Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Asterisk
Last Updated: Aug 10 2021 19:07, Started by
Ignition
, Mar 19 2008 12:57
·
0
#91
Posted 03 May 2009 - 20:27
Salutare,
Maine trebuie sa ma apuc sa instalez Asterisk.As vrea sa fac o combinatie Asterisk , un echipament VOIP standalone,un softphone si un IVR.Am o intrebare pentru cei cu experienta: Se poate face o astfel de combinatie? Ce IVR imi recomandati? Aveti ceva tutoriale? |
#92
Posted 04 May 2009 - 13:00
Asterisk poate fii configurat si ca IVR, nu ai nevoie de un soft suplimentar pentru asta.
Poti conecta abele echipamente software/hardware la Asterisk. |
#93
Posted 04 May 2009 - 14:08
Pentru cei interesati de terminare gratuita de apeluri in diverse retele internationale:
In afara de ENUM mai exista pentru toll free numbers: http://www.sipnack.com/index.php A aparut client SIP (open source & gratuit & legal) pentru Android: http://sipdroid.org/ De asemenea am gasit o modalitate de a adauga suport MWI pentru protocol HTTP... pur si simplu un script in bash Edited by Ignition, 04 May 2009 - 14:37. |
#94
Posted 14 May 2009 - 17:37
Salut.
Am cateva intrebari in legatura cu asterisk-ul: 1. Pot fi monitorizate apelurile in curs si mai ales intrerupte daca se doreste ? Daca da, cum ? ca eu nu am gasit nimic despre pe net. 2. Pot fi executate comenzi ale interfetei asterisk , cum ar fi show dialplan sau sip reload din linia de comanda linux sau dintr-un bash script ? Multumesc anticipat celor interesati de postul meu. Edited by Vlad_int1, 14 May 2009 - 17:39. |
#95
Posted 15 May 2009 - 08:08
1. Nu inteleg cum vrei sa monitorizezi apelurile intrerupte. Pentru apelurile in curs poti folosi "asterisk -vvvvvrx 'show channels verbose'"
2. Da poti sa executi orice comanda |
#96
Posted 15 May 2009 - 12:01
Intrebarea era: pot fi monitorizate apelurile in curs si pot fi intrerupte aceste apeluri daca se doreste ?
Cu privire la a doua intrebare, ai spus ca da merge executata orice momanda. De exemplu daca asterisk-ul este pornit si deschit un nou terminal pot sa execut comanda pe care ai dat-o exemplu mai sus , chiar daca mie imi apare promptul de root nu ~CLI> ? Multumesc pentru raspunsuri. Edited by Vlad_int1, 15 May 2009 - 12:03. |
#97
Posted 15 May 2009 - 12:11
Da poti sa intrerupi un apel in curs cu comanda soft hangup "channel" sau din consola ca root folosesti asterisk -rx 'comanda'.
Aici ai toate comenzile pentru asterisk: http://www.voip-info...ew/Asterisk CLI Edit: Pentru a monitoriza apelurile din consola creaza un fisier cu joe sau mcedit (sau cu ce lucrezi tu) si scrie in el: watch "asterisk -vvvvvrx 'show channels verbose'" Il salvezi, il faci executabil (chmod +x fisiser) si il executi. Edited by dassaev, 15 May 2009 - 12:14. |
#98
Posted 15 May 2009 - 12:54
Mi-ai raspuns la tot ce vroiam sa stiu. Monitorizarea si tot ce mai am nevoie o la le fac in php ... si cu watch aveam de gand sa rulez scripturile php pentru ca merge mai bine decat meta refresh sau header refresh.
Multumesc mult inca odata. |
#99
Posted 15 May 2009 - 13:03
Cu placere.
Daca vrei un control foarte bun al apelurilor si monitorizare de ce nu folosesti un PBX (de ex trixbox CE) la care instalezi hud server si poti sa faci ce vrei cu apelurile. Uite aici cum arata si detalii : http://blog.tmcnet.c...risk-ip-pbx.asp Edited by dassaev, 15 May 2009 - 13:03. |
#100
Posted 15 May 2009 - 13:22
Nu am nevoie de asa ceva. Monitorizarea ma interesa mai mult informativ. Ceea ce urmaream defapt era taxarea (postpaid/prepaid) si asta vreau sa o fac de pe un server facut de mine, asa macar daca apare vreo problema sa am cat mai mult control.
PS: stiu ca exista sisteme de billing open source ... dar prefer asa. Edited by Vlad_int1, 15 May 2009 - 13:22. |
|
#101
Posted 15 May 2009 - 13:33
Poi si cum te-ai gandit sa faci taxare prepaid de ex fara sa ai un sistem de billing? Poti sa-mi dai cateva detalii? In privat
|
#102
Posted 16 May 2009 - 14:25
Am incercat azi cateva comenzi de monitorizare si hangup ... si din pacate nu merg asa cum ma asteptam.
In primul rand show channels nu merge; zice command not found. Merge in schimb sip show channels care imi returneaza urmatoarele linii: localhost*CLI> sip show channels Peer User/ANR Call ID Format Hold Last Message 80.86.107.116 1001407456 1b2ce6376d80b57 0x4 (ulaw) No Tx: ACK 193.226.119.22 1000 021FCFE9-FD85-F 0x2 (gsm) No Tx: ACK 2 active SIP dialogs Hangup merge doar soft hangup <nume canal> ... dar numele canalului il afiseaza doar cand initiaza apelul: == Using SIP RTP CoS mark 5 -- Executing [40745638340@phones:1] NoOp("SIP/1000-09f16e08", "") in new stack -- Executing [40745638340@phones:2] Dial("SIP/1000-09f16e08", "SIP/80.86.107.116/100140745638340") in new stack == Using SIP RTP CoS mark 5 -- Called 80.86.107.116/100140745638340 -- SIP/80.86.107.116-09f1c568 is ringing -- Got SIP response 486 "Busy Here" back from 80.86.107.116 -- SIP/80.86.107.116-09f1c568 is busy == Everyone is busy/congested at this time (1:1/0/0) -- Auto fallthrough, channel 'SIP/1000-09f16e08' status is 'BUSY' Daca execut comanda sip show channels ulterior nu mai am de unde sa stiu ce canal pot sa inchid. De asemenea mi-ar fi de folos daca mi-ar arata si numarul format de sip user, sau {$EXTEN} ... pentru ca providerul imi cere sa trimit apelurile cu prefix (adica 1001) asa cum majoritatea providerolor care ofera terminatie cer prefix . In baza de date cu cdr-uri exista un camp "dst" in care se salveaza destinatia formata corect. Exista vreo comanda care imi afiseaza si aici destinatia "curata" fara prefixul providerului? Edited by Vlad_int1, 16 May 2009 - 14:29. |
#103
Posted 16 May 2009 - 14:36
Daca vrei un sistem post-paid nu ai nevoie de nici un hang-up, pur si simplu setezi Asterisk sa-si inregistreze CDR in MySQL (sau alta baza de date) unde poti face calculele.
Pentru sistem pre-paid, poti exporta din dialplan variabile precum ${EXTEN}, numele canalului, precum si o gramada de altele... astea le importi in aplicatia unde faci contorizarea/taxarea, mai departe le exporti tot ca variabile catre Asterisk prin CLI> pentru a intrerupe convorbirea, sau remainder ca mai are numai 10 secunde de convorbire, e.t.c. Edited by Ignition, 16 May 2009 - 14:37. |
#104
Posted 16 May 2009 - 16:41
Postpaid am facut deja.
Acum ma chinui sa vad cum pot sa identific un canal ca apoi sa-l pot inchide si cum pot afisa destinatia formata. Daca trec peste hopu asta dupa aia cred ca ii dau de cap. Poti sa-mi spui cum pot sa export variabilele respective; m-ar interesa in mod special numele canalului si {$EXTEN} Momentan asa cum am scris si mai sus: sip show channels imi arata: localhost*CLI> sip show channels Peer User/ANR Call ID Format Hold Last Message 80.86.107.116 1001407456 08391a22472e5bc 0x4 (ulaw) No Tx: ACK 193.226.119.22 1000 77FFB268-68CD-F 0x2 (gsm) No Tx: ACK 80.86.107.116 1001402131 615f374d0bf8717 0x4 (ulaw) No Tx: ACK 193.226.119.23 1001 D7C6D586-6E32-B 0x4 (ulaw) No Tx: ACK sip show channel imi arata asta: localhost*CLI> sip show channel 615f3 localhost*CLI> * SIP Call Curr. trans. direction: Outgoing Call-ID: [email protected] Owner channel ID: SIP/80.86.107.116-09f197f8 Our Codec Capability: 524302 Non-Codec Capability (DTMF): 1 Their Codec Capability: 12 Joint Codec Capability: 12 Format: 0x4 (ulaw) T.38 support No Video support No MaxCallBR: 384 kbps Theoretical Address: 80.86.107.116:5060 Received Address: 80.86.107.116:5060 SIP Transfer mode: open NAT Support: RFC3581 Audio IP: 193.226.119.23 (Outside bridge) Our Tag: as5851a6de Their Tag: ff7a7300ffff0e10ff00000bffffff25 SIP User agent: Username: 100140213175455 Peername: 100140213175455 Original uri: sip:[email protected] Need Destroy: No Last Message: Tx: ACK Promiscuous Redir: No Route: sip:[email protected];user=phone DTMF Mode: rfc2833 SIP Options: (none) Session-Timer: Inactive Si nu pot sa folosesc nimic pentru comanda de Hangup(); Edited by Vlad_int1, 16 May 2009 - 16:59. |
#105
Posted 17 May 2009 - 17:51
Am raspuns la intrebarea ta in postul anterior: dialplan -> variabila -> aplicatia ta -> variabila -> CLI>
|
|
#106
Posted 17 May 2009 - 18:32
Astazi am inteles ce ai vrut sa spui, dupa ce am mai citit si eu cate ceva. Am gasit ceva despre mysql realtime ... si o sa incerc sa salvez din dialplan niste variabile care sa obtina informatii direct din baza de date, cum ar fi prefixul destinatiei, parola userului pe langa numele canalului si exten.
Sper sa si reusesc. |
#107
Posted 19 May 2009 - 16:45
Salutare din nou.
Azi am alta problema legata de asterisk ... sper sa ma ajutati sa-i dau de cap. M-am gandit ca cea mai buna varianta sa obtin ceea ce vreau ar fi sa folosesc AGI, mai exact phpagi. Drept urmare am facut un script php pe care l-am salvat cu extensia .agi in /var/lib/asterisk/agi-bin/ , l-am facut executabil si am facut o extesie in dialplan care sa-l apeleze. Problema este ca scriptul nu face nimic. L-am rulat si din linie de comanda si nu da erori. Am incercat sa pun prima linie si #!/usr/bin/php <?php si #!/usr/bin/php-cgi -q si #!/usr/bin/php -q si #!/usr/bin/php -v ... si tot nimic. De fiecare data mi se afiseaza acelasi lucru, dar scriptul nu face nimic. Tot ce as vrea initial ar fi sa realizeze o conexiune la o baza de date si sa vad ca poate sa execute un query. In clientul asterisk-ului mi se afiseaza de fiecare data acelasi lucru adica: localhost*CLI> == Using SIP RTP CoS mark 5 -- Executing [40745638340@phones:1] NoOp("SIP/1000-09911698", "") in new stack -- Executing [40745638340@phones:2] AGI("SIP/1000-09911698", "/var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi") in new stack -- Launched AGI Script /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_request=/var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_channel=SIP/1000-09911698 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_language=en /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_type=SIP /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_uniqueid=1242743755.44 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_version=1.6.0.3 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_callerid=1000 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_calleridname=vlad /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_callingpres=0 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_callingani2=0 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_callington=0 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_callingtns=0 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_dnid=40745638340 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_rdnis=unknown /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_context=phones /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_extension=40745638340 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_priority=2 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_enhanced=0.0 /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_accountcode= /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi: Got agi_threadid=-1215841392 -- <SIP/1000-09911698>AGI Script /var/lib/asterisk/agi-bin/before.agi completed, returning 0 -- Executing [40745638340@phones:3] Dial("SIP/1000-09911698", "SIP/80.86.107.116/100140745638340") in new stack == Using SIP RTP CoS mark 5 -- Called 80.86.107.116/100140745638340 -- SIP/80.86.107.116-0990cca8 is ringing -- SIP/80.86.107.116-0990cca8 answered SIP/1000-09911698 -- Native bridging SIP/1000-09911698 and SIP/80.86.107.116-0990cca8 localhost*CLI> Problema e ca totul pare bine si totusi nimic. Va multumesc anticipat pentru pareri sugestii. _______________________________________________________ PS: si scriptul: #!/usr/bin/php <?php set_time_limit(60); ob_implicit_flush(false); error_reporting(0); if (!defined('STDIN')) { define('STDIN', fopen('php://stdin', 'r')); } if (!defined('STDOUT')) { define('STDOUT', fopen('php://stdout', 'w')); } if (!defined('STDERR')) { define('STDERR', fopen('php://stderr', 'w')); } $agivars = array(); while (!feof(STDIN)) { $agivar = trim(fgets(STDIN)); if ($agivar === '') { break; } else { $agivar = explode(':', $agivar); $agivars[$agivar[0]] = trim($agivar[1]); } } extract($agivars); $AdresaBazaDate = "localhost"; $UtilizatorBazaDate = "user"; $ParolaBazaDate = "parola"; $NumeBazaDate = "db"; $conexiune = mysql_connect($AdresaBazaDate,$UtilizatorBazaDate,$ParolaBazaDate); if(!$conexiune) { verbose("nu s-a conectat la baza de date"); exit(1); } else verbose("conexiune OK!"); $db=mysql_select_db($NumeBazaDate, $conexiune); if(!$db) { verbose("nu a selectat baza de date"); exit(1); } mysql_query("INSERT INTO db.agivars(var) VALUES('empty') "); foreach($agivars as $k) { if ($k<>'') mysql_query("INSERT INTO util.agivars(var) VALUES('$k') "); else mysql_query("INSERT INTO util.agivars(var) VALUES('empty') "); } mysql_close(); ?> Edited by Vlad_int1, 19 May 2009 - 16:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users