Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tratamente si aditivi pt motoare, cutii de viteza, combustibili.
Last Updated: Sep 13 2017 10:29, Started by
MAK
, Feb 18 2008 20:42
·
0
#91
Posted 25 July 2008 - 10:28
florinel, on Jul 24 2008, 18:20, said: Tot pentru un Matiz ma intereseaza si pe mine ce aditivi as putea sa-i pun. Masina are cam 1 an jumate, nu consuma ulei deloc. Curios e faptul ca, in ultima perioada zgomotul motorului e putin mai diferit, parca mai "uscat" si trepidatiile la ralanti se simt putin (inainte nu se simteau deloc, chiar daca tineai mana pe volan). Uleiul folosit e Mobil sintetic(syntS) 5W40; benzina in general de la OMV. Ma gandesc ca e posibil sa fie de vina carburantul (asta stiu ca e prost - din pacate e cel mai bun dintre cele proaste, in zona mea) si poate ii trebuie o curatare de injectoare. Inainte am folosit tot ulei Mobil sintetic 10w 30 parca si motorul era mai linistit...... 1. NU BAGA ADITIVI IN MOTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2. Mobil Synt S este un jaf de ulei, am bagat o singura data si nu mi-a mai trebuit. 3. Motorul de matiz are un tacanit specific, care este produs de injectoare. De asemenea, la un anumit interval(mi se pare ca la 40.000km) se regleaza culbutorii. 4. Uleiul cel mai bun pentru masina asta este 5w30. Iti recomand Valvoline SynPower 5w30 XL-III. 5. Motorul de matiz este normal sa aiba un mic tremurat, este in 3 cilindrii, deci neechilibrat. Uleiul nu face motorul sa vibreze mai tare. Octavian___28, on Jul 24 2008, 18:48, said: Inainte foloseai eventual Mobil Fe 5W30 sau in cel mai bun caz (dar asta e scump tare) Mobil1 ESP Formula 5W30 - si cu asta chiar ''suna'' mai bine motorul in toate conditiile, eu de asta am (fata de Mobil SyntS 5W40) Daca masina are numai 1,5 ani NU baga nici un fel de aditiv in motor. Uleiu care il ai e bunicel (am avut si eu, dar l-am schimbat ca nu-mi placea cum suna motorul la turatii mari - zgomot metalic). Daca te ''mananca'' si dispui de bani ceva mai multi, iti recomand (asta ca sa ramai tot pe Mobil) Mobil1 0W40, net superior lui SyntS 5W40. Cam 55 de lei litra... Dai un ban dar stai in fata Bre`, lasa sa mearga pe 5w30, acum, dupa ce l-am folosit si eu, zic ca este cel mai indicat. |
#92
Posted 25 July 2008 - 10:43
A aparut METABOND si pentru cutii automate!!!! E o veste buna pentru cei care avem hidramate, nu?
|
#93
Posted 25 July 2008 - 12:40
#95
Posted 25 July 2008 - 13:07
closchkutza, on Jul 25 2008, 11:28, said: 5. Motorul de matiz este normal sa aiba un mic tremurat, este in 3 cilindrii, deci neechilibrat. Uleiul nu face motorul sa vibreze mai tare. Nu stiu ce toti aveti boala pe treaba asta: e in 3 cilindrii gata! e un pic dezechilibrat, e imaginatie gresita. Asa cum la Fabia 1.2 e unul dintre cele mai echilibrate motoare (mai echilibrat decat unul in 4 cilindrii) , asa poate sa fie si la Matiz. |
#97
Posted 25 July 2008 - 13:26
Am vazut Matizuri care torc ca o albina si nu tremura in ralanti (acum poate avem alte conceptii de tremurat, uita-te la o Dacie cum tremura in ralanti, oricat de bine reglata ar fi).
Continuam aici http://forum.softped...p;#entry4955643 ca sa nu ne luam ''premiu'' pana la urma. Edited by Octavian___28, 25 July 2008 - 13:28. |
#98
Posted 02 August 2008 - 21:09
De ce toti aditivii Metabond pentru ulei de cutii de viteze sunt doar pentru cutii manuale (asa scrie pe site in prospect)? Nu exista si aditivi pentru cutii automate? Are ceva daca se adauga aditiv Metabond in cutie automata? Ma gandesc ca o cutie automata are aceleasi fiare in frecare ca si cutia manuala, doar ca are niste cipuri de control. M-as mira ca aditivul sa atace cipurile sau orice altceva. Stie cineva care e faza? Eventual cineva care se pricepe cat de cat la cutii automate...
|
#99
Posted 04 August 2008 - 13:02
Tipiric, on Aug 2 2008, 22:09, said: De ce toti aditivii Metabond pentru ulei de cutii de viteze sunt doar pentru cutii manuale (asa scrie pe site in prospect)? Nu exista si aditivi pentru cutii automate? Are ceva daca se adauga aditiv Metabond in cutie automata? Ma gandesc ca o cutie automata are aceleasi fiare in frecare ca si cutia manuala, doar ca are niste cipuri de control. M-as mira ca aditivul sa atace cipurile sau orice altceva. Stie cineva care e faza? Eventual cineva care se pricepe cat de cat la cutii automate... Pentru ca daca ai intelege cutia automata ai stii ca la cutia automata "ambreierea" , frictiunea este baza functionarii cutiei automate. Un tratament ( nu aditiv) METABOND are proprietati de reducere a frictiunii, ceea ce este complet neindicat in cazul cutiilor automate. Exista insa uleiuri pentru cutii automate. Separat. Sunt Produse nou aparute. METABOND ATF III sau METABOND ATF IID. As vrea sa precizez ceva care s-a inteles gresit. METABOND-tratament nu este un ADITIV!!!, nu imbunatateste proprietatile uleiului. METABOND este un tratament pentru suprafetele metalice care intra in procesul de frecare. METABOND -tratament ( M,C, GOLD) folosesc uleiul ca mijloc pentru a ajunge la suprafetele metalice angrenate in procesul de franare, acolo face o reactie chimica cu suprafata metalului , imbunatatindu-i calitatea, crescandu-i durabilitatea, astfel incat frecarea este mult mai mica, impiedica calarea motorului in cazul in care se ramane fara ulei, in cazul in care accidental patrunde apa in baia de ulei, plus reduce foarte foarte mult frecarea in cazul dublarii sau triplarii fortei de frecare, sau in cazul alternarii rapide a fortei. Trebuie sa vedeti o reprezentare practica pe stand de lucru, cu un motor, rulmenti, o mini baie de ulei, un ampermetru si o parghie cu ceas pentru masurarea fortei de frecare si apoi puteti sa decideti in cunostinta de cauza. Sper ca ti-am raspuns cat mai exact si mai concis la intrebarea ta. |
#100
Posted 07 August 2008 - 10:54
Aditivii pentru carburant/injectoare chiar au efect?
Ma gandesc sa bag si eu o serie, dar m-am lovit de replici de genul: „N-au efect” sau „Fac mai mult rau decat bine”. In ceea ce proveste aditivii pentru ulei (DuraLube), mecanicul meu mi-a spus ca-s chiar interzisi de producatori la motoarele mai noi de 5 ani. Abia acum am vazut si restul discutiilor pe aceasta tema. http://forum.softped...t...354399&st=0 Edited by rasputzin, 07 August 2008 - 10:58. |
|
#101
Posted 07 August 2008 - 11:29
Ce aditiv de carburant recomandati pentru un Focus 1,8 tddi?
|
#102
Posted 07 August 2008 - 12:43
#103
Posted 08 August 2008 - 09:48
E singurul de la Metabond. Exista si alti aditivi pt. motorina. Eu, de exemplu, folosesc cu succes Diesel Kleen + Cetane Boost with SlickDiesel.
|
#104
Posted 09 August 2008 - 22:13
Din cate stiu eu, motorina euro 5 de la OMV, contine aditivii necesari bunei functionari a motorului, asa ca mai este nevoie de un supliment de aditivi?
|
#105
Posted 30 August 2008 - 03:27
fredy2007, on Aug 9 2008, 23:13, said: Din cate stiu eu, motorina euro 5 de la OMV, contine aditivii necesari bunei functionari a motorului, asa ca mai este nevoie de un supliment de aditivi? |
|
#106
Posted 11 November 2008 - 19:53
Masina e un Megane 2.2 1,9 dci, am inceput sa-i bag Metabond pentru motorina. Are 13.000 km si i-am facut chiptuning la 11.500 km. Vreau sa-i fac si un tratament de motor cu Metabond. Ii rog pe cei care sunt in cunostinta de cauza (poate Mak??..??) sa-mi raspunda la niste intrebari:
1. De care tratament sa-i bag: M sau Gold? Amandoua am vazut ca sunt si pentru motoare noi dar si pentru cele cu kilometri mai multi! 2. Revizia o fac peste 2000 km, si deci si schimbul de ulei. Are ceva daca bag doza initiala acum si a doua doza la schimbul de la 15.000km??? Multumesc celor care imi vor raspunde! |
#107
Posted 11 November 2008 - 20:03
care e treaba cu uleiul 0W40? eu pana acum am bagat 5W40 (castrol magnatec), motorul merge excelent. avand in vedere ca il cam iau la talpa destul de des ar fi mai recomandabil un 0W40? motorul e de 1242cmc, 4 cilindrii, 59kw (80cp), cod motor 188A5000 pe Fiat bravo 2001. are ~157800km.
Edited by Ade_Dear, 11 November 2008 - 20:04. |
#108
Posted 12 November 2008 - 13:04
am o dacie 1310 cu carburatie..Am ceva probleme cu motorul...cand scot cele 2 fise de la mijloc motorul inca functioneaza si nu este mare diferenta daca le pun la loc (sctanteie dau cele 2 fise, bujiile sunt noi).Daca scot o fisa din lateral motorul merge foarte prost...cineva mi-a spous ca am probleme cu cele 2 supape de la cilindrii din mijloc..m-a sfatuit primul lucru sa bag un aditiv pt a curata calamina depusa la supape...intrebarea mea este: cum se numeste acest aditiv si daca merita sa incerc....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users