vroiam sa incep procedurile sa-i dau in judecata.

#4
nvmarian

nvmarian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 29.03.2007

View PostZIP3R, on Mar 27 2008, 13:27, said:

OPC-ul am facut sesizare de ... aproape 2 saptamani si nu au zis nimic.

Mai ai de asteptat o luna cel putin!

#5
marius3c

marius3c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.04.2008
În ziua de 29.03.2008 am achiziționat din showroom-ul eMAG un notebook DELL Inspiron 1525, Intel Core Duo 2.0GH, 2x1GB RAM, HDD 160 GB pe care am plătit suma de 2.554,93 RON.

După câteva ore de funcționare, pe ecranul notebook-ului au apărut dungi colorate iar sistemul nu a mai răspuns nici măcar la comanda Alt+Ctrl+Delete. Blocajul se repeta de fiecare dată când notebook-ul era în funcțiune pentru mai mult de 1-2 ore. Frecvența acestor blocaje a crescut, ajungând ca sistemul să nu mai răspunde la nici o comandă chiar după intervale de jumătate de oră.

La data de 14.04.2008, pentru a mă asigura că aceste blocaje nu sunt provocate de o eroare de natură software sau de un driver nepotrivit (cu toate că am instalat driverele după CD-ul DELL din cutia notebook-ului) am formatat partițiile HDD-ului și am reinstalat sistemul de operare Windows Vista, instalând de această dată cele mai noi versiuni de drivere furnizate de situl http://support.dell.com/.
Blocajele însă nu au dispărut. Având în vedere că sistemul nu mai răspunde la comenzi fără să afișeze nici un mesaj de eroare, ci doar, uneori, dungi colorate, am ajuns la concluzia că blocajele sunt de natură hardware și că singura soluție este apelarea la service-ul autorizat. În aceeași zi (14.04.2008), am apelat numărul de telefon înscris pe certificatul de garanție și mi s-a spus să aduc notebook-ul in service.

La data de 16.04.2008, orele 16 mă aflam la service-ul eMAG din Splaiul Independenței, nr. 319 cu notebook-ul în ambalajul original cu toate accesoriile în cutie. Un domn de la service îmi spune că blocajele la acest model de laptop sunt des întâlnite și că sunt provocate de driverul de la placa video, driver care nu funcționează corect pe sistemul de operare Windows Vista. ”Cam toți care au modelul acesta folosesc XP”, ”Vista e o porcărie”
Eu am replicat spunând ca mai am calculatoare care operează Vista și care funcționează fără erori iar domnul de la service mi-a recomandat să încerc driverele după support.dell.com.

Am explicat acestui domn că blocajele nu sunt cauzate nici de drivere și nici de sistemul de operare Vista și că modelul de notebook DELL 1525 este fabricat pentru a rula pe sistemul de operare Vista, având atât pe site cât și pe CD drivere pentru Vista, ci nu pentru XP.
Menționez că am plătit 2.554,93 RON și am achiziționat un notebook cu procesor de 2 GH și 2 GB de RAM, tocmai pentru a putea rula sistemul de operare Windows Vista și că nu sunt dispus să folosesc un sistem de operare mai vechi.

După ce într-un final acest domn, a înțeles care este problema mi-a recomandat să merg la un service DELL din sectorul 2, pentru că ”aici durează mai mult, in maxim 10 zile vă anunțăm diagnosticul”.
Am întrebat care este perioada maximă în care produsul poate să stea in service și mi-a răspuns că ”10 % din perioada de garanție conform certificatului de garanție”, un termen extrem de favorabil furnizorului, având în vedere că 10% din perioada de garanție înseamnă 10% * 36 de luni = 3,6 luni. Am înțeles astfel că pot primi produsul reparat în maxim 3,6 luni = 15, 4 săptămâni = 108 zile..

Ce am observat la acest domn?
1. A încercat să mă convingă că notebook-ul nu are nimic ”e o problemă des întâlnită la modelul acesta, instalează driverul după dell.suport.com”
2. A încercat să mă convingă că blocajele au cauze de natură software ”vista e o porcărie” ”cam toți care au modelul acesta folosesc XP”
3. A încercat să mă convingă să merg la alt service ”mergeți la service-ul Genesys, aici durează mai mult”

După discuția purtată cu domnul de la service, am fost îndrumat către o doamnă care mi-a cerut să scot notebook-ul din cutie ”lăsați doar laptopul”, fiind deja informat că laptopul putea fi schimbat doar in 24 de ore de la cumpărare. După un studiu atent asupra laptopului doamna de la service mi-a sugerat că acesta este zgâriat pe capacul de la carcasă, am cerut cu uimire să îmi arate exact unde este zgâriat iar aceasta mi-a arătat că, înclinat în lumină se văd niște dungi fine pe capacul laptopului. Văzând că doamna trece pe fișa de service ”carcasa este zgâriată” am scos telefonul mobil și am spus că doresc să fac o poză carcasei pentru a mă asigură că nu îl voi primi înapoi zgâriat cu adevărat. La acest gest toate privirile din service au fost ațintite asupra mea iar domnul cu care am purtat prima discuție a replicat de la biroul său ”Aici nu se fac poze, oricum nu iese nimic în poză și toate capacele negre ca acesta se zgârie”.

Ce am observat la această doamnă?
1. Intenția clară de a nu înlocui produsul – mi-a cerut să îi dau doar laptopul și să păstrez ambalajul și accesoriile.
2. Dorința de a se asigura că nu voi primi un alt notebook – mi-a demonstrat că acesta este zgâriat de liniile fine care se văd pe capac, atunci când carcasa este înclinată în lumină.

În final am lăsat notebook-ul pe mâna doamnei de la service și am plecat cu speranța că acesta va sta în service o perioadă cât mai mică din maximul de 108 zile.

Prima mea experința în service-ul eMAG:
- m-am simțit jignit când domul de la service mi-a spus ca modelul meu de laptop nu are driver video care să funcționeze pe sistemul de operare Vista – în condițiile în care pe CD-ul din cutia produsului sunt doar drivere pentru Vista, ci nu pentru XP,
- m-am simțit respins de modul în care mi-a recomandat alt service,
- m-am simțit ofensat când doamna de la service mi-a sugerat că amprentele și urmele după capacul notebook-ului sunt zgârieturi,
- am fost uimit când am aflat care este perioada maximă în care produsul poate să rămână în service – 108 zile..


ii rog pe cei care au trait experiențe similare cu personalul eMAG sa imi trimita datele de contact la [email protected] - poate facem o sesizare comuna catre protectia consumatorului sau catre o agentie de media

#6
penny_s

penny_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 19.10.2006
pretul lap-top-ului este de 750USD (adica 1800 lei).
sa te inveti minte sa mai cumperi ceva din .ro!!!

http://shopper.cnet....9-32814939.html

#7
marius3c

marius3c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.04.2008
mi-am primit lectia, o sa evit pe cat posibil sa cumpar produse de valoare din .ro
si in mod sigur nu o sa mai cumpar niciodata de la eMAG
dar totusi am dat 2.554,93 RON si acum nu am laptop..

cel mai deranjat sunt de modul in care cei de la eMAG isi trateaza clientii - mare greseala am facut ca am cumparat de la ei

View Postpenny_s, on Apr 17 2008, 06:41, said:

pretul lap-top-ului este de 750USD (adica 1800 lei).
sa te inveti minte sa mai cumperi ceva din .ro!!!

http://shopper.cnet....9-32814939.html


#8
impuscatu

impuscatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 29.12.2005

View Postmarius3c, on Apr 17 2008, 11:29, said:

mi-am primit lectia, o sa evit pe cat posibil sa cumpar produse de valoare din .ro
si in mod sigur nu o sa mai cumpar niciodata de la eMAG
dar totusi am dat 2.554,93 RON si acum nu am laptop..

cel mai deranjat sunt de modul in care cei de la eMAG isi trateaza clientii - mare greseala am facut ca am cumparat de la ei



ia vezi aici super chestie
http://www.pcgarage....mpar/#returnare
daca are probleme il poti returna in 48 de ore...
sincer mi se pare super ok
pe viitor de aici imi voi face achizitiile
pe lista mea este asta:

http://www.pcgarage....b-tuxedo-black/

#9
sartoris

sartoris

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.12.2006
Solutia pentru diferite probleme de la magazinele online : plata la livrare. Iti aduce, platesti. Nu iti aduce - nu platesti.
Personal, cumpar de la emag de vreo 2 ani. Pana acum am luat de la ei vreo 7 laptopuri, vreo 4-5 imprimante si multe multe accesorii (casti, mp3player samd). in 90% din cazuri am fost eu sa le ridic - asa ma simt eu in siguranta :) prefer sa vin cu banii si sa ridic produsul... decat intarzieri de plati si alte chestii.
Incidente (placute si neplacute) :
1. am cumparat laptop, cu licenta si cu office xp basic - trebuia sa specific sa-mi fie instalate, si Basic nu e pe net - am fost la ei si mi-au pus enterprise.
2. am fost la ora 9 dimineata - erau vreo 7 cumparatori - deja facusera comanda - casieria s-a deschis la 9.40 - si e o caldura la ei in sediu....
3. am primit cadou la un laptop o geanta - nu era specificat pe site.
4. acum 2 zile, cand am renuntat la o comanda de 50 mil : 2 laptopruri, 2 licente XP, 2 licente Office. De ce ? Ca mi-au spus ca imi dau un raspuns a 2-a zi prin tel sa-mi spuna daca sunt laptopurile... le-am dat 2 modele din care speram sa fie macar 1 disponibil. Nu erau niciunul. M-au anuntat dupa 2 zile,  iar a 3-a zi, alternativa mea nr 3 a devenit "stoc rezervat".  Mie imi era f urgent, trebuia sa trimit laptopurile in tara instalate.... si am apelat la alta companie, cu insistente sa fie cat mai rapid. Asta e.
PLUS -> Emag nu mai e cel mai ieftin. Sunt magazine online cu preturi ca la emag si mai ieftine. Insa, numai la anumite game de produse.... Gen laptopuri. La mp3-playere..... au de exemplu o gama f variata, fata de alte magazine.
Mare avantaj al e-magului : au depozit, au spatiu.... au produsele pe loc.... altii : stati ca treb sa sunam la furnizor sa ni le livreze....

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate