Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tantari uriasi

lenovo ideapad 1 15alc7

caut cablu lvds(video-invertor) p...

Adobe premiere pro, problema seta...
 Ochelari distanta intermediara

Cum pot sa montez un SSD Sata in ...

Digi + patronul Prima TV cumpara...

Husa si folie pt. Samsung Galaxy ...
 Plita electrica moderna

problema incalzitor de apa Ferroli

Incarcator PB 3.0

Radu Mazare, eliberat conditionat...
 Permis suspendat din cauze medicale

Presiune apa fluctuanta pompa sub...

Revizie auto la Bucuresti

identificare component defect
 

Asterisk

- - - - -
  • Please log in to reply
270 replies to this topic

#127
PuYa

PuYa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 12.12.2004

View PostmdlII, on 25th February 2010, 10:58, said:

Salut,

Problema modificarii callerid-ului trebuie discutat cu fiecare provider in parte, cerinta fiind simpla: accepta sau nu apeluri outgoing cu un alt CallerID(num) decat cel agreat pentru contul respectiv. Daca da, vor transmite acest CallerID mai departe sau nu?.

Sper sa nu ma insel insa, din pacate, nu cred sa ai prea multe sanse sa gasesti un astfel de provider, problema principala fiind pentru apelurile ce vor ajunge intr-o retea non VoIP.

Daca reusesti sa gasesti un provider din RO care sa ofere aceasta facilitate te rugam sa postezi pentru a beneficia si altii de aceasta informatie.

Toate bune,
Nini.

Updated: In plus, daca aceasta facilitate este oferita de provider-ul respectiv, in acel moment ai putea sa o folosesti in regim de "callerid spoofing" si, tocmai de aceea, sunt foarte pesimist asupra sanselor de a gasi un provider care sa ofere aceasta facilitate.

Salut,

Multumesc pentru raspuns. Ideea este ceva mai simpla si cred ca este si vina mea ca nu am fost destul de explicit:
am nevoie de acest serviiciu (modificare CallerID(num)) nu in calitate de client VoIP, ci in calitate de operator, cu
propria numerotatie, contract de interconectare prin tranzit, etc (cel putin asta ar fi planul) si mi se pare cam ciudat
sa nu pot oferi un serviciu de Call Forwarding (de altfel standard la majoritatea operatorilor) prin care celui ce ii este
redirectat numarul sa "vada" efectiv cine l-a sunat pe numarul initial si nu numarul initial... Sper ca se intelege :)
Momentan fac dezvoltarea folosind o plaja de numere luata in custodie (sa zicem asa) de la un prieten ce are o firma
de telco ce revinde serviciile unui Operator si m-am lovit de problema asta (ca nu pot face redirectarea cum trebui),
asa ca m-am gandit sa ma asigur dinainte ca nu o sa am (sau ca o sa am si atunci sa caut o rezolvare) aceeasi
problema si atunci cand voi trece pe propriile numere, cum spuneam mai sus.

Multumesc inca o data,
Puya

#128
mdlII

mdlII

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 27.02.2009

View PostPuYa, on 26th February 2010, 11:38, said:

Salut,

Multumesc pentru raspuns. Ideea este ceva mai simpla si cred ca este si vina mea ca nu am fost destul de explicit:
am nevoie de acest serviiciu (modificare CallerID(num)) nu in calitate de client VoIP, ci in calitate de operator, cu
propria numerotatie, contract de interconectare prin tranzit, etc (cel putin asta ar fi planul) si mi se pare cam ciudat
sa nu pot oferi un serviciu de Call Forwarding (de altfel standard la majoritatea operatorilor) prin care celui ce ii este
redirectat numarul sa "vada" efectiv cine l-a sunat pe numarul initial si nu numarul initial... Sper ca se intelege :)
Momentan fac dezvoltarea folosind o plaja de numere luata in custodie (sa zicem asa) de la un prieten ce are o firma
de telco ce revinde serviciile unui Operator si m-am lovit de problema asta (ca nu pot face redirectarea cum trebui),
asa ca m-am gandit sa ma asigur dinainte ca nu o sa am (sau ca o sa am si atunci sa caut o rezolvare) aceeasi
problema si atunci cand voi trece pe propriile numere, cum spuneam mai sus.

Multumesc inca o data,
Puya

Salut,

Avand in vedere cele de mai sus, ma gandesc ca trebuie sa obtii datele tehnice aferente contractului de interconectare prin tranzit. Nu stiu exact cum se face aceasta interconectare insa banuiesc ca te legi la unul sau mai multi provideri pentru a avea acces la "tranzit" (adica interconectare indirecta vs interconectare indirecta). De aceea ar trebui sa iei legatura deja cu dep. de suport interconectare al acestor provideri pentru a vedea care este solutia la problema ta.

Cel mai probabil va fi nevoie de actualizarea header-ului SIP "P-Asserted-Identity", daca interconectarea se va face prin VoIP.

Insa cred ca aceasta va fi cea mai mica grija a ta.

Ceea ce vreau sa spun este ca am intalnit cazuri in care nu puteai sa suni la un numar din cadrul unei numerotatii proprii a unui operator "mic" pentru ca nu avea contract de interconectare (directa sau indirecta) decat cu un anumit numar de provideri. De ex. nu se putea suna de pe un numar INES catre un numar detinut de un astfel de operator. Degeaba mergeau apelurile "outgoing" daca la cele "incoming" aveai probleme...

Tu cum te gandesti sa procedezi?

Se poate sa ma insel - si imi cer scuze daca am "aberat" - oricine ma poate corecta sau sa aduca completarile necesare.

Toate bune,
Nini.

Documentatie ref. la interconectare:
ANRCTI -> http://www.anrcti.ro...aspx?tabid=1554
ROMTELECOM -> http://www.romteleco...interconectare/

#129
r3deemer

r3deemer

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 20.03.2007
Salutare,

Am o mica problema cu un CDR de Asterisk, si anume in CDR nu regasesc tipul call-ului. Stiu ca aceasta informatie ar trebui sa fie pe pozitia 18 si ar trebui sa fie de genul 'incoming', 'outgoing', 'internal', insa acel field la mine e gol. Aveti idee cum pot configura pbx-ul astfel incat sa-mi trimita si aceasta informatie?

Mersi,
Andrei

#130
mdlII

mdlII

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 27.02.2009

View Postr3deemer, on 29th March 2010, 12:24, said:

Salutare,

Am o mica problema cu un CDR de Asterisk, si anume in CDR nu regasesc tipul call-ului. Stiu ca aceasta informatie ar trebui sa fie pe pozitia 18 si ar trebui sa fie de genul 'incoming', 'outgoing', 'internal', insa acel field la mine e gol. Aveti idee cum pot configura pbx-ul astfel incat sa-mi trimita si aceasta informatie?

Mersi,
Andrei

Salut Andrei,

Am cautat in specificatiile ref. la Asterisk CDR si nu am gasit mentionat decat despre 16 campuri + uniquid + userfield (vezi mai jos). Cu alte cuvinte doar primele 16 campuri sunt "garantate" iar pe pozitia 18 ar fi un camp care se completeaza cu date selectate de user. Banuiesc ca aici ai vrea sa ai tipul apelului insa trebuie sa faci niste modificari in dialplan daca in situatia de acum nu iti merge.

Poti sa ne dai mai multe detalii despre instalarea ta de Asterisk (versiune Asterisk, daca ai FreePBX sau alt GUI instalat, etc)?

Mai jos este un exemplu de dialplan care seteaza pe campul 18 o anumita informatie:

"","108","904","from-internal","""device"" <108>","SIP/108-00000007","","Hangup","","2010-04-01 08:47:12","2010-04-01 08:47:12","2010-04-01 08:47:14",2,2,"ANSWERED","DOCUMENTATION","1270100832.13","apel 904"

exten => 9XX,1,Answer
exten => 9XX,n,Wait(2)
exten => 9XX,n,Set(CDR(userfield)=apel ${EXTEN})
exten => 9XX,n,Hangup



Multumesc,
Nini

from -> voip-info.org CDR CSV

Quote

Fields

accountcode: What account number to use: Asterisk billing account, (string, 20 characters)
src: Caller*ID number (string, 80 characters)
dst: Destination extension (string, 80 characters)
dcontext: Destination context (string, 80 characters)
clid: Caller*ID with text (80 characters)
channel: Channel used (80 characters)
dstchannel: Destination channel if appropriate (80 characters)
lastapp: Last application if appropriate (80 characters)
lastdata: Last application data (arguments) (80 characters)
start: Start of call (date/time)
answer: Answer of call (date/time)
end: End of call (date/time)
duration: Total time in system, in seconds (integer)
billsec: Total time call is up, in seconds (integer)
disposition: What happened to the call: ANSWERED, NO ANSWER, BUSY, FAILED
amaflags: What flags to use: see amaflags::DOCUMENTATION, BILL, IGNORE etc, specified on a per channel basis like accountcode.


In some cases, uniqueid is appended:
uniqueid: Unique Channel Identifier (32 characters)
Note: You can edit the source file cdr_csv.c to enable CSV_LOGUNIQUEID (it's disabled by default)

(same goes for userfield)

from -> voip-info.org func CDR

Quote

Asterisk func cdr

Synopsis:
CDR(<name>)

Description:
CDR(<name>[|options])
  
name may be one of the following:
accountcode: The channel's account code.
amaflags: DOCUMENTATION, BILL, IGNORE etc
answer: Time the call was answered.
billsec: Duration of the call once it was answered.
channel: Channel name
clid: Caller ID
dcontext: Destination context
disposition: ANSWERED, NO ANSWER, BUSY
dst: Destination
dstchannel: Destination channel
duration: Duration of the call.
end: Time the call ended.
lastapp: Last app executed
lastdata: Last app's arguments
src: Source
start: Time the call started.
uniqueid: The channel's unique id.
userfield: The channel's user specified field.
any custom value that you wish to store.


#131
danzi76

danzi76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.06.2007
Buna. Sunt nou in ale asteriskului si am urmatorul caz:

-vreau sa sun de pe servA pe servB in urmatoarele conditii date
       dial planul-ul nu este separat de genul 3xxx pe un server si 6xxx pe altul. Numerle sunt alocate si cu 3 si cu 6 pe ambele servere.
       se va folosi un prefix de genul 1xxxx pt nr de pe serverul A si 2xxxx pt numerele din serverul B.
       deci cand sun de pe serverul A pe B sa formez 23xxx sau 26xxx.
Cum tratez incomingul pe serverul B in asa fel incat sa interpreteze xxx si sa se duca spre extensia 3xxx (cand sun 23333 sa se duca la extensia 3333 de pe serverB)


versiunea (Asterisk/1.6.2.6 Asterisk GUI-version : SVN-branch-2.0-r5001)


Sper ca m-am facut inteles
Multumesc deosebit

PS: urmeaza sa fac o conexiune cu RDS prin E1, va trebui pt fiecare extensie sa primesc un nr de tip 03XX-xxxxxx cum voi directa spre extensia care trebuie dupa nr de telefon alocat de RDS?

#132
mdlII

mdlII

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 27.02.2009

View Postdanzi76, on 2nd June 2010, 16:03, said:

Buna. Sunt nou in ale asteriskului si am urmatorul caz:

-vreau sa sun de pe servA pe servB in urmatoarele conditii date
       dial planul-ul nu este separat de genul 3xxx pe un server si 6xxx pe altul. Numerle sunt alocate si cu 3 si cu 6 pe ambele servere.
       se va folosi un prefix de genul 1xxxx pt nr de pe serverul A si 2xxxx pt numerele din serverul B.
       deci cand sun de pe serverul A pe B sa formez 23xxx sau 26xxx.
Cum tratez incomingul pe serverul B in asa fel incat sa interpreteze xxx si sa se duca spre extensia 3xxx (cand sun 23333 sa se duca la extensia 3333 de pe serverB)


versiunea (Asterisk/1.6.2.6 Asterisk GUI-version : SVN-branch-2.0-r5001)


Sper ca m-am facut inteles
Multumesc deosebit

PS: urmeaza sa fac o conexiune cu RDS prin E1, va trebui pt fiecare extensie sa primesc un nr de tip 03XX-xxxxxx cum voi directa spre extensia care trebuie dupa nr de telefon alocat de RDS?

eu as incerca cam asa ceva:

in server 1
exten => _2[36]XXX,1,Dial(SIP/${EXTEN:1}@SERVER1)
exten => _1[36]XXX,1,Goto(from-internal,${EXTEN:1})

in server 2
exten => _1[36]XXX,1,Dial(SIP/${EXTEN:1}@SERVER2)
exten => _2[36]XXX,1,Goto(from-internal,${EXTEN:1})

succes
Nini

#133
Ignition

Ignition

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 03.10.2005
A integrat cineva pana acum Asterisk intr-o arhitectura distribuita ?

Ma refer la platforma formata din mai multe servere Asterisk, care sa interactioneze cu o baza de date comuna (ex. MySQL cluster) si cu mai multe servere de web ca interfata grafica.
Nu conteaza daca este vorba de mesagerie vocala, teleconferinta, IVR, e.t.c.

#134
danzi76

danzi76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.06.2007
Buna
Stie cineva unde este timerul care intervine de la tastarea ultimei cifre dintr-un nr de tip xxxx si momentul cand initiaza callul? La mine default este 7 secunde, ceea ce este foarte inervant. Acum dupa ce formez nr apas pe send, dar nu m-i se pare normal.


Multumesc deosebit

#135
mdlII

mdlII

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 27.02.2009

View Postdanzi76, on 15th June 2010, 09:28, said:

Buna
Stie cineva unde este timerul care intervine de la tastarea ultimei cifre dintr-un nr de tip xxxx si momentul cand initiaza callul? La mine default este 7 secunde, ceea ce este foarte inervant. Acum dupa ce formez nr apas pe send, dar nu m-i se pare normal.


Multumesc deosebit

Salut,

In primul rand trebuie sa precizezi ce canal folosesti (banuiesc ca e vorba de SIP) si apoi ce telefon/adaptor/softphone folosesti. Timer-ul "enervant" nu are legatura cu Asterisk-ul ci este determinat de modul in care se detecteaza terminarea numarului apelat (de catre telefon), faza urmatoare fiind de a trimite mesajul de apelare catre Asterisk (pe canalul ZAP/DAHDI functioneaza altfel insa nu cred ca esti in aceasta ipostaza).

In acest sens ti-as sugera sa cauti in pagina de configurare/manualul de administrare/etc cum se poate seta acel timer la o valoare mai mica. Oricum 7 secunde mi se pare OK - tu la cat l-ai pune?

De asemenea, in loc de "send" ai incercat sa apesi pe tasta #? In mod normal acesta este terminatorul unui numar si telefonul ar trebui sa stie sa-l interpreteze ca atare.

Toate bune,
Nini

#136
danzi76

danzi76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.06.2007
Multumesc Nini

In primul rand cred ca nu m-am exprimat bine. Dupa ce am format ultimul digit sa inceapa sa sune, asa m-i se pare normal, si cred ca ar trebui recunoscut dupa primele cifre din ce context este, si sa nu astepte de exemplu al 5-lea digit daca regula este de tipul 3XXX, 6XXX in dialplan.

Acum am ajuns insa la alte probleme mai adanci...

Am luat un TE122P de la modulo, RDS a tras un E1. Ledul de status este rosu, conform manualului inseamna ca nu se vede cu celalalt capat. RDS zice ca e de la mine si nu stiu ce trebe sa mai configurez.

/etc/dahdi/system.conf

span=1,1,0,ccs,hdb3,crc4
bchan=1-15,17-31
dchan=16


/etc/asterisk/zapata.conf.template


[channels]
language=en

; include zap extensions defined in AMP
#include zapata_additional.conf

; XTDM20B Port #1,2 plugged into PSTN
;AMPLABEL:Channel %c - Button %n


usecallerid=yes
hidecallerid=no
callerid=asreceived
restrictcid=no
usecallingpres=yes


context=from-pstn

switchtype=euroisdn
signalling=pri_cpe

immediate=no
overlapdial=yes


;faxdetect=incoming
echocancel=yes
echocancelwhenbridged=no
echotraining=800
group=0
channel=1-15,17-31


status dahdi:

[root@pbx asterisk]# /sbin/service dahdi status
### Span  1: WCT1/0 "Wildcard TE122 Card 0" (MASTER) HDB3/CCS/CRC4 BLUE REDClockSource
  1 PRI        Clear        BLUE RED
  2 PRI        Clear        BLUE RED
  3 PRI        Clear        BLUE RED
  4 PRI        Clear        BLUE RED
  5 PRI        Clear        BLUE RED
  6 PRI        Clear        BLUE RED
  7 PRI        Clear        BLUE RED
  8 PRI        Clear        BLUE RED
  9 PRI        Clear        BLUE RED
10 PRI        Clear        BLUE RED
11 PRI        Clear        BLUE RED
12 PRI        Clear        BLUE RED
13 PRI        Clear        BLUE RED
14 PRI        Clear        BLUE RED
15 PRI        Clear        BLUE RED
16 PRI        HDLCFCS      BLUE RED
17 PRI        Clear        BLUE RED
18 PRI        Clear        BLUE RED
19 PRI        Clear        BLUE RED
20 PRI        Clear        BLUE RED
21 PRI        Clear        BLUE RED
22 PRI        Clear        BLUE RED
23 PRI        Clear        BLUE RED
24 PRI        Clear        BLUE RED
25 PRI        Clear        BLUE RED
26 PRI        Clear        BLUE RED
27 PRI        Clear        BLUE RED
28 PRI        Clear        BLUE RED
29 PRI        Clear        BLUE RED
30 PRI        Clear        BLUE RED
31 PRI        Clear        BLUE RED
[root@pbx asterisk]#


nu stiu ce sa ii mai setez....


Multumesc deosebit pt orice ajutor

#137
mdlII

mdlII

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 27.02.2009

View Postdanzi76, on 1st July 2010, 13:48, said:

Multumesc Nini

In primul rand cred ca nu m-am exprimat bine. Dupa ce am format ultimul digit sa inceapa sa sune, asa m-i se pare normal, si cred ca ar trebui recunoscut dupa primele cifre din ce context este, si sa nu astepte de exemplu al 5-lea digit daca regula este de tipul 3XXX, 6XXX in dialplan.

Acum am ajuns insa la alte probleme mai adanci...

Am luat un TE122P de la modulo, RDS a tras un E1. Ledul de status este rosu, conform manualului inseamna ca nu se vede cu celalalt capat. RDS zice ca e de la mine si nu stiu ce trebe sa mai configurez.

/etc/dahdi/system.conf

span=1,1,0,ccs,hdb3,crc4
bchan=1-15,17-31
dchan=16


/etc/asterisk/zapata.conf.template


[channels]
language=en

; include zap extensions defined in AMP
#include zapata_additional.conf

; XTDM20B Port #1,2 plugged into PSTN
;AMPLABEL:Channel %c - Button %n


usecallerid=yes
hidecallerid=no
callerid=asreceived
restrictcid=no
usecallingpres=yes


context=from-pstn

switchtype=euroisdn
signalling=pri_cpe

immediate=no
overlapdial=yes


;faxdetect=incoming
echocancel=yes
echocancelwhenbridged=no
echotraining=800
group=0
channel=1-15,17-31


status dahdi:

[root@pbx asterisk]# /sbin/service dahdi status
### Span  1: WCT1/0 "Wildcard TE122 Card 0" (MASTER) HDB3/CCS/CRC4 BLUE REDClockSource
  1 PRI        Clear        BLUE RED
  2 PRI        Clear        BLUE RED
  3 PRI        Clear        BLUE RED
  4 PRI        Clear        BLUE RED
  5 PRI        Clear        BLUE RED
  6 PRI        Clear        BLUE RED
  7 PRI        Clear        BLUE RED
  8 PRI        Clear        BLUE RED
  9 PRI        Clear        BLUE RED
10 PRI        Clear        BLUE RED
11 PRI        Clear        BLUE RED
12 PRI        Clear        BLUE RED
13 PRI        Clear        BLUE RED
14 PRI        Clear        BLUE RED
15 PRI        Clear        BLUE RED
16 PRI        HDLCFCS      BLUE RED
17 PRI        Clear        BLUE RED
18 PRI        Clear        BLUE RED
19 PRI        Clear        BLUE RED
20 PRI        Clear        BLUE RED
21 PRI        Clear        BLUE RED
22 PRI        Clear        BLUE RED
23 PRI        Clear        BLUE RED
24 PRI        Clear        BLUE RED
25 PRI        Clear        BLUE RED
26 PRI        Clear        BLUE RED
27 PRI        Clear        BLUE RED
28 PRI        Clear        BLUE RED
29 PRI        Clear        BLUE RED
30 PRI        Clear        BLUE RED
31 PRI        Clear        BLUE RED
[root@pbx asterisk]#


nu stiu ce sa ii mai setez....


Multumesc deosebit pt orice ajutor

Salut,

1. Nu conteaza ce ai scris tu in context-ul Asterisk-ului decat daca folosesti telefoane analogice conectate intr-o placa analogica (adica folosesti carduri cu porturi FXS). Telefonul SIP nu stie de contextele Asterisk-ului.
Insa poti folosi opitunea de dialplan al telefonului - daca acesta exista.
Verifica daca telefonul tau are asa ceva - de ex. Cisco-Linksys 9XX au si se poate face ceva in acest sens.

2. Pentru fluxul E1 - este normal ce ti se intampla in sensul ca de multe ori nu recunosc cand problema e la ei.
Trebuie luat pas cu pas:
a. scoate fluxul RDS si inlocuieste-l cu un  E1 loop-back (1->4,2->5)

b. daca ledul devine Verde atunci e OK si problema e la ei (desi ar putea fi si cablul de vina)
      aici trebuie facute cateva verificari:
           cablue e OK?
           daca nu poti verifica cablul (ar trebui sa fie 1->4 si 2->5 - exact ca si loopback-ul) atunci foloseste loopback-ul cu un adaptor mama-mama RJ45 si conecteaza-l la cablul RDS - apoi suna si cere o verificare a fluxului pana la tine. Ei ar trebui sa-l vada UP. Daca scoti loopback-ul ar trebui sa-l vada DOWN.
Bag mana in foc ca au uitat sa activeze ceva la ei - asta daca nu cumva cablul nu e bun.

c. daca ledul e rosu - trebuie investigat - pentru ca asta inseamna exact ce am testat mai sus - adica verificarea link-ului la nivel fizic.

Tine-ne la curent,
Nini

#138
danzi76

danzi76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.06.2007
Multumesc pt raspunsul prompt.

Actiuni facute pana acum
1 am pus un loopback pe placa E1 s-a aprins ledul verde, am facut testele din manualul placi, se pare ca la noi este bine. Cei de la RDS zic ca nu se sincronizeaza din cauza erorilor de pe E1, si ne lasa sa intelegem ca e din cauza ca nu am configurat bine.
2 am pus loopback pe cablul lor la iesirea din MUX-ul lor, si la fel zic ca sunt multe erori, acum asteptam sa rezolve problema la ei si mai vedem.

Multumesc deosebit
Dani P.

#139
danzi76

danzi76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.06.2007
Buna Nini

Am reusit sa fac un prim apel din exterior spre asterisk, trebuie sa mai studiez cum sa fac sa sun afara din retea. Am un freePBX si e cam ciudata interfata.
Sper sa rezolv luni si problema asta


Inca o data iti multumesc mult pt ajutor.

Dani P.

#140
danzi76

danzi76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.06.2007
Buna. Incerc sa sun afara din asterisk in exterior dar se pare ca nu reusesc, folosesc un freePBX nu prea am multe de setat in mod grafic, iar in /etc/asterisk/ inca nu vreau sa ma bag deoarece totul e pe baza de macrouri, etc.

Iata ce imi da cand incerc sa sun afara:



  == Using SIP RTP TOS bits 184
  == Using SIP RTP CoS mark 5
    -- Executing [0749402414@from-internal:1] Macro("SIP/6000-00000007", "user-callerid,SKIPTTL,") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:1] Set("SIP/6000-00000007", "AMPUSER=6000") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:2] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?report") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:3] ExecIf("SIP/6000-00000007", "1?Set(REALCALLERIDNUM=6000)") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:4] Set("SIP/6000-00000007", "AMPUSER=6000") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:5] Set("SIP/6000-00000007", "AMPUSERCIDNAME=dani") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:6] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?report") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:7] Set("SIP/6000-00000007", "AMPUSERCID=6000") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:8] Set("SIP/6000-00000007", "CALLERID(all)="dani" <6000>") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:9] ExecIf("SIP/6000-00000007", "0?Set(CHANNEL(language)=)") in new stack
    -- Executing [s@macro-user-callerid:10] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?continue") in new stack
    -- Goto (macro-user-callerid,s,19)
    -- Executing [s@macro-user-callerid:19] NoOp("SIP/6000-00000007", "Using CallerID "dani" <6000>") in new stack
    -- Executing [0749402414@from-internal:2] Set("SIP/6000-00000007", "_NODEST=") in new stack
    -- Executing [0749402414@from-internal:3] Macro("SIP/6000-00000007", "record-enable,6000,OUT,") in new stack
    -- Executing [s@macro-record-enable:1] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?check") in new stack
    -- Goto (macro-record-enable,s,4)
    -- Executing [s@macro-record-enable:4] ExecIf("SIP/6000-00000007", "0?MacroExit()") in new stack
    -- Executing [s@macro-record-enable:5] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?Group:OUT") in new stack
    -- Goto (macro-record-enable,s,15)
    -- Executing [s@macro-record-enable:15] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?IN") in new stack
    -- Executing [s@macro-record-enable:16] ExecIf("SIP/6000-00000007", "1?MacroExit()") in new stack
    -- Executing [0749402414@from-internal:4] Macro("SIP/6000-00000007", "dialout-trunk,1,0749402414,,") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:1] Set("SIP/6000-00000007", "DIAL_TRUNK=1") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:2] GosubIf("SIP/6000-00000007", "0?sub-pincheck,s,1") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:3] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?disabletrunk,1") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:4] Set("SIP/6000-00000007", "DIAL_NUMBER=0749402414") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:5] Set("SIP/6000-00000007", "DIAL_TRUNK_OPTIONS=trW") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:6] Set("SIP/6000-00000007", "OUTBOUND_GROUP=OUT_1") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:7] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?nomax") in new stack
    -- Goto (macro-dialout-trunk,s,9)
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:9] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?skipoutcid") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:10] Set("SIP/6000-00000007", "DIAL_TRUNK_OPTIONS=") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:11] Macro("SIP/6000-00000007", "outbound-callerid,1") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:1] ExecIf("SIP/6000-00000007", "0?Set(CALLERPRES()=)") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:2] ExecIf("SIP/6000-00000007", "0?Set(REALCALLERIDNUM=6000)") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:3] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?normcid") in new stack
    -- Goto (macro-outbound-callerid,s,6)
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:6] Set("SIP/6000-00000007", "USEROUTCID="dani" <6000>") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:7] Set("SIP/6000-00000007", "EMERGENCYCID=") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:8] Set("SIP/6000-00000007", "TRUNKOUTCID=Deltatel") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:9] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?trunkcid") in new stack
    -- Goto (macro-outbound-callerid,s,12)
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:12] ExecIf("SIP/6000-00000007", "1?Set(CALLERID(all)=Deltatel)") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:13] ExecIf("SIP/6000-00000007", "1?Set(CALLERID(all)=dani <6000>)") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:14] ExecIf("SIP/6000-00000007", "0?Set(CALLERID(all)=)") in new stack
    -- Executing [s@macro-outbound-callerid:15] ExecIf("SIP/6000-00000007", "0?Set(CALLERPRES()=prohib_passed_screen)") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:12] ExecIf("SIP/6000-00000007", "1?AGI(fixlocalprefix)") in new stack
    -- Launched AGI Script /var/lib/asterisk/agi-bin/fixlocalprefix
       > fixlocalprefix: Using pattern 02XXXXXXXX
       > fixlocalprefix: Using pattern 03XXXXXXXX
       > fixlocalprefix: Using pattern 07XXXXXXXX
== fixlocalprefix: Dialpattern 07XXXXXXXX matched. 0749402414 -> 0749402414
    -- <SIP/6000-00000007>AGI Script fixlocalprefix completed, returning 0
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:13] Set("SIP/6000-00000007", "OUTNUM=0749402414") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:14] Set("SIP/6000-00000007", "custom=ZAP/g0") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:15] ExecIf("SIP/6000-00000007", "0?Set(DIAL_TRUNK_OPTIONS=M(setmusic^))") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:16] Macro("SIP/6000-00000007", "dialout-trunk-predial-hook,") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk-predial-hook:1] MacroExit("SIP/6000-00000007", "") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:17] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?bypass,1") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:18] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?customtrunk") in new stack
   -- Executing [s@macro-dialout-trunk:19] Dial("SIP/6000-00000007", "ZAP/g0/0749402414,300,") in new stack
  == Everyone is busy/congested at this time (1:0/0/1)

    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:20] NoOp("SIP/6000-00000007", "Dial failed for some reason with DIALSTATUS = CHANUNAVAIL and HANGUPCAUSE = 66") in new stack

    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:21] Goto("SIP/6000-00000007", "s-CHANUNAVAIL,1") in new stack
    -- Goto (macro-dialout-trunk,s-CHANUNAVAIL,1)
    -- Executing [s-CHANUNAVAIL@macro-dialout-trunk:1] Set("SIP/6000-00000007", "RC=66") in new stack
    -- Executing [s-CHANUNAVAIL@macro-dialout-trunk:2] Goto("SIP/6000-00000007", "66,1") in new stack
    -- Goto (macro-dialout-trunk,66,1)
    -- Executing [66@macro-dialout-trunk:1] Goto("SIP/6000-00000007", "continue,1") in new stack
    -- Goto (macro-dialout-trunk,continue,1)
    -- Executing [continue@macro-dialout-trunk:1] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?noreport") in new stack
    -- Goto (macro-dialout-trunk,continue,3)
    -- Executing [continue@macro-dialout-trunk:3] NoOp("SIP/6000-00000007", "TRUNK Dial failed due to CHANUNAVAIL HANGUPCAUSE: 66 - failing through to other trunks") in new stack
    -- Executing [continue@macro-dialout-trunk:4] Set("SIP/6000-00000007", "CALLERID(number)=6000") in new stack
    -- Executing [0749402414@from-internal:5] Macro("SIP/6000-00000007", "outisbusy,") in new stack
    -- Executing [s@macro-outisbusy:1] Progress("SIP/6000-00000007", "") in new stack
    -- Executing [s@macro-outisbusy:2] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?emergency,1") in new stack
    -- Executing [s@macro-outisbusy:3] GotoIf("SIP/6000-00000007", "0?intracompany,1") in new stack
    -- Executing [s@macro-outisbusy:4] Playback("SIP/6000-00000007", "all-circuits-busy-now&pls-try-call-later, noanswer") in new stack
    -- Executing [s@macro-outisbusy:5] Congestion("SIP/6000-00000007", "20") in new stack
  == Spawn extension (macro-outisbusy, s, 5) exited non-zero on 'SIP/6000-00000007' in macro 'outisbusy'
  == Spawn extension (from-internal, 0749402414, 5) exited non-zero on 'SIP/6000-00000007'
    -- Executing [h@from-internal:1] Macro("SIP/6000-00000007", "hangupcall") in new stack
    -- Executing [s@macro-hangupcall:1] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?skiprg") in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,4)
    -- Executing [s@macro-hangupcall:4] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?skipblkvm") in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,7)
    -- Executing [s@macro-hangupcall:7] GotoIf("SIP/6000-00000007", "1?theend") in new stack
    -- Goto (macro-hangupcall,s,9)
    -- Executing [s@macro-hangupcall:9] Hangup("SIP/6000-00000007", "") in new stack
  == Spawn extension (macro-hangupcall, s, 9) exited non-zero on 'SIP/6000-00000007' in macro 'hangupcall'
  == Spawn extension (from-internal, h, 1) exited non-zero on 'SIP/6000-00000007'

Este posibil sa fie de la RDS? Sa imi dea busy pe E1 pt outgoing-urile mele?

#141
danzi76

danzi76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.06.2007
Problema de mai sus rezolvata. Era de la RDS.

Va multumesc pt ajutorul primit.
Dani P.

#142
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,692
  • Înscris: 20.09.2006
Salut,

Sunt nou pe Asterisk, va rog sa-mi dati si mie cateva detalii: Practic eu am nevoie de o centrala telefonica, la care conectez mai multe telefoane? O centrala din asta unde se poate gasi? Asterisk e SOFTUL ce gestioneaza acea centrala? Care sunt costurile? Adica pot sa sun prin VoIP oriunde? Ce presupune configurarea asta a unei astfel de centrale, e greu de configurat?


p.s. pentru inceput as vrea sa instalez un asterisk pe mai multe statii (SO = Windows) si as vrea sa efectuez apeluri intre ele.. sa inteleg putin cum functioneaza. un tutorial ceva imi puteti recomanda?
mersi

Edited by Talkabout, 27 October 2010 - 09:45.


#143
mdlII

mdlII

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 27.02.2009

View PostTalkabout, on 27th October 2010, 09:43, said:

Salut,

Sunt nou pe Asterisk, va rog sa-mi dati si mie cateva detalii: Practic eu am nevoie de o centrala telefonica, la care conectez mai multe telefoane? O centrala din asta unde se poate gasi? Asterisk e SOFTUL ce gestioneaza acea centrala? Care sunt costurile? Adica pot sa sun prin VoIP oriunde? Ce presupune configurarea asta a unei astfel de centrale, e greu de configurat?


p.s. pentru inceput as vrea sa instalez un asterisk pe mai multe statii (SO = Windows) si as vrea sa efectuez apeluri intre ele.. sa inteleg putin cum functioneaza. un tutorial ceva imi puteti recomanda?
mersi

Salut,

Asterisk-ul este o aplicatie de tip server - deci se instaleaza pe un singur calculator. In mod normal se instaleaza pe sisteme Linux dar exista si ceva versiuni pentru Windows, mai multe detalii aici .

Ti-as recomanda sa citesti "Asterisk: The Future of Telephony" inainte sa te apui de treaba. De asemenea recomandarea este sa ai un PC (nu trebuie cine stie ce pe el - macar Pentium, 512MB si 20 GB) pe care sa instalezi una din distributiile Asterisk (Trixbox,Elastix,PBX in a Flash) care instaleaza sistemul de operare + configureaza un GUI pentru configurare.

Daca mai ai nevoie de ajutor te putem indruma - totul este sa ai timp si disponibilitate sa cauti informatiile pe net.

Toate bune,
Nini

#144
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,692
  • Înscris: 20.09.2006
Mersi de sfaturi.
Am citit ca Asterisk poate rula pe Windows(emulated). Eu n-am mai lucrat niciodata pe Linux, de-asta intreb daca pot face pe Windows cam ce pot face si pe linux. Ma gandeam ca exista un tutorial ceva, pas cu pas, cum se configureaza/instaleaza asterisk, pe Windows

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate